IUI deel 7

We willen een banner zien Sen!!!

Hahahahaha, u vraagt, wij draaien…:wink:

Ik heb al ontelbaar vaak testen gedaan (ik gok een test of 40) en nog nooit, never ook maar 1 positieve in mijn handen gehad.

Nu ging ik eigenlijk ook weer testen met het idee: nah, zal wel niet waar zijn.

Meiden, dit is jullie ook zo verschrikkelijk gegund!!

mooie banner!! laat het eende maar dobberen richting de 40 weken!!

Ja, joh geweldig moment he? Anders dan je het ooit had voorgesteld he, zo onwerkelijk! Maar zo waar!! Een wondertje in je buik!

Sen, VAN HARTE MEID!!! Geweldig!! Hoe voel je je?

Chantal, succes morgen met je IUI.

Ineke, hoe gaat het op het werk, kun je je wat concentreren?

Tja, ik ben maandag naar gyn gegaan. Heeeeeeeeel raar…

Had afgelopen vrijdag (cyclusdag 9) 2 eitjes, 1 van 13 en 1 van 15 mm.

Kreeg ik gister te horen dat ze beide maar 1 mm gegegroeid zijn (en dat ik ^@!$^2.5 dagen tijd!!).

Gyn zei dat dat normaal was, soms groeien ze snel en andere keer ontzettend langzaam.

Morgenochtend terugkomen, zij gaat ervan uit dat ze dan ook maar 1mm gegroeid zullen zijn, maar je weet het maar nooit.

Was gister zooooo teleurgesteld dat ik niet opt forum ben verschenen, had namelijk zo gehoopt dat morgen of overmorgen IUI zou plaatsvinden…

En 1 mm gegroeid in 2.5 dag, toch abnormaal traag!!!

Nouja, hopelijk morgen beter bericht, alhoewel manlief steeds tegen me zegt dat ik ervan uit moet gaan dat ik morgen niet te horen krijg wanneer we voor 2e IUI zullen gaan…

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes, Cinzia.

Hey Cinzia, kop op! Ik had allebei de keren hetzelfde. Maar in 1 dag kan er heel wat veranderen. En als dat niet zo is…beter te langzaam dan te snel. Die inseminatie komt dan toch wel.

Begreep ik nou goed dat je nog na moet spuiten met Pregnyl? Vind het niet echt een prettig medicijn zeg maar, maar wat moet dat moet. Heel veel succes meis!

En ik voel me eigenlijk lichamelijk niet anders dan anders. Geestelijk ben ik vanavond in een rollercoaster terecht gekomen…:wink:

En Judith: wat grappig je hond. Zo fijngevoelig zijn die beesten. Heb je nog steeds last of gaat het al wat beter?

Sen: gefeliciteerd! Super nieuws zeg!

Angelbaby, thanx!!

En jij morgen mega veel succes. Ik ga duimen voor je!

Sen: gefeliciteerd en geniet van de komende maanden.

cinzia hooop dat ze nu wat meer gegroeid zijn :pray:

sen die honden voelen dat zo goed aan :thumbup:

het gaat een stuk beter nu,loop niet meer als een oud vrouwtje door het huis maar gewoon rechtop :mrgreen:

goed geslapen vanacht en kon me beter omdraaien ook

werdt pas om half 10 wakker vanmorgen :oops:

de jongste hond kwam even checken of ik nog wel wakker werdt :inlove:

andesr had ik nu nog lekker gelegen denk :lol:

zo even me goed wassen onder de douche,het blauwe eraf schrobben :smiley:

Kom net uit ziekenhuis.

Heb 1 eitje van 19mm, vrijdag gaan we voor (2e) IUI…

Heb 4x Pregnyl mee gekregen, 1 om vanavond te spuiten (wat iedereen moet) en 3 ampullen voor de 3 dagen na de IUI, om te zorgen dat ik niet weeeeer 3dagen na de IUI ongesteld word…

Pff, hoop zo dat ik 2 weken lang geen bloed zie… Desnoods maar niet zwanger (tuurlijk liever wel), maar die 2 wachtweken, als die maar goed gaan, aangezien de vorige keer.

