Cinzia: ik hoop dat deze poging helemaal goed gaat!!! Ben je nu al ongi geworden??
Ik zenuwachtig voor de echo??? Nee echt niet :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: Tuurlijk maar heb er wel heel veel zin in.
Ineke: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Oooh ik heb me net toch een gaaf nieuwtje gehoord. Mijn vriendin is ook zwanger en een week na mij uitgeteld :dance: :dance: :dance: :dance: Echt gaaf.
Liefs, Chantal
Chantal,
dat lijkt me he - le - maal super!!
Kunnen jullie samen kletsen over jullie kwaaltjes, samen de laatste loodjes doormnaken en praten over de bevalling, borstvoeding, etc…
Kan me voorstellen dat je het geweldig vindt!!
Nee, ben nog niet ongesteld geworden.
Heb gisteravond (dinsdag) dus laatste Provera geslikt, en bij de vorige keren dat ik Provera slikte, werd ik ongeveer 2 dagen later ongesteld.
Denk dus morgen (uiyert overmorgen).
Klinkt raar en tegenstrijdig misschien, maar heb er zin in, bloed mag van mij nu wel komen!!
Kan ik tenminste verder met inwendige echo’s, hormonen spuiten EN… IUI!!!
Liefs, Cinzia.
Cinzia: Ik hoop dat je snel ongi wordt en weer kun starten met alles!!!
Ooh echt, vind het zo gaaf dat mijn vriendin ook zwanger is.
Ben nu beetje zenuwachtig. De vrouw van mvm komt straks, ben benieuwd of de test wel goed postitief is. :oops: :oops: :oops:
Liefs, Chantal
cinzia, normaal moeilijk te snappen als mensen bloed willen zien maar ik hoop voor jou dat het snel doorzet en dat je egwoon verder kan.
Chantal, ik heb een vriendin die al ruim 20 weken zwanger is…ik kan alles bij haar afkijken :dance: straks gaan we voor haar shoppen voor een nieuwe winterjas.
Voor alle andere dames, allen nog steeds succes en ik lees nog steeds mee hoor.
Test van mvm was ook weer positief!!!
Vanaf morgen mag ik gaan beginnen met het plassen in de kannen.
Meiden ik ga voor jullie plassen!!!
Wauw, dank je chantal. Dat is super!! Hier in het noorden hebben ze geen verzamelpunten dus ik kan er niet aan mee doen mocht het weer zo ver zijn. Stom he?
Voel je je verder lekker zwanger?
Hier op dag 27, NOD zal de 22 of 23e zijn…wel spannend weer hoor! Echt weer hoop en vrees. Net een testje gedaan oom te kijken of deze nog positief uit zou slaan i.v.m. mogelijke aanwezigheid van het hormoon (nog van de miskraam). Super negatief dus mocht ik over een paar dagen toch positief testen dan weet ik dus dat het echt raak zal zijn!!
Heb nu ook geen testen meer in huis, want wanneer ik weer eens over tijd mag zijn wil ik toch echt samen testen met mijn vriend. Ik kan nooit het geduld opbrengen en doe dit soort dingen dan in een impuls wanneer ik alleen thuis ben! Dat wil ik niet weer. Lijkt me zo super om samen te testen en dan moet hij wel positief zijn natuurlijk!! (de 1e keer hebben we trouwens wel samen getest en dat was toen heel bijzonder).
liefs
Ineke
Chantal: bedankt!!! (voor het meedoen aan MvM natuurlijk)
Ineke: hebben ze in het noorden geen inleverpunten, waar je de flessen dan zelf naartoe kan brengen? (heb ik eens gehoord)
Hier nog maar 1 nachtje tot de eerste spuit. We gaan er een gezellige avond van maken --> uit eten en bioscoop.
Cinzia: veel succes, ik hoop voor je dat de IUI een keer gaat zoals het bedoeld is.
Chantal,
wat houdt dat precies in, dat je moet plassen in kannen?
Heb er namelijk nog nooit van gehoord…
Ineke,
slimme zet, om nu te gaan teste, wetend dat het nu negatief is en over een weekje (hopelijk) positief!!
Hier nog altijd geen bloed, ook geen tekenen dat het eraan komt.
Zo raar en stom, weet namelijk niet meer of ik die andere 3 keren dat ik Provera slikte, of ik toen ook ‘normale’ tekenen had van ongesteld worden.
Het is natuurlijk een ontrekkingsbloeding en geen echte ongesteldheid…
Nouja, ik wacht wel af…
Liefs, Cinzia.
de hormonen zoals pregnyl komt van zwangere vrouwen vandaan
Inderdaad. De hormomen die wij alemaal krijgen in de mmm worden gemaakt uit de urine van zwangere vrouwen.
Als je zwanger bent kan je je opgeven bij Moeders voor Moeders (MvM) en zij komen dan eens in de zoveel dagen je verzamelde urine ophalen. Dankzij de urine van andere vrouwen kunnen wij dus in de mmm zijn.
Ik ga zeker sparen als ik straks zwanger blijk te zijn. Wel erg jammer dat ze niet in heel Nederland ophalen. In sommige delen van het land, kan je het dan zelf nog naar een inzamelpunt brengen en in sommige delen mag je dus echt niet meedoen.
Dames graag gedaan!!!
Ineke: Nu maar hopen dat de test snel positief wordt!!! Ik gun het je zo!!
En idd het is heel speciaal om samen te testen. Ik heb vorige week de test gedaan en toen bij hub op het nachtkastje gelegd. Hij mocht kijken wat er op stond. Dus in bed werd de uitslag duidelijk dat we een klein krabje mogen verwelkomen :inlove: :inlove: :inlove: (wel niet in bed gemaakt, maar wel in bed ontdekt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Angelbaby: Ik ga heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Cinzia: Ik hoop dat die ongi gauw komt!!!
