IUI deel 6

victoria: vind het toch wel raar hoor dat het een maand dicht zit, en balen dat je al een eisprong hebt gehad. Bij ons doen ze het gewoon door alleen niet op zondag. en zaterdag maar 2 inseminaties, maar goed het gaat gewoon door.

vanmorgen inseminatie gehad, dat was niet zo leuk, ook mijn baarmoeder is moeilijk te vinden, de voortplantings verpleegkundige was aan het martelen en mieren en toen lukte het nog niet. de tranen liepen over mijn wangen, toen heeft ze gyn bij gehaald en die kreeg het zo voor elkaar. Hij zei ook vaak vrouwen willen het te voorzichtig doen omdat ze het zelf voelen en voor een man is het anders. ben nu licht in het hoofd, beetje kramp in de onderbuik, had nog een gezellige dag op het werk maar heb dat toch maar afgezegd, heb ook wat bloed verlies, ja ja je moet er wat voor over hebben. Na die tijd zijn we bij mijn vriendin en haar kindje wezen kijken, toen zei mijn vriendin kijk zaadjes en eitjes zo moet het worden. Nou hoop over 9 maanden dus ook zo te zitten, kindje opschoot. maar goed ga de moeilijke wacht weken weer in maar moed houden. Jee wat een verhaal weer maar goed soms moet je je hart ff luchten.

gr. Poohpooh en ik duim voor iedereen.

Victoria: het zit toch niet in de lucht, dat we het net gaan missen :? Maar ms weet je maandag het echt zeker meid… houd de moed er in.

Poohpooh: jeetje zeg, ook al zo pijnlijk :frowning: Meid ik ga heeeeeel hard van je duimen, succes met de wachtweken!

Groetjes

Mira

p.s. ik ben al een beetje over het dippie heen, dat ik mijn eisprong gemist hebt… we gaan gewoon door.

He allemaal, goh er is weer veel gebeurd. Balen Mira en Victoria als de eisprong al geweest is.

Ik blijf voor jullie

Lijkt er wel op Mira, we liepen gelijk en beide gemist :?

Ik ga er niet meer vanuit …

En Poohpooh: Ik zelf ben ook op vakantie, maar 2 maanden vind ik zelf ook lang. De enige voordeel is dat ik niet hoef op te letten wat ik eet en kan drinken, maar verder :hand: Jij suc6 nu met de wachtweken :-*

Hoi Mira,

Het concert van Robbie was super gaaf het was zo gezellig heel de arena zong mee kreeg er kippevel van. Ik zit net te lezen dat jij ook je eisprong gemist hebt net als victoria dat is echt balen…

poohpooh suc-6 in de wacht weken

Wij mochten een maand niet zwanger worden we zitten nu op 3,5 week en wilden niet langer wachten dus zijn we zelf weer begonnen met klussen. Klinkt stom maar ik heb het gevoel dat als we nog langer wachten we allerlei kansen missen bovendien voel ik me weer helemaal de oude.

gr marientje

Ik ben jaloers :? Had ook graag naar Robbie gewild :inlove:

En Marientje gewoon lekker klussen hoor :inlove:

Niet geschoten is altijd mis :wink:

Victoria: hoe is het met je? Aan de ene kant heb ik nog steeds zoiets van balen, dat ik mijn eisprong heb gemist en aan de andere kant, het is zo weer juli. Hoe laat ga je maandag voor een fm?

Marientje: Robbie was dussss geweldig :slight_smile: kan ook haast niet anders toch?

Gewoon er voor gaan hoorrr meid :thumbup:

Poohpooh: gaat het weer een beetje? Heb je nog last?

Purple: hoe gaat het met jou? Maandag een echo toch?

Hoe is het met de anderen?

Groetjes

Mira

@Mira: Nou ik baal ook wel, heb toch hormonen moeten slikken.

In juli is het ziekenhuis gesloten, maar ben ik zelf ook op vakantie.

Maadag om 3 uur moet ik in het ziekenhuis zijn, kan ik gelijk vragen over het spuiten of verder met Clomid slikken.

Victoria,

Succes vanmiddag meid!

Groetjes

Mira

Hoi allemaal,

Ik wou even laten weten hoe het bij de gyn was. Al mijn angsten bleken helemaal ongegrond, want we kregen een perfect gupje te zien, en we hebben het hartje zien en horen kloppen. Ook de groei klopte mooi. Ik hoop dat ik nu wat meer ontspannen kan zijn.

