IUI deel 7

Hallo dames, daar ben ik weer…

Center Parcs met familie was leuk, had even wat afleiding, na die verschrikkelijke vrijdag, 1 crematie en na 1 begrafenis… Pff…

Ben dus afgelopen woensdag begonnen te lekken en donderdag en knalrood bloed, echt ongesteld.

Gyn gebeld, zij heeft overlegd.

Wat blijkt?

Het komt zelden tot bijna nooit voor dat je 3 dgn na de inseminatie begint te vloeien en ongesteld wordt (HEB IK DUS WEER!!).

Hoe k*t het ook is, moest op de 3 edag van mijn cyclus (was afgelopen zaterdag) opnieuw beginnen met spuiten van Puregon, dus gewoon helemaal opnieuw beginnen.

Mijn cyclus is op de 1 of andere manier helenaal in de war geraakt…

Baal ervan dat ik dat weer heb,

Heb nu aankomend vrijdag 1e follikelmeting…

Nu maar duimen dat het deze keer wel goed gaat, en nu wel 2 wachtweken heb en niet opgeschrikt wordt door bloed!

Lenie,

jammer dat je iui niet gelukt is, wel moed houden voor de neiuwe poging hoor!

Chantal,

Pregnyl kreeg ik ook toen mijn 2 eitjes ongeveer 18 mm waren.

Ineke,

hoe was het bezoekje vandaag?

Groetjes,

Cinzia.

Hoi meiden,

Ongelooflijk maar ik ga een 3e miskraam krijgen. Kom hier dus weer meekletsen over een tijdje.

liefs

Ineke

Ineke nee toch! wat vreselijk!!! :hug:

Chinzia: balen zeg, echt vreemd om al zo snel ongesteld te worden… Veel succes nu weer.

Krabje: ik kreeg mijn pregnyl altijd als ze rond de 20 mm waren. Soms al bij 19,? maar ook een keer toen ze ineens al rond de 22 zaten.

Ineke dit is echt zo erg.

Had het niet verwacht…erg veel sterkte jullie

Het bloeden is al begonnen! wacht een beetje met angst af op de pijn die nog wel zal gaan komen dan, op dit moment maar heel vaag zeurend aanwezig.

Dag 1 nieuwe ronde?? Helaas, zo werkt het niet he?

Inke wat schrik ik hiervan zeg!!! :hug: Ik brand hier een kaarsje voor jullie :kaars:

Lieve Ineke, ook hier nog even.

Wat een ontzettnd K-bericht.

Ik denk aan je.

Dikke :hug: :hug: :hug: voor jullie.

Liefs, Chantal.

Dames, bedankt voor de info. Nu weet ik ook waar ik ongeveer aan toe ben. ben benieuwd hoe groot mijn eitjes morgen zijn.

Liefs, Chantal.

Lieve Ineke,

Ik denk aan je, wat zullen jullie balen… En dat is nog zacht uitgedrukt ook…

Sterkte meid!!!

Ineke nee toch :cry: :hug:

Heb straks weer een fm. Duimen jullie voor mooie grote follikels?

Ineke, Hoe gaat het nu met je?

Liefs, Chantal.

Tuurlijk duimen we voor je, je dacht ik neem een schildpad als avator, die legt grote eieren??

Hier heb ik veel pijn gehad, kon niet zitten of mijn plekje vinden. Uiteindelijk ben ik ‘het’, geloof ik ook verloren. Nu gaat het iets beter met de pijn en het bloeden. Nu weer meer verdrietig natuurlijk.

We hebben ons allebei ziek gemeld. Straks samen maar even boodschappen doen, even de deur uit.

liefs Ineke

Ga nu een bakje koffie met caffeine drinken…

Nee tis een piranha. Ik werd gisteren op het forum uitgemaakt voor piranha en troela :shock: :shock: Toen heeft Cynthia voor mij deze avatar opgesnord. Ach zit een heel verhaal aanvast, maar dat vertel nu niet.

Liefs, Chantal.

oh sorry…dacht dat het de kop van een schildpad was. Dus jij bent zo’n vleesetende vis, het zal je maar gezegd worden!

suc6 straks…

hey lieve Ineke even spieken hjoe het met je is… heb zo weinig te zeggen terwijl ik eig heel veel wil zeggen tegelijk…wat kan ik zeggen ?

Helemaal niks is er wat de pijn kan verzachten… meissie kus voor julie beiden… met liefs bianca :-*

Hoi, ja, bijna iedereen die ik spreek zegt ook ‘ik weet niet wat ik moet zeggen’ en zo is het ook natuurlijk. Wat kun je hierover zeggen…

Tja, de gyn benadrukte maar weer eens dat ik wel zwanger kan worden, maar eerlijk gezegd twijfel ik er wel eens aan wat ik liever zou willen. Natuurlijk zwanger worden, maar zwanger worden en dat het daarna steeds weer mis gaan, dat is toch ook onmenselijk? Deze 8 weken waren continue hoop en vrees, hoop en vrees, hadden we eindelijk wat hoop…

Maar het was 3x vette pech, het moet dan toch eens goed komen? 3x op een verschillende manier dus lijkt er niet echt een oorzaak voor te zijn…

We zullen zien wat de toekomst ons brengt. We hebben in ieder geval elkaar en dat is zo fijn…en we richten ons maar op de vakantie in juni die toch naar Corsica zal gaan volgend jaar!

He, lieve bianca, richt jij je maar op jezelf joh, je hebt het ook moeilijk genoeg, ik kom hier ook wel weer overheen hoor!

liefs

Ineke

pfff ineke :?

vindt het zo erg voor jullie

ik moet maandag om half 12 binnen zijn bij het ziekenhuis voor de kijkoperatie

ik wordt dan meteen geholpen dus dat is wel fijn

maar ben stiekum toch erg zenuwachtig

nu nog maar lekker veel met de honden op pad als afleiding :wink:

Suc6 maandag…aan het eind van de dag weet je of er iets aan de hand is of niet!! Weer een stukje duidelijkheid.

Hier weinig nieuws. Ben elke avond aan het spuiten met Puregon, morgenochtend naar het ziekenhuis, FM.

Ben benieuwd, vooral omdat ik nu 50 eenheden ipv 75 spuit…

Krabje,

hoe waren je eitjes? Tenminste, waren het er twee of meer? En hoe groot?

Groetjes, Cinzia.

ja chantal, vertel!!

Spannend morgen voor 1e meting, gaat het circus weer beginnen!

Ben ook benieuwd hoe het bij mij zal gaan wanneer ik met de clomid ga beginnen.