@Ineke wrote:
Suc6 maandag…aan het eind van de dag weet je of er iets aan de hand is of niet!! Weer een stukje duidelijkheid.
ja idd ja
ben wel benieuwd :think:
@Ineke wrote:
Suc6 maandag…aan het eind van de dag weet je of er iets aan de hand is of niet!! Weer een stukje duidelijkheid.
Bij mij waren de uitslagen prima, heb de gyn toen wel 4x bedankt, daardoor mocht ik ook meteen naar huis! Hoop ook voor jou goed nieuws, of misschien dat ze iets gevonden en meteen verholpen hebben.
Het is altijd dubbel he, je hoopt dan toch ook wel een beetje dat ze een oorzaak vinden, waaraan ze iets kunnen doen he?
Nogmaal suc6!!
liefs
Ineke
Hoi allemaal.
Judith: Succes maandag met de kijkoperatie. Ik denk aan je en zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: Nog even dikke :hug: :hug: :hug: voor jou.
Cinzia: Succes straks met de fm. Op naar mooie eitjes.
Mijn eitjes waren nog niet zo goed gegroeid. Links zat er één van 10 mm en rechts één van 11mm. En dat terwijl ze maandag 8mm waren. Het baarmoederslijmvlies zag er wel heel mooi uit. Moet morgen weer komen voor de 3e fm op dag 17. Ben benieuwd.
Liefs, Chantal.
Suc6 weer vandaag chantal, mijn collega is met ivf bezig en woensdag wilden haar eitjes ook nog niet zo groeien, donderdag zat er al veel meer groei en en nu krijgt ze zaterdag waarschijnlijk al de punctie.
Het kan raar lopen met die eitjes, ik raakte immers zwanger van het ei dat op maandag 14 was en op woensdag al gesprongen…
Krabje,
hopelijk heb je morgen mooiere en grotere eitjes, ik zal voor je duimen meid!!
Ik kom net terug vant ziekenhuis. Ik dacht even snel voordat ik op mijn werk moet zijn, mijn verhaal even vertellen.
Zit nu op dag 9 van mijn cyclus, en heb 1 eitje van 15 mm, en 1 eitje van 13 mm. Er was ook nog een eitje van 10mm, maar volgens de gyn gaat die niet zo hard groeien dat hij mee kan springen met die andere 2.
Baarmoederslijm was 9 mm, is keurig voor deze cyclusdag.
Het positieve is dat ik goed reageer op Puregon, ook al spuit ik nu 50 eenhden.
Het negatieve, is dat als ik de inseminatie gehad heb, 3 dagen door moet spuiten met Pregnyl, om mijn hormoonniveau hoog te houden.
Mocht die weer dalen, dan word ik weer 3dgn na IUI ongesteld, en dat moeten we niet hebben,
Moet dus 4 keer Pregnyl spuiten, 1 zoals iedereen doet en na IUI 3 dagen door spuiten. Das wel balen hoor, heb ik weer…
Maandagochtend terugkomen en hopelijk krijg ik dan te horen wanneer we voor 2e IUI gaan, eitjes van me, doorgroeien dames!!!
Groetjes, Cinzia.
Bedoel suc6 morgen chantal…
Cincia jij ook suc6, jammer dat je nog langer door moet spuiten maar wanneer ze daarmee de hormonen kunnen regeluren is dat toch wel fijn.
Je hebt vast begin volgende week weer de IUI! Spannend!
Ik had afgelopen maandag opeens vruchtbaar slijm, schoot natuurlijk meteen in de stress i.v.m. mijn zwangerschap. De zwangere dames zeiden dat dit normaal was…maar het ging precies zo als tijdens mijn vruchtbare dagen, daarna ook niet meer van dat slijm gehad, vraag het me nu toch wel af wat dat geweest is, het vruchtje groeide al 3 weken niet meer…wat zou dat met hormonen doen. Maar ja, na die abortuspillen gaat alles toch uit mijn lichaam. Het bloeden neemt nu weer iets toen, ben ik wel blij om want verloor nog niet extreem veel…was al bang dat niet alles weg zou gaan. Hoop aan het eind van de week op nacontrole te kunnen en dan snel weer mijn 1e ongi en dan aan de clomid…
liefs
Ineke
Goh Ineke,
wat een toestand man… Lijkt mij echt verschrikkelijk om dit te moeten mee maken…
Hoop inderdaad voor je dat je gauw je eigen menstruatie hebt en opnieuwd kunt beginnen met Clomid.
Sterkte meid, probeer wat te rusten van je weekend.
Groetjes, Cinzia.
Heb gisteren weer een fm meting gehad. De gyn is niet tevreden over de groei van de follikels. Hij praat nu al over dat we bij een eventuele volgende poging de dosis clomid gaan verhogen.
Mijn ei links was nu 9 mm (donderdag nog 10 :? )en rechts was 12,5/13 mm. Morgen moet ik weer terug komen voor een fm. Baal er wel een beetje van.
Hoe verloopt de follikelgroei bij jullie???
Cinzia: Zo het loopt mooi bij jou. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt wanneer de inseminatie is. Ik ga dan voor je :thumbup: :thumbup: dat de onig dan wegblijft.
Ineke: Hoe is het met jou???
Judith: succes morgen!!!
Liefs, Chantal.
Balen zeg van je eitjes. Hoop dat het ene ei nu snel door gaat groeien en er misschien wel geen volgende poging nodig is…
Hier gaat het wel. Af en toe nog moeilijke momenten maar dat is logisch natuurlijk. Morgen weer werken en gewoon weer doorgaan met de dingen. Heb nu weer wat buikpijn. Dacht dat het al wat minder werd met bloedverlies enzo, zal dus nog wel wat gaan komen.
Inderdaad Judith, heel veel suc6 morgen, gaat goed komen!!
Cinzia, suc6 met de IUI deze week! En met het spuiten nog even. Hou vol!
liefs
Ineke
Hoop zelf eind van de week op nacontrole te gaan en dan te horen hoe verder…zal wel een volgende ronde zijn natuurlijk, hoop dat ik dan wel met de clomid mag starten, lijkt me wel toch?
Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op de kijkoperatie voor morgen :mrgreen:
Heb mn navel piercing er net uitgehaald.
Mn tasje staat gepakt,briefje op het aanrecht gelegd: Niet eten!
Anders ga ik automatisch wat eten en dat mag niet.
Jullie horen morgen of dinsdag wel hoe het afgelopen is :-*
Maar chantal wat jammer dat de eitjes niet willen groeien.
Bij mij werkt 50 mg clomid wel goed.
De eitjes worden goed rijp,wel pas rond dag 17 maar dat is oke.
Nu hopen met een hogere dosis dat het wel beter groeit :thumbup:
:dance: :dance: Jaaaaaaaaaa mijn ei is gegroeid!!! :dance: :dance:
De rechter follikel is nu 18 mm. Vanavond rond 18.00 uur de pregnylspuit laten zetten en woensdag de inseminatie!!!
Oooh ben even helemaal hyper!!!
Judith: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs, Chantal.
judith: heel veel succes vandaag!!!
Chantal: gelukkig voor jou dat hij gegroeid is!!! Heeft het duimen hier wel geholpen.
Judith: succes vandaag!
Chantal: super gegroeid zeg. Erin met die Pregnyl en dan is het zo overmorgen!
Ineke: ik vind dat je je erg sterk herpakt. Knap hoor. Het is niet niks wat jullie nu al 3x mee hebben moeten maken. Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer op de rit is en dat jullie weer aan de toekomst kunnen gaan werken. Wordt er nu eigenlijk ook extra onderzocht wat er fout is gegaan?
Cinzia: Fijn dat de Puregon goed aanslaat. En tja, dat Pregnyl spuiten… het zijn maar 3 extra spuiten en als dat dan werkt!
Hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen week buikgriep gehad en sinds gisteren ongesteld. Als het goed is weet ik maandag weer meer over onze IVF poging.
Sterkte allemaal :thumbup:
Nou gister de laparoscopie gehad.
Dat viel even tegen zeg.Het was verder allemaal goed,geen rare dingen gevonden.
Met een blauwe vloeistof de eilijders door gespoten dat was ook oke.
Alleen die spuit schoot los dus ik zie helemaal blauw nu op mn benen :lol:
Ging ook nog goed toen ik wakker werdt,mocht meteen wat eten en drinken en toen kwam het gedonder :?
