IUI deel 7

Wil een banner zien!!!

Lieve lieve Chantal,

wat onzettend GEWELDIG!!!

V A N H A R T E G E F E L I C I E E R D M E I D ! !

Vertel, hoe voel je je?

Wat dacht je toen je een positeve test zag?

Al symptonen?

Vertel, vertel, vertel!!

Geweldig meid, wat super voor je, vind het echt top voor je!!!

Angelbaby,

jeetje meid, sterkte met dit hele traject.

Ik heb wel eens gelezen dat je met IVF meer kans hebt om zwanger te raken. Heb geen flauw idee of dit waar is, maar ik wens je heel veel succes en sterkte met dit hele traject!

Hopelijk ben je in 2008 zwanger!! (en wie weet al bevallen…)

Ineke,

Het stomme is dat ik gisteravond eigenlijk met Provera kon gaan beginnen, maar heb net pas het eerste pilletje genomen.

Jullie verklaren mij misschien voor gek, maar wilde em gisteravond niet slikken omdat ik (voor mijn gevoel) ECHT zwanger was!

Heb vanmorgen met ochtendurine Clear Blue test gedaan, negatief.

Heb tegen mezelf gezegd dat ik niet zwanger ben en dat het wel toeval zal zijn dat ik duizelig ben, gevoelige tepels heb, borrelend gevoel onderin mijn buik, véél witverlies (voel het gewoon stromen -sorry-), duizelig en vaag int hoofd.

Heb dus Provera vanavond ingenomen, de gyn zal toch wel weten wat hij mij voorschrijft en doet?!

XX Cinzia.

Krabje: wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd!!!

Cinzia: klinkt niet stom hoor. Maar waarom bel je niet even met je gyn over dat vlekje? Dan is al je onrust weg. Lijkt me wel fijn.

Met IVF heb je inderdaad meer kans. Met IUI ongeveer 15%, met IVF ongeveer 30%. (met een gewone cyclus en gewoon klussen heb je geloof ik 20%)

Ik doe dan nog met acupunctuur en dat schijnt je kans nog eens aanzienlijk te verhogen. We hopen er maar het beste van. :pray:

@Krabje wrote:

He dames,

ik zit nog steeds te trillen, te lachen en te huilen.

Ik ben zwanger!!!

Liefs, Chantal.

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!

He lieverds, bedankt voor jullie felicitaties. Kan het nog steeds niet echt beseffen dat het echt zo is.

Kom net bij mijn vader weg, heb hem het grote nieuws al verteld. We gaan in juni een weekje weg en heb hem gevraagd of er nog één mee kan :inlove: :inlove: Mijn vader keek me verbaasd en vragend aan en toen hij door had wat ik bedoelde was hij helemaal in tranen :inlove: :inlove: :inlove:

Ineke: Banner komt nog!!!

Cinzia: Ongelooflijk toen ik de test zag, hub zag een licht lijntje en zei toen: Je bent half zwanger :inlove: :inlove: :inlove: Heb hem verteld dat een licht lijntje ook goed is.

Kwaaltjes: Slaap al anderhalve week heel slecht, word steeds midden in de nacht wakker en ben dan klaarwakker, ben ook moe en buikpijn, net alsof ik zo ongi ga worden

Maar voor de rest is het ongelooflijk…

Angelbaby: Ik hoop dat de ivf je mee gaat vallen en een heel mooi resultaat oplevert!!!

Lenie: Hoe is het met jou???

Liefs, Chantal

:mrgreen: gefeliciteerd chantal!!!

en nu genieten!! :dance:

ik heb vandaag prikles gehad

viel me hartstikke mee en deed geen pijn :mrgreen:

morgen de puregon en pregnyl ophalen en dan volgende week beginnen met spuiten

vindt het nu wel heel spannend worden maar kijk er niet tegenop

Wacht je banner af hoor, chantal!

Cincia, tuurlijk weet de gyn wat hij doet maar omdat je zelf zo zeker dacht te weten zwanger te zijn…misschien heb je pms. symtomen, ze lijken zo verschrikkelijk veel op elkaar…helaas.

Zo zit ik eigenlijk ook wat te twijfelen wat betreft IUI, het is al 3x gewoon gelukt zeg maar. de clomid ga ik krijgen voor extr eitjes en de pregnyl voor een goede eisprong (ookal heb ik die ook gewoon wel elke maand) maar bij IUI gaan ze toch ook nog de beste zaadjes selecteren en dat voelt dan als nog iets meer kans…maar daarbij doen we het dan ook nog even zelf. Dan hebben we alle kansen heel goed benut en is de rest aan het zaadje en het eitje…

Hier is de banner :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jaahhh!!! Zo is het helemaal echt he?! Laat maar oplopen die teller.

