IUI deel 7

Misschien is het een teken, Ineke! Ik zal voor je duimen :thumbup:

Succes morgen Cinzia, ik hoop voor je dat de IUI niet op koninginnedag gaat vallen. Ik vind het alleen echt vreemd dat ze bij jullie in weekenden en zondagen geen IUI’s doen. :think: Bij ons in het ziekenhuis was alleen kerstmis de enige periode er geen inseminaties plaatsvonden.

XX

Hoi meiden,

Cinzia hoe is het? Ben zoooo benieuwd!!

Ineke dat is wel erg confronterend voor je zeg maar misschien idd een mooi voorteken! Wel een heel originele manier om het te vertellen!

Maria hoe voel je je? Hier is alles prima, moe moe moe :roll:

Hey dames, ben ik weer.

Tja, heb bijna 48uur lang een rot gevoel, voel me verdrietig en beetje down… Is het nu echt zo moeilijk om een kindje te krijgen met de man met wie ik oud wil worden?

Waarom krijgen sommige stelletjes de ene na de andere baby?

Weten zulke mensen wel wat een wonder het is om zo’n beeb in je armen te houden? Aaggghh…

Was afgelopen vrijdag dus naar gyn. Moest 100eenheden spuiten.

Vrijdag had ik links 1 follikel van 14.5 en 1 van 16.9mm.

Kom ik maandag weer in het ziekenhuis, en wat denk je?

Rechts was niks, en links zat NOG STEEDS 1 follikel van 14.5 en 1 van 16.9 mm, heb dus voor Jan met de korte achternaam dagenlang 100eenheden gespoten!!

MAAR… Wat bleek? Had 6 follikels links zitten, van 11mm.

Moet nu terug naar 75 eenheden, donderdag terug komen en HOPEN dat die 6 kleine niet verder gegroeied zijn. Zoja, dan overstimulatie en stoppen we deze ronde ermee (moet van de gyn) en anders hopen dat die 2 ‘goeie’ WEL verder gegroeid zijn!!

Snappen jullie het nog? Die ingewikkelde cyclus van mij…

Waarom groeien die 2 grote niet, waarom blijven die stil staan en komen er opeens uit het niets 6 bijgroeien? Baal, baal, baal…

PS Ineke,

wie weet is het inderdaad een voorteken… Lijkt mij wel even een hard moment, toen je dat bonnetje in je jaszak zag… En de ovu testen al gebruikt trouwens?

Groetjes, Cinzia.

Tjee wat raar Cinzia hoe is het toch mogelijk!!!

Op de hoeveelste dag v je cyclus zit je nu?

Er is nogsteeds hoop want je bent niet ongi!!

Oh Cinzia, wat balen voor jullie! Ik hoop echt met je mee dat deze ronde vol goede moed door kan gaan! :hug:

Ik heb gelukkig even een weekje vrij. Dat komt goed uit want ik voel me echt een vaatdoek. Ben kotsmisselijk en doodmoe. We zouden er eigenlijk een paar daagjes tussenuit gaan om te vieren dat de echo goed was, maar daar hebben we toch maar vanaf gezien.

14 mei hebben we weer een echo. Wanneer heb jij trouwens jouw eerste echo Martensea?

Lfs

Heey Maria da’s niet zo mooi dat je zo ziek bent dat je je vak af hebt moeten zeggen. Het is maar tijdelijk he, je voelt je vast vlug weer beter! Wij hebben 6 mei de echo. Wanneer ben jij uiterekend? Ik 26 dec. en dat vind ik erg leuk want op die dag hebben mijn man en ik elkaar ontmoet! Ik denk alleen niet dat het ziekenhuis me tot die tijd laat wachten want bij mn zoontje heb ik het HELLP SYNDROOM gehad en dat had ons bijna t leven gekost. Ze zullen dus wel extra voorzichtig zijn.

OH Cinzia wat k*t allemaal zeg!! Snap dat je er even doorheen zit.

Ik heb de ovu-testen nog niet gebruikt maar ga er vanmiddag mee starten. Zit nog maar op dag 10 maar heb steeds pijn rechts… Heb ik de afgelopen weken haast niet gehad dus vrees dat er rechts een follikel aan het groeien is. Had net ook aardig wat slijm…afwachten dus wat de test zegt en toch maar proberen te benutten.

Ookal hebben we met rechts niet veel kans.

Lastig allemaal hoor. We zijn aan het verbouwen en dan mag ik graag ook wat doen. Loop ik wat op te ruimen met 2 plankjes tegelijk. pfff. Maar goed, het is niet anders. Ben al lang blij dat ik iets kan doen.

Lekker vrij van het werk. Hoef 5 mei pas werken.

jammer dat je je zo ziek voelt…maar zo fijn dat de echo oke is, dat maakt het vast allemaal een stuk makkelijker! Die paar dagen weg kunnen jullie later ook nog lekker plannen!

Martensea, spannend de echo binnenkort. Wat een fijne datum zou dat zijn!

Jeetje, dus wanneer wij zwanger zouden worden dan worden het al 2009 kindjes…nou, ook leuk!

liefs

Ineke

Hoi meiden,

had vanmorgen fm nummer 8. (zit nu op cyclusdag 29!!)

Wat ik niet hoopte is dan toch gebeurd, heb rechts en links allemaal follikels zitten van 11, 12 en 13 mm en zelfs 2 follikels van 18mm.

In totaal waren er 26 follikels!!

Had afgelopen dagen al buikpijn, dacht dat ik iets verkeerds had gegeten, maar buikpijn komt van al die follikels.

Heb dus overstimulatie…

Mannetje en ik hebben vrij verbod gekregen, moet vanaf morgen (dan is apotheek pas open) Provera slikken om ongesteld te worden en dan weer helemaal van voren af aan beginnen…

Zit er erg doorheen, heb nu echt ALLES meegemaakt wat er maar mis kan gaan…

Waarom lukt het ons niet gewoon? Waarom kunnen we niet normaal een cyclus uitzitten? Ik ben verdrietig…

Morgen gaan we 4 dagen naar Drenthe, we gaan er even samen tussenuit…

Liefs

Oooh Cinzia, wat een ontzettende domper zeg! :frowning: Ik leef met jullie mee. Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar de komende dagen.

X

Hoi iedereen,

Als jullie het goedvinden dan wil ik me graag aansluiten bij deze topic.

Wij zijn nu 2 jaar ‘bezig’ voor een kindje, maar helaas zonder enig resultaat. Komende cyclus (over ong 3 weken) gaan we beginnen met IUI. Daarvoor moet ik 50 mg clomid slikken(een aantal dagen). De zenuwen beginnen aardig toe te slaan. Eindelijk zijn we toe aan de stap verder…zo spannend! Ik begrijp dat er toch wel positieve verhalen zijn. Heel fijn, want ik durf er gewoon niet meer op te hopen. Ik denk dat jullie allemaal dat gevoel wel kennen. Het liefst wil ik nu horen dat de kans 1 op 1 is :smiley: . Nou op naar de eerste ronde!

Liefs en succes allemaal!

Welkom Optimist. Er zijn zeker positieve verhalen hoor! Andes zou IUI ook niet bestaan…

Wij doen er even niet aan mee. Gisteren een pos. ovu-test en geprobeerd deze zelf te benutten…vanvond nogmaals en dan maar weer afwachten en de rest van de maand ‘voor de leuk…’.

Oh Cinzia, wat toch een ellende zeg. Hoop dat jullie uitstapje toch voor wat onstpanning kan zorgen en tijd voor elkaar.

Maar wat gaan ze nu dan volgende maand doen que hoeveelheden? Eerst wat hoger beginnen en je erg goed in de gaten houden? (dus nog vaker voor echo’s?). Hoop dat de ongi dan snel komt en je niet teveel last meer zult hebben van de overstimulatie. Geloof dat je dan veel moet drinken toch?

Sterkte hoor.