Niks anders dan overgegeven,terwijl ik toch helemaal nuchter was gebleven.Onderweg naar huis ook nog eens moeten stoppen om te spugen.
En thuis vrolijk verder gegaan.Ben meteen naar bed gegaan.
Maar kon amper omhoog komen dan deed de buik pijn,en omdraaien ging ook niet in bed,dus ben gebroken nu.
Mar had gister nog even 1 van de honden naar boven gedaan,degene die echt niet zonder mij kan,die wist niet hoe hij het had zeg :mrgreen:
Hij bleef me maar vorzichtig besnuffelen en hele grote ogen in zijn koppie :shock: :lol:
De honden vinden het nog maar raar want ik schuifel maar wat door het huis.
Maar goed het zal de komende dagen vast beter gaan.
Moet 3 januari pas weer terug naar de gyn,dat duurt nog even.
@chantal gaaf dat ie toch gegroeid is joh :dance:
Hallo allemaal…
Misschien dat ik bij jullie aansluit…van de andere kant wil ik ook niet teveel bezig zijn met de IUI. Wij zijn sinds 2004 gestopt met de pil en zullen volgende maand starten met IUI icm clomid. Deze maand kon nog niet omdat mijn man in buitenland zit vanwege werk.
Veel succes allemaal hier in ieder geval!
groetjes Margje
OH balen Judith dat je er zo ziek van was. Fijn dat er niets gevonden is…toch?
Jaaa!!! Chantal morgen de IUI!!! :dance: :dance: Fijn joh, en suc6 alvast met het afwachten daarna…
Hier nog steeds bloedverlies…wordt al wel minder. Hoop toch eind van de week voor nacontrole te kunnen (en stiekem dat hij even gaat kijken of er al een nieuw eitje te zien is en waar natuurlijk!). Er is alleen bloed afgenomen bij ons beiden voor chromosomen-onderzoek, waarschijnlijk zal er niets uitkomen omdat ik dus 3x een verschillende miskraam heb gehad…
Welkom Maria, vanaf 2004 is ook niet niets! Het is hier erg gezellig hoor en we zijn niet alleen maar bezig met de pogingen. Wees vrij om langs te komen wanneer je er zin in hebt!
Nu, ga even bankhangen. (ben nogal moe, het weer werken valt me zwaar…nog 1 dagje en dan ben ik er 6 vrij daarna 8 werken maar zover is het nog niet!).
liefs
Ineke
welkom maria
heb net de pleisters eraf gehaald,ziet er op zich wel goed uit
mn buik voelt nog beurs aan
en ik vloei nog wat
bijna een hond op mn buik gehad
er kwam er 1 aan gerent en wilde op de bank duiken via mij
maar kon hem nog net op tijd weg duwen :shock:
dus moet een beetje oppassen met die wilde brassen :mrgreen:
Jeetje Ineke, wat ben je toch een sterke vrouw. En wat afschuwelijk dat jullie hier weer doorheen moeten. Je hebt geen keus, maar toch vind ik het heel erg dapper van je!!
Voor de rest moet ik wat achterstallig leeswerk doen hier. Heb het wáánzinnig druk gehad op werk, sorry, sorry, sorry :oops:
Maarrrrrrr, ik moet even wat delen (in het kader van er is licht aan het einde van de horizon)…na 3,5 jaar proberen, 9 rondes Clomid en 2 rondes IUI zijn we zwanger.
Jullie hebben het echt vers van de pers, want we weten het nog maar sinds een paar uur. Maar wilde jullie het toch zsm laten weten. Als ik het goed bereken ben ik circa 4,5 week zwanger. En eigenlijk kan ik het nog helemaal niet geloven…
wauw sen gefeliciteerd en geniet ervan :thumbup: :mrgreen:
Oh Sen, wat geweldig!! Inderdaad licht aan de horizon! Super. Ja, dat moet even doordringen he, zo raar zie je opeens een 2e streepje!! Gefeliciteerd! Voel me vereerd dat we het als 1e weten!
Judith, rustig aan met de honden! hahaha. of zij met jou natuurlijk! Laat je maar even lekker vewennen door je mannetje.