IUI deel 7

oooh… :cry: :cry: je weet zeker dat het niet gelukt is?

Heeeeeeel veel suc6 met de 5e poging! Zou leuk zijn om er rond de kerst achter te komen dat je zwanger bent!!! duim weer voor je…

Lenie: Dikke :hug: :hug: voor jou. Balen dat je weer een ronde verder moet.

Cinzia: :think: das heel vreemd die bloeding. Ga toch voor je :thumbup: :thumbup:

Ondanks die rare week een weekend hoop ik dat je toch een leuke tijd hebt bij cp.

Hoe gaat het verder met iedereen??

Hier gaat alees goed. Heb gelukkig weinig last van bijwerkingen van de clomid. Wel een beetje last van opvliegers (voel me net zo’n oude vrouw :mrgreen: ) en licht in het hoofd (maar dat had ik ook al na het stoppen met de ad) en ik begin een beetje geprikkeld te raken. Kan weinig hebben en dan geef ik wel weer commentaar. Hub vat het wel lollig op, die reageert echt zo van: he hou jij je hormonen eens in bedwang :mrgreen: :mrgreen:

Maandag de 1e fm, ben nu wel benieuwd wat er te zien is op de echo en of alles al goed groeit daar.

Liefs, Chantal.

Ps. Kunnen jullie iets vernemen aan je buik dat er eitjes groeien??? Voel nu al steeds steekjes in mijn buik.

kennen jullie dat, dat de ongi niet goed ddorzet.

Ik heb zoiets van laat nu maar komen en laat me niet een paar dagen wachten met kleine beetjes… dan kan ik gewoon weer verder en met clomid gaan beginnen.

Lenie: Ik ken het niet dat die ongi zo doet. Hmm vreemd hoor, heb je al een test gedaan? Misschien (ik hoop het) ben je wel zwanger :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs, Chantal.

als het zo blijft kan ik pas vanaf dinsdag testen dus nog even wachten.

Ooh meid dan ga ik nog even heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: . Misschien is het wel een innesteling :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

sorry wil niet je hoofd op hol brengen hoor, als dat zo is moet je me dat maar zeggen

doe je niet hoor. Ik probeer elke keer wel een beetje hoop te houden want anders ben je toch voor niets bezig… maar ik weet het niet hoor. … elke keer weer die onzekerheid, ben blij dat ik met jullie kan praten.

Ok dan is het goed. Praat maar lekker van je af!!!

Hoeveel dagen geleden heb je de inseminatie gehad???

Ik denk dat als wij de iui hebben gehad dat ik hier ook wel regelmatig kom om even van me af te praten.

ik heb 13 dagen geleden de inseminatie gehad. Op- een maandag… ik mamocht aanstaande dinsdag gaan testen.

Hmm, maar waarom mag je niet eerder testen??? Is dat ivm de pregnyl??

OH, wat zenuwslopend zeg!! pffff. blijf voor je hopen…

liefs

Ineke

spannend lenie :wink:

het zet dus gewoon door hier… volgende keer beter. :cry:

Lenie: Das balen meid…een hele dikke :hug: :hug: :hug: voor je!!

Liefs, Chantal.

jammer :cry:

dus toch weer die duivels op bezoek :hug: Lenie

Lenie Wat vreselijk balen weer… Ik had toch gehoopt dat het deze keer wel zou lukken, zeker omdat je schreef dat je ongi niet door leek te zetten. Dus nu op naar de laatste IUI? Heel veel sterkte & succes met de volgende ronde! De duimen draaien hier overuren, hoor! :hug:

Ineke Woensdag heb je weer een echo, of niet? Ik hoop dat er deze keer duidelijk een vruchtje met hartactiviteit te zien is!

Heel veel succes alvast!

Cinzia Hoe gaat het nu met je? Heeft het bloedverlies nog doorgezet of is het inmiddels gestopt? Ik hoop natuurlijk dat het om een innesteling gaat en niet dat je cyclus nu volkomen in de war is. Ik heb het zelf ook een keer gehad na een IUI. Ik was toen overgestapt op andere hormonen en toen werd ik ook veel te vroeg ongi, net alsof mijn lichaam eerst moest wennen. Daarna ging het weer beter. Heb je nu één wachtweek om?

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Heel veel succes met alles & ik blijf aan jullie denken! :-*

Groetjes,

Jippie

Ja, eindelijk is het bijna zover!!! brrr/jippie!!!

Dames hoe is het met jullie???

Hier gaat alles goed. Maandag 1e fm gehad en ze waren zo’n 8 mm groot. Mag morgen weer komen.

Hoe groot moet de follikel zijn voordat je pregnyl krijgt???

Liefs, Chantal.

hai? Dan zijn ze al op de helft, ze groeien per dag gemiddels 2mm. (kan soms sneller…maar ook langzamer, heb je wat aan he?) Bij 19mm krijg je de pregnyl, zo ging het bij mij in ieder geval.

Spannend!

liefs

Ineke