Poohpooh: Vervelend dat de IUI pijnlijk was. Ik hoop dat de volgende poging niet nodig zal zijn. Ik ga voor je duimen!

Mira: Balen dat je eisprong gemist hebt. Hopelijk is het voor jou de volgende poging ook raak!

Victoria: succes vandaag. Ik hoop voor je dat je je eisprong toch niet gemist hebt.

Suus: hoe is het met jou?

Marientje: Succes met het klussen. Je moet idd gewoon op je gevoel afgaan. Hopelijk is het voor jullie snel weer raak.

Hoe gaat het eigelijk met Jippie?? Is ze al terug van vakantie?

Liefs,

Daniëlle

Hoi Danielle,

Wat zal dat een geweldig gevoel zijn geweest meid … nu lekker achterover hangen en van je zwangerschap genieten !

Groetjes

Mira

hey danielle gefeliciteerd meid, en je kerel natuurlijk ook. toch wel spannend of niet en nu genieten van de zwangerschap. Hoeveel weken ben je nu?

hier gaat alles goed, zit in die wacht weken die natuurlijk altijd vervelend zijn, maar moet veel werken en heb nog een feest waar ik erg naar uit kijk dus komt allemaal wel goed.

gr. poohpooh

Zo kom net van het ziekenhuis en ja ik heb echt mijn eisprong al gehad :cry:

Jammer jammer :thumbdown: … het enige positieve is dat ik op mijn vakantie gewoon kan drinken en eten wat ik wil 8)

Hopelijk in augustus beter nieuws.

Danielle gefeliciteerd :dance:

Victoria,

Zoals je verwacht had meid… balen hoorrrr, ik weet er alles van. Wanneer ga je op vakantie? In ieder geval een leuk vooruitzicht en heerlijk genieten zonder die poespas van wachtweken.

Groetjes

Mira

Ik ga over 3 weken en dan gaan we 3 weken naar een camping in Frankrijk. Dus hoef niet op te letten met kazen of wijn :drool:

De gyn. vond het goed dat ik zo positief kon denken :wink:

HOi Danielle,

Gefeliciteerd wat fijn dat alles goed was met jullie gupje, geniet er van meis. Met ons zal het ook zeker goed komen daar ben ik van overtuigd.

Victoria jammer dat je toch je eisprong gemist hebt, geniet maar lekker van jullie welverdiende vakantie.

gr marientje

Danielle: wat fijn dat alles goed was met guppie :smiley: :smiley: . Nu kun je lekker gaan genieten.

Victoria: balen dat je je eisprong hebt gemist :? Geniet strx maar lekker van de vakantie.

Hoe is het met de andere dames???

Hier is alles nog okeej, donderdag weer naar het ziekenhuis voor een echo…dus ben benieuwd. :slight_smile:

Groetjes Suus

Suus: Spannend ofnie :pray: Morgen is toch je NOD dag :?:

poohpooh: hoe gaat het :?: Ben je er heel erg mee bezig of valt het mee :?:

Hoe is het met de andere dames :?:

Het is hier rustig meiden :mrgreen:

victoria

Ja ben er wel en niet mee bezig, Ik heb deze keer wel meer last van de hormonen denk ik, kan overal om huilen, zelf een reclame spotje op tv belachelijk of niet dan, mijn mannetje hoeft maar iets verkeerd te zeggen en daar komen de waterlanden, echt heel stom maar goed komen we ook door heen, maar de eerst week zit er op.

verder alles goed met iedereen ik kan het soms ook allemaal niet meer bij houden wie waar is op welk punt, maar ik duim voor iedereen.

gr. Poohpooh

Hoi,

Ondanks dat wij het IUI traject uitgestapt zijn, lees ik nog wel regelmatig mee.

bij deze wil ik jullie dan ook allemaal succes wensen. Poohpooh, ik hoop dat je snel positief test. :pray:

Daantje; fijn dat alles goed is.

Victoria; jammer van je eisprong, maar wel een lekkere vakantie in het verschiet! En wie weet wat voor moois er ontstaan in France…

Mira; volgende ronde beter.

En als ik iemand vergeten ben: ook succes :thumbup: :thumbup: