IUI deel 6

Halloooo,

Jacq: Lief van je dat ons hier zo blijft volgen! Hoe gaat het met jou?

Miraatje: Alles nog goed, daar?

Hopelijk kom je snel met heel erg goed nieuws!

Vanochtend weer voor een fm geweest. De follikels waren ten opzichte van gisteren nog niet echt gegroeid, de ene was nog steeds 16 mm en de andere is niet opgemeten. Voor de rest zaten er nog een hele hoop kleinere follikeltjes, maar misschien gaan daarvan ook nog wel een paar doorgroeien. We hebben vrijdag de inseminatie dus nog niet. Ik moet tot vrijdag doorspuiten met de Menopur en dan ook weer voor een fm. Waarschijnlijk hebben we zondag de inseminatie. Dat zou dan nog steeds erg vroeg zijn, op dag 16. Met de vakantie komt het dan wel beter uit, want dan zit ik het grootste gedeelte van de wachtweken op Kreta, dus lekker veel afleiding. En dan moet ik pas ongi worden op de dag dat we weer naar huis gaan. De laatste keren werd ik ongi op de 15e en 16e dag na de inseminatie, dus waarschijnlijk komt het pas als we alweer thuis zijn (maar we hopen natuurlijk dat het heeeeel erg lang niet gaat komen!)

Fijne dag nog, iedereen! :-*

Groetjes,

Jippie

Met mij gaat het goed hoor,dank je. Ja ik volg jullie idd regelmatig. Vind het allemaal zo herkenbaar. Jammer dat ik niet van dit forum wist toen ik er zelf zo mee bezig was.

Ik blijf gewoon met julie meeleven.

jippie: succes! En zo’n vakantie is natuurlijk ideaal voor een beeb om zich te ontwikkelen. Lekker relaxt. Warm zonnetje op je buik, heerlijk…

Groetjes

Pebble

Hoi, hoi,

Nou die :evil: zijn gelukkig niet gearriveerd. Vanaf morgen mag ik testen, maar of ik dat ga doen??? Ik denk het nog niet.

De duimpies draaien hier voor jullie allemaal hoorrrr.

Groetjes

Mira :**:

Spannend, Mira!!! :shifty:

Groetjes,

Jippie

hoi Jippie toch fijn dat het nog voor je vakantie gebeurd, kan je te rust komen en probeer niet aan zwanger worden te denken(makelijker gezegd dan gedaan) maar goed andere omgeving doet vaak goed.

Mira ik hoop het zo voor je, maar is het niet vroeg om morgen te testen, tegen mij zeiden ze dat ik vrijdag 9 juni pas mocht testen en ik was een dag eerder dan jij, ik weet dat het spannend is en misschien is het voor iedereen anders.

Danielle: hoe is het met jouw, ben je al misselijk of andere dingen?

Pebble hoe is het met jouw, heb je al iets meer rust gekregen in je leven ?

Marientje hoe is het met jouw, volgens mij werkte je al weer en gaat dat goed?

Ik heb vandaag weer een afspraak gemaakt voor een fm meting, eerst wouden we een paar maand overslaan maar het kriebelt toch wel. Ben vandaag ook weer begonnen met clomid en ik mag 19 juni de 1ste meting weer doen, ben dan 15 dagen maar de 1ste 2 iui pogingen waren allebei de 19 dag dus waarom eerder controleren

Ben vandaag bij een zwangere vriendin op visite geweest. Wil ik ook zo’n dikke buik, en toch ook best moeilijk, bij hun lukte het ook niet 1,2,3 en je gunt het zo ook zo zeer, maar ik wil dat ook, ik wil ook tegen iedereen kunnen zeggen dat we een kindje krijgen maar goed ooit zal het zo zijn, ben ik heilig van overtuigd.

groetjes Poohpooh

Mira: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Poohpooh, ik snap je helemaal. Ik vind het ook moeilijk om bij zwangeren of pasgeborene te zijn. Zat gister bij schoonzus en dat ging uitgebreid over bevallingsverhalen. Voor een moment overwoog ik om maar een hond te nemen. :smiley: :smiley:

Was niet heel tactisch.

