IUI deel 7

Ik heb 2 bijwerkingen van pregnyl. Ik wordt er moe van en ik krijg erge last van obstipatie. Dat laatste vind ik echt rot want ik heb spastische darmen.

Ik heb vandaag zoiets raars. Het is net of ik kramp heb in mijn schaambeen. De hele dag al.

oh je, Lenie. Zit je in de fase dat je van alles voelt? Rare plek om kramp te hebben zeg!

Ik wilde vanochtend mijn afspraak morgen in het ziekenhuis afzeggen omdat ik toch nog steeds vloei. Maar nu moet ik toch komen omdat ze bang zijn dat er misschien nog restjes achtergebleven zijn en er een kans bestaat dat ik toch nog gecurreteerd moet gaan worden, oooooh hoop toch echt dat dat niet nodig zal zijn!

Had voor het weekend al oud bloed en dan opeens af en toe weer helder bloed en soms ene stolseltje en dat schijnt niet zo te horen…ben het ook niet in 1x verloren.

Duim voor me meiden dat het toch oke zal zijn. Morgen om 13:35 uur.

ik hoop dat het oke is ineke :?

hier verder weinig nieuws,de wondjes genezen goed en beginnen te jeuken :mrgreen:

klusdagen ook achter de rug dus nu weer 2 weken wachtennnnnnnn :smiley:

Ineke,

ik hoop dat je inderdaad goed nieuws krijgt te horen… Curretage is inderdaad het laatste waar je op zit te wachten… Ik duim voor je dat het allemaal ontzettend mee zal vallen!!

Hier ist allemaal spannend en raar…

Met de 1e IUI werd ik rond vandaag/morgen ongesteld. Ik ben volgens mij vanaf vanmorgen tot nu, al 7 keer naar de wc geweest… Gelukkig niks te zien in mijn onderbroek (afgezien van bergen witte vloei…).

Heb sinds vanmorgen steeds zeurende pijn in mijn onderbuik… Het zal toch niet?!

Vind het zo eng allemaal… Wast maar paar dagen verder…

Groetjes, Cinzia.

Ja, cinzia die dagen zijn zo spannend he! Zeurende pijn kan heel goed een verschijnsel zijn…helaas van beide… maar witte vloed is heel goed!

We wachten het maar af morgen. Het weekend had ik vooral bruin bloed, alleen 's ochtends wat helderder rood. Nu alweer de hele dag helder rood, als een 1e dag ongi! Maar alles wat er nu komt, zit dus niet meer in mijn baarmoeder…maar had zo gehoopt dat het nu over zou zijn, we weer zouden kunnen klussen, ik bij de nacontrole een klaarliggend eitje aan de linkerkant zou zien… haha, ben nogal een dromertje. (vis van sterrenbeeld).

liefs

Ineke

Ik zeg even hallo, ik reageer niet veel maar lees wel mee!!!

Ineke: Ik :thumbup: voor je dat je bm toch schoon is :pray: :pray:

Voor de rest duim ikvoor iedereen die het nodig heeft :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs, Chantal.

Ineke en Cinzia: jullie beiden heel veel sterkte en eigenlijk een tegengestelde boodschap voor jullie: Ineke, voor jou hopen dat alles eruit is, Cinzia hopen voor jou dat alles er in blijft…:wink:

Hallo,

niet veel nieuws van mijn kant, alleen dat ik gister en vandag de hele tijd last heb van mijn buik, onderin.

Verder nog altijd bergen witte vloei, en gelukkig geen bloed te bespeuren!!

Morgen beginnen met extra Pregnyl… Zal toch niet schadelijk zijn he, mocht ik wel zwanger zijn…

Groetjes, Cinzia.

Nee joh, andes zou de gyn het niet voorschrijven! Die buikpijn hoort erbij hoor!! Kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt…pfff.

Zal vanmiddag nog laten weten natuurlijk hoe het gegaan is, tenminste als ik niet accuut hoef te blijven, ben er bang voor van wel. Voelt niet goed. Blijf een wat zeurende buikpijn houden af en toe…bloedverlies wisselt steeds.

Jullie horen het!

Ineke Succes vanmiddag! Ik hoop dat je niet alsnog voor een curretage hoeft! :hug:

Cinzia Extra Pregnyl is niet schadelijk, Pregnyl is immers puur zwangerschapshormoon (HCG)! Je krijgt gewoon een beetje extra van het hormoon wat je baarmoederslijmvlies in stand houdt, omdat je lichaam dat zelf niet voldoende aanmaakt. Dus het kan geen kwaad, hoor! Je kan er hooguit wat zwangerschapskwaaltjes door krijgen.

