Hallo Jippie
Het wordt door de gyn helemaal afgeraden en ik twijfel enorm, en zolang ik twijfel gebeurt er niks. Als er iets zou gebeuren zou ik me dat nooit vergeven en wat Rhiannon op een ander topic ook zei, je hebt nu gewoon nog drie nieuwe kansen.
Heel moeilijk, maar ik luister maar naar de gyn.
Hoi Juudje,
Als je twijfelt moet je het misschien niet doen. Luister naar je gevoel. ik had het ook de gyn stelde voor IUI te doen met 3 eitjes de kans was erg klein maar bestond nog wel. Ik twijfelde ook maar mijn gevoel zei dat ik er eentje weg moest laten halen dus dat heb ik gedaan.
Wel balen dat je een maand overslaat hopelijk heb je volgende maand met minder clomid een beter resultaat en kan de IUI gewoon door gaan. duim nu al voor je
Jippie fijn dat ja alles vergoed krijgt van je verzekering, met mij gaat het goed voel wel wat gerommel in m’n buik maar dat had ik altijd wel na IUI, ook nog steeds gev (.) (.) maar ook dat heb ik al eens eerder gehad dus afwachten maar tot 9 feb dan mag ik testen maar ook dat ga ik denk ik afwachten kijken wat m’n gevoel zegt.
Hedwich suc-6 met de inseminatie
gr marientje
juudje je hebt gelijk hoor
je moet op je eigen geveol afgaan !!!
txx marientje !!!
vergeet ik helemaal te zeggen hoe het gegaan is :roll:
was om 10 uur bij het lab, en kon het gelijk mee krijgen.
daar loop je dan met reageerbuis in je hand van de eerste naar de tweede verdieping,…
heb dan ook altijd een jas of trui met lange mouwen aan :mrgreen:
ik vroeg welke gyn het zou doen en keek tijdens het wachten wat om me heen of ik hem al zag.
2 keer de andere gezien maar niet "de mijne’
hoor ik mijn naam, is het een andere.
tja de mijne had het druk
best hoor, heb ze allemaal wel gezien ( en zij mij hihi)
slijm was helder dus dat was goed
enne topscore; 18 miljoen !!!
dat hebben we in 6 jaar niet gehad !!!
en u maar afwachten,…
zucht,…
Ik duim mee :-*
Hoi hedwich
oh wat spannend mijn duimen draaien al…
gr marientje
txx dames ik zit ook te :thumbup: en te voor mezelf ( jaja ik ben nu even ego) en jullie
Hedwich dat is wel heel fijn zo’n score
Ik ga voor je duimen, hoeft nu niet voor mezelf dus extra voor jouw en natuurlijk de andere die in de wachtweken zitten.
:thumbup: :thumbup:
voor jullie.
Hallootjes!
Hedwich: Super dat alles zo goed is gegaan bij je inseminatie!
En ook nog een goede uitslag van de zaadjes! Heel veel succes met de wachtweken, en ik ga voor je duimen, hoor!
Dat de zaadjes maar goed hun best mogen doen!
Marientje: Hoestie met jou? Jij hebt alweer een deel van de wachtweken om, toch? Heb je ook nog steeds last van gekke kwaaltjes?
Ik hoop voor je dat het deze keer dan eindelijk raak mag zijn!
Juudje: Hoe gaat het met jou? Kun je alles een beetje van je afzetten totdat je weer verder kan met een nieuwe ronde? Wel balen, dat je nu niet zwanger mocht worden! Ben je zo lang bezig en dan mag het ineens niet, terwijl er genoeg eitjes liggen te wachten… :? Maar goed, als het zoveel risico’s geeft voor het kindje, dan maar een maandje wachten helaas. Sterkte!
Daniëlle: Hoe gaat het met jou?
Jij hebt de wachtweken al bijna om, toch? Al last van kwaaltjes, ongi of zwangerschaps?
Succes met de laatste loodjes!
Pebble: Hoe gaat het met jou tijdens de wachtweken? Spannend, hè? Je wilt dan gewoon wel 2 weken lekker gaan slapen en dat je dan zwanger wakker wordt na de wachtweken. Als dat toch eens kon… Zou een hoop stress schelen, hè? Succes met wachten!
Ik hoop dat je over een tijdje een positieve zwangerschapstest mag hebben!
Ikke: Hoe gaat het met jou?
Volgens mij heb ik nu iedereen gehad! :mrgreen:
Ik zit nu nog steeds op mijn ongi te wachten, toch wel weer spannend. Ik heb al een kleine week last van allemaal gekke dingetjes: vooral hele gemene steekjes overal in m’n buik en liezen, soms duizelig, geen trek in eten, misselijk soms, soms hoofdpijn, gevoelige borsten met allemaal blauwe aders… :think: Je zou er bijna wat van gaan denken. Maar goed, dat doen we nog maar niet. We zijn al zooo vaak voor de gek gehouden. Dus we wachten het maar af. Al had ik afgelopen maandag-gisteren al ongi moeten worden, volgens mij. Maar ja, misschien vandaag nog of later van de week. We hopen toch stiekem op een wondertje, maar dat zou te mooi voor woorden zijn, zoveel mazzel hebben we toch niet… :roll: :wall:
Verder ben ik gisteren op prikinstructie geweest. Ik moet dus in m’n nieuwe cyclus Menopur gaan spuiten. Je moet zelf de injectie klaarmaken, vloeistof en een poeder mengen en je werkt met verschillende naalden. Het was op zich niet zo moeilijk, je moet er eventjes handigheid in krijgen. Ik moest ook meteen een injectie bij mezelf zetten (alleen met vloeistof). Dat is me ontzettend meegevallen! Het naaldje is maar heel dun en niet zo lang, dus daar voel je amper wat van. De injectie moet onderhuids in je buik, en daar hebben we nog wel wat vetreserves over. :lol: Dus dat scheelt. Dus al met al is het heel goed gegaan. Maar goed, leuk is anders als je jezelf elke dag moet injecteren. Maar het zal wel snel wennen, en het is voor een goed doel, toch? Dus nu is het wachten op m’n ongi en dan moet ik op dag 3 beginnen met spuiten.
