IUI deel 7

Oh zo spannend. Hoop dat het niet betekent dat je ongi gaat komen!

Chantal, super een kloppend hartje. Yes!

Ook voor jou spannend Cinzia, in mijn ziekenhuis doen ze in het weekend geen IUI…ik mag morgen ook voor follikelmeting, ben ook errug benieuwd, voel van alles aan beide kanten. neem de pregnyl voor de zekerheid alvast mee. Mocht het in het weekend zover zijn gaan we het zelf natuurlijk weer proberen. Laat het weten hoor!

Hoi meiden, ben er net weer van mijn 1e follikelmeting. Weer een andere gyn en weer andere mening dan zijn voorgangers…volgens deze gyn kan mijn eileider links de eitjes van rechts ook gewoon opvangen. Dit wist ik wel maar ik weet ook dat die kans erg klein is…

Nou, heb nu rechts 2 eitejs, 1 van 15mm en 1 van 16mm. Links zit een eitje van 13mm. Een goede oogst dus! Volgens de gyn gaan links gewoon nog mee-groeien en dan moet ik zondagavond de pregnyl spuiten (heb gezegd dat ik dit zelf zal doen omdat ik verpleegkundige ben in de psychiatrie :cry: :cry: ).

Heb dan dinsdagochtend de IUI. Ik hoef niet terug te komen voor echo omdat deze gyn zegt dat je dit zo door kunt berekenen qua hoeveel ze per dag groeien enzo. Alles eitjes boven de 15 mm schijnen dan mee te springen. Zo maar even googelen over hoe dit precies zit. Maar het zal allemaal wel kloppen. In ieder geval dus IUI deze maand en dus ook een eitje links! :dance: :dance:

Ben benieuwd hoe groot jouw ei nu is cinzia!

Judith alles oke?

:pray: spannend ineke en 3! eitjes nog wel :thumbup:

hier weer bruinverlies met een beetje bloed dus ik denk dat het wel door gaat zetten :roll:

is een week te vroeg,moet ik daarover de gyn bellen? :think:

of gewoon melden als ik een controle afspraak maak

Ineke,

wat geweldig nieuws en wat toevallig!!!

Ik ben vanmorgen ook voor fm geweest.

Mijn eitje rechts is nu 17 mm (is dus maar 1 mm gegroied in 1 dag, maarja).

Moet vanavond en morgen gewoon 50 eenheden Puregon spuiten en zondagavond (ik dus ook) Pregnyl zetten.

Dinsdagochtend 8 uur zaad inleveren en om 10.15u hebben we de inseminatie.

Diezelfde dag moet ik beginnen met Progestan bolletjes vaginaal in te brengen en een week later, 12 febr. moet ik bloed laten prikken (puur ter extra controle, omdat het 2 keer mis is gegaan). :cry:

En nu maar duimen, hopen en wensen dat ik niet wéér super belachelijk snel ongesteld wordt na de IUI…

Hoe is het vandaag met je Judith?

Liefs, Cinzia.

Balen Judith, nee, je hoet niet te bellen denk ik. Ja, je kunt vast bellen voor een 1e follikemeting en het dan noemen. Maar ik heb wel eens de ervaring gehad dat het een aantal dagen aanmodderde en daarna pas echt doorzette. Hoop niet dat dit bij jou zo zal zijn want dan blijf je maar hoop houden.

Dan gaan we mooi gelijk op Cinzia! Ik heb de IUI om 11:30uur

Ik heb dinsdag de IUI om 10.15uur.

Zondagavond Pregnyl spuiten om stipt 18.15uur.

dan wacht ik het even af tot na het weekend

spannend voor jullie dames :thumbup:

Blijf voor je hopen dat het niet doorzet!

He, het sneeuwt hier in het hoge noorden zie ik opeens!

hier is het sneeuwwen al weer voorbij :mrgreen:

dus droog met de carnavalsoptocht :lol:

Nou, ik heb weer iets bijzonders hoor. Was er ook al bang voor.

Gisteren veel steken in mijn buik. Temp gemeten 36.5, dit is voor mij een teken dat mijn ei gaat komen! Vanochtend om 07:00uur nog steeds 36.5 maar net om 0.900uur al 36,9. Volgens mij is het grootste ei (rechts dan…) dus al gesprongen

Zal het dan nog zin hebben om de pregnyl te spuiten vanavond. Getver, moet ik zeker het ziekenhuis weer gaan bellen in het weekend.

Nu, in ieder geval gaan we het vandaag dus nog wel even doen dan! Niets geen 3 dagen onthouding meer voor ons.

Kan het op het internet ook nergens vinden of door eventueel spuiten van de pregnyl vanavond de andere follikel(s) nog zullen gaan springen. lijkt me niet, het proces zal nu wel stil gelegd zijn.