Aangaande mijn welzijn: ga zo naar de haptonoom. Voel me al beter. Heb het idee dat acapunctuur aanslaat. Meer energie.

Krijg over week of 3 psychische hulp met het verwerken van dingen en bijschaven scherpe kantjes in mijn persoonlijkheid. Kijk hier erg naar uit, ben ervan overtuigd dat dit mij kan helpen.

We konden al eerder voor de intake van IVF, maar hebben bewust wat later gedaan, zodat ik nog ff kan bijtanken en ook verder kan afvallen.

Zo, ga nu naar de hap. Ben benieuwd.

Groetjes en succes allemaal

Pebble

Hoi

Jippie wat fijn dat het onverwachts zo goed gaat dat je toch nog een IUI kan krijgen voor je vakantie je ziet het je lichaam doet nog steeds wat die wil gek he. He lekker kreta dat is zeker weten een goeie afleiding in die wachtweken en wie weet komen jullie wel met z’n drietjes terug dan is het hier feest hoor.

Pooh pooh ik had het gisteren nog we waren op een verjaardag en wat komt daar binnen en baby van 3 weken oud ik moest ook echt even slikken hoor dat had ik ook gehad aan het eind van het jaar als het goed was gegaan.

Mira oh meid wat spannend allemaal

Pebble, wat fijn dat jullie voor IVF intake mogen komen ik vindt dat altijd zo cru klinken je moet afvallen maar goed wie weet gaat het je goed af.

Ik ben inderdaad weer aan werk gegaan en het gaat wel goed ik heb minder werk gekregen om te doen, doe rustig aan en maak me vooral niet druk. Ik merk wel dat ik snel hoofdpijn heb. Nog een positief punt is dat ik alweer van mezelf ongi geworden ben dat betekend dat m’n lichaam zich alweer aan het herstellen is.

gr marientje

Marientje: idd mooi dat je lichaam zich weer aan het herstellen is meid, maar doe lekker rustig aan hoorrr op je werk.

Pebble: goed om te horen dat het beter met je gaat, je bent dadelijk helemaal klaar voor het IVF-traject!

Jippie: successssss weer morgen !!! duimerdeduimduim :pray: :pray:

Poohpooh: Na de IUI zei de arts dat ik in principe 14 dagen daarna een test kon doen … maarrrrr ik heb het nog steeds niet gedaan … ik duruffff niet :shifty:

En wat je zegt is ook moeilijk… op kraamvisite gaan, overal dikke buiken en beebs en je wilt zoooo graag ook, maar de meesten, die ik ken gun ik het wel hoor, maar het doet toch… pijn.

Nou meiden morgen ben ik er niet… dus ik laat jullie ff in spanning wachten tot zaterdag.

Liefssss

Mira :**:

Hoi meiden,

Wat is het hier rustig… Iedereen is zeker lekker aan het genieten van het zomerweer?

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!

Vanochtend weer voor een fm geweest en we hebben maandag de inseminatie! We zijn erg blij, want ik heb deze keer maar kort gespoten met een lage dosis en we kunnen ruim voor de vakantie dus nog een poging doen. Dit hadden we helemaaaaal niet verwacht, omdat het de laatste keer erg slecht aansloeg en we pas op dag 34 de inseminatie hadden, terwijl het nu ineens weer op dag 17 is. Qua wachtweken komt het ook mooi uit, want dan moet ik ongi worden op de dag nadat we weer thuis gekomen zijn, dus geen gedoe in Griekenland (en hier hopelijk ook niet! :wink: ) En waarschijnlijk doen we ook weer een poging met twee follikels, dus dat is helemaal mooi!

Iedereen alvast een heel fijn weekend & succes allemaal!

Ik blijf voor iedereen hier duimen, hoor! :-*

Groetjes,

Jippie

Hallo dames,

Hoe is het met iedereen???

Mira: EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN???

