Ineke: Joepie eindelijk ongesteld. Nu maar hopen dat die 2 maanden zo voorbij zijn.
Cinzia: Ja een maandje verplichte rust, hmm weet niet of ik daar blij mee zou zijn. Ik hoop wel dat het voor je lichaam goed is en dat het straks beter gaat.
Liefs, Chantal.
@lenie wrote:
ik testte vandaag positief!!!
JIPPIEEEEEEEEEEEEE Lenie, meid van harte gefeliciteerd!
Ik zag in de onderschrift bij Jannigje–> Ik word TANTE!
Dat kan alleen maar Lenie zijn dacht ik!
Geweldig meid!
Alle anderen, heel veel succes en hopelijk wordt het in 2008 een zeer vruchtbaar jaar voor jullie allen.
Liefs,
Moon
Ineke,
als ik het met jou vergelijk dan is 8 januari inderdaad niet ver weg!
Hoe weet jij of het bloeden te lang duurt? Je moet uitgaan van de dagen die je ook zou hebben als je ‘gewoon’ ongesteld zou zijn?
Hopen dat het dan gauw bij je ophoudt!!!
En ja, ik had me aankomende feestdagen ook heeeeeeel anders voorgesteld!
Je wordt weer met je neus op de feiten gedrukt…
Vorig jaar met Kerst zeiden mijn vriend en ik:
‘volgend jaar om deze yijd ben je zwanger of hebben al een kindje en dan lachen we om deze laatste Kerst samen…’
MOOI NIET DUS!!
XX
We hopen er maar op dat dit volgend jaar dan het geval zou zijn…wij zeggen dat al 3 jaar tegen elkaar, zucht… (sorry, niet echt opbeurend)
Ongi blijft nog bij oud bloed…
Weet niet wat normaal is bij het bloedverlies maar op de echo was nog een stolsel te zien en die ben ik daarna nog niet verloren.
Vraag me af of ik nu weer tampons mag gebruiken, vast wel…doe het maar gewoon. Blegh. Ben op zich blij als het nu echt al een ongi is, wel jammer dat we net dit weekend een romantisch weekendje weg hebben geboekt. Maar er komen nog vele romantische weekendjes gelukkig
Ineke,
veel plezier met je mannetje dit weekend. Laat het niet verpesten door je bloeding, haha…
Dames,
ik wens jullie bij deze hele fijne kerstdagen, want ik vertrek morgen voor een kleine week naar Italie.
Ik ‘spreek’ jullie gauw weer!
Rustig aan en toi toi toi…
Liefs, Cinzia.
Heel veel plezier in Italie!!!
Ik heb donderdag weer een fm gehad en die zag er goed uit. Rechts nog steeds geen actie maar links wel. Links zat er één van 12 mm en één van 17 bij 14,5 mm. Gisteren heb ik de pregnyl gehad en morgen is dus inseminatie. Dus wij hopen op een mooi kerstkindje :inlove: :inlove:
Liefs, Chantal
Suc6 morgen!!! Dat zou fijn zijn, een kerstkindje. Duim weer voor je mee.
Hier nu echt ongi! Al dag 2 vandaag :dance: cyclus van 31 dus na de ongi, dat is errug netjes dacht ik. Hoop dat de volgende zich ook gewoon op tijd aandient. of nee, eigenlijk niet natuurlijk!!
Fijne dagen allemaal!
Liefs
Ineke
Ineke: Mooi zeg (klinkt wel raar :? ) dat je nu echt ongi bent geworden.
Nu maar hopen dat je snel weer kunt beginnen.
Liefs, Chantal
Chantal,
fijn dat je een inseminatie hebt gehad, hoe raar dat ook klinkt!
Nu duimen op een kerstkindje, zou natuurlijk super zijn!!
Hoe voel je je nu? Al ergens last van?
Ineke,
hoe gaat het nu met jou? Is het bloeden nu gestopt?
Hier alles prima, ben vanmorgen teruggekomen uit Italie.
Heerlijk even weggeweest.
Heb wel vaak gedacht aan alle toestanden waar we mee bezig zijn, maar heb desondanks heerlijk kunnen genieten!
Groetjes, Cinzia.
Welkom terug meid. Lekker even weg he, maar inderaad neem je je ‘problemen’ altijd met je mee. En over 1,5 week is het alweer 8 jan.
Hier is mijn ongi zo goed als over. Blijf af en toe nog een beetje last houden van wat donkerder afscheiding en wat meer slijm, zeg maar (sorry) net maar even een ovu-testje gedaan. Wat weer fijn om daarmee aan de slag te gaan. (echt hoor, dat voelt goed, het gevoel weer iets te kunnen en weer te mogen gaan hopen…) 2e streepje al redelijk zichtbaar, morgen maar weer. Verwacht een snelle eisprong deze maand. Heb al wat klachtjes die in die richting wijzen. Heb hem meestal rond dag 13/14 maar de afgelopen keer dat ik zwanger werd ook al op dag 12. Vandaag nog maar dag 8 dus ben er wel op tijd bij maar 2e streepje was dus al redelijk zichtbaar. ( zou ook nog kunnen van restje hcg misschien…we zullen zien, heb er genoeg op vooraad!).
Chantal, jij lekker alweer in de ‘wachtweken’. Spannend!!!
ik wil iederéén even een sterkte knuffel geven… ik hoop zo dat voor de mensen die nog zo veel verlangen hebben, een wens vervult zien worden.
Ikzelf had ook heel graag es mijn wens vervult zien worden dmv IUI , tot ik te ziek was door de endometriose en opgaf en terug aan de pil ging.