Ik heb vandaag een heel lief kaartje gekregen van Cynthia (mama van Juul) van het forum. Er zat ook een hele lieve knuffel bij voor krabje :inlove:
Liefs, Chantal
Tja, wanneer wij voor IUI gaan doen we het dezelfde dag ook nog even zelf, zodat we dan EVENTUEEL kunnen zwijmelen dat we het toch helemaal zelf gedaan hebben…(tja, hoeft niet perse in bed natuurlijk! :oops: :oops: )
Oww…
Nu snap ik wat MvM doet.
Goh, ik wist dat echt niet, van die urine en Pregnyl!!!
Inderdaad, bedankt meid, jij helpt ons dus!
Maar Ineke, jij zei dat dit in het noorden niet kan, kunnen wij hier dus niet aan mee doen?
Dat zou toch stom wezen, want ik zou ook wel willen helpen als ik zwanger ben, heeel graag zelfs!!
Wij weten hier allen hoe hard we dit nodig hebben…
Ineke,
wij doen het 's avonds na de IUI ook altijd nog hoor. Misschien dat het helpt, en zo niet, mocht ik zwnager raken van IUI, hebben we toch altijd nog een beetje het idee dat het héééééél misschien die avond in bed gebeurd is…
JOEHOE… Ben ongesteld geworden toen ik vanmorgen opstond!
Meteen gyn gebeld, moest afspraak maken voor 3e cyclusdag (wat op zondag valt), dus nu follikelmeting op a.s. maandag!
En aankomende zondag beginnen met Puregon… Best wel weer eng, heb het (langer dan) een maand niet meer gedaan, gelukkig doet mijn mannetje het elke avond.
We gaan er weer voor, wie weet over 9 maanden…
Liefs, Cinzia.
Nou, lekker dat je nu eindelijk weer door kunt! Hoop dat het deze poging zal gaan lukken!!!
Nee, hier in het Noorden zijn geen inzamelpunten…misschien is er momenteel ook wel genoeg. (tja, dagelijks worden weer vrouwen zwanger natuurlijk en heel veel vrouwen doen hier wel aan mee…).
Op mijn doosje pregnyl staat dat het 20,71 euro kost en dat is dan voor 3x…dus qua prijs valt het mee en dat betekent dat er dus wel genoeg voorradig zal zijn.
Heb straks nog een nieuwjaarsborrel van mijn werk. Gaat erg gezellig worden! Blijf slapen bij een collega die op loopafstand woont van het grand-cafe, super dus…twijfel nog steeds over de hoeveelheid wijntjes die ik ga drinken. Stom is dat toch dat het met een paar wijntjes op toch nog iets gezelliger is…
Ineke,
heb net op de site gekeken van MvM, en ik las dat er in het noorden WEL verzamelpunten zijn.
Ik zei gelijk tegen mijn vriend dat ik hier ook aan mee wil gaan doen zodra ik zwanger ben.
Ook al doen er misschien al veel vrouwen aan mee (alhoewel ik nog nooit iemand van mijn vriendinnen erover heb gehoord), het is altijd goed om er sowieso aan mee te doen.
En hoe was je nieuwjaarsborrel?
Vanavond 1e keer na dikke maadn rust weer met Puregon beginnen, vind het wel weer erg spannend. Wetend dat ik vanavf vandaag bijna een maand lang ELKE dag iets moet spuiten of slikken of inbrengen…
En morgenochtend naar gyn, kijken of slijm goed is en alle follikels keurig klein zijn, op mijn 4e cyclusdag, spannend…
Liefs, Cinzia.
Ik las op een andere site dat voor 1 ampul pregnyl je een zwembad vol urine nodig hebt. Daar wil je niet in zwemmen, maar het laat wel zien hoeveel urine er wel niet nodig is!
Cinzia: sterkte met spuiten!
Ik heb straks alweer mijn 3e spuit. Spuit 1 en 2 vielen erg mee met zetten. Hopelijk vallen alle andere spuiten ook mee, maar ik denk van wel.
Veel plezier gehad op je nieuwjaarsborrel?
Nou, dan ga ik dan natuurlijk ook me doen!
De borrel was erg gezellig en heb aardig wat wijntjes gehad…
dinsdag is mijn NOD. Tot dusver nog niets :think: normaal gesproken begin ik al een paar dagen met oud-bloed van te voren.
Zal morgen wel beginnen dan…
We zullen zien!
Suc6 met het spuiten! Een zwembad vol zeg!!
:think: ik heb net in mn boekje over info over IUI zitten lezen dat er niet zoveel urine meer nodig is
ze kunnen het nu ook uit dna van speciaal gekweekte cellen halen :think:
maar wel beter dus dat het zo gaat nu :thumbup:
ik vindt de tijd erg langzaam gaan zeg
kan niet wachten tot de IUI
je bent er nu veel meer mee bezig omdat je elke dag moet spuiten merk ik nu
en dan gaan de dagen maar langzaam voorbij
tja, wachten is erg frustrerend…maar helaas kunnen we niet anders.
Sterkte nog even en dan natuurlijk het wachten daarna.
Hier mijn temp weer naar beneden en een pos. tampon test. Zucht, zucht, zucht. Heb zo de neiging om met de clomid te gaan starten maar ik had helaas een gyn die erg voorzichtig is…
Toen ik geopereerd was en de maand erna voor IUI ging was hij het daar ook al niet mee eens. (hij is een tijdelijke gyn, heb steeds anderen).
Maar ik wil natuurlijk wel voorzichtig met mijn lijf omgaan. Ach, toch nog maar 1 maandje overzien…