Hoi Dames,
Mag ik me ook aansluiten bij jullie clubje :mrgreen:
Ook ik ben bezig met IUI.
Vandaag was het bij mij ook de 11e dag en heb dus vanmorgen een fm gehad en ik had er 1 van 13 en 1 van 15 mm. dus as donderdag mag ik terug komen, ze denkt aan zaterdag de inseminatie.
Victoria: WELKOM hier
Mira: wat vreemd of niet :? Dus gewoon ff woensdag afwachten??
Poohpooh: ik kneep ook idd heel erg in me hubbie z’n hand :oops: . Gisteren kon ik amper lopen / zitten, nu vandaag is het wat gevoelig vooral als ik moet hoesten of niezen.
Suc6 voor donderdag :thumbup: :thumbup:
De rest van de meiden ook suc6 met alles…
Groetjes Suus
Suus: heeft de gyn iets gezegd over je baarmoeder die was gekanteld? Of het kwaad kan etc. Erg dat het zo pijnlijk was.
Mira: Vreemd dat er op dag 11 niks te zien was.
Lijkt me gek als je al een eisprong hebt gehad, hopelijk zien ze woensdag iets en ben je dit keer gewoon wat later
poohpooh: Spannend as donderdag suc6
ja erg spannend weer allemaal. ze zeggen wel eens doe je toch even maar al met al brengt het toch wel spanning met zich mee
welkom victoria, welkom bij de club.
poohpooh
Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar zodra de 2e wachtweek komt dan ga je ineens hopen :think: Dus je bent er gewoon automatisch ermee bezig, gewoon omdat het allemaal al niet vanzelfsprekend gaat. Maar ja, we gaan er gewoon voor :thumbup:
Welkom Victoria ! Succes donderdag.
Poohpooh: goed zeg… en donderdag de IUI… de duimpies draaien weer.
Suus: idd afwachten weer, woensdagochtend weet ik meer… wel balen zeg als de eisprong idd al is geweest. Maar het kan, je hebt je lichaam helaas niet in de hand. :? Maar ik hoop toch dat ze gewoon superklein waren. Duimen jullie mee?
Groetjes
Mira
hey Danielle hoe is het eigenlijk met jouw?
poohpooh
Hoi Poohpooh,
Tot nu toe gaat het goed. Nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes, behalve veel plassen en moe zijn. nog een weekje en dan heb ik de echo, ik hoop zo dat ik dan wel een kloppend hartje zal zien. Maar nog even afwachten dus.
Jij heel veel succes aanstaande donderdag bij de inseminatie. Ik ga voor je duimen dat het dit keer raak zal zijn!
Mira: succes morgen, ik hoop voor je dat ze nog niet gesprongen zijn, en gewoon nog maar heel klein waren de vorige fm.
Suus: Ik las dat je vorige IUI ontzettend zeer heeft gedaan. Wat vervelend zeg. Ik heb t ook 2 keer gehad, maar bijna alle pogingen waren bij mij behoorlijk gevoelig. Ik hop dat het deze keer raak is, en dat een volgende iui niet nodig zal zijn.
liefs,
Daniëlle
Hoi
Mira ik duim met je mee dat het ze gewoon heel klein zijn.
Pooh pooh voor jou bijna weer die spannende wachtweken
Victoria welkom bij de club suc-6 met de IUI trouwens complimenten voor de website heel mooi gedaan.
hoe zou het met jippie zijn ? die zit vast lekker in de zon
Met mij is alles goed niet meer ongi gelukkig. Heeft toch nog 2 weken geduurd al met al. Meiden ff wat andere morgen gaan we wat leuks doen we gaan naar robbie williams heb er echt zin in.
gr marientje
Dank je wel voor het meeduimen!!!
Ik laat het zsm weten morgen.
Ben vanavond niet thuis, alvast allemaal een fijne avond!!!
En natuurlijk draaien de duimpies hier volop voor jullie allemaal.
Groetjes
Mira
p.s Ik heb net een sms-je gehad van Jippie en ze zit nu op een minicruise van Santorini naar Kreta.
marientje: bedankt :-*
robbie williams :shock: gaaf ik ben jaloers :mrgreen:
Mira: suc6 morgen
hoi Marientje nou ik ben helemaal niet jaloers op je want ik vind helemaal niks aan Robbie maar goed smaken verschillen, Heb ook een vriendin die helemaal zwijmeld als ze Robbie zit maar goed, Heel veel plezier en geniet ervan.
Victoria. Idd een helemooie website, ook erg ontroerend vind ik. Is “was” Vera Lynn ook ontstaan uit een IUI poging of is dit nu de eerste keer IUI of ben ik te nieuwsgierig als ik dat vraag.?
Mira ik hoop toch zo dat ze gegroeid zijn, ben erg benieuwd.
Danielle wat fijn dat je je goed voelt, erg spannend tot volgende week, we leven met je mee.