We zullen zien, vanavond in elk geval Pregnyl, vind ik helemaal niks.

Mijn vriend spuit elke avond Puregon bij me, maar Pregnyl durft hij niet, dus ik zal het moeten doen, jakkes…!!

Groetjes, Cinzia.

Spannend cinzia

Maar waarom is dat anders pregnyl spuiten dan puregon?

Ik weet daar echt niets vanaf :oops:

Het lijkt mij iig erg eng om dat bij jezelf te doen

Suc6 met het spuiten! Ik ben zelf verpleegkundige en mijn vriend ook…wel in de psychiatrie maar ook daar moeten we wel eens injecteren maar dan meestal in de bil-spier…ik ben voor de pregnyl naar het ziekenhuis geweets om het te laten prikken. Niet goed bevallen, moest naar de kraamafdeling en kreeg hem toegediend op de verloskamer!!! Volgende keer toch maar zelf doen of vriend of misschien wel een collega wanneer ik dan toevallig aan het werk ben!

Maar belangrijkste is dat je weer een IUI gaat krijgen!! duim met je mee de komende weekjes.

Sen alweer een dag erbij op je banner :dance:

Wat betreft het werken, heb er nu 3 diensten opzitten, nu een paar dagen vrij (6!) daarna weer 8 werken… het is me wel zwaar gevallen. Het was ook druk op het werk, concentratie is minder dus liep steeds achter mijzelf aan, terwijl ik altijd alles zo goed voor elkaar en in mijn hoofd heb. Maar vind het knap van mijzelf dat ik het gedaan heb, ook mijn collega’s noemen me ‘dapper’. Nu een paar dagen relaxen! Heerlijk.

Judith, fijn dat je je weer wat beter voelt, mijn ervaring is dat ik dat per dag kon merken.

Iedereen die ik vergeten ben, veel liefs!

Ineke

Geniet van je vrije dagen ineke :thumbup:

Sen: gefeliciteerd!!! Gaaf zeg en die banner is ook erg mooi :inlove: :inlove:

Judith: Fijn dat het meegevallen is. Heb je er vandaag nog veel last van???

Cinzia: dat had ik dus ook met mijn eitjes. Maandag allebei 8 mm, donderdag links 10 en rechts 11mm. Zaterdag was links 9 en rechts 12,5/13 mm maar maandag was recht 18 mm.

Maar vrijdag dus de iui. Spannend!!!

Ineke: Geniet van je vrije dagen!! Hoe gaat het verder met je? Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven of lukt dat nog niet?

Zo de eerste inseminatie is een feit. Was wel even zenuwachtig voor die tijd maar dat is nu helemaal weg. Zaad van hub was heel goed, er zaten in dat kleine buisje 11 miljoen zwemmers :inlove: :inlove: :inlove: Volgens de gyn was het superzaad. Dus dat was een pak van ons hart.

Inseminatie viel wel mee, t was zo gepiepd. Alleen dat als ze de baarmoeder ingaan is niet zo heel fijn gevoel. Maar tis voor een heel goed doel. En nu maar hopen dat de zwemmers van hub en mijn eitje elkaar erg lief vinden :inlove: :inlove: :inlove:

De gyn zei ook nog doodleuk, als ik over 3 weken :roll: :roll: nog niet ongesteld ben dat ik dan mag gaan testen. mag wel met 2 weken maar als ik langer zou wachten weet ik het zeker. We zullen zien of we dat volhouden. Maar eerst eens zorgen dat ik overtijd ga…

Meiden het grote en lange wachten is begonnen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: jullie met me mee???

Liefs, Chantal.

