IUI deel 7

Knap hoor dat je jezelf hebt gespoten! :clap: :clap:

Tja, wat een gedoe met die onthouding he? Onze laatste keer was donderdag en daarna dus niet omdat ik dacht morgen IUI te hebben. Zaterdag was hij niet thuis en gisteren waren we echt niet in de stemming, vandaag ook niet. En dan mag het dus weer niet denk/hoop ik.

Nou, de dag van de IUI doen we het zelf ook nog even hoor, gewoon voor het gevoel en je weet het immers maar nooit!

Suc6 morgen. en de weekjes daarna natuurlijk!

Nou, heb donderdag toch nog IUI voor het eitje links. Was vanochtend 18,9mm. Vanavond dus spuiten.

Merk dat ik met alles op de loop ga. Nu denk ik weer:'maar stel dat hij dan al gesprongen is, voordat ik om 22:00uur ga spuiten?" dan kan hij dus niet benut worden! Dan is donderdag te laat en we mogen zelf ook niets nu. pfff. Vind het maar gok-werk allemaal hoor. Zondagavond was het ei 15,7 en nu dus vanochtend 18,9 snel gegroeid dus in 38uur tijd!

Wat betreft die cysten heb ik de 12e een lange afsrpaak om dit te bespreken.

Hoe ging het Cinzia, veel goede zaadjes?

Ineke,

spannend donderdag!

Ik vind het ook allemaal maar een gokwerk…

Vandaag om 8u zaadjes van mannetje ingeleverd, zijn toen ergens gaan ontbijten.

Heb 2 aspirientjes genomen, had erg hoofdpijn, keelpijn en snotverkouden.

10.15u werden we geholpen int ziekenhuis.

Mannetje had 10 miljoen zaadjes, waarvan 90%goed beweeglijk!

(1 IUI was 2 miljoen, 2e IUI 6 miljoen, waarvan 75% goed)

We moesten beide lachen en vertelden aan de gyn dat we erg bang waren voor de uitslag, omdat we het 7 dagen niet hebben gedaan.

Voor het eerst deed de eendenbek ontzettend zeer, lag te huilen in de stoel.

Eenmaal ingespoten. naar huis gegaan en helemaal niks gedaan!!

Rond 15u werden mijn symptonen erger en heb nu zelfs koorts.

Ben de hele dag al aan het huilen, houdt maar niet op…

Mannetje is nu naar voetbaltraining, en ik lig al in bed… Heb vanavond ook helemaal niks gegeten, behalve vitamine C.

Ga zo proberen te slapen, voel me zo beroerd en zo zielig…

Gyn vertelde dat de griep geen invloed heeft op IUI…

Hebben het vandaag niet meer gedaan, wordt ook niks meer. Heb er echt geen puf voor…

Net trouwens de 1e twee Progestan bolletjes ingebracht.

Alvast welterusten en tot morgen!

Liefs, Cinzia.

Vervelend dat je je zo ellendig voelt. Hoop dat je snel weer op knapt.

Ben ook benieuwd naar onze zaadjes (marcel’s zaadjes…) wij hebben het dan ook al 5 dagen niet gedaan omdat ik vandaag IUI zou hebben en gisteren en zondag stond ons hoofd er ook niet naar.

We zien het wel.

Onze 1e IUI hadden we geloof ik 4,5 miljoen. Nou, 1 is genoeg toch?!

Marcel gebruikt nu extra zink, schijnt goed te zijn. Je hoort het wel donderdag.

Ik mag om 12:00uur, zaadjes om 10:30uur en straks rond 21:30uur gaat marcel me spuiten, in een spier…brrrr

Ineke,

hoe ging het spuiten? Last van (gehad)?

Ik lig nu thuis in pyama op de bank. Nadat ik gisteravond vroeg op bed lag, en wat huilbuien te hebben gehad, geslapen van 20u t/m half 11 vanmorgen.

Zo lang heb ik volgens mij nog nooit geslapen.

Had vanmorgen wekker gezet om half 8 om die Progestan bolletjes in te brengen.

Ziek zijn is niks voor mij, kan me niet neergeven en uitzieken… Was moet gedaan worden, vaatwasser in en uitruimen, vissenkom verschonen, noem maar op…

Het lukt me alleen niet, ben zo moe en alles doet me zeer…

He joh, probeer goed voor jezelf en wie weet voor ‘jullie’ te zorgen hoor. Zo belangrijk! Het is ook allemaal niet niet hoor, die hormonen en de stress erom heen. Logisch dat je je dan extra ellendig kunt voelen.

Het spuiten ging wel hoor, wel rare situatie en het inspuiten van de vloeistof deed wel wat zeer. (in mijn bil-spier…) Marcel vond het zelf ook niet leuk om te doen. Nu geen last meer van. Wel veel buikpijn, maar dat had ik van te voren al. Zo bang dat eitje vanacht al is gesprongen ofzo.

