IUI deel 7

Meiden, willen jullie ven kijken in mijn topic?

Ik ben op zoek naar de beste zorgverzekeraar.

Ik kan niet veel vinden over de beste verzekering voor IUI. Alvast bedankt!!

Nicje,

ik zit met hetzelfde probleem, weet ook niet welke zorgverzekeraar alles van IUI vergoed.

Zit nu nog bij Friesland Zorgverzekeraar, maar die vergoed niets!!

Ben dus ook opzoek naar een andere verzekering.

Zullen we elkaar even op de hoogte hiervan houden? Samen weten we altijd meer dan 1!

Chantal,

ik schreef op de site van Babyboom, al een tijd geleden. Ik heb gemerkt dat ik hier beter en meer mijn ei kwijt kan. Op de 1 of andere manier lijken jullie (de dames hier) mij beter te begrijpen en ik begrijp jullie ook beter.

Wat betreft de openheid.

Wij hebben het alleen verteld aan onze ouders en broers en mijn (onze) beste vriendin (die net bevallen is) en haar vriend weten van onze toestanden…

Wij hebben er expres niet voor gekozen het aan kennissen en vrienden te vertellen, omdat ze dan waarschijnlijk steeds gaan vragen hoe het is en ik er niet altijd zin het er over te hebben.

Verder vind ik het zoooooo persoonlijk! Ik vind niet dat andere vrienden hoeven te weten dat wij met een kinderwens bezig zijn! vind ik zo persoonlijk…

Tja, wie weet verander ik van mening als het over een tijdje nog steeds niet wil lukken.

Afgelopen weken en dagen merk ik dat ik niet lekker in mijn vel zit en vaak op het punt sta te huilen. Lastig dat dan niemand weet wat er met mij is en wat ik allemaal voel en denk…

XX

Niet veel tijd, even een ego bericht: We mogen de volgende cyclus beginnen!!!

De puregon pen heb ik al thuis en ik heb ook al een keer proefgeprikt in het ziekenhuis. Viel me reuze mee. Verder heb ik antwoord gekregen op al mijn vragen, dus dat voelt goed. Ben er klaar voor!!!

Angelbaby: :dance: :dance: Whoehoe!!! dat is goed nieuws!!!

danst rondje bij de pc

En nu maar hopen dat alles goed gaat!!!

Cinzia: Fijn zo dat je met mensen “praat” die hetzelfde meemaken. Ik ben ook heel blij met dot forum.

En wat betreft de openheid. Bij ons is iedereen eigenlijk op de hoogt. Vrienden, ouders, broer en zus en ook mijn collega’s. Vooral ook mijn collega’s want als ik weer naar het zkh moet, moet er wel weer een invaller voor mij komen. Dus ik ben blij dat ik ook alles heb verteld tegen hun.

Maar verdere familie weet het niet en die hoeven het ook niet te weten. Daarvoor zien we ze niet vaak genoeg.

Liefs, Chantal.

Angelbaby :dance:

Ik heb mijn dossier binnen van het ziekenhuis (NIjmegen) en we gaan het morgen even afgeven in Veldhoven en meteen een afspraak maken.

Dans ik even met je mee :dance:

Bij ons weten onze vrienden, directe familie (ouders, broer en zus) de directie van het bedrijfje waar mijn vriend werkt, nog wat losse mensen en bij mij het hele schoolteam van ons gebeuren. Ik vind het zelf erg fijn. Als je naar het ziekenhuis moet, kan je dat ook gewoon zeggen. Verder kunnen ze dan ook begrijpen waarom je je rot/humeurig/droevig of wat dan ook voelt.

Super Angelbaby, dat is goed om naar uit te kijken!! Nicje ook voor jou dus weer wat vooruitgang.

Hier mag ik woensdag nogmaals naar de gyn, heb toch maar even gebeld. Gaat hij nog even kijken of alles nu weg is of niet…

Ik vind het erg prettig dat mijn naasten het allemaal weten en er wordt helemaal niet zo vaak gevraagd, mensen vinden dat vaak vervelend en willen dat je zelf met goed nieuws komt. Maar ja, bij mij was het ook weer anders omdat ik dus al 3x geopereerd ben en me dan ziek moest melden en het daardoor psychisch ook niet al te lekker ging.

Ik krijg over het algemeen alleen maar lieve reacties, wel nu na de 3e keer dat een (niet al te slimme tante…) zei dat ze had verwacht dat ik nu wel ‘in zou storten’. Ben in het verleden eens depressief geweest. Nou, dat zal me dus niet meer gebeuren. Doe er alles aan om dat te voorkomen.

