IUI deel 7

Engel en Ikke: Nee toch… balen! Had een beetje op jullie posi testen gehoopt, nu ik er weer ben.

Hier hebben ze me ook weer gevonden. Ben dinsdag ongesteld geworden. Had het ook wel verwacht, maar de hoop blijft hè, ook al ben je aan het wachten op je eerste IVF…

De hele week op schoolkamp geweest, vandaar dat ik er even niet was. Het was erg leuk en we hebben dan ook een topweek gehad!

Lies: welkom hier!

Ikke & Angelbaby Echt weer balen, meiden! Even een dikke knuf voor jullie beiden! :hug:

Liefs,

Jippie

Voor beide had ik het ook zo gehoopt. Ik blijf echt duimen voor ons allemaal!!!

Ikke: :hug: Wat ontzettend balen zeg. Dit schiet ook niet echt op hè?

Angelbaby: ook voor jou :hug: Ook al rekende jullie er waarschijnlijk niet echt op zonder de mmm; hoop heb je elke maand weer, toch?

Lenie: Welkom hier; schrijf en lees maar gezellig mee!

Bianca: Hoe is 't nou met jou?? Hoe je het nog een beetje vol?

Jippie: Wat ga jij al lekker snel zeg. Heb je al een beetje een buikje gekregen? En voel je je goed?

Wij zijn al volop met de laatste poging begonnen. De spuiten worden weer elke avond gezet. Inmiddels al echt een bekende routine :? . Nog steeds wel met gemengde gevoelens, het vertrouwen in IUI is een beetje weg eerlijk gezegd. Maar ach, we doen ons best en wachten rustig af (nou ja… af en toe wat actie hoor 8) )

Groet Engel

Hallo meiden wie had dit gedacht maar kom me bij jullie aansluiten!! Ga waarschijnlijk woensdag mijn 1e IUI krijgen :dance: :dance:

Voor wie mij nog niet kennen. (schrijf maandelijks een colum voor deze site en kom op heel wat topics langs inmiddels…)

Bezig om zwanger te worden vanaf maart 2005. In mei 2005 prille miskraam, in januari 2006 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij rechtereileider is verwijderd. In december 2006 een kijk-operatie aan een cyste in mijn linkereierstok (deze werkte niet meer…), op 31 juli 2007 een grotere operatie omdat de cytse weer terug was.

Vandaag op dag 11 van nieuwe cyclus weer op controle geweest en zowaar LINKS!!! :dance: :dance: een ei van 19 bij 15 mm. Ik had al gevraagd of IUI mogelijk was en zowaar gaat dat dus nu gebeuren als het allemaal goed doorgaat nu maar dat zal vast!

Morgen weer naar spreekuur en dan waarschijnlijk die pregnyl spuiten en dan woensdag IUI en anders donderdag. Zo spannend, zo fijn.

Eindelijk weer eens goed nieuws!!! Ben zo blij en heb weer wat vertrouwen in mijn lichaam terug! Yes

hey Ineke

wat heb je een hoop mee gemaakt, maar dan nu goed bericht. :dance: :dance: :dance:

Succes met de IUI en ik ga voor je duimen

poohpooh

Ik heb de echo gehad en ik mag donderdag komen voor de inseminatie.

Morgenavond moet ik naar het ziekenhuis voor de pregnyl injectie.

Ik wist niet wat ik hoorde , ik dacht dat het net als de vorige keer zou zijn.(toen moest ik een 2e echo en nog wachten tot de maandag erna.)

Maar ik had nu al een eitje van 17,5 mm.

Ik vind het gewoon weer spannend.

Engel Heel veel succes met de laatste IUI. Ik hoop dat het deze keer raak is!

Ineke Super dat je eierstok goed werkt en dat je ook nog eens meteen met IUI mag beginnen!

Heel veel succes!

Lenie Wat goed dat jij weer als een speer gaat & de Clomid goed aanslaat!

Zet 'em op! Ik ga weer voor je duimen!

Poohpooh Hoe gaat het nu met jou? :hug:

Kus voor alle anderen!

Groetjes,

Jippie

Ineke: Goed bericht meid :dance: Ik duim voor je hoor!

Poohpooh: Hoe is het er mee meid? Nog bezig met behandelingen? Of gewoon lekker rust aan je lijf… :?

Pff. wat is dit spannend zeg. Bij ons in het ziekenhuis doen ze in het weekend geen IUI. Eitje van gisteren blijken 2(!) eitjes te zijn. Samen nu 22mm en de dominanste nu 15,3 ofzo. Dus nog niet groot genoeg.

Morgen opnieuw terugkomen met de pregnyl in mijn tas. Hoop dat het donderdag of vrijdag door zal gaan. Zal dan vrijdag wel worden…

Afwachten dus weer. Wel stressen hoor. pff. ben dan weer bang dat eitje niet door gaat groeien ofzo.

We zullen zien!

Toch gek dat ze dit in elk ziekenhuis dus anders doen! Bij jou, Lenie, gaan ze dus niet verder kijken en gaan ze er gewoon vanuit dat het eitje woensdag groot genoeg is? En bij jou wordt de pregnyl dus ook eerder gespoten. Gek hoor. Las dat het eitje gaat springen 40 uur na pregnyl en dat de inseminatie voor de eisprong plaats moet vinden? zal me er nog eens beter in verdiepen.

liefs

Ineke

IIIIIIINEKE hier ben je :dance: ( euhm die vrolijkheid te meer omdat ik je hier tref te lezen , niet het feit dat je bij IUI schrijft hoor )

Meis 2 eitjes is supergoed, dat hadden ANdré en ik ook de 1 e keer. Dat is zo spannend hé ?