Weet ook niet of ik wel weer IUI wil. Wanneer ik weet dat eitje links zit en wanneer hij ongeveer springen gaat, doe ik het net zo lief gewoon zelf. (zeg ik nu…).

Tja, het blijft inderdaad allemaal gokwerk.

Ik had het er gistermiddag ook met mijn vriend over.

Vrijdag was mijn eitje 17 mm, dus zondag/maandag zou het eitje 20/21mm zijn.

Stel dat mijn eitje inderdaad ook eerder gesprongen is?

Dan was/is mijn IUI voor niks geweest.

Moeten ons daar maar bij neer leggen Ineke, ik hoop en denk dat de gynaecologen wel weten wat ze doen…

Ja dat is waar. Maar ja, we willen zelf zo graag de controle he. Ik wel in ieder geval. pff. kan het maar niet van me afzetten dat ik hier geen controle op heb en de natuur zijn gang moet laten gaan en deels afhankelijk moet zijn van de kennis van de gyn’s. (de me helaas ook wel eens teleurstellen dus, zoals deze maand dat mijn 2 eitjes rechts dus cysten met weefsel erin zijn! Da’s toch wel een verschil!).

Over 2 weken weten we eerst weer meer!!!

spannend voor jullie dames :thumbup:

en nu maar weer wachten

ik verlies zo af en toe wat bloed

baal zo van die onduidelijkheid

ik doe vrijdag gewoon een test en dan zien we wel

Dames ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie

Ik zie dat er hier weer spannende dagen zijn. Meiden ik :thumbup: nog steeds voor jullie.

Schrijf hier niet meer zo vaak, ben meer met IVf bezig, maar weet wel dat ik hier regelmatig kom lezen.

:-*

Bedankt meiden,

Ja, judith vreselijk he, die onduidelijkheid. Sterkte nog even…

Ja Judith,

je lichaam doet soms rare dingen en brengen je in onzekerheid.

Dus vrijdag testen, wat spannend!!!

Ik heb vorige maand testen via internet gekocht van Matcare, die je 6 dagen voor NOD kunt testen.

Ik heb 19 febr. mijn NOD, maar omdat ik Progestan bolletjes gebruik, ben ik sowieso overtijd…

Nu dacht ik, zal ik 14 febr. gaan testen, 5dagen voor NOD?

Aan de ene kant héél graag, aan de andere kant, straks is het negatief (grote kans) en ben ik helemaal depri…

Toch lees je wel eens dat mensen positief testen 6 of 5 dagen voor NOD…

Tja, ik kan me ook altijd moeilijk inhouden. Maar zo ver van te voren brengt ook wel weer onzekerheid mee vind ik.

Test het liefst wanneer ik een week over tijd ben maar dat gaat me noooooit lukken :lol:

Hebben net besloten dat IUI niet ons ding is. Jeetje wat een gedoe. Nu 6 dagen niet geklust terwijl je weet dat je ei op springen staat of al gesprongen is. Dan dat gedoe met zo’n potje, wegbrengen, straks samen weer heen. 5 minuten later weer buiten en dat was het dan…nee, dat voelt voor mij echt niet goed.

Maar zit wat dat betreft dan ook in een wat luxere positie dat ik gewoon eisprongen heb en de zaadjes goed genoeg zijn. Omdat het ons al 3x zelf is gelukt.

Maar ga straks wel even heen natuurlijk om de zaadjes te ontvangen. En dan vanavond het lekker samen gezellig maken!

gisteren ongi geworden

cyclus van 24 dagen

vandaga gebelt,morgen weer met puregon beginnen en woensdag op controle voor follikelmeting,op dag 8 al omdat vorige keer op dag 10 het eitje al erg groot was,20mm.

Balen dat je nu juist DIE zekerheid hebt gekregen…

Vandaag dus weer dag 2 van je nieuwe ronde met nieuwe kansen…suc6.

thanx :thumbup:

Judtith: Dikke :hug: :hug: voor jou. Ik weet hoe je er van kunt balen en verdrietig om kunt zijn. Ik hoop dat het snel lukt bij jullie.

Ineke: Dus je hebt vandaag weer iui gehad??? Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Cinzia: Hoe gaat het met jou?? Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook voor jou!!!

Liefs, Chantal

Judith,

ik weet hoezeer je baalt dat je IUI niet gelukt is… Gauw weer beginnen met Puregon, des te eerder is IUI nummer 2 in tocht! Sterkte meid!

Ik voel me wat beter. Ben alleen nog wat verkouden, ga morgen dus weer naar mijn werk.

Buikpijn is ook over, had op de dag van de IUI en de dag erna zo’n buikpijn, onderin. Hebben jullie daar na de IUI ook last van?

Ik vind het wel een bende hoor, die Progestan bolletjes inbrengen. Het geeft zo veel rotzooi in je onderbroek… Maarja, als dat helpt…

ik had nergens last van na de IUI

ik ben wel ‘blij’ dat ik nu kortere cyclussen heb

deze was 24 dagen

normaal zit ik toch boven de 30

des te eerder gaan we weer met de IUI beginnen