Hoi Meiden,
Helaas ook welkom op dit forum Modder. Echt spannend dat je op dezelfde dag als ik mag testen…heb jij dan ook vandaag precies 2wkn de iui gehad? Want volgens mij kunnen we dan dus morgen al testen…ik wil je niet nog onrustiger maken dan je bent maar volgens mij kan het…
Ineke het is idd wel n beetje zoals je zegt wat betr. begin vd maand en cyclus…jammer genoeg.
Cinzia, nog 1 dagje…ik duim zo hard voor je dat t goed blijft gaan en dat morgen je eitjes groot genoeg zijn!!
Martensea,
helemaal geen rare vraag…
Als ik de IUI heb gehad, moet ik diezelfde dag Progestan gebruiken.
Dat zijn ronde bolletjes (te grote van een knikker), die moet ik 's ochtends, 's middags en 's avonds, 3 bolletjes vaginaal inbrengen.
Dit moet dus omdat mijn baarmoederslijm te dun is. Als ik dit niet zou gebruiken, dan komt het gesprongen eitje in mijun baarmoeder terecht, maar kan zich nergens nestelen (vandaar IUI nummer 1 en 2 dat ik 2 dgn na IUI al ongesteld werd).
Door die Progestanbolletjes kan een eitje zich nestelen. 2weken later is het OF ongesteld OF zwanger, zelfde als bij jullie zeg maar.
Geeft alleen veel werk, je wordt er 3x per dag mee geconfronteerd (terwijl mensen om me heen zeggen dat ik in de wachtweken er niet zo mee bezig moet zijn, jaja, probeer dat dan maar eens!).
Modder,
welkom hier. Net als Martensea, volgens mij kun je morgen gaan testen hoor.
Wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te gaan testen?
Ineke,
zoals Martensea al zei, wat een stomme oncoloog. Dan heb je hem eindelijk te pakken, heb je nog geen datum!!
Lijkt wel een gebed zonder einde zeg, pfff…
Mijn rommelig gevoel in mijn buik is over, zal hopelijk geestelijk zijn geweest, of mijn darmen.
Kijk zo uit naar morgenochtend… Aan de andere kant, STEL dat mijn eitjes nog steeds 11 en 12mm zijn? Wat dan?
Maarja, daar kan ik nu beter niet aan denken, we zien wel (zoals mijn vriend altijd zegt…
(wel makkelijker gezegd hoor!!!)
XX
Hallo!
Nou da’s dan ook weer duidelijk Het is wel ingewikkeld zeg en het vraagt ook wel wat van je! Nou maar dubbelhard hopen dat t lukt he!
Ik ga toch morgen testen als ik dan nog niet ongi ben…mijn gevoel zegt dat ik heeeel erg ongi ga worden. Kheb zo’n vreselijke hfd pijn en da’s normaal dus echt geen goed teken :x
Maar…morgen weet ik dus meer…khou t bijna niet meer hoor…bleh
Hoi Iedereen,
Ik moet nog even de namen van iedereen gaan onthouden,
Ik kan morgen niet testen omdat ik 3 dagen geleden preynil heb gespoten, met het gevolg dat elke test positief zou zijn.
Martensea dus jij gaat het morgen doen spannend hoor.
Ik heb rare dingen deze week 5 keer per dag de hik. rode bulten op mijn gezicht en heel koud zou het dan toch of zou het door de preynil komen spannnnnnnnnnnnnend
kus Pris
Hoi Pris,
Tja dan kan het jammer genoeg niet. Waarom is dat eigenlijk? Ik heb alleen de dag voor iui 1 pregnyl spuit gehad en dag 3 tot 5 hormonen geslikt.
Groetjes
Hoi Modder, welkom op het forum! ik had ook dat ik na de iui nog 4x om de 3 dagen pregnyl moest spuiten. Martensea, bij mij was dat omdat ik telkens de neiging had om al te vroeg ongesteld te worden (25-26 dagen). idee was dat mijn hormonen te vroeg daalden en daarom het bijspuiten.
Spannend wordt het hier zeg! heb je al getest Martensea?
Cinzia: wanneer heb je weer een echo?
Ineke: belachelijk, dat die oncoloog niet terugbelt! Gewoon aanhouden, je hebt er recht op…
liefs
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik durf het niet te geloven maar de test is positief!!! De arts had gezegd de 21e testen maar dan hou ik echt niet vol…ik moest vandaag ongi worden dus dacht het kan wel met die test, toch???
Cinzia, heel veel suc6 vandaag met de fm meting, ik denk aan je!!
Wauw!!! Super gefeliciteerd zeg!!! Wat geweldig. :dance: :dance:
Nou, ga je ons ook alweer verlaten…haha.
Lijkt mij ook dat het oke is, anders bel je even met de secretaresse die weten het vaak ook wel hoor!
Oh, zie je achter de pc zitten met een verdwaasde grijsn op je gezicht!!
Ik wil ook!!