Alle anderen heel veel succes met de wachtweken en alle andere dingen! :-*

Groetjes,

Jippie

ineke hoelaat moet je

je zal er denk al wel zijn

sterkte hoor :-*

gelukkig, geen curretage. Wel zat er nog ‘iets’ in mijn baarmoeder van ca. 0,9mm maar dat moet vanzelf mijn lichaam verlaten aldus de gyn. Bloed ook nog steeds dus het zal wel los gaan komen.

In 1e instantie was de gyn heel zakelijk. Was ook de 2e keer dat ik hem zag, omdat in het ziekenhuis er tekorten zijn en daarom veel tijdelijke artsen. De 1e keer dat ik met hem van doen had vond ik hem een echte ‘hork’ zo zakelijk als hij was. Maar nu pakte hij opeens mijn hand en zei dat het ook allemaal niet mee viel. Nou,daar kwamen de traantjes weer. Maar…zei de gyn, je kunt zwanger worden. Ja, lieve schat maar dit was wel al de 3e keer… Volgens de gyn gaat het goed komen.

Deze cyclus wachten op de menstruatie, dan de volgende cyclus ook geen behandelingen en dan mag ik starten met de clomid. We zullen zien, als deze bloeding ooit nog over gaat.

Maar ook wel even goed denk ik, de rust. Ookal gaan we natuurlijk wel de eisprong proberen te benutten, alleen geen idee wanneer…volgens mij heb ik hem deze maand al wel gehad…

Nou, heel verhaal weer.

liefs

Ineke

Ineke,

blij dat je gewoon naar huis mocht. Nu inderdaad hopen dat het snel je lichaam zal verlaten, en dat het bloeden heel gauw ophoudt!!

Van mijn kant, even een triest berichtje…

Ik stond vanmorgen op en voelde me al min. Ik heb er geen reden voor, maar voel me hele dag al verdrietig. Heb nog altijd buikpijn (nu ook nog), op mijn werk ging niks hoe ik het wilde, en tranen die ik steeds weg moest slikken.

Kom ik thuis, krijg ik amper aandacht van mijn vriend (voor mijn gevoel). Had en heb vandaag extra behoefte aan een knuffel, en nu is manlief ook nog weg te sporten (lees de 3e helft erbij!)

Volgens hem moet ik me niet ‘aanstellen’, en voel ik me morgen wel weer beter.

Ja, dat weet ik ook wel, maar toch…

En net thuisgekomen van ‘kraamvisite’. Mijn beste vriendin belde of ik even langs wilde komen. Probeerde er onderuit te komen, maar mijn gevoel won het, ik kon haar niet laten stikken.

Kom er net vandaan, en heb nu net eerst even een potje gehuild.

Logisch, we hebben het alleen maar over haar en haar zoontje gehad, maar ik wilde graag vertellen hoe ik me voel, hoe ik mijn wachtweken beleef…

Ik voel me nu zo alleen, zo stom, zo zielig, verdrietig…

Alsof niemand snapt wat ik voel, hoe ik me voel…

Is er dan niemand van mijn naasten die even met me meehuilt, of tegen me zegt dat 'ie van me houdt, of dat alles wel goed komt?!

Pff, ik moest het even kwijt, ik voel me vandaag gewoon even kl*te!!!

Groetjes, Cinzia.

Ineke maar afwachten tot alles er echt uit is :cry:

Cin wat een rotdag voor je. :cry:

Dat is niet fijn,alles lijkt je tegen te zitten.Ik snap je wel hoor,maar je weet dat het morgen waarschijnlijk weer over is :-*

He cin, hoe is het vandaag? Balen dat wanneer je je zo ellendig voelt je ook nog zo alleen moet zijn. Lukte het niet om het bij je vriendin aan te geven hoe jij je voelt? Is ook moeilijk.

Je weet dat wij natuurlijk weten hoe je je voelt. Soms voel je je gewoon kl*ten! Zoveel gevoelens komen hier ook bij kijken en we moeten steeds maar weer proberen positief te blijven en het ‘los laten’. Maar wij weten natuurlijk dat dit niet altijd lukt. Het is ook absoluut geen aanstellen natuurlijk, zoals je vriend dan zegt! Laat hem de hormonen maar eens slikken en allerlei verschijnselen in zijn lichaam ervaren waardoor je zweeft tussen hoop en vrees!