Zal es gaan neuzen bij babyboom, vond het gisteren wel even weer heftig hoor, wel blij voor de dames maar die blijdschap te zien bij een goede echo enzo…pffff.

ik testte vandaag positief!!!

WAT??? :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!

Lenie gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super zeg, meid ik ben heel blij voor je!!!

Geniet er maar lekker van!!!

Liefs, Chantal.

Ik heb gisteren de gyn niet te pakken kunnen krijgen. Maar na IUI , blijf je dan onder controle bij de gyn???

Wauw wat lees ik nu??? Super gefeliciteerd!! Yes, wat een mooie banner!!

je blijft volgens mij tot de 1e goede echo onder controle bij de gyn en wanneer het allemaal gewoon goed gaat mag je naar de verloskundige volgens mij. Wat zou dat fijn zijn, lekker naar de verloskundige!

Maar dat zul je maandag wel horen wanneer je belt en een afspraak gaat maken voor de echo!!!

Hoop dat je durft te genieten van dit wonder!

liefs

Ineke

Joehoe!! Lenie !!! Wat goed. Gefeliciteerd meis. En weer een bewijs dat er hoop is. Wauw!

Lenie: gefeliciteerd joh!

Wat een heerlijke manier om de kerstdagen in te gaan. Heb je al kwaaltjes?

kwaaltjes heb ik wel ja, daarom ben ik iets eerder gaan testen want ik werd er nerveus van.

Ik heb pijnlijke opgezette borsten, af en toe vlagen van misselijkheid, obstipatie en veel plassen.

Dat kreeg ik soms al van de pregnyl maar nu wel ERG duidelijk.

Lenie, V A N H A R T E GE F E L I C I T E E R D meid!!

Echt ongelooflijk super voor je!

Wat moet dat een heeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel zijn!!!

XX

Dat is het zeker en ik ga voor een ieder van jullie ook heel hard duimen dat jullie het ook mogen voelen.

Ik blijf zeker wel mee lezen.

Vandaag de 1e fm gehad en ze doen het nu beter dan de vorige keer. Rechts is weinig actie te zien. Links zijn er meer maar de grootste is nu al 11 mm (en dat op dag 11, vorige keer dag 12 waren ze 8 mm). Donderdag weer terugkomen en waarschijnlijk als alles goed gaat (we overleggen dat donderdag met de gyn) is maandag, nog voor de kerst, de inseminatie :dance: :dance: :dance: (gelukkig want 1e kerstdag is het lab dicht en ws 2e kerstdag niet)Maar dus toch nog voor de kerst. Ikke is happy!!! :dance: :dance: :dance:

Hoe gaat het met jullie???

Liefs, Chantal

Lieve Chantal,

dat klinkt allemaal goed!

Lijkt me dat het voor jou ook een beter gevoel geeft, eitje al groter en voor de Kerst ook nog inseminatie!!

Super meid, dat wordt duimen en nog eens duimen met de kerstdagen!!

Hier alles z’n gangetje…

Vind het eerlijk gezegd wel wat vervelend dat ik een maand niks kan doen, had misschien toch liever willen spuiten enzo, want dan doe je tenminste iets!!

Nu is het puur wachten tot 8 januari…

Hoe is het verder met de dames?

Groetjes, Cinzia.

Super Chantal, nu al zo’n groot eitje!!

Hier ben ik ongesteld aan het worden :dance: :dance:

Keurig 29 dagen na opwekking van de miskraam. Had voor vandaag een afspraak staan ter controle maar hoef nu niet te komen. Wel een beetje dubbel van de assistent zei dat het haar verstandig leek om toch even te komen om goed te kijken omdat je andes extra veel en heel lang kunt vloeien wanneer alles nog niet goed weg zou zijn…maar de gyn zelf vond het niet nodig. Nu moet ik het zelf goed in de gaten houden en anders alsnog bellen.nu, dat doe ik ook wel.

Dan de volgende ongi ook nog afwachten en de ongi daarna mag ik ook met de clomid beginnen. Zal dus nog zo’n 2 maanden duren…pfff. Maar heb ovulatie-testen in huis dus gaan we natuurlijk zelf ook verder.

Geestelijk voel ik me nog niet altijd zo lekker, blijf nogal prikkelbaar…maar ja.

Komt toch ook wel door de feestdagen die ik me toch iets anders voor had gesteld en dan toch ook weer zo geconfronteerd te worden met alle kindjes om ons heen.

Cinzia, 8 januarie schiet toch al wel wat op?