IUI deel 5

HOi meiden



Ik ben het geworden hoor ongi… ik zit alweer op dag 2 van m’n nieuwe cyclus morgen met clomid beginnen. vanaf de 24 ste weer LH testen en dan eind van de maand IUI 3e poging. we gaan er voor…



gr marientje

Hoi Marientje

BValen die :evil: :evil:



Jippie, toch vreemd dat je gyn zei dat het normaal was 6 iui pogingen op de gyn afdeling. Ik ging juist vanwege mijn menstruatie en bij het maken van de afspraak werd gevraagd of we zwanger wilde worden en dat was natuurlijk zo werd ik zonder een gesprek gelijk door naar de ferti. afdeling doorverwezen. Maar fijn in ieder geval dat je nu een goed gevoel hebt en dat er zeker weer vooruitgang inzit.



Hier nog steeds hetzelfde geen pijnen wel gevoelige borsten maar ook dat bruin spul!



Maandag maar naar de apotheek om de clomid te halen, dag een is pas de dag dat er helderrood bloed te zien is.

Jippie, er mag nu wel wat schot in de zaak komen, dat verdienen jullie !

Ik heb zo een beetje het gevoel dat jullie nu aan het lijntje gehouden worden…

Blij voor je dat je al zo snel terecht kunt bij de fert. afdeling. Ik hoop echt dat ze jullie daar veeeel beter vooruit zullen helpen.



Wij hebben besloten om nog niet met IUI te starten. We willen de volgende cyclus wel met clomid beginnen, maar willen het eerst nog eens op de natuurlijke manier proberen :smiley:

hoe is het met iedereen hier?

heb wel niet meegeschreven maar wel meegelezen

zit te wachten op mijn ongi dan gaan we weer aan de gang met iui

Hoi Hedwich



ik ga volgende week alweer LH testen doen dus waarschijnlijk die zelfde week IUI poging nr 3



gr marientje

Hedwich spannend weer



Mijn ongi is vandaag doorgezet, vreemde is wel dat het heel donker van kleur blijft en dat het een soort van slierten zijn, had ik de vorige keer ook. Sorry voor de vieze praat, maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken.



Vandaag bij de apotheek de tabletjes gehaald en woensdag dus beginnen, hoop niet te veel last te hebben van de bijwerkingen.

Hoi allemaal,



Ik ben al een hele poos niet meer op dit forum geweest. Ik heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad, en daarna lukt het niet meer om zwangerte worden. Donderdag gaan we voor de eerste IUI. Vanavond moet ik dan pregnyl spuiten en donderdag ochtend om half 9 worden we weer in t ziekenhuis verwacht. Ik vind het allemaal erg spannend en ben dan ook wel benieuwd naar verhalen van anderen. Ik vraag me vooral af of het zeer doet als ze dat slangetje inbrengen?? Want toen ik de HSG kreeg zeiden ze ook dat het geen zeer deed, en toen heb ik 2 dagen niet kunnen lopen van de pijn. Dus nu ze weer zeggen dat het geen zeer doet heb ik daar toch lichtelijk mijn twijfels bij :stuck_out_tongue: En wat zijn de slagingskansen bij een IUI? Ik heb verder geen clomid ofzoiets dergelijks. Ik ben benieuwd… wie kan mijn vragen beantwoorden?



liefs,

Danielle

Hoi Danielle,



Gezellig dat je er weer bij bent. Ik ben zelf ook met IUI bezig (onder begeleiding van clomid), heb 2 behandelingen gehad nu. Ik vondt het allemaal echt meevallen. Maar dat is denk ik per persoon verschillend. Een HSG is bij mij inderdaad pijnlijker geweest dan die IUI behandelingen. De slagingskans is bij de 1e keer 10% na 6 behandelingen pas 30% enz… dit zegt mijn zkh in ieder geval niet elk zkh geeft de zelfde informatie heb ik opgemerkt. Probeer positief te blijven denken bij die lage procent aantallen er hoeft er tenslotte maar eentje te zijn die er door komt.