Ik heb zelf vandaag pregnyl gespoten en nu was mijn vraag het moest om 17.45uur, maar zou het ook erg zijn als het al op 17.30 was gebeurt, mijn mannetje was er namelijk niet en ik vind het toch wel eng om alleen te doen,(ben wel verzorgster van beroep maar als het je zelf aan gaat) en ik woon te ver van zh of wat dan en durf ook wel te spuiten maar zo alleen nee dank je, nu was mijn vriendin er omdat mijn man om half 6 ergens moest wezen en dat doet ze met plezier, zij is toch helemaal op de hoogte maar ik vroeg het me toch af. Nou hoor wel en anders vraag ik donderdag aan de gyn of voortplantingsverpleegkundige zoals ze het hier noemen. Donderdag om 9.45 gaat het gebeuren dus duimen en bidden aub. Mijn moeder steekt altijd kaarsjes aan, maar zo onderhand is ze duur aan kaarsjes en deze keer moet het toch gewoon lukken of niet dan.
verder geniet ik van het mooie weer en ik ben nu onverwachts de hele week vrij dus ik geniet dubbel,
doei toedeloe en tot gauw
Poohpooh.
Hoi Poohpooh,
Dat kwartiertje maakt niet uit hoor. Ik ben het welleens vergeten en dacht er een half uur te laat pas aan. Volgens de gyn kon dat geen kwaad. Succes donderdag!
Liefs,
Daniëlle
Hoi meiden,
Vanochtend weer voor een fm geweest. Helaas ik heb mijn eisprong al voor dag 11 gehad, dus deze maand geen IUI… … op naar de poging in juli, maar dan heb ik een fm op dag 8-9.
Groetjes
Mira
mira sh*t of niet. wanneer had je de vorige keer een fm dan? het lichaam zit raar in elkaar of niet dan. Ik dacht we gaan mooi gelijk op maar helaas.
ik had de vorige 2 keer op de 19de dag iui, nu de 18 dag dus ook iets eerder,
poohpooh
Victoria: nee de gyn heeft niets gezegd over een gekantelde baarmoeder. Wel was de vorige keer mijn baarmoeder moeilijk te vinden. Heb verder ook niets gevraagd of het kwaad kon, we waren blij dat we weg mochten.
Mira: wat balen meid… :?
Poohpooh: suc6 met de inseminatie
purple82: bedankt, suc6 / veel plezier met de eerste echo de 26e. Hoop dat er een mooi kloppend hartje te zien is (maar dat zal wel goed komen)
Groetjes Suus
Meiden de duimpies draaien hier voor jullie volop … voor allemaal die in de wachtweken zitten. :thumbup:
Poohpooh: idd balen vonden wij ook. Maar gelukkig kan het wel, dat je eerder een eisprong kan hebben. Maar ik baalde wel toen ik dat hoorde. Mijn eerste fm had ik op dag 11. En de vorige cyclus op dag 12 en toen waren ze 14 mm. Wat kan een lichaam van een mens toch vreemd in elkaar zitten. Meid heeeeeel veeeeel succes morgen!!! :thumbup:
Marientje: gelukkig ben je niet meer ongi meid, wat een verademing zal dat zijn. Hoe was het concert?
Danielle: hoe gaat het met je?
Groetjes
Mira
poohpooh: Nee je mag gerust vragen hoor. Maar Vera Lynn :**: is ontstaan bij de 3x IUI (dmv Clomid) dus ik was vrij snel zwanger en had eigenlijk weinig zwangerschapsklachten. Hopelijk ben ik dit keer weer snel zwanger, maar ik moet me er niet teveel op vastklampen.
Mira: Tjee al een eisprong voor de 11e dag, dat is vroeg zeg. Maar helaas niet meer terug te draaien. Je hebt wel geluk dat je in juli terecht kan. Onze ziekenhuis doet geen inseminaties vanaf 4 juli t/m 4 augustus. Dus mocht ik dit keer niet zwanger zijn, dan kan ik pas na mijn vakantie terecht.
Suus: Bij mij ligt mijn baarmoeder heel diep en vraag ik altijd of ze de grote eendebek willen gebruiken, dan vinden ze hem in 1x en doet het geen zeer. Misschien ook een idee voor jou. Hopelijk is het niet nodig en ben je nu gewoon zwanger.
Ik mag morgen weer komen, ben benieuwd of mijn fm gegroeid zijn
Victoria: Geweldig zeg, na de 3e IUI zwanger Ik ga voor je duimen hoorrrr.
En idd wel mazzel dat ze in de vakantie gewoon doorgaan bij ons, zelfs de weekenden en feestdagen … ze zeggen als het moet, dan moet het gewoon. Nou een topgedachte
Poohpooh: hoe is het vandaag gegaan?
Hoe is het met de anderen?
O ja: Jippie heeft mij laten weten, dat ze helemaal niet bezig is met de wachtweken… ze zijn lekker aan het genieten van hun vakantie.
Groetjes
Mira
Nou mijn eisprong is waarschijnlijk net geweest
Want ik heb buikpijn, slijmlaag was wat witter en ik had 2 eitjes van 13 en 15mm. dus hetzelfde als afgelopen maandag … ik snap er niks van
Ik mag maandag terug komen om te kijken, maar ze gaat er echt gewoon vanuit dat het voorbij is. Bij ons is het laboratorium gesloten, dus ze kunnen het zaad niet bewerken voor IUI, vandaar dat er geen inseminaties plaatsvinden. Verder kan ik er wel terecht voor spuitles, want na deze poging gaan we over naar spuiten. Ik baal nu als een stekker, want mocht mijn eisprong geweest zijn, dat zou betekenen 2 maanden geen kans om zwanger te raken en dan pas weer in augustus.