Wat is het hier rustig onder de meiden hier …
Vaak lopen jullie iets tegelijk op hé? Betekend dus ws dat de drukte straks weer komt …
Meiden succesen liefs en TOYTOYTOY !!!
Ja, wordt inderdaad niet veel meer getypt hier voor het moment…
Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben vanmorgen in ieder geval weer ongesteld geworden. Weinig boeiends te vertellen dus. Op het Clomid-topic zijn er deze week 2 met een positieve test!
Dat wordt hier ook wel weer tijd hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nou, dat zou fijn zijn! Blijft wel moeilijk hoor die verhalen te lezen, hoe geweldig voor de meiden zelf natuurlijk!
Balen van alweer een ongi…heb je al een datum ofzo voor intake?
Maandag mag ik weer naar de gyn, hoop dan weer meer te vertellen te hebben volgende week. Tot die tijd duimen voor linker eitje(s!).
Hoe is het bianca, ben je even weer actief op het forum?
liefs
Ineke
Nee, verwacht die nu wel snel eigenlijk. Misschien morgen…
Heb net wel de eerste papieren thuis gekregen van onze adoptieaanvraag. Wat een gedoe is dat zeg. Als ik dat zo lees weet ik echt niet meer of we daar überhaupt wel aan willen beginnen…Ben er in ieder geval wel al uit dat je beter getrouwd kan zijn als je hier echt mee wil beginnen. Ach we zien wel, is nu ook nog niet aan de orde, die eerste IVF gaat gewoon meteen aanslaan ( :kaars: )
Ineke: zal hard aan links denken!
Iedereen hier weer in de voorbereidende fase voor een volgende IUI?
Ik hoop dat de volgende ronde jullie allemaal geluk mag brengen! Ik blijf voor jullie duimen, zet 'em op! :-*
Ikke Hoe is het daar? Vandaag je ongi-dag aan je banner te zien… Hopelijk nog geen duivels te bekennen, je moet ze nog een week of 38 binnenhouden, hoor! Succes met de laatste wachtloodjes!
Groetjes,
Jippie
oh ikke, had ik niet eens gezien!!! Hoe is het??? Kom jij dan a.u.b. met goed nieuws???
Ja, wat betreft adoptie. Praatte van de week nog met een collega’s die een schattige dochter van 1,5 jaar inmiddels heeft uit colombia. Ze hebben daar toen 5 jaar op moeten wachten. Nu schijnt het al 5 tot 7 jaar te duren… en dan al dat geld, die papieren, cursussen etc.
Het moet toch gewoon bij ons zelf gaan lukken, zucht.
Jippie, bij jou alles oke, fijn aan het genieten?
Wat betreft die dame op het werk, heb het maar aan een collega over gelaten om gesprekjes met haar te doen. Ze is niet ongwenst zwanger maar ze weet niet wie de vader is…haar partner of haar minnaar :? :?
Had 1 gesprek met haar gehad en moest me echt inhouden…wel gelukt gelukkig.
Nou, ga lekker genieten nu van het heerlijke hollandse weer. Vanavond naar een feest en uit eten. Altijd fijn. Straks nog maar even shoppen voor de perfecte outfit. (lang leve Sonja Bakker, ik hoor weer bij de statistieken! 60% is na 4 maanden nog op het streefgewicht, daar hoor ik ook bij!!!
liefs
Ineke
Hier nog even bang afwachten … :shifty:
Ineke Heel veel plezier vanavond met het feest en het etentje! Super dat je nog steeds op gewicht bent!
Ikke Spannuuuund! Wanneer ga je testen? Heel veel succes en ik duim voor je!
Groetjes,
Jippie
OH spannend ikke!!!
Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweet en mag woensdag terug komen!!! Jippie weer een eitje links! Had ik niet verwacht want voelde steeds steekjes rechts. Maar al 14mm. Dus waarschijnlijk donderdag of vrijdag de IUI!!!
En hoe is het verder met de gyn-bezoeken?
liefs
Ineke
Hoe is het ikke???
Ineke, dat is goed nieuws dat het eitje links zit ! Ik duim verder voor een goed verloop van deze IUI ! :thumbup:
Hoe het met mij is?