Balen weer. Heb weinig vertrouwen in een ei rechts. Donderdag trouwens nog voor het laats ‘de liefde bedreven’.

Heb het ziekenhsuis gebeld. Mag vanavond om 19:00uur nog even komen voor een echo. Erg fijn! Ziekenhuis doet dit normaal gesproken niet in de weekenden. Ben dus een ‘spoedgeval’.

Laat het wel even weten maar vrees dat ook deze IUI niet door zal gaan.

Ineke,

wat netjes dat je vanavond mag langskomen in het ziekenhuis.

Wat gaan ze dan eigenlijk doen?

Ik mag (nouja, moet!) om 18.15u zelf Pregnyl zetten.

Mijn vriend spuit elke avond Puregon in mijn buik, maar Pregnyl moet ik zelf doen.

Tis ook nog zo’n werk, ene vloeistof opzuigen en het in een ander glazen buisje injecteren, en dan héééééééél langzaam in mijn buik injecteren!!

Pff, moet het eerst maar weer durven om die enge lange naald in mijn buik te steken, vind het echt helemaal niks!!!

PS Ineke, laat je even weten hoe het was in het ziekenhuis?

Liefs, Cinzia.

nou ineke ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan

hey ineke ik heb je es opgezocht…

klaat je weten hoe het is gegaan in het zkh?

groetjes bianca :-*

sorry meiden. Had gisterenavond geen puf meer om te reageren.

Nadat we uit het ziekenhuis kwamen zijn we nog met onze hond naar de dierenarts gereden omdat het steeds slechter met hem ging (had het aan zijn hart) We hebben hem in moeten laten slapen. Zo verdrietig!!

Ik had niet eens tijd om het bericht van het ziekenhuis tot me door te laten dringen. Rechts zitten namelijk geen 2 follikels maar 2 cysten/gezwellen met weefsel erin dat er niet hoort en die de gyn het liefst wil verwijderen. Waarschijnlijk wel goed-aardig maar je weet het dus niet…

Links nog wel een eitje en daar gaan we nog maar voor deze maand.

Zal dus opnieuw zo’n vreselijke operatie worden. Ik kan het maar niet bevatten waarom we zo verschrikkelijk veel pech moeten hebben en ben een beetje bang wat er misschien nog achter vandaan komt.

Hou jullie op de hoogte.

liefs

ineke

:-* meis , ik reageer later even uigebreider…

sterkte :-* :hug: bianca

Ineke: eerst even een dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!!

Goh wat sneu voor je hond, dat doet echt pijn als je zo afscheid van hem moet nemen.

En ik hoop dat die cysten/gezwellen idd goedaardig zijn. Meid, ik :pray: :pray: :pray: voor je in de hoop dat alles goed is. Nu ook maar hopen dat de iui gaat lukken!!!

Liefs, Chantal

pffff ineke toch

het zit jullie niet mee zeg :roll:

heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje :cry:

Ineke,

jemig wat een gedonder allemaal!

Het wordt wel erg veel wat jullie allemaal mee maken…

Pfff…

Sterkte met het verlies van jullie maatje!

Ik heb morgenochtend IUI.

Mijn vriend en ik zaten gisteravond met een ‘probleempje’.

Als je IUI hebt, raden ze je aan om ongeveer 2 a 3 dagen geen gemeenschap te hebben.

Maar ze raden ook aan om niet te lang, NIET gevreeen te hebben.

Het zit nu zo, dat mijn vriend en ik ‘het’ voor het laatst afgelopen dinsdag hebben gedaan.

Nu wisten we gisteravond niet wat we moesten doen, óf gisteravond wel vrijen en dat mijn mannetje dus maar anderhalve dag onthouding had, óf niet vrijen en dat hij dus 7 dagen onthouding heeft…

Wij op internet zoeken en daar stond dat een onthouding die langer is dan 5 dgn, slecht uit kan pakken voor zijn zaad voor IUI.

Maar er stond ook dat als je maar 1 dag onthoudibg hebt gehad voor IUI, dit ook negatief kan zijn voor het zaad.

We zaten dus met onze handen in het haar, en uiteindelijk besloten om NIET te vrijen…

Nu maar hopen dat dit geen negatieve gevolgen heeft voor morgen met IUI…

Ik hou jullie op de hoogte. Oja, Pregnyl gisteravond zelf zetten, heeft me wel wat tranen gekost, vond het zoooooooooo eng en heb nu een zere en beurse plek waar ik gespoten heb…

Ga nu even naar bed, begin de gripe te krijgen, hele dag al hoofdpijn, keelpijn en snot en snotverkouden!! Kan er wel bij net voor de IUI…

Liefs, Cinzia.

Cinzia: Dikke knuff voor jullie!!!