IUI deel 7

hoi,

Nou, hoop dat je niet opnieuw de griep krijgt. Nog even een paar dagen spannend voor je joh!

Ik weet niet of ik moet hopen op een zwangerschap deze maand. Het zit me natuurlijk absoluut niet lekker dat ik tumoren in mijn eierstok heb die er eigenlijk uit moeten… Morgen hoop ik daar meer over te horen wat de bedoeling is, maar ja, ik kan dus wel zwanger zijn. Zit al te denken of ik niet van die testen aan moet schaffen die je al veel eerder kunt doen. Maar dit kunnen ze in het ziekenhuis natuurlijk ook testen mocht het zo snel nodig zijn.

Ben in mijn hoofd nu wel iets minder bezig met een mogelijke zwangerschap, meer met allerlei scenario’s die er misschien op volgen en dat heeft ook niet zoveel zin.

Ineke,

hoe is het gegaan vandaag? Al nieuws?

Hier gaat het goed, ben zo blij dat die Progestan bolletjes hun werk goed doen en dat ik 10 dgn na IUI nog altijd geen bloed heb gezien.

Ben nog een beetje verkouden en heb af en toe steekjes, links en rechts onder mijn navel.

Geen idee wat dat is…

Je brengt alles in verband met een eventuele zwangerschap, maar dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn…

Liefs, Cinzia.

ineke vertel??

ik heb net de pregnyl spuit gezet

dus afwachten tot zondag

hoi meiden,

Volgende week zal de oncoloog contact met me opnemen en zal ik op korte termijn (4-6week) geopereerd worden.

Het zit in en buiten op mijn rechtereierstok… waarschijnlijk weer die borderline-tumor maar kan ook iets anders zijn. Het heeft bloedvaten dus ‘leeft’, en groeit…

Mijn gehele eiderstok zal misschien verwijderd worden, in ieder geval een gedeelte en dan verder dus afwachten in hoeverre kwaadaardig etc.

Links ziet er nu nog goed uit.

Op de vraag omtrent mogelijk zwanger zijn zij hij’dan hebben we er nog een probleem bij…’ maar op zich kunnen ze opereren wanneer je zwanger bent.

Het is ook nog niet zeker of het een grote buikoperatie wordt of d.m.v. een kijkoperatie.

tot dusver dus voor nu mijn verhaal. Weet niet hoe ik me er onder moet voelen, ongeloof, boosheid, verdriet…

pfff ineke het zit je niet mee

ik hoop echt dat het mee gaat vallen

maar weer een operatie is niet fijn

veel sterkte komende tijd :frowning:

He Cinzia, nog even over die bloedwaarden, ik had mijn dossier meegekregen en heb deze even doorgelezen en alle fouten verbetert…maar ik zag dus ook de lab-uitslagen en mijn uitslagen waren ook steeds in de 40 dus prima lijkt me!

Wanneer ga je testen?? Was jij nu ook op donderdag geweest of al op de dinsdag…spannend hoor!

Ineke,

jeetje meid, wat een toestand. Kan me voorstellen dat je gevoelsen door elkaar gaan, dat je niet goed weet wat je nu voelt…

Ik hoop echt voor je dat het allemaal mee valt meid…

Judith,

hoe voel je je?

Ik had gisteren (vooral gisteravond!!) steken in mijn linkerzij. Deed zeer, die steken kwamen en gingen gelijk over, maar het leek net of iemand een mes in mijn zij stak…

Weet niet of dit eventueel iets met zwanger zijn te maken heeft, daar denk ik dan meteen aan, maar voor hetzelfde geldt is het natuurlijk helemaal niks…

Heb vanmorgen een test gedaan van Matcare (6dgn voor NOD).

Niks, negatief…

Ene kant teleurgesteld, andere kant had ik het wel verwacht.

Geloog niet zo in die Matcare testen en hoor er niet veel positiefs over…

Soms voel ik dat ik zwanger ben (last van onderrug, steken in onderbuik, en steken rechts en links van mijn navel), maar heb totaal geen gevoelige borsten/tepels.

Weet het niet meer, je wilt ook zo graag natuurlijk, dat je op alles let…

Pfff…

XX

Cinzia: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

En wbt de kwaaltjes. ik had helemaal geen last van kwaaltjes, ik sliep alleen ontzettend slecht. Kwaaltjes komen zo rond week 5/6.

Ineke: Zie pb.

Judith: Succes!!!

Hier gaat alles goed. Heb vrijdag de intake bij de vk gehad en morgen hebben we de echo bij de vk. Hoop dat het hartje nog steeds zo mooi klopt.

Meiden ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie!!!En een hele dikke :hug: :hug: voor wie dit nodig hebben.

Liefs, Chantal

Ik zit nu op mijn werk, moet het kort houden.

Wil alleen even melden dat ik gisteravond en vanmorgen steeds krampen in mijn onderbuik had en het zeurde continu.

Is nu over. Heb totaal nergens last van…

Misschien mag ik het niet zeggen, maar heb een heel goed gevoel dat ik misschien wel zwanger ben…

Morgen (is mijn NOD), hebben mannetje en ik afgesproken dat we testen zodra we thuis zijn van ons werk.

Wordt dus wel met middagurine, maarja, we zullen zien…

Doodeng man, pfff…

Liefs, Cinzia.

Ben ik weer…

Baal een beetje…

Kon het wéér niet laten en heb net stiekem) een test gedaan, van Matcare.

Wat denk je? Negatief!!

Heb de hoop al opgegeven, die zeurende pijn die ik vandaag steeds voel en heb, zijn gewoon de tekens van ongesteldheid (alhoewel ik Progesteron gebruik, en daar morgenavond pas mee stop, dus a.s. weekend pas ongesteld ga worden…)

Deze testen van Matcare kan je 6 dgn voor NOD gebruiken, dus er had heus wel een hééééél vaag lijntje gestaan als ik zwanger zou zijn…

Heb pukkels in mijn gezicht, mijn haar wil niet zitten, voel me wat verdrietig… Bah bah en nog eens bah!! :frowning:

:cry: cinzia klote zo als je er bijna van overtuigd ben dat het wel zo is :hug:

hier geen duidelijke eisprong gevoeld gisteren

maar genoeg geklust en we gaan gewoon verder met klussen elke dag weer :lol:

en nu weer de wachtweken :wall:

verder voel ik me goed :thumbup:

Ah nee!!! Blijf koppig nog even voor je duimen. Je weet dat er vrouwen pas later dan NOD pos-testen en 6 dagen voor je NOD kunnen testen, ik weet het niet hoor.

Hier heb ik ook alweer last van ‘branderigheid’. Heb ik altijd paar dagen voor mijn NOD, teken van komende ongi. Mijn zuugraad veranderd dan geloof ik of misschien komt het ook wel door dat gedoe in mijn eierstok.

Ben wel een beetje opgelucht dat ik dus ook zeer waarschijnlijk niet zwanger ben…zucht.

Ben op mijn werk, hou het weer even kort.

Heb nog altijd last van mijn onderbuik.

Kan ik daar last van hebben, ook al gebruik ik Progestan?

Ga vandaag niet testen, gister was immers negatief (Matcare).

Wil dus pas donderdag gaan testen, want ben echt zo bang dat ie anders negatief is.

Zal vanmiddag test van Kruidvat halen, lees daar goede berichten over.

Het voelt net of ik ongesteld moet worden, maar dat kan toch niet? Gebruik immers Progestan, en gebruik die bolletjes tot en met vanavond, dus mijn regels kunnen pas hooguit zaterdag/zondag komen.

Kan ik dan nu al last hebben van zeurende onderbuikpijn?

En innestelingsbloed heb ik niet gehad, kan dat ook niet door die Progestan?