Hoi Ineke dank je wel!! Ja natuurlijk wil jij ook en ik ga dan ook echt heel hard voor jullie blijven duimen. Kom maar op met die ongi voor jou he, dan kun je van start!! Ik heb net het ziekenhuis gebeld en heb op 6 mei al n echo…zo onwerkelijk echt ik kan het niet beseffen. Dat noemen ze nou echt onbegrepen onvruchtbaarheid… al die tijd lukt het niet en dan de 1e iui is het gewoon raak…echt raar maar ja … ik vraag niet hoe het kan maar geniet ervan. Lieve meiden jullie echt toi toi toi ook he!! Er is hoop, je ziet het!
Hallo Meiden…
OOOOOOOOOO gefeliciteerd…
Ik ga maandag testen heb ik besloten… dusssssss spannend hoor…
geniet er van
dikke kus Pris
Je bent dus niet ‘onbegrepen onvruchtbaar’, maar gewoon ‘vruchtbaar’ dus!! Wauw, lekker snel die echo! Geniet ervan meid! Weet je mannetje het ook al?
Modder, jij nog even sterkte met de spannende dagen!
Hoi Pris,
Spannend hoor, hopelijk is het bij jullie ook goed nieuws!!
Ja Ineke mn mannetje weet het al sinds vanmorgen 6 uur voor hij naar zn werk ging haha en ik ben al de hele dag hyper. Heeft de oncoloog je al gebeld?
Nee…heb nog contact met de gyn gehad woensdag. Hij heeft me beloofd een afspraak voor me bij de oncoloog te maken en een afspraak voor bij hem zelf. Volgende week moet ik daar bericht over krijgen. Anders moet ik weer bellen…
Cinzia, nog niet geweest?
:dance: :dance: Proficiat Martensea!!!
fantastisch, weer goed nieuws van het IUI front…
helaas het heeft niet zo mogen zijn…
morgen weer beginnen met spuiten
en maandag een afsrpaak…
Ik ben in de beginnende overgang dus er zijn met de hoogste dosering met moeite maar een ei…
ze hebben al een keer ivf gedaan maar dat doen ze niet meer met een eitje…
dus nu door voor iui nummer 5
Begin nu toch echt te geloven dat het er misschien niet in zit voor mij
groetjes pris
Martensea,
van harte gefeliciteerd meid, jullie zijn in verwachting van een kindje!!!
En wat snel al, 6 mei de eerste echo, wow!!
Ik ben paar dagen niet online geweest. Moest even het nieuws verwerken van mijn 3e FM afgelopen vrijdag.
Kwam bij de gyn, en wat bleek?
Mijn 2 follikels waren NOG ALTIJD N I E T gegroeid!!
Ze zijn nog altijd, net als de eerste FM -> 11 april, nog steeds 11 en 12 mm.
Volgens de gyn komt dit veel vaker voor, dat ze niet groeien (ik vraag me af of ze de waarheid spreekt, want ik heb dat hier nog nooit gelezen en de eerste 3 keer IUI groeiden ze wel goed).
We moeten nu elke avond ipv 50 eenheden Puregon, 75 eenheden spuiten, dus verhogen.
A.s dinsdag 22 april volgende FM, en nu maar WEER duimen dat ze WEL gegroeid zijn…
Ik word hier heel erg moedeloos van, om me heen raakt iedereen zwanger, behalve IK!!!
XX
Modder, wat ontzettend jammer voor jullie zeg! Hoe weet jij eigenlijk dat je in een beginnende overgang zit? Ik wil niet brutaal zijn, maar hoe oud ben je dan? Ik ga in ieder geval deze cyclus hard voor je meeduimen :hug:
Cinzia, ik kan me voorstellen dat dit vreemd voelt! Maar van de andere kant dus nog niet gesprongen. Misschien dat het beter gaat met deze hogere dosering. Het is in ieder geval fijn dan je alweer snel een volgende echo hebt.
Liefs
Hoi Maria
Ik ben 29 jaar. ja dat kan dus ook… ze priken de fsh waardes en als die hoger is dan 35 is zit je in de overgang dat is dus bij mij zo…
ik heb nog wel eitjes maar heel weinig dus met behulp van hormonen proberen meer dan een eitje te krijgen…
maar ik ben nu vanaf augustus bezig en het ziet er niet zo heel goed uit…
dank je maria dat je voor me wilt duimen heb ik hard nodig… ik wil zo graag…
groejtes pris…
Hoi meiden,
Cinzia,dank je wel voor je felicitatie, ik hoop echt dat ik jou ook binnenkort mag feliciteren.
Dat is echt n mega domper voor jullie geweest zeg en idd nog niet gesprongen dus wie weet toch n kans deze maand! Probeer vol te houden meid, het is zo zwaar en het vraagt zoveel van je maar er is hoop!!!
Pris, wat enorm balen zeg kon je nu toch al testen dan? Ik dacht dat dat maandag pas kon?
Ik heb nogsteeds vreselijke migraines en voel me zo zwaar belabberd maar ik zal niet mopperen, al moet ik 9mnd zo ziek zijn…ik heb het er echt voor over.
Spannende week voor jullie Maria, laat je weten hoe t was?