Een nieuw deel om lief en leed te delen
Dan gaan we gewoon hier verder
Groetjes Suus :**:
Oké dan
Hoiiiii,
Vandaag de 2e FM gehad en de follikel was 20 mm, dus ik hoef geen Pregnyl spuit te zetten en morgen gelijk de IUI… Spannend!!!
Liefs
Mira
we gaan hier weer verder met veel leuke dingen hoop ik.
Vandaag iui gehad of hoe zeg je dat ? mag dus 9 juni test doen als ik niet eerder ongi word.
succes iedereen weer.
Poohpooh
Poohpooh,
Hoe ging het vandaag? Morgen ben ik aan de beurt…
De duimpies draaien hier voor je hoorrrr
Liefs
Mira
Poohpooh: hoe ging het vandaag? Succes met die vervelende wachtweken.
Mira: Spannend hoor. Succes morgen!!
Jippie: hoe is het met jou? nog geen duivels in zicht?
Liefs,
Daniëlle
Hoi dames,
Hier nog geen duivels in zicht, maar het kan nog komen. Dus het blijft nog even spannend!
Mira: Heel erg veel succes morgen met de inseminatie!
En de duimpies draaien hier weer, hoor! :-*
Poohpooh: Alles goed gegaan met de inseminatie?
Heel veel succes met de wachtweken!
Daniëlle & Juudje: Hoestie met jullie?
Jullie zijn ook de laatste wachtdagen ingegaan, toch?
Suus: Hoe gaat het met je?
Jij moet nog ruim een week, toch?
Pebble: Gaat het inmiddels weer een klein beetje beter met je?
Marientje: Hoe gaat het met je, meid?
Heel veel sterkte met alles!
Groetjes,
Jippie
Hoiiiiii,
Bedankt voor jullie medeleven Ik begin nu toch wel zenuwtjes te krijgen.
Hoe is het met jullie??? Gaan de dagen een beetje snel?
De duimpies draaien voor iedereen. :thumbup:
Liefs
Mira
Mira: heel veel suc6 morgen, ga voor je duimen :thumbup:
Poohpooh: veel suc6 met die frustrerende wachtweken, ik hoef gelukkig nog maar een week. Maar de duimpjes draaien volop :thumbup:
Jippie: SPANNEND…duimpjes draaien volop
Ik moet nog een week wachten Het schiet al op!
Juudje: hoe is het verder met jou???
Groetjes suus :**:
Hier draaien de duimen ook volop.
Ook de laatste wachtweek ingegaan, verder geen bijzonderheden.
Meiden succes allemaal
Nou meiden, ik vind het hier erg spannend worden … de duimpies draaien hier op volle toeren voor jullie.
Jippie: meid… voor jou zitten de 2 weken erop …
Vandaag heb ik de IUI gehad en het viel gelukkig allemaal mee. De kliniek was alleen open voor de speciale gevallen … wel vreemd anders stond de deur altijd open en nu moest je aanbellen. Maar ik ben wel blij, dat ze altijd open zijn. De weekenden, feestdagen en ook de vakanties gaat het gewoon door. Nou meiden ik volg jullie op met de wachtweken.
Fijne dagen allemaal
Liefs
Mira
Mira:
Is het je allemaal meegevallen?? Voor jou beginnen de spannende wachtweken dus nu ook. IK ga voor je duimen
Jippie:
Wat wordt het spannend… nog geen duivels??
Ik moet nog 2 dagen, en ik heb nu al verschrikkelijk menstruatie achtige krampen, dus ik gok erop dat ze bij mij wel gaan komen.
Hoe gaat het ondertussen met de rest?
Liefs,
Daniëlle
Hoi Danielle,
Nee hoorrrr ik duim gewoon dat het lekker raak is bij je… spannend hoor nog 2 daagjes.
En idd alles is meegevallen vandaag gelukkig, ik zag er een beetje tegenop allemaal. Na de IUI had ik wel last van krampies en een beetje een opgeblazen buik. Hadden jullie dit ook? Of zou het de spanning zijn geweest (dat denk ik namelijk).