Het is en blijft lastig voor buitenstaanders maar gelukkig hebben wij elkaar!

liefs

Ineke

Ben ik weer…

Voelde me gisrer en vandaag weer goed, lekker mezelf.

Geloof me, ik ga elke dag (sinds 2e IUI), om het uur naar de wc, niet om te plassen, maar om te kijken of… Je weet wel…

Gelukkig al die dagen geen bloed gezien, wel buikpijn. Gisteravond 1e keer extra Pregnyl gespoten…

Vandaag had ik echt het gevoel, het komy goed, ik ga die 2 weken uitzitten en dan zien we het 14 nov. wel.

Wat denk je?

Vandaag klaar met werken, hoefde niet te plassen, maar toch naar de wc.

Keek in mijn onderbroek, niks.

Veeg wc-papiertje af, kijk erop, en ja hoor: BRUIN BLOED!!!

Maar een drupje, maar toxh.

Kwam net thuis, helemaal huilen en overstuur.

Vriendje zegt dat het innesteling kan zijn, maar vorige keer was het eerst ook bruin en volgende dag KNALROOD!!

K*tzooi, baal zo!!!

We kijken het nog even aan, ist morgen knalrood dan ziekenhuis bellen…

Heb ik weer… Komt zelden tot nooit voor en straks heb ik het 2e keer achter elkaar, ongesteld op 6e dag na IUI…

AAGH… :cry:

rustig blijven!! Toen ik de laatste keer zwanger raakte had ik ook ca. een week geloof ik na mijn eisprong bruin bloed…dacht ook zeker te weten dat het niet raak zou zijn, had dit ook eerder gehad…maar…bij mij bleek het dus wel om een innesteling te gaan!! Dat kan dus allebei!

Hoop dat dit het geval zal zijn!

Hou je taai.

Hallo dames,

woensdagavond had ik bruin bloed,(die middag 1e keer extra Pregnyl)

donderdagmiddag op mijn werk, knal en knalrood! Had gelukkig maandverband in gedaan…

Kwam thuis en was erg verdrietig, heb continu lopen huilen…

Vrijdag (nog altijd bloeden) middag met gyn gebeld (kon donderdag niet omdat ik laat thuis was).

Ik leg verhaal uit, 1e keer IUI 3 dgn erna ongesteld, 2e keer IUI 7 dagen later ongesteld.

Gyn snapte er niks van, ook omdat ik woensdagmiddag extra Pregnyl had gespoten.

Ze vertelde me dat alle vrouwen door die extra Pregnyl niet gaan bloeden.

Ze moest even overleggen en na 10 minuten belde ze me terug.

Ze zei letterlijk: je bent een moeilijk geval, dit hebben wij hier nog nooit eerder meegemaakt.

Zij en andere gynaecologen snapten er niks van. Maandagmiddag moet ik terug bellen, want ze zou bellen met gynaecologen in het ziekenhuis van Groningen.

Moest niet verder gaan met Puregon, want ze gaan met Kerst en Oud en Nieuw dicht…

Maandje rust is aande ene kant wel goed voor mij.

Al met al ben ik nu wel wat gekalmeerd, alhoewel ik wel steeds mezelf de schuld geef, mijn lichaam doet stom en raar!

Waarom overkomt mij dit, waarom ben juist IK weer zo’n moeilijk geval?!

Groetjes, Cinzia.

Jeetje zeg! Wat ongelooflijk *(censuur)!

Helemaal gezien ze niet echt weten wat ze hiermee aanmoeten. Kan me goed voorstellen dat er dan allerlei gevoelens en gedachten door je heen gaan.

Een hele dikke :hug: en een :-
voor je.

Wat een ellende zeg. Goed dat ze verder gaan kijken natuurlijk, maar wat naar om te moeten horen dat je ‘een moeilijk geval’ bent. Wat een woordkeus zeg!! Het zou een uitdaging voor ze moeten zijn om verder te kijken en een oplossing te vinden, want die is er vast joh!

Weet dat het erg moeilijk is maar geef je zelf a.u.b. niet de schuld! Wanneer je hier enige invloed op uit zou kunnen oefenen zou je dat natuurlijk doen! Je kunt hier helemaal niets aan doen!!! Hoop houden, dat kun je wel proberen.

Hoop dat je maandag wat duidelijkheid zult krijgen. Hou je taai.

liefs

Ineke