IUI deel 5

Hoi meiden,

Bij deze een nieuw deeltje van ons topic.

Kunnen we maar weer met een schone lei beginnen in het (bijna) nieuwe jaar!

Veel plezier met klessebessen! :mrgreen:

Groetjes,

Jippie

Voor jullie alleen heel veel geluk gewenst alvast voor 2006!!!

Groetjes bianca.

Hoi jippie onze kerstdagen waren ook gezellig 1e kerstdag mijn ouders 2e kerstdag schoonfamilie. Ik heb 3 dagen vreselijk zitten snoepen en smullen van al het lekkers. Fijn dat er weer een nieuw deel is van de IUI topic. Ik hoop dat tijdens deze topic heel veel van ons zwanger zullen raken.

Ik zit nu op dag 17 van m’n cyclus ik wacht weer in spanning af… ben je alweer bezig met clomid ?? En Juudje al een eisprong gehad ?

gr marientje

Hoooi!

Marientje: Ik heb de Clomid weer gehad, ik zit nu op dag 12. Maandag 2 januari moet ik weer voor de eerste follikelmeting. Dan zit ik op dag 18, maar mijn eisprong is altijd erg laat, dus hopelijk eind volgende week poging nummer 5!

Hier ook heerlijk gesmikkeld van al het lekkers.

Volgende week maar weer op dieet, hihihi. :mrgreen:

En inderdaad: Dat iedereen in het nieuwe jaar maar zwanger mag worden op dit topic!!!

Bianca: Jij ook een heel gelukkig 2006!

Hopelijk mogen jullie wensen dan ook eindelijk uitkomen!

Groetjes,

Jippie

ik wens ons allemaal een vruchtbaar 2006 !!! :-*

Ik hoop ook dat het jaar 2006 het top jaar wordt voor jullie allemaal. In het bijzonder de iui, ifv meiden en natuurlijk ook Bianca :-*

Meiden ik ga jullie gewoon alvast een heel erg gelukkig nieuwjaar wensen de komende dagen heb ik het erg druk met m’n feestje te regelen. Ik wordt namelijk 1 januari 30 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Het heeft voor mij 2 kanten dit feest ooit heb ik gezegd dat ik voor mijn 30 ste graag 2 kindjes zou willen hebben maar helaas ben ik er achter ( net als zovelen met mij)dat het niet zo makkelijk gaat als men soms wilt. Een moeilijk punt en wie weet hou ik onbewust hierdoor alles tegen, ik wil te graag. Gelukkig kan ik ook nog blij zijn en heb ik genoeg hoop om door te gaan. Dus meiden volgend jaar wordt inderdaad van ons allemaal.

gr marientje

@juudje wrote:

Ik hoop ook dat het jaar 2006 het top jaar wordt voor jullie allemaal. In het bijzonder de iui, ifv meiden en natuurlijk ook Bianca :-*

waarom ik nu er weer bij gek,

Nee maar echt iedereen hoor, iedereen die hoopt en wenst.

En ja die genen die al zo lang wachten al zon traject vol tegenslagen vragen en onzekerheden wachten mogen eerst…

Alle geluk en goeds en een vruchtbaar 2006!

Marientje

Toch een hele fijne verjaardag.Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.

Ook voor jouw een hele fijne jaarswisseling.

Volgens mij heb ik gister mijn ei gehad, had de hele avond enorme pijn laag in mijn buik/zij aan de linkerkant. We hebben dit moment toch maar niet helemaal voorbij laten gaan :roll: .

Vandaag lekker niksen, gisteren zijn we naar Den Bosch geweest lekker de stad in, lekker lunchen en rondlopen.

Oud en nieuw gaan we met een groep vrienden vieren, wordt vast ontzettend gezellig, maar ben voor die tijd nog zeker heior te vinden.

hah we posten direkt tegelijk juudje,.

Marientje een hele fijne dag gewenst,

je bent net zo jong als mijn zus ook zei wordt 1 januarie 30 jaar.

Nou doegie

Hoi Meide,

Hoe gaat het hier??

Het is bijna de/het/een jaarwisseling :shock:

Ik wens jullie vruchtbaar 2006 toe. En jullie weten het ik duim erg hard voor jullie.

Blijf geloven en vertrouwen :-*

Marientje :: van harte gefeliciteerd ::

Ook ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar 2006 toe.

:smiley: :: :: :: :: :: :: :: :: :smiley:

Iedereen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar toegewenst!

Ik hoop dat iedereen hier zwanger mag worden in 2006!!!

Liefs xxx,

Jippie

Dames ook voor jullie natuurlijk heel erg veel succes dit jaar maar dat het bovenal een heel erg gelukkig 2006 mag worden!

Hoi meiden,

Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal dat dit het jaar voor iedereen zal worden dat we nu eindelijk ook eens een kleintje van ons eigen mogen krijgen.

gr marientje

Morgen hebben we gesprek met de gyn, ben benieuwd welke weg we nu gaan volgen.

Ik vind het best spannend, elke keer een stukje meer, maar aan de andere kant ook steeds minder kansen die nog open staan.

hey lieve juudje,

Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen, ik denk iig aan je en mijn duimen draaien en wanneer jou (jullie) even de moed weg lijkt te zakken pak ik hem extra op om te hopen op een goed verloop voor jullie kinderwens!!!

Meid liefs van mij.

Hoi Juudje

Heel veel suc-6 morgen…

gr marientje

Juudje: Hoe is het gegaan bij de gyn?

Marientje: Hoestie met jou?

Een leuke verjaardag gehad?

Bagheera: Heb je alweer internet?

We missen je hier, hoor! Ik ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat!

Hedwich: Ook alles goed?

Met mij gaat alles goed. Ik moest vanochtend weer naar de gyn voor de eerste fm. Ik zit nu op dag 18 en nog niet echt veel te bespeuren. Maar goed, dat had ik wel verwacht. Onze vorige IUI was op dag 25, dus dan is het nu nog wel wat vroeg. En ik heb ook zo m’n twijfels of ik afgelopen vrijdag mijn eisprong niet al heb gehad… Toen had ik erg veel last van eisprongachtige krampjes en m’n onderrug. Zul je weer net zien, moet het een keer laat aanslaan omdat het ziekenhuis dicht is tussen kerst en oud & nieuw en dan heb ik m’n eisprong al op dag 15. :wall: We wachten het maar af. Woensdagmiddag voor de tweede echo, dus als er dan wel vooruitgang in zit, dan moet m’n eisprong nog komen. Duimen maar!!!

Groetjes,

Jippie

Hoi Allemaal

Jippie: Krijg je nu medicijnen om je ei op te wekken?

Marientje was je jarig, dan alsnog gefeliciteerd.

:oops:

Ik ben nog niet geweest bij de gyn, vanmiddag pas de afspraak. Ben benieuwd wat hij/zij gaat zeggen. Wel balen dat net voordat we met iui begonnen de gyn. die ik tot dan toe had gehad overgeplaatst is naar een andere afdeling. De iui wordt uitgevoerd door de gyn die die dag iui op zijn rooster heeft staan, dus zijn 3 verschillende geweest. Ik weet nu dus ook niet met welke gyn ik het gesprek heb.