Liefs
Mira
Purple En Jippie: hoe is het nou???
Voor de andere dames: ik duim voor jullie…
Wie van dit clubje wordt de 1ste???
Juudje, hoe is het met jou?
Ik zit thuis. Moet nu 2 weken sowieso rust houden, en naar een haptonoom voor al die spanningsklachten.
Daarna weer naar ha, op zoek naar een therapeut, die mij kan helpen weer in balans te komen.
Maandag gesprek in zh omtrent het doorverwijzen voor IVF. op 1 of andere manier, maak ik me nu overal zenuwachtig voor. Het is maar een gesprek, maar voel de spanning zodra ik er aan denk.
Deze maand helemaal overgeslagen met proberen te klussen, kon het gewoon niet opbrengen. Gelukkig begrijpt mijn hub het goed!
Succes allemaal
Pebble
Jippie hoe is het met je, meestal ben jij toch al ongi voor de nod. Ik hoop zo dat het helemaal raak is.
Pebble goed voor jezelf zorgen. Je weet zelf wat goed voor je is. Hebben jullie een gesprek om ivf als optie te gaan bespreken, of alvast vooruitkijkend als iui alle pogingen niet gelukt zijn. Wij hebben in januari een tussenevaluatie gehad en zijn toen gelijk op de wachtlijst gezet voor ifv. Ook gelijk bloed laten onderzoeken op hiv en een echo van de baarmoedertoegankelijkheid of er geen darmen en dergelijke voor lagen. Ondertussen staan we nu bovenaan op de lijst en als dadelijk onze 6e poging mislukt blijkt te zijn. Hebben we 22 juni een gesprek over de ivf.
Mira ik heb na een iui ook altijd last van krampjes en dergelijke en dat houd ik vaak tot aan mijn ongi. Af en toe ook steken en dergelijke kan goed allemaal spanning zijn.
Daniëlle houdt ze binnen die duivels.
Suus altijd toch weer spannend die wachtweken, maar er komt een end aan .
Hier verder geen bijzonderheden.
Hoihoi allemaal,
Mira: Ik heb ook altijd last van krampen na de IUI, maar bij mij was t ook van te voren gezegd dat dat kon voorkomen. Ik weet niet of dat van de spanning komt, of om dat ze toch even wat in je baarmoeder schuiven en spuiten. Een opgeblazen buik heb ik eigelijk altijd al vanaf de pregnyl spuit, en dat blijft tot dat ik ongesteld word. Maar wel fijn dat het verder is meegevallen
Pebble: Tis ook allemaal niet niks… ik kan me goed voorstellen dat je er behoorlijke spanningsklachten van kan krijgen. Ik hoop dat de haptonoom je kan helpen, en dat je snel weer wat beter voelt. Succes maandag in het ziekenhuis met jullie gesprek.
Juudje: Ik probeer het hoor Ik heb nou een verboden toegangsbord bij de uitgang gezet
Misschien dat de duivels dan niet komen :P. Wanneer is jouw NOD eigelijk??
Jippie: Je houdt ons wel in spanning zeg!! Ik ben zo benieuwd of ze zijn weggebleven.
Hier nog steeds zo nu en dan flinke krampen. Verder nergens last van. Geen enkele eventuele zwangerschapsverschijnsel te bekennen, terwijl ik normaal altijd ontzettende last van vanalles heb waardoor ik denk: zou het dan? Dus ik ben benieuwd.
Liefs,
Daniëlle
hoi allemaal
ik vind het toch wel erg spannend nu allemaal. Er zijn er volgens mij nu wat die weten of ze zwanger zijn of niet. Of heb ik dat mis? En het is nu juist heel erg rustig op de topic. Ben erg benieuwd.
poohpooh
Ik heb Jippie al een tijdje niet meer gezien, ik ben zo benieuwd
en wie nog meer zouden het nu moeten weten?
Mijn nod is officieel dinsdag, maar meestal komt het een dag of twee erna
hoi Juudje
natuurlijk een stomme vraag maar wat is NOD ik moet nog erg aan sommige afkortingen (denk ik) wennen.
poohpooh