Nog een aantal dagen om ze te laten groeien…moge deze 2 eitjes geluk brengen … ik wens het je toe, met heel mijn hard… sterkte succes alle goedsen heel veelliefdesgeluk gewenst van Mij Bianca :-

Alle anderen ik lees af en toe mee… wil jullie ook alle goeds wensen Ikke wij sprekenelkaar snel weer topper.

Liefs bianca. :-

Nou vrijdag de IUI maar mijn enthousiasme is helemaal verdwenen!

Had vanochtend een andere arts met allerlei andere meningen! Hij zag nu maar 1 ei van 19,4 ofzo. Hij vind de vorm en de spanning (??) niet zoals het hoor, zoals hij het graag ziet. Zei er nog even bij dat hij al heel wat echo’s gemaakt had in zijn carriere dus hij had er wel verstand van.

Toen ik vroeg wat hij dan dacht, een leeg follikel ofzo gaf hij daar geen antwoord op. De IUI moest toch maar door gaan 'niet geschoten altijd mis, aldus de arts ‘natte vinger werk’. Nu, daar kun je het mee doen!

In ieder geval net nog even telefonisch geregeld dat mijn eigen arst de IUI doet.

pff. wat een ellende, of niet? Ik weet het niet meer hoor. Had liever gehad dat hij zijn mening voor zich had gehouden of een standpunt in had genomen door bijv. de IUI dan niet door te laten gaan.

Iemand ervaring met follikels en de vorm ervan?

gr

Ineke

Wat raar. Ook zo ineens dat dat op je gegooid wordt. Kan me voorstellen dat je nu een vreemd gevoel hebt. :hug:

Goed van je dat je je IUI door je eigen gyn laat doen. Dan gaat dat tenminste al met minder spanning.

Bij mij hebben ze het nog nooit over spanning of vorm ofzo gehad… Ook nog nooit eerder in dit topic gelezen moet ik zeggen. (niet dat dat alles zegt natuurlijk)

Ik ga vrijdag in ieder geval goed voor je duimen, dat het inderdaad raak mag zijn. :thumbup:

Lenie: ook voor jou hoop ik dat ik over 2 weken kan lezen dat je zwanger bent! Het is alweer even terug dat dat hier voor het laatst geschreven werd (te lang in ieder geval) :thumbup:

‘mijn gyn’, heeft het daar ook nog nooit over gehad. En wat ik zag was het gewoon aardig rond hoor. Probeer het weer positief te zien maar vind dit wel lastig, wat gaat er nu weer allemaal komen aan rare dingen?

Vrijdag in ieder geval vragen wat mijn gyn er nu van vind, heb toch meer vertrouwen in hem.

We wachten maar af, meer kunnen we niet.

Lenie, jij suc6 morgen!!!

Ik doe vanaf vrijdag met je mee.

Nou, wat een dagje. In het ziekenhuis net wisten ze niet dat ik kwam…met elkaar overleggen hoe of wat. Ben er maar even bij gaan staan (mocht wachten voor de babykamer…) zei dat ik sub-cutane naalden had gekregen dus dat het dan in de buik moest waarschijnlijk (zoals ik op het forum enzo al had gelezen) en dat het waarschijnlijk 1 ampul moest zijn. (in het doosje zaten er 3 x 2 ).

Dus zo hebben we het maar gedaan en kreeg ik de inctie toegediend in de verloskamer… nu vrijdag nog even.

Bij mij zag mijn eitje er mooi rond en zwart uit op de echo.

Ik voel mij niet zo best.

Ik ben super moe en niet zo lekker. Ik denk dat het door de pregnyl is. Ik heb ook last onder in mijn buik. Misschien ben ik wel erg hard aan he werk van binnen. Weet het niet maar ik doe wel rustig aan…kan huilen om een sch**t.

Heeft iemand hier ervaring mee??? vorige keer had ik nergens last van.

kan het je morgen laten weten…maar ben nog steeds moe van de operatie. Sterkte!

lenie en ineke :hug:

begrijp ik goed dat jullie redelijk gelijk op gaan in jullie cycles ?

Meiden rot hoor iedere keer de verwarring van je lichaam en dan je geest ook nog

pff niet makkelijk :-*

Ik heb vandaag de inseminatie gehad en ben weer thuis.

Deze keer wel wat last gehad met insemineren, pijn in onderbuik. Maar…het is voor een goed doel.

Ik ga zo even op bed liggen en hopelijk voel ik mij zo weer kiplekker.

Jullie horen nog van mij…

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, Lenie !

Maar gelukkig zit de IUI er weer op voor jou. En nu maar weer in spanning afwachten - ik duim met je mee !!

Ineke, heb je op het forum al wat antwoorden gekregen op je vragen?

Ik hoop het wel en vrees dat ik je niet kan helpen…

Hier drukjes - bijna de eerste werkweek voorbij na 2 maand vakantie.

Ben wel moe, moet nog wat wennen aan het ritme om zo vroeg op te staan ( 6.30u )

Verder alles goed met iedereen?

Groetjes van hieruit

Ikke