NU zijn we maanden verder, en gaan mijn partner en ik bij elkaar weg ( niet door de kinderwens hoor) , mijn droom in duigen,
meiden zet em op , in de weg die jullie maken nu , de stappen die komen gaan zijn soms zwaar en vervelend,
veel sterkte moed en kract bianca
Ineke,
ik kan me heel goed voorstellen dat het fijn is om weer verder te gaan, te weten dat je weer door kunt gaan met jullie wens!
Probeer te genieten van de aankomende (ovulatie)dagen, haha… Zet em op meid!
Bianca,
jeetje, das mooi kl*te dus…
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wens je heel veel stertke toe in deze moeilijke tijd en namens mij een heeeeele dikke en stevige knuffel meid!!
Liefs, Cinzia.
He dames,
Bianca: Ik wil je graag een hele dikke :hug: :hug: geven om deze moeilijke periode door te komen. Ik had graag gezien dat het anders was gelopen voor je. Ik wens je heel veel succes en kracht toe. :-*
Cinzia: hé hoe was je vakantie?? Ik hoop dat je lekker hebt genoten.
En 8 jan is het zo. Leef samen met je mee naar die datum. (8 jan is nod)
Ineke: Op naar een postieve ovutest!!! Mag je na deze cyclus weer beginnen met iui???
Hier gaat alles goed. Morgen een week na de iui. Had 2 dagen geleden hele zere (.)(.) maar dat is nu wel weer over. Slaap alleen aleen paar dagen heel slecht. Vanmorgen ook alweer om 6 uur klaarwakker. Ook toen ik wakker werd last van buikpijn, net alsof ik ongi ga worden. Zou wel heel erg vroeg zijn…
Liefs, Chantal.
oh meid, spannend, spannend!!
Mocht ik deze maand weer ongi worden dan mogen we pas de daarop volgende ongi (als deze mocht komen…) weer verder met IUI zodat ‘het huisje’, aldus de gyn weer mooi schoon is. Nou hoop dat het ‘huisje’, dan inmiddels weer bewoond zal zijn maar ga er maar niet vanuit.
Jeetje Chantal en Ineke,
voor jullie beide dus een spannende tijd!
En Chantal, 8 januari is het inderdaad zomaar… Spannend meid, je NOD en dan die klachten er bij die je gehad hebt, wie weet… Ik duim voor je!!
Ik ben beetje zenuwachtig voor 3 januari.
Naar mijn mening (en mijn vriend vindt dit onzin), heb ik 20/21 december mijn eisprong gehad, uit mezelf. (wat ik anders nooit heb)
Had toen veel witverlies en steken onderin mijn rug en rechterzij.
Mannetje en ik toch erop gewaagd en vaak geklust.
Nu kijk ik uit naar 3 jan. Wie weet word ik dan uit mezelf ongesteld of niet…
Begin nu wel te twijfelen,had ik toen wel een eisprong, heb ik het me niet verbeeld?
Ach, we zien wel, en anders is het alweer 8 jan. en gaan we verder.
Ik wens iedereen alvast een gezond 2008 toe en dat we allemaal onze wens in vervulling mogen zien gaan!!!
Dikke :hug: voor iedereen!!!
Liefs, Cinzia.
Cinzia: Spannend, ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: Ik hoop dat je de iui niet nodig hebt…
Ooh ik ben zo moe
Heb vannacht weer wakker gelegen, van half 2 tot 4 uur en toen in slaap gevallen tot 5 uur, weer wakker en toen om 6 uur de wekker ging kon ik er niet uitkomen…
Sjucht dat wordt nog wat vandaag…
Ik wens iedereen alvast een knallend uiteinde en een supergoed begin voor 2008!!!
wij gaan nu ook officieel beginnen met IUI na 8 ronde’s met clomid
woensdag moeten we terug om alles door te spreken
spannend hoor
Judith,
kan me voorstellen dat je het allemaal spannend vindt, je gaat nu ECHT beginnen met het hele traject. Komt vast allemaal goed meid, hou ons op de hoogte!
Chantal,
hoe is het met jou? Vermoeidheid wat over?
Ineke,
hoe gaat het met jou, hoe voel je je?
Hier alles wel okay.
Heb gister een test gedaan (had voor mijn gevoel 2wk geleden een eisprong), maar test was (natuurlijk) negatief…
Heb dus geen eisprong gehad, waar ik ontzettend van baal!!
Heb nog nooit een eisprong uit mezelf gehad, had gehoopt door al die hormoonspuiten en een maandje rust, dat mijn lichaam het nu wel zou snappen hoe het hoort te zijn…
Nouja, ik wacht maar ‘rustig’ tot 8 januari.
Hoop héél stiekem dat de gyn een inwendige echo doet en zegt, hé wat zit daar in je baarmoeder, volgens mij ben je zwanger… zucht…
(heb van die vage klachten, hoofdpijn, ontzettende pijn onderin mijn rug, veel witverlies en af en toe tintelende/jeukende tepels)
Groetjes, Cinzia.
Hoe weet je nou dat je geen eisprong hebt gehad???
Hier een bijna pos. ovu-test. Denk dat hij morgen helemaal positief zal zijn. Vanvond dus maar weer even klussen!!
Zo blij dat mijn lichaam gewoon meteen weer doet wat hij moet doen, wat dat betreft. Nu de rest nog!
Hoe is het Chantal…hou je het nog een beetje vol zo deze laatste dagen?! Suc6 Judith!