IUI deel 6

Mira: wat balen meis…

Jippie: hoe is het gegaan??? Duimpjes draaien volop :thumbup: geniet lekker van de vakantie :smiley:

Vanmorgen weer een FM gehad, er was er maar 1 die 12 mm was & een paar heeeeele kleintjes, moet woensdag weer een FM.

Groetjes Suus

Mira, jammer. Op naar de volgende…

jippie, hele fijne vakantie

Suus en poohpooh, julli ook sterkte en dat de eitjes maar lekker rijpen met dit weer :wink:

Pebble

Hé dames,

Nou vanmorgen weer een FM gehad, ze waren nog niet groot genoeg :wall: . IK had er 1 van 18 & 1 van 19 mm, maar dat was niet groot genoeg. Vindt ik een beetje vreemd want bij de vorige IUI behandelingen waren de eitjes ook maar 18/19 mm. En ik ben weer zoo’n domme koe die daar niet naar vraagt, maar ja vrijdag moet ik weer & dan zien/horen we het wel.

Hoe is het verder met iedereen???

Groetjes Suus

Halloooo allemaal,

Suus: Krijg jij ook Pregnyl om de eisprong op te wekken voor de inseminatie, of doe jij het helemaal zonder hormonen? Ik heb meestal dat als de follikels 18 mm zijn, dat ik dan dezelfde avond de Pregnyl moet zetten en twee dagen daarna de inseminatie heb. Deze keer was het bij mij zo dat ik nog een dagje moest wachten met de Pregnyl en pas drie dagen later de IUI had. Het is soms maar net welke gyn je hebt en hoe hard ze groeien. Als je er nu eentje van 19 en 18 mm hebt, vind ik het wel een beetje vreemd dat ze vrijdag weer willen gaan kijken. Je zou gewoon vandaag of morgen de Pregnyl kunnen zetten, want ze zijn wel groot genoeg. Maar als je het zonder Pregnyl doet, kan ik me wel voorstellen dat je nog even moet wachten, want je eisprong komt meestal pas als ze 22-24 mm zijn. Dus op zich kan ik er niet zo veel van zeggen, omdat ik niet precies weet of jij het met alleen ovulatietesten en echo’s doet, of ook met Pregnyl.

• Met Pregnyl: dan is het wel vreemd om nog twee dagen te wachten. Maar okee, als ze niet al te snel groeien, dan ben je vrijdag ook nog wel op tijd. Dan zijn ze dan misschien zo’n 21 en 20 mm.
  • Zonder Pregnyl: dan is het wel logisch, omdat je eisprong pas rond de 22-24 mm is, als je het niet opwekt. Dus dan kun je beter nog even wachten totdat ze wat groter zijn.

Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, hoor! Ik denk niet dat je de eisprong gaat missen. Maar dan zullen ze na vrijdag wel redelijk snel moeten gaan insemineren, anders ben je misschien wel te laat.

Hoe gaat het voor de rest met iedereen? Rustig op het topic, maar goed… de meeste mensen waren ook lekker van het weer aan het genieten, denk ik. Met die warmte ga je ook niet achter de computer zitten.

Hier gaat het wel goed. Afgelopen maandag de inseminatie gehad en alles is goed gegaan. Qua zaadjes had het beter gekund, maar het was wel ruim voldoende. En we hebben ook wel pogingen gedaan waarbij het slechter was, dus eigenlijk is er niet zo veel van te zeggen. Helaas zeggen aantallen ook niet altijd iets, maar goed… voor je eigen gemoedsrust wil je er toch zo veel mogelijk! Dus nu maar weer afwachten. Ik ga proberen om er zo weinig mogelijk aan te denken, ik richt me volkomen op de vakantie en dan zien we als we weer thuis zijn wel hoe het gaat eindigen. Zoveel hoop hebben we niet meer met IUI, dus ik probeer er ook zo weinig mogelijk van te verwachten. Maar ja, als het dan bijna je NOD is, ga je toch weer hopen. Het zou toch wel heeeeel erg leuk zijn als we geen IVF meer nodig zouden hebben! :pray:

Succes iedereen!