gr marientje

Hoi Marientje,



Bedankt vor je reactie. Ik ben best wel behoorlijk zenuwachtig voor Donderdag. Maar ik ga gewoon heel positief denken. En als t niet bij de eerste keer lukt, dan misschien wel de tweede of derde keer… We zien het wel. Laat het nu maar gewoon op me afkomen allemaal.



liefs,

Danielle

:thumbup: succes donderdag !!!



spannend ook voor jou, Juudje, dat je op woensdag met Clomid kunt beginnen…

Ik vind de inseminaties ook reuze meevallen, op zich voel je het meest van de eendebektang en verder helemaal niks. Ik tenmeninste niet. Ik ben veel banger voor die pregnyl spuit. dat is de eerste keer dat we met hormonen doen.

Ikke hoe is het verder met jouw?

De pregnyl spuit vond ik vandaag behoorlijk tegen vallen. Gisteren had ik ziekenhuis uitleg gekregen over hoe ik het moest doen, en moest ik ook oefenen met een zoutoplossing. Ik voelde helemaal niets van de naald, en ook van de zoutoplossing die ik erin spoot voelde ik niets. DUs vanavond vol goede moed, meteen de naald in mijn buik gezet… was helemaal niet pijnlijk, en toen kwam de vloeistof, en die prikte toch nog wel behoorlijk. Heeft dus ook wel ff geduurd voordat ik erna van bijgekomen was, want ik ging bijna van mijn stokje :stuck_out_tongue: Maar ach… toen ik er een beetje van bijgekomen was had ik wel zoiets… ach ben het al weer vergeten :wink: En! ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt een hele hoop :slight_smile: En nu maar wachten op Donderdag…

jippieeeeee

ik ben ongi

vrijdag kan ik met de clomid beginnen

ben ik dus weer heelijk ( ahum) een hormonaal ongeleid projectiel

Hoi hedwich



super…jullie kunnen weer beginnen suc-6 hedwich en jij ook suc-6 met de clomid. Die pregnyl spuit heb ik laten zetten in het zkh is inderdaad een beetje venijnig zoals danielle zegt. De dagen daarna voelde ik me ook niet helemaal goed. Dat is het mindere ervan , het fijne ervan is dat je echt een eisprong krijgt dus toch een klein stukje meer zekerheid.



gr marientje

jee, purpled… klinkt best wel pijnlijk en vervelend om die spuit te zetten, maar het is zoals je zegt: voor een goed doel heb je veeeeel over …



succes met de clomid, Hedwich…

best wel lachwekkend hoe jij jezelf omschrijft een hormonaal projectiel dinges :think: :mrgreen:



met mij alles redelijk goed, Juudje. Ben wat ziekjes geweest. Was buikgriepje, denk ik.

Vorige week moesten we langs het labo voor een bloedonderzoek.

De resultaten daarvan moet ik nog opvragen…


  • wordt vervolgd -

Ja klinkt niet erg leuk die spuit.



Wij gaan vandaag met de clomid beginnen en dan moeten we dag 10 naar zkh en krijgen dan ook spuitinstructie. Waar zetten jullie de spuiten?



Ikke vervelend dat je niet lekker voelt, goed uitzieken he.

txx dames

jullie ook weer succes !!!

enne ikke; ik BEN een hormonaal ongeleid projectiel,…

als ik clomid slik, wil ik me het liefst alleen in een kamer opsluiten.

maar dat kan niet he met man, kind en werk.

in die dagen kan ik het beste mn mond zoveel mogelijk dichthouden.

heb dan heeeeeeeele lange tenen, zie alles somber in en heb erg weinig energie.

de energie die ik heb, gebruik ik me me netjes te houden tegen iedereen.

en ik kan ineens giiiiga melig worden.

en juist vaak net op het moment dat ik serieus moet zijn :roll:

dus mijn betiteling klopt dan ook wel :mrgreen:

ojee staat me nog wat te wachten dan

ik ben er ( denk ik zelf dan maar ) gewoon erg gevoelig voor.

zelf ken ik meer mensen die er totaal geen last van hebben dan die er wel last van hebben