Geweldige mooie banner meid, eigenlijk om jaloers op te worden!!

Geniet ervan meid!!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts gegaan, ik twijfelde zo aan mijn klachten en je hoort tegenwoordig de raarste verhalen.

Moet vanmiddag bloed later prikken en ma.middag kan ik bellen voor de uitslag. Ik word op van alles gecheckt, zoals bloedarmoede, ijzer te kort, schildklier, suikerziekte, lever, ect.

HA kon verder niks vinden, hij heeft gevoeld, oren gekeken, keel gekeken, bloeddruk gemeten, alles was prima. Hij heeft me wel gerudt gesteld, maar ik ben en blijf toch echt duizelig, hoofdpijn houden…

We wachten af…

Zal weer aan het werk…

Groetjes, Cinzia.

Cinzia: Even een vraagje. Moet je wel heeeel eerlijk antwoorden. Je zegt dat je jaloers kunt worden op mijn banner. Heb je liever dat ik hem weghaal???

Kan het begrijpoen dat je het liever niet ziet :-*

Ow NEE, ben je gek meid!!

Ik wil juist absoluut dat je em laat staan en hier op het forum blijft!!

Jij bent juist (voor mij) HET grote voorbeeld, het bewijs dat het WEL lukt om zwanger te worden!!!

Niet weghalen hoor!

Dat ik schreef dat ik jaloers erop kan worden, klinkt misschien wat grof of raar, maar ik bedoelde meer zo van: ‘dat wil ik ook zoooooo graag.’

Dus gewoon hier blijven en genieten van je banner meid!

Liefs, Cinzia.

Cinzia: Ik kan het wel begrijpen dat je “jaloers” bent in de trant van het zelf ook zo graag willen. Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad.

Dames is weet wat het is en de gevoelens die erbij horen. Ik hoop dat jullie ook hee; snel zullen volgen!!!

Als jullie er geen bezwaar tegen hebben wil ik graag met jullie mee blijven kletsen!!!

Liefs, Chantal

Krabje & Lenie Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen en kunnen jullie volop genieten van alles! :-*

Alle andere meiden Heel erg veel succes met de komende IUI-behandelingen.

Ik duim nog steeds voor jullie, hopelijk in 2008 een babyboom op dit topic! Zet 'em op allemaal!

Groetjes,

Jippie

Jippie: Dank je!!! Maar wat ga jij al hard zeg!!!

Enne ik mag ook 30 jan voor een echo komen.

Liefs, Chantal

We zullen ons best doen!!

Nou ik mag morgen voor het eerst prikken bij mezelf.Ben gister ongie geworden.Dus woensdag beginnen en volgende week woensdag op controle.

Balen van je ongi maar het is even weer zekerheid en de start van een nieuwe ronde. En dan nu dus IUI. Heel veel suc6. Duim voor een goed ui, of meerdere natuurlijk!!

Mijn NOD is de 22e…heb alweer ongi-pijn maar ja, dat kan alle kanten op. Mijn temp is niet echt hoog 36,8…dus verwacht er niet te veel van. We zullen zien.

liefs

Ineke

Judith,

zal wel even slikken zijn, voor het eerst prikken!

Ik wens je er heel veel succes mee, en je weet waar je het voor doet he!

Ineke,

geen bloed geeft moed meid…

Wie weet, die voortekenen zeggen soms niks, als ik hier en daar bij meiden lees…

Duimen meid, who knows…

Chantal,

30 januari lijkt ver weg, maar voor je het weet ist zover!

Ben je er ook zenuwachtig voor?

Tenminste, dat zou ik denk ik wel hebben, opeens heel anders… Spannend meid, echt super!!

Ik heb vandaag mijn laatste Provera geslikt, zal dus wel donderdag of vrijdag ongesteld worden.

Omdat ik beide keren na IUI zo snel ongesteld werd, willen ze me deze keer vaker ter controle onderzoeken.

Zodra ik ongesteld word, moet ik meteen bellen voor een afspraak, op 3e cyclusdag (en tevens die dag beginnen met hormoonspuiten, wel weer wat eng, na zo’n lange maand van rust…)

Vrijdag bloed laten prikken bij HA, omdat ik echt dacht dat er iets met me was.

Heb gebeld voor uitslag, alles is goed…

Stom, maar ik ben en blij soms zooo duizelig en vaag in mijn hoofd…

Liefs, Cinzia.