Liefs

Ineke

Welkom Optimist! Hier een bewijs van een geslaagde IUI. Ik zal wat zwangerschapshormoontjes rondblazen op dit forum :: ::

hahaha Dankje Maria77! Na hoeveel keer was het raak?

Als ik een aantal van jullie verhalen zo lees, dan voel ik me echt een zeur :oops: . Ik kan me soms zo moedeloos voelen, dan zijn jullie wel echte doorzetters! :clap:

Hoi iedereen tje cinza wat erg…

ik wil er zoveel maar ik krijg ze niet…

Wat is het toch oneerlijk verdeeld

Ik krijg maandag de 5 de iui

spannend

Optimist, onzin dat je je een zeur voelt. Daar hebben we hier allemaal last van. En terecht :wink: Bij mij was het de 2e IUI raak. Ik moet zeggen dat ik sinds vandaag niet meer misselijk ben. Van de ene kant vind ik het heerlijk om me weer een beetje mezelf te voelen. Van de andere kant denk ik dan weer meteen dat er iets mis is. Ik kan niet wachten totdat we de volgende echo hebben. Nog anderhalve week :pray:

Lfs

Gefeliciteerd Maria! De 2de keer, kijk dat hoor ik graag. Dat geeft de burger moed. Ik kan me voorstellen dat je je dan toch meteen zorgen gaat maken… Hoogst waarschijnlijk nergens voor nodig! Geniet er maar van!!!

Goh, wat is het rustig hier op het forum!

Modder, hoe is je IUI verlopen? Alles volgens plan gegaan :wink:

Martensea, succes morgen met de echo! Laat je ons iets weten?

Ineke, is het gelukt dit weekend met de ovu-testen? Nu weer :pray:

Liefs

Heey Maria,

Kan niet wachten tot morgen haha. Heb jij je ook aangemeld bij babyinfo forum?

Ik hoop van harte dat je toch van je vakantie kunt genieten Cinzia want wat is dit enorm rot zeg. Al die moeite voor niks. Ik hoop echt dat de volgende x wel gewoon lukt want dit is echt dubbel rot.

Ineke, fijn dat de test posi was ik duim voor jullie!!

Verder ga ik nu maar slapen want ben zoooo moe.

Ik zal morgen even laten weten hoe het was al vind ik het wel lastig om op dit forum te blijven omdat ik het zo confronterend vind voor jullie meiden die ook zo dolgraag willen. Tuurlijk hebben wij er ook alles voor moeten doen en ging het ook echt niet vanzelf maar ik begrijp daarom ook echt heel goed hoe pijnlijk het blijft als je er dan mee geconfronteerd wordt. Heel veel sterkte en suc6 allemaal.

Optimist,

welkom hier. Als ik het mag vragen, jullie zijn 2 jaar bezig, maar waarom nu ‘pas’ voor IUI gaan? Konden of mochten jullie niet eerder?

Of is er verder geen oorzaak bij jullie te vinden waarom het niet lukt?

Modder,

Hoe is je IUI vergaan?

Jeetje, en nu wachten en wachten en wachten…Ik duim voor jullie mee!!

Ineke,

dus een positieve ovu-test! Spannend hoor… Wie weet meid…

Hier is alles ok. Die paar dagen Drenthe met mijn mannetje waren heeeeeeerlijk!! Veel gefietst, lekker gegeten, gelachen en spelletjes gedaan, super gewoon.

Moet nu 10 dgn lang Primolut slikken, heb er 5 geslikt, nog 5 te gan dus…

Zodra ik ongesteld ben, gelijk naar ziekenhuis voor inwendige echo, hopen en kijken of mijn eierstokken tot rust zijn gekomen en al mijn follikels geslonken/weg zijn.

En dan gewoon op dag 3 weer beginnen met Puregon, moet 62.5 eenheden spuiten.

XXX

:think: Ja, ik ben het eigenlijk wel met Martensea eens. Als jullie vinden dat het gepaster is om bij een zwangeren forum te schrijven, dan doe ik dat ook. Ik hoop dat jullie eerlijk zijn, aangezien ik het me natuurlijk zooo goed iets bij voor kan stellen…