Groetjes,

Jippie

Hoi allemaal,

Het was idd wel ff balen, maar dat gevoel hoef ik jullie gelukkig niet uit te leggen op dit topic. We gaan weer volle moed verder en maandag a.s. alweer de fm. Misschien eind volgende week weer de 2e IUI.

Suus: ze zijn best wel groot toch? Maar als ze vrijdag precies groot genoeg zijn, hebben jullie dan die dag ook de IUI?

Groetjes

Mira

Hoi

Suus nog even vol houden ik dacht inderdaad dat 19mm ook al voldoende was ik zelf had altijd tussen de 20 en 25 mm maar ik had clomid

Jippie ik duim ontzettend voor jullie je weet het met minder zaadjes kan het ook geniet maar lekker van je vakantie samen met je hussy

Mira dat gaat alweer lekker snel. suc 6 met de 2e IUI

bloed verlies neemt bij mij eindelijk af na 2 weken we staan alweer te popelen om zelf weer te beginnen. Mag pas over 2 weken dan heeft m´n lichaam een maand rust gehad.

gr marientje

Hé dames,

Ik gebruik van cyclusdag 3 t/m dag 7 clomid 50 mg. Daarnaast moet ik als de eitjes groot genoeg zijn pregnyl spuiten. Bij alle IUI behandelingen was dat op dag 12 & dan had ik op dag 14 de insemintatie.

Ik zit nu al op dag 14 dus vindt het een btje vreemd allemaal, maar het zal denk ik wel goed zijn. Ik dacht dat als de eitjes 18/19 mm zijn dat ze dan mooi genoeg waren!!!

Vorige week vrijdag waren de eitjes 9 mm, maandag waren ze 12 mm & vandaag 18/19 mm. Hmmmmmm :wall: ach jaaaa we zullen het wel zien vrijdag.

Jippie: duimpjes draaien hier weer volop :thumbup: . Wanneer ga je met vakantie??? In ieder geval heeeeeeel veeeeeeel plezier toegewenst, geniet er lekker van :smiley:

Mira: duimpjes draaien ook hier weer volop :smiley: :thumbup: Ik denk dat als de eitjes vrijdag groot genoeg zijn dat ik dan zondag (DENK IK) de inseminatie heb, maar cker weten doe ik het niet. Weet nie eens hoe dat gaat als er in het weekend geinsemineerd moet worden :oops:

Marientje: :thumbup: :thumbup: ga voor je duimen :slight_smile:

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Ik denk dat ze vrijdag wel over de 20 mm zullen zijn. Je geeft aan dat ze steeds een beetje groeien iedere keer dus komt goed meid.

gr marientje

Hoi meiden,

Hier nog even een berichtje van mij zo vlak voor onze vakantie. We vertrekken vannacht naar Schiphol en morgenochtend om 07.40 u vliegen we naar Kreta. We hebben er erg veel zin in!

Suus: Succes vrijdag met je fm en ik hoop dat je dit weekend dan weer een inseminatie hebt!

Marientje: Fijn dat het bloedverlies nu minder wordt, dat duurt wel lang, zeg!

Hoe gaat het verder met je? Zie je alles weer een beetje zitten? Dikke knuf voor jullie! :-

Mira: Heel erg veel succes met je fm maandag en hopelijk ook voor jou volgende week weer een IUI.

Dan ga je bijna gelijk op met Suus!

Pebble: Hoe gaat het met jou? Succes met alles, meid!

Poohpooh: Ook jij weer een fm, succes! Grappig dat een hele hoop mensen ineens tegelijk een IUI hebben.

Iedereen saampjes in de wachtweken!

Juudje: Alvast succes met je gesprek voor IVF! Ik hoop dat je snel mag beginnen!

Alle andere meiden, die ik nog vergeten ben, heel erg veel succes met alles!

Ik hoop over 12 dagen weer heel wat goed nieuws te lezen!

Maandag de 26e komen we weer thuis van vakantie.

Tot dan & zet 'em op, iedereen! :-

Groetjes,

Jippie

Suus: heeel veeeel succes morgen!!! :thumbup: :slight_smile:

Jippie: een hele fijne vakantie samen met je hubbie!!! en kom maar lekker relaxt, bruin en blij terug. :-*

Marientje: ik kan me voorstellen dat jullie weer verder willen … en dat gaat binnenkort gelukkig weer gebeuren. :thumbup:

Doegies

Mira

Nou vanmorgen weer FM gehad & ze waren flink gegroeid. Had er 1 van 23 mm & 1 van 21 mm :smiley: …Vanavond de pregnyl spuiten & dan

zondag de inseminatie

Groetjes Suus :**:

Suus: toppie meid… heeeeel veeeel succes zondag!!! :thumbup:

Groetjes

Mira

Vanmorgen inseminatie gehad…HET WAS VERSCHRIKKELIJK :cry: :cry: … Zelfs hubbie werd er naar van. Ze heeft me zoooooo verschrikkelijk zeer gedaan. lag te brullen op de behandeltafel :oops: :cry: … Mijn baarmoeder was gekanteld (of zoiets) dus ze kon de baarmoedermond niet vinden. Ze heeft het wel 5 keer geprobeerd…Op een gegeven moment had ik zoiets van als het nu niet wil dan stop er maar mee, dan sla ik deze keer wel over, maar na veel pijn & moeite is het toch gelukt… GELUKKIG.

Nu die 2 verschrikkelijke wachtweken…

Groetjes Suus

Suus: wat een verschrikking zeg :? Meid ik wens je heeeeeeel veeel succes in de ww… de duimpies draaien weer…

Morgenochtend heb ik ook weer een FM, het zal me benieuwen… dan zit ik op dag 11.

Groetjes

Mira

Poohpooh: ook jij veel succes morgen bij de FM :wink:

Suus dat is zeker niet leuk, hopelijk is de pijn niet voor niks geweest

Mira succes morgen

He Suus,

Jeempie, das geen pretje! Hopelijk is de ellende niet voor niets geweest. Suc6 met de w.w.

Andere dames uiteraard ook suc6!

Pebble

hey suus

Ik had dat ook de 2de keer, Ik kneep de hand van mijn mannetje zowat helemaal fijn, maar goed je doet het ergens voor maar leuk is het niet. Heb je nu ook nog last.

Ik heb morgen weer fm. ben dan op de 15de dag, ben benieuwd hoe groot ze zijn.

Poohpooh.

Vanochtend een fm gehad, maar er was niets te zien… of ik heb de eisprong net gemist of ze zijn gewoon superklein. Dus woensdagochtend weer een fm en bloed prikken. Ik snap het niet hoor, ik zit op dag 11 :roll:

Hoe was het bij jou Poohpooh?

Groetjes

Mira

Hoi Suus,

Zie je wel dat ze mooi doorgegroeid zijn … :slight_smile:

balen dat de IUI behandeling niet pijnloos ging ik heb het zelf gelukkig nooit gehad met IUI behandelingen wel 1 keertje toen ik voor een uitstrijkje naar de huisarts ging toen was m’n baarmoeder ook gekanteld auwieie… meid je hebt het weer doorstaan moet je maar denken nu idd weer afwachten. suc-6 natuurlijk geldt dit ook voor de rest van de dames

gr marientje

hoi mira

goh wat raar of niet. Nou bij mij waren ze groot genoeg 17 mm, mag morgenavond pregnyl spuiten en dan donderdag de inseminatie, spannend allemaal weer

doei gr. Poohpooh