Chantal Fijn dat de IUI goed is gegaan! Elf miljoen is een heel mooi aantal, hoor! Dus nu de spannende wachtweken! Wij mochten altijd precies twee weken na de inseminatie testen, dus dan zou je er wel een test tegenaan kunnen gooien. En afhankelijk van de uitslag later nog een keer testen, als de teststreep eventueel nog heel licht/negatief is. Maar eerst die twee weken maar eens doorkomen! :wink: Succes!

Sen Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het met IUI gelukt is! Allemaal heel onwerkelijk na zo’n lange tijd, hè? Dat hebben wij ook nog steeds. Weet je al wanneer je voor de eerste echo mag komen?

Cinzia Alvast succes met de IUI vrijdag! Ik ben ook een keer veel te vroeg ongi geworden na een inseminatie, sindsdien ook elke keer drie keer extra Pregnyl gespoten. Je mag er vanuit gaan dat je met extra Pregnyl niet weer veel te vroeg ongi wordt, dus dat zal vast goedkomen!

Judith Puregon is een follikelstimulerend hormoon, dat zorgt ervoor dat je follikels (eiblaasjes) gaan groeien. Pregnyl wordt gebruikt om de eisprong op te wekken als een follikel minimaal 17 mm is, mbv Pregnyl kun je precies de eisprong plannen. Ook wordt Pregnyl na de eisprong/inseminatie gebruikt om je luteale fase te ondersteunen. Dat zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies niet veel te snel afgebroken wordt en dat je veel te vroeg ongi wordt, dan kan een bevruchte eicel zich namelijk niet innestelen.

Lenie Heel veel succes met alles! Hopelijk deze ronde meer geluk!

Ineke Even een extra knuffel voor jou! :hug:

Alles goed met de rest van de meiden? Iedereen heel veel succes & sterkte met alles! Ik blijf voor iedereen duimen!

Groetjes,

Jippie

@ Jippi: Thanx voor deze info :thumbup:

@ Chantal: Zooooo spannend joh :pray:

Ik hoop dat de komende 3 weken snel voorbij zijn en dat je een positieve test hebt :-*

Jippie: dank je!!! Hoe gaat het met jou en de zwangerschap???

Judith: Dank je!!!

Ik heb verder eigenlijk niks te vertellen. Dus laat het hierbij.

Dikke :hug: aan iedereen!!

Liefs, Chantal.

vandaag weer voor de eerste echo geweest.

Mijn eitje rechts was al 22,3 mm. Ik moest gelijk een ovulatietest doen. Ik kreeg hierna gelijk een pregnyl injectie en nu heb ik morgen al de inseminatie. Jeetje wat ging dat snel ineens zeg.

Lenie spannend joh :thumbup:

Ik ga hard duimen voor jullie :mrgreen:

Lenie,

wat spannend, we hebben beide morgen dus IUI!! Hopen dat we beide overtijd zijn en mogen testen…

Oke, ik weet het, loop alweer op de feiten vooruit.

Maar wat ik niet begrijp, gister heb je Pregnyl gespoten en dan morgen meteen IUI?

Je hebt na Pregnyl toch 36/40 uur later pas je eisprong?

Ik heb gisteravond Pregnyl spuit moeten zetten…

Ik ga voor ons duimen meid!!

Jippie,

ben ‘blij’ te lezen dat jij ook extra Pregnyl hebt moeten spuiten na IUI. Welke dagen moest jij extra spuiten, weet je dat nog?

Ik moet de5e, 7e en 9e dag na IUI extra spuiten, maar heb gistermiddag nog met gyn gebeld,want dat klopte volgens mij niet.

Ben vorige keer 3 dagen na IUI ong. geworden, dus dan zou de 5e dag extra spuiten niet helpen.

Ze zei dat dat een goede opmerking van me was. Moet nu 2e, 4e en 6e dag na IUI extra spuiten…

Chantal,

11 miljoen is inderdaad erryg veel. Hopelijk zit er eentje bij die er erg veel zin in heeft!

Daar ben ik soms ‘bang’ voor, dat mijn mannetje morgen niet veel goede zaadjes heeft, vind ik best wel spannend!!

Groetjes, Cinzia.