Tja, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken… ik wacht nog altijd af :shifty:
Maar ben wel vastbesloten om pas eind deze week ( eventueel ) te testen.
Ik hou jullie op de hoogte ! ( Al zou het mij wel verbazen dat het raak zou zijn… maar ja… wie weet hé )
Wat knap van je dat je zo lang kunt wachten…de gyn zei toch dat je testdag eergisteren zou zijn?? Hoop zo dat het gewoon raak is joh!
Nou, hou ons op de hoogte!
Hey meiden,
Veel te vroeg wakker, maar dus wel extra tijd om hier te kijken… :shock:
Ikke: mijn god, wat spannend. Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen. Ik had er waarschijnlijk al minimaal 5 verslonden. Ik duim heel hard voor je dat het raak is!!
Ineke: voor jou ook weer spannende tijden! En ik hoop voor jou dat je eind van de maand al niet meer aan de statistieken van Sonja Bakker voldoet (if you know what I mean…grijns). Wel goed trouwens dat je zo keurig op gewicht blijft. Ik ken een hoop mensen die er veel mee afgevallen zijn, maar de meesten zijn weer bijna terug op hun oude gewicht. Zonde vind ik dat.
Lenie: weet jij ook al wanneer je geinsemineerd wordt?
Gisteren was ik helemaal trots op mezelf. Moest voor het eerst mezelf prikken. Natuurlijk had ik bedacht dat mijn liefste dat wel elke ochtend zou doen, maar het moet tussen 16 en 20 uur. Aangezien ik dan deze week al 2 keer niet thuis ben (en de verpleegkundige mij de stress van in de file staan wilde besparen) raadde ze me aan het de eerste keer gewoon zelf te doen. Wat viel dat mee zeg.
Ik moet vrijdag al weer terug komen voor controle. De gynaecoloog is bij mij heel erg bang voor overstimulatie. Dus meiden, jullie mogen voor mij duimen dat dit niet zo is, want ik word gek wanneer ik nou weer een maand mag wachten waarin er niks gebeurt.
Dan heb ik vandaag ook nog een gesprek met mijn manager en p & o. Er gaan wat zaken wijzigen in onze structuur en daar word ik vanmiddag over op de hoogte gesteld. Omdat p & o erbij zit, denk ik dat het consequenties voor me heeft. Zoals het er nu voor staat denk ik wel dat het een positief gesprek voor me wordt, maar ja, onvermijdelijk ga je toch liggen piekeren over wat er allemaal kan gebeuren/veranderen. Ook al spannend (vandaar ook dit belachelijk vroege tijdstip, ik ben daar niet zo goed in 8) )
Meiden, succes weer allemaal!!
Liefs,
Sen
Meiden, ik heb heel erge buikpijn. Heb net pijnstilling genomen. Denk dat het feestje niet doorgaat…
Spannend Ikke, op hoeveel dagen na je IUI zit je nu?
Lenie: al iets bekend?
Ineke: goed zeg een follikel links!
Oh nee, ikke. hoop dat het vals alarm is!!
Hoe ging het gesprek sen3? Klinkt wel officieel allemaal.
Laat morgen wel even meer van me weten…moet naar mijn overkokende pannetjes!
Het was geen vals alarm… ben ongi geworden
Wat een klote - lichaam heb ik toch
Ikke :hug: Ik had nog wel een kaarsje branden. Ik denk aan je!!!
Ik heb vrijdag weer de inseminatie en dan komt dat slopende wachten weer.
Ikke Wat vreselijk balen weer! Het klonk allemaal zo positief, ik had goede hoop voor je…
Sterkte & een dikke knuf! :hug:
Lenie Alvast succes met de inseminatie vrijdag! Hopelijk heb je deze keer meer geluk!
Ineke Jij en Lenie gaan dus weer mooi gelijk op deze keer! Jij ook veel succes met de IUI donderdag of vrijdag!
Zet 'em op tijdens de wachtweken!
Sen Succes vrijdag met je controle! Het prikken valt mee, hè? Van tevoren zie je er heel erg tegenop en moet je echt een drempel over. Maar het doet helemaal geen pijn en het is zeker te doen!
Groetjes,
Jippie