Doei xxx,
Jippie
Zoveel mazzel hebben we dus inderdaad niet.
Ik ben vanavond ongi geworden. :? :wall:
Dus zaterdag moet ik beginnen met spuiten.:shifty:
Ik vind het allemaal wel erg spannend. Het is afwachten hoe ik op de spuiten ga reageren. De eisprong moet nu uiterlijk op dag 20 gaan vallen, en anders wordt alles weer uitgesteld en zal de dosis de volgende keer verhoogd worden. Dat kan zelfs nu ook al aangepast worden, na de eerste fm bijvoorbeeld, dat is wel het mooie van die injecties. Als er bijvoorbeeld op dag 12 nog geen groei te zien is, dat ik dan de dagen daarna meer moet spuiten, zodat er toch nog iets op tijd gaat groeien. Maar goed, misschien reageer ik er meteen ook wel goed op, ik ben benieuwd. Wel spannend: nieuwe hormonen & nieuwe artsen, op een nieuwe afdeling… Ik hoop dat alles nu een beetje goed gaat lopen!
Groetjes,
Jippie
Hoi Jippie,
Balen toch weer ongi, ik wilde net nog gaan zeggen positief blijven en toen zag ik je 2e berichtje ineens…nou positief moet je altijd eigenlijk wel blijven ook al is dat moeilijk na zo’n lange tijd. Maar misschien nu even positief over je volgende behandeling met gebruik van menopur.
Blij dat het toch een beetje mee valt om zelf te prikken. Ikzelf was iedere keer toen we weer iets nieuws gingen doen best optimistisch. Ik ben zo benieuwd…spanennd hoor.
Ikzelf heb nog steeds vage klachten. misselijk 's morgens als ik dan wat eet is het weer over en (.) (.) borsten natuurlijk wordt wel steeds minder overigens maar ja wat moet je ermee ik heb dit ook al eerder gehad dus ik probeer even niets te denken. Wat ik nu wel even anders gedaan heb dan anders is dit keer dat ik sporten overgeslagen heb diverse mensen om me heen zeiden dat ik dat nu eens niet zou moeten doen ivm een eventuele innesteling ? Het is onzin denk ik want m’n gyn zei dat je gewoon kan sporten maar goed. Op een of andere manier heb ik er naar geluisterd. Ik heb nu 1 wacht week achter de rug. Volgende week wordt het weer spannend.
wat ontzettend balen jippie
maar hou de moed er in meis !!!
marientje; ik duim voor je.
Hedwich & Marientje: :-* :-* :-*
Groetjes,
Jippie
Jippie ik had het zo gehoopt
Jeel veel sterkte met het spuiten
Dank je, Juudje! :-*
Hoe gaat het met jou?
Groetjes,
Jippie
Marientje, ik wil even reageren.
Ik heb vandaag de terugplaatsing van 1 of 2 emmies van de 2e ivf poging en ik heb ook besloten om deze 2 weken niet te gaan sporten, ook al zeggen ze inderdaad dat het wel mag. Vind het wel moeilijk, maar ach die 2 weken…moet kunnen toch? wie weet of het helpt???
Suc6 nog met wachten :thumbup:
Jippie suc6 met deze nieuwe poging :thumbup: Hopelijk gaat het nu een keer lukken bij jullie :thumbup:
Verder jullie ook allemaal heel veel suc6
Groetjes Rennic
Hoi Rennic
Dank je voor je reactie misschien blijf ik toch nog maar thuis dan de 2e week. Anders kan ik misschien rustig aan iets met fitness gaan doen. mijn eigenlijke lessen zijn nogal heftig body step en body jam veel springen en bewegen.
gr marientje
Hoi allemaal,
Nou had ik van de week een berichtje geplaatst dacht ik, maar ik denk dat ik alleen maar op voorbeeld heb gedrukt, want ik zie m nergens meer terug
Mijn eerste IUI poging is mislukt. Ben afgelopen woensdag ongesteld geworden. Ik doe tegen iedereen wel stoer van… ach we hebben nog 5 pogingen, maar ondertussen voel ik me best rot. Want wat als deze 5 pogingen ook mislukken?? Wat gaan ze daarna doen? Maar goed… aankomende Vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een folikelmeting.
Hoe gaat het met de rest?? Ik probeer zo min mogelijk op het forum te komen, omdat ik merk dat ik er dan misschien wel te veel mee bezig ben, en dat is iets waar ik ook niet gezelliger van word.
Voor iedereen die in de wachtweken zit… ik ga voor jullie duimen!!
liefs,
Danielle
purpled wat jammer dat de eerste poging niet gelukt is
Ik moet nu gewoon wachten op mijn ongi en dan gaan we opnieuw vaststellen hoeveel clomid ik moet gaan slikken. Ik weet dus dat ik ongeveer over een week gewoon ongesteld ga worden en er dus absoluut geen kans is dat ik zwanger zou zijn.
Vandaar dat ik misschien ook wat minder hier ben, probeer er deze maand maar niet mee bezig te zijn, ook niet klussen gewoon rust…