Hier is alles goed, zijn erg druk met de tuin & moet veel werken, vandaar dat ik hier niet meer zo vaak ben :oops: .

Gisteren een FM gehad, zag er goed uit, had veel eitjes maar ze waren nog iets te klein. Moet maandag weer voor een FM & dan denk ik dat we woensdag de inseminatie hebben.

Ga lekker van het weer genieten :smiley: . Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Groetjes Suus :**:

Jippie dat is goed nieuws :thumbup:

Jippie : das goed nieuws :smiley: :thumbup: . Alvast suc6 voor maandag.

duimpjes draaien volop.

Groetjes Suus

Bedankt, meiden! :-*

Ik ga proberen om de komende weken niet met de wachtweken bezig te zijn, ik hoop dat we ons volkomen op de vakantie kunnen richten en dan zien we thuis wel weer hoe deze poging gaat eindigen. Veel hoop hebben we niet meer met IUI, maar goed… we zien het toch als een kans. Wie weet?! We zijn van plan om daarom ook lekker te gaan genieten in Griekenland! Vrijdagochtend om 07.40 u vliegen we vanaf Schiphol naar Kreta. Maar jullie zullen me hier zeker nog zien voor die tijd!

Suus: Succes met je fm maandag en ik hoop voor je dat je inderdaad woensdag de inseminatie hebt!

Juudje: Hoestie met jou?

Hoe gaat het met alle andere dames?

Een heel fijn weekend nog!

Groetjes,

Jippie

Jippie: toppie meid :thumbup: :thumbup:

Helaas ben ik gisteren ongi geworden :cry: … baal de baal de baal… zachtjes uitgedrukt. Op naar de volgende poging. 19 juni heb ik weer een fm…

Liefs

Mira

Mira wat ontzettend balen zeg. Hoeveel pogingen hebben jullie nog?

Hier alles rustig, op het werk ontzettend druk. OP zich wel lekker hoeven nu even nergens aan te denken. Pas na 22 juni weer

Sh*t Mira of niet balen zeg, nou 19 juni heb ik ook fm dus we gaan weer gelijk op. Bij mij is het dan de 15de dag dus ik ben wel iets verder dan jouw denk ik. Kop op het zal toch een keer lukken of niet dan.

Jippie geniet van je vakantie en wie weet kom je inderdaad met zijn 3tjes terug, dat zou toch hartstikke mooi zijn.

ik geniet lekker van het mooie weer, maar moet toch af en toe de computer aan zetten om te kijken of er nieuws is

toedeloe gr. Poohpooh

Mira: Echt vreselijk balen, meid! :cry: :wall: :? Ik had er zo’n goed gevoel over bij jullie…

Nou ja, op naar de volgende poging en wie weet gaat het dan lukken! De duimpjes draaien hier alweer!

Heel veel sterkte & succes!

Groetjes,

Jippie

Jippie: heeeeeel veeeel succes morgen meid!!! Dat je eitjes en de zaadjes van hubbie super zijn!!! En lekker met z´n … op vakantie en terug komen :wink:

Poohpooh: grappig we gaan gelijk op. Ik zit op 19 juni op dag 11 idd. We zijn benieuwd. Het gaat ons dit keer gewoon ook lukken hoorr Poohpooh!!! :wink: Hoe laat heb jij een afspraak?

Juudje: niet je te druk maken hoorrrr op je werk… ook van het weer genieten :lol: We mogen in principe zo vaak als we willen IUI hebben. Maar de arts wil eerst 3 pogingen zonder hormonen proberen en dan 2x met hormonen. Dit ook vanwege mijn leeftijd. Ik ben inmiddels al 38,5 jaar. Dus na 5x gaan we verder met IVF waarschijnlijk. Maar zover willen we nog niet denken hoorr 8)

Suus: ook heeel veeeeel succes morgen met de FM, dat ze maar flink gegroeid zijn :thumbup:

Groetjes

Mira

Hoi Mira

balen meis …

Jippie alvast suc-6 voor maandag

gr marientje