rust is af en toe ook wel echt nodig
ik wens jullie succes
Balen Danielle 1e keer mislukt…ik had er ook hoge verwachtingen van de 1e keer…je mag het best vervelend vinden dat het niet gelukt is dat is normaal heb ik ook iedere keer weer als het weer niet gelukt is.
gr marientje
dat had en heb ik dus ook hoor !!!
elke keer weer hoop dat,…
en dan toch weer die teleurtselling,…
is knap slikken
ik WIL niks voelen
mar voel van alles,…
is vast wel een bekend gevoel hier
heb nu het gevoel van ongi worden, opgeblazen en veel afscheiding ,…
ik wil het NU weten :mrgreen:
Hee meiden,
Hedwich: Wanneer is je ongi-dag?
Vervelend die wachtweken, hè? Aan de ene kant wil je niks voelen, want dan kun je het makkelijker van je af zetten en aan de andere kant wil je wel wat voelen, want dat zou op een zwangerschap kunnen duiden.Ik hoop voor je dat het nu dan eindelijk raak mag zijn, meid! Succes met de laatste loodjes, ik ga voor je duimen! :thumbup:
Marientje: Hoe is het met jou? Is jouw nod ook van de week?
Heb je er een beetje een goed gevoel over, of niet? Jij ook toi toi toi!
Juudje: Jouw nod is ook deze week, toch? Gaat wel weer spannend worden voor iedereen hier! Ik voel me bijna een buitenstaander… Weet je al hoeveel Clomid je de volgende ronde moet nemen, 50 mg?
Daniëlle: Wat vreselijk balen dat deze poging niet gelukt is!
Natuurlijk heb je nog een aantal pogingen te gaan, maar daarom is het verdriet er niet minder om dat het deze keer niet gelukt is. Ik hoop dat je inmiddels weer wat energie en moed verzameld hebt om aan een nieuwe ronde te beginnen! Mogen jullie nu meteen door met poging nr.2? Alvast heel veel succes maar weer!
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met het spuiten van Menopur. Ookal had ik bij de prikinstructie al een injectie bij mezelf gezet, toch was ik zaterdag wel een beetje zenuwachtig. Het komt toch allemaal erg precies, en het is dure medicatie, dus dan wil je het wel goed doen. Maar alles is goed gegaan. Vanavond alweer de 3e injectie gezet en ik begin er al handigheid in te krijgen. Het valt me reuze mee, want ik heb eigenlijk geen last van de injectieplekken. Ook heb ik nog geen adertje geraakt, dus nog geen blauwe plekken. Als het zo doorgaat, dan is het heel goed te doen. Ik moet volgende week maandag voor de eerste fm en dan hoop ik dat er al resultaat te zien is. Maar goed, dat wachten we nog eventjes af, ik reken nog maar nergens op, we zien het vanzelf.
Groetjes,
Jippie
Hoi Jippie,
Met mij gaat alles goed, inderdaad deze week NOD, op donderdag zit ik precies op 15 dagen na de IUI. Ik zou dan officieel mogen testen. Ik voel me goed heb nog steeds (.) (.) en soms buikpijn. misselijk gevoel soms en 's avonds vaak het zuur (een gevoel alsof je eten hoog zit zeg maar) Ik heb nog nooit zo lang (.) (.) gehad dat is wel iets wat opvalt maar verder tja ik weet het niet ik zie het wel…als ik het vol houdt dan ga ik proberen niet te testen… hou jullie op de hoogte
gr marientje
Spannend marientje en hedwich ben druk aan het duimen voor jullie.
Ik ben er op eht moment niet zo mee bezig, erg druk op het werk en veel afleiding, hebben nl de toilet beneden verbouwd en komende weekenden moeten we vrienden helpen verhuizen.
Gister vervelend telefoontje gehad, de opa van sjoerd ligt heel slecht en is gister bediend. Zijn we gisteren geweest, hij kan zijn ogen niet meer open doen valt steeds in slaap en kan ook niet meer praten.
Hoi Juudje
Wat vervelend nieuws… heel veel sterkte…
gr marientje
Juud en ook je vriend heel veel sterkte de komende dagen!
En alle wachters heel erg veel succes! De :thumbup: -en draaien volop!
Juudje, Hedwich & Marientje: Al nieuws?
Zijn jullie al ongi geworden, of nog niet? Mijn duimpjes draaien hier volop, hoor! :thumbup:
Juudje: Heel veel sterkte met de opa van Sjoerd!
Groetjes,
Jippie
Hoi Jippie,
Nee bij mij nog steeds niets te zien… spannend
gr marientje
Hoi meiden
Ook vandaag niets te zien…wel een ontzettend vreemd gevoel vandaag beetje misselijk…ik denk niet dat ik het kan volhouden om niet te testen…ik wacht vandaag nog uit dan ga ik er morgen eentje halen en dan doe ik zondag een test… ik laat jullie zeker wat horen van het weekend.
gr marientje
Spannend, Marientje!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Succes!
Groetjes,
Jippie
Ik moet begin volgende week ongi worden, en die zal ook wel komen. Raad van gyn opgevolgd en niet geklust.
Verder hier heel erg spannend…
spannend marientje !!!
ik duim duim duim !!!
heir nog niks te zien
maar heb wel ongi gevoel
Sterkte met alles, Juudje! :-*
Hedwich: Wanneer is je ongi-dag?
Mijn duimpies draaien volop, hoor!
Marientje: Ga je morgenochtend testen?
Groetjes,
Jippie
ben dus nu ongi
heb goed buikpijn
baal als een stekker
dit was poging 4
het word eng
he shit man , wat rot!!!
txx bianca
voel me ook niet fijn
( zacht gezegd)
ook al voelde ik het gister wel aan komen.
Ik ben er niet zo vaak, maar denk toch aan iedereen hier hoor!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: