IUI deel 7

Meiden ik denk nog steeds aan jullie!

Succes ik duim me rot!!!

Liefs,

Hoop

Ze raden inderdaad aan om te wachten met testen tot die 16 dagen om zijn. Je lichaam wordt nu gestuurd door hormonen uit een pilletje of spuit, dus je eigen nod kan nu ook anders geworden zijn. Om teleurstellingen te voorkomen, raden ze dus aan om na dag 16 (na de IUI dus) pas voor het eerst te testen.

Dan is het bij mij dus de 22e… de dag dat ik dus naar de sauna ga! Ga (indien er nog niets op komst is…niets anders dan een baby natuurlijk!) die ochtend dan testen…oh, ben nu al zenuwachtig want dat is een gestresss…

Maar ga er vanuit dat ik de 21 al wel oud bloed verlies :cry:

Las dat jij naar Nijmegen moet voor de IVF? Wanneer het bij ons op zover komt moet ik ook naar Groningen ca. 45 min. rijden. Nu ben ik er nog binnen 15 min!

De vijfde IUI zit erop.

Was wel effe stressy, want ik moest bij een andere gyn .

Alles is wel goed verlopen. Ik mag 30 september testen, dus ook 16 dagen na IUI. Het staal was opnieuw erg goed - dubbel zoveel als vorige keer - en daarom zei de gyn ook dat ik mss nog meer dan 6 IUI’s ga krijgen… Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken. Maar kom, nu maar hopen dat het deze keer wel lukt !

Succes voor alle andere wachtenden !! :kaars:

Ik moet dus ook de 22e testen!!!

Nou nu, ik weet het niet hoor. Mijn lichaam is weer in de war en wil niet te veel hopen.

Ik ben snel misselijk en heb last van onderbuik bij vlaagjes en verder heb ik nergens last van. Veel minder dan de 1e poging maar we zien het wel.

Nou, ik heb hier al van alle kanten het gevoel ongi te gaan worden. Zal wel een weekje aanrommelen zijn voordat het echt losbreekt…heb er geen vertrouwen in.

Laat het jullie weten natuurlijk. zucht… (dag 23…)

Ik denk aan je Ineke. :hug:

pffff. heb zo het gevoel ongi te worden, maar nog niets te bespeuren… kan en mag ook niet. Weet dat dit 2 kanten op kan maar het voelt nog steeds niet goed, maar durf ook niet te hopen…dag 24…

En jullie meiden? was ik maar eens overduidelijk kots-misselijk maar ook dat niet.

Dat zou ik ook wel handig vinden. Zwanger? dan dag na eisprong meteen alle zwangerschapskwalen. Helaas werkt het niet zo.

:thumbup: voor je dat je ongi gevoel een zwangerschapskwaaltje mag blijken te zijn!

He meiden,

Gister een vage kramp en op het toilet een klein spoortje bloed; 9 dagen na de IUI. Ik ga er vanuit dat het mislukt, want ik ben altijd erg snel na de IUI ongi, al wel op dag 11 soms. Ik heb dus nog nooit hoeven testen, want mijn lichaam was mij altijd vóór… (Mijn onderschrift klopt dus ook niet helemaal; ik hou gewoon mijzelf voor de gek…)

Ineke en Lenie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hey meiden ik blijf hier wel volgen hoor, ben zeelf dan niet meer in het traject maar toch wel spannened voor jullie.

Engel, geheel logisch dat je ondertekst een andere datum geeft puur voor je zelf, meis hopelijk zegt die bloedspoor niks…

succes.

OOk voor de andere wachtenden Ikke en Lenie… alle goeds :thumbup: :-* bianca

OH…hoop dat het vals alarm is…maar dat zal wel niet he? Wat raar dat je al zo snel elke keer ongi bent. Is daar een verklaring voor?

Hier nog geen nieuwe ontwikkelingen, af en toe nog krampjes, en een brandend gevoel van onderen… :oops: Waarschijnlijk door verandering van je zuurgraad na de eisprong, volgens mij heb ik elke maand een kleiine infectie. Ben er wel eens mee heen geweest maar de arts kon toen niets vinden. kreeg een zalfje. Bleek toen die maand wel zwanger…tampon test nog negatief op dag 25.

Moet zeggen dat ik het niet echt meer spannend vind, ga er zo vanuit dat het niet gelukt is.

Hoe is het met de rest?

Spannend hier…

Iedereen heel veel succes met de laatste wachtloodjes! Ik duim me suf voor jullie allemaal!

Duuuuiiiim duuuuiim! Zet 'em op! :-*

Liefs,

Jippie

Ineke: Het is bij mij ook de “tampontest” die een heel klein beetje bloed aangeeft. Dat duurt bij mij soms wel drie dagen voor ik echt ongi ben. Ik heb dus altijd goede (nu ja eigenlijk slechte :? ) voortekenen. De ongi komt pas zo’n dag of 12 na de IUI. De gyn heeft wel eens verteld dat je cyclus korter kan worden in zo’n traject. Nou, nog steeds geen echte ongi hier; ik zit op dag 11 na de IUI.

Ja, zo werkt het bij mij ook met die test, en dan nog houdt je wat hoop he, wanneer het dan nog 3 dagen duurt. Ookal weet je dat dat niet reeel is…

Als het dan niet gelukt is laat het dan maar echt goed komen he, kunnen we weer bellen…

:hug:

Ladies,

Als jullie het niet erg vinden, wil ik graag meeschrijven met dit onderwerp.

Op dit moment slik ik Primolut om een menstruatie op te wekken. De verwachting is dat ik begin oktober menstrueer en dan gaan we met de 1e poging IUI beginnen. Ik vind het allemaal heel erg spannend, vooral dat prikken. Plus dat er weer een nieuwe periode aanbreekt in de behandelingen, wat ons ook wel weer hoop geeft.

Heel in het kort: sinds maart 2004 proberen we zwanger te raken. Vanaf november 2006 zijn we onder behandeling. Inmiddels 10 maanden Clomid geslikt, maar door bijwerkingen taai baarmoederslijmvlies gekregen en dat verhindert een zwangerschap.

Groetjes,

Sen

Welkom Sen, er valt hier veel te lezen!!!

Ja, welkom! Hoop dat jullie ook snel van start kunnen gaan. Inderdaad, gebeurd er tenminste iets meer zodat je weer iets meer hoop krijgt.

Hier nog steeds regelmatig buikpijn, tampontest vanochtend nog negatief…zal de laatste keer wel zijn. (sorry sen, ben op dit moment niet zo hoopvol…)

nou ik ook niet hoor , net wat roze bij afvegen en ben weer bang dat het door gaat zetten.

Jeetje kan er niets aan doen maar moest wel weer een potje (zeg maar bak) janken…

Nu hopen dat het niet doorzet maar soms verlies je idd wel eens die hoop.

Ik duim voor jullie dat deze ongikwaaltjes straks zwangerschapskwaaltjes mogen zijn.

Sen: welkom hier! Ik ken dat gevoel van hoop hebben bij een nieuwe behandeling wel. Heb dat ook nu we echt voor IVF gaan.