Sorry hoor voor al mijn vragen, leef zo in onzekerheid, zucht…

Liefs, Cinzia.

onzekerheid is klote ja

ik heb het idee dat ik vandaag mn ei heb ipv afgelopen zondag :think:

heb steeds steekjes aan de rechterkant dus denk het haast van wel

Ben wat down, ben verdrietig…

Vanmiddag gestest, was negatief!

Ik weet het, eigen fout dat ik er zwaar in geloofde dat ik zwanger was, maar ben echt verdrietig…

Het allermoelijkste is mijn mannetje. Hij is geen prater en ik loop continu beetje te snikken waarop hij zegt dat ik niet dood ga, positief moet blijven en dat het echt (ooit) wel goed komt.

Jaja, dat snap ik wel, maar waarom laat hij mij niet gewoon 1 dag stron* chagerijnig zijn en lekker af en toe huilen?

Hij is nu zelfs naar een vriend, even luchtje scheppen…

Ik vind het wel zwaar hoor, kinderen proberen te krijgen d.m.v. de mmm!!

Cinzia: Even eeen hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou!!!

Meid tis ook geen gemakkelijke weg die je moet gaan om je wens uit te laten komen. Laat je verdriet er maar uit, het lucht op.

Ik weet nog goed na onze 1e poging, ik heb zo gehuild dat het niet gelukt was. Echt als een klein kind alles van me af gehuild bij hub. Luchtte wel heel erg op.

Als er wat is, gooi het eruit!!! We zijn er voor je!!

Liefs, Chantal

Hier ook een negatieve test hoor.

Geloof me, omgeving bedoelt het vaak zo goed maar soms wil je gewoon even dat iemand zegt dat het kt is zonder je meteen weer op proberen te beuren…verdriet is ook een emotie die er mag zijn en zelfs moet zijn zodat je weer verder kunt.

Op naar nieuwe ronde meid. Voor nu is het k
t!

Cinzia: ik hoop voor je dat het toch nog goed uit mag pakken. Je kan gewoon ongesteld wordt met Progestan. Het kan dus ook uitstellen, is maar net hoe je lichaam erop reageert.

Mijn vriend vond het eerst ook lastig als ik er dan even door zat. We hebben er op een gegeven moment een gesprek over gehad en ik heb toen aangegeven dat ik dat gewoon nodig heb, om me dan een dag rot te kunnen voelen en boos te mogen zijn of sjagrijnig (spelling?) Nu gaat hij gaat voortaan goed mee om. Mijn advies is dus ook om het hier met hem over te hebben.

Ineke: wat heftig bij jou zeg! Nu maar hopen dat ze alles goed wegkunnen halen en jullie daarna weer snel zwanger kunnen zijn, dan met een goede afloop.

Judith: Je hebt wel Pregnyl gespoten toch? Dan is de kans erg klein dat je nu pas je eisprong hebt gehad hoor.

Hier is het afwachten. Dinsdag hebben ze 2 frummels teruggeplaatst. Nu dus hard hopen en duimen dat ze het er erg fijn vinden en willen blijven wonen…

weet je wat het is

ik heb iets verkeerd gedaan

was op en woensdag bij de gyn

afgesproken dat ik afgelopen vrijdag pregnyl zou spuiten

maar heb die woensdag en donderdag avond geen puregon meer gespoten

en dat moest wel gewoon denk ik :roll:

ze heeft er niets over gezegd en ik nam aan dat ik dat niet meer hoefde

stom stom

we zien het wel

Lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve en steunende woorden!

Ben niet verdrietig meer, maar 100% positief ben ik nog niet.

Moet me echt zien op te laden om er weer voor te gaan.

Ben nog niet ongesteld, woensdag laatste Progestan bolletjes ingebracht, hopelijk komen de regels zondag/maandag.

Mannetje van me is geen prater, wat soms dus wel botst. Hebben voor volgend weekend een weekendje weg geboekt samen, we moeten er gewoon even tussenuit!

Liefs, Cinzia.