IUI deel 5

Danielle: we gaan naar Rheden (bij Arnhem). Ik heb met mijn ouders daar een hotel geboekt; mijn ouders willen graag een keer naar het openlucht museum en naar Bronbeek. Helaas moet mijn hubbie aankomend weekend werken.

Jippie: ik krijg wel sri-duimpies hihihihihihi … wel raar jij weet rond Hemelvaart dat je zwanger bent en ik krijg rond Hemelvaart waarschijnlijk mijn IUI.

Suus: succes voor woensdag!!!

Groetjes

Mira

Hoi Mira,

Leuk naar Rheden. Is vlak naast mijn woonplaats. Het openlucht museum is ook altijd leuk. Heel veel plezier dit weekend!!

Liefs,

Daniëlle

morgen de iui, de laatste. wij zitten op school midden in een feestweek en morgen gaan we op schoolreisje. Nu is er geen vervanging voor mij en lossen de andere leerkrachten en ouders het op. Ik weet nu niet of het verstandig is om daarna ernaar toe te gaan. Andere keren ben ik na een iui ook niet meer wezen werken en weet eigenlijk ook niet wat ik nu moet doen.

Danielle: Bedankt ! :slight_smile: We gaan zeker genieten van het weekend.

En wat je schreef over pijnlijke IUI, is idd denk ik hoe ontspannen je bent. Nou ik hoop dat ik zo ontspannen mogelijk ben, maar het blijft vervelend.

Juudje: Als je altijd na de IUI naar huis bent gegaan, zou ik het nu ook doen. Je twijfelt nu, dus dan zou ik zeker niet met schoolreisje meegaan. Hoe vervelend je het ook vindt voor je collega´s, maar dit is toch even belangerijker. En je schrijft dat dit ook de laatste keer is. Sterkte morgen!

Liefs

Mira

Hee Juudje,

Lichamelijk gezien kun je gewoon gaan werken na de inseminatie. Zelf deed ik het ook erg rustig aan na de eerste IUI’s, ik ging zelfs 's middags lekker liggen en zo weinig mogelijk doen. Maar in wezen is dat onzin… Dus nu doe ik na een inseminatie gewoon de normale dingen.

Maar het is natuurlijk ook een psychisch iets: zo ga ik nu zelf niet meer verven, ik eet geen brie, drink nu geen alcohol, enz. Terwijl dat in wezen ook onzin is, want stel dat ik nu zwanger zou zijn dan is er nog geen bloedband en maakt het dus niks uit. Maar gewoon het idee dat je er zelf alles aan hebt gedaan om het te laten slagen, dan kun je je later zelf geen verwijten maken van: Had ik dat maar niet gedaan en wat als dit en wat als dat?

Dus als jij je er lekkerder bij voelt om het na de IUI lekker rustig aan te doen, dan moet je dat gewoon doen! Dan is het sneu voor je collega’s, maar je komt zelf wel op de eerste plek, meid! Je moet bij jezelf ten rade gaan en je afvragen waar je jezelf het lekkerst bij zou voelen, en dan niet denken aan de gevolgen voor je werk/collega’s of wat dan ook. Wil jij liever niet werken na de IUI, dan moet je dat ook niet doen! Het is maar net waar jij je het lekkerst bij voelt! :-*

Succes met de inseminatie morgen & ik ga ongelooflijk voor je duimen, dat het deze laatste keer raak is!

Liefs,

Jippie

Hoi Juudje

save the best for last ook ik duim heel erg voor jullie dat het raak zal zijn…

gr marientje

He dames,

Hoop niet dat het vervelend is dat ik hie riets post met fotootje, Lees dat er net iemand zwanger is. Gefeliciteerd :dance: :dance:

Ben zelf na de 3de keer IUI zwanger geworden, nu ruim een jaar geleden. Wist toen nogniet van dit forum en topic. Had me goed gedaan alle dingen van toen te delen met mensen die met precies hetzelfde bezig zijn. Heel herkenbaar dus wat ik hier lees. als wij het over een poos weer gaan proberen zal ik me hier zeker melden.

Wens jullie allen veel sterkte en geluk

Bedankt, Jacq! :-*

En een fotootje vinden we helemaal niet erg, dat geeft ons soms juist wel moed & hoop!

Lief dat je even een berichtje post en met ons meeleeft!

Groetjes,

Jippie

Succes Jippie, ik :thumbup: voor jullie

inderdaad wat jippie zegt geeft ons juist moed

Ik ben vandaag niet mee geweest op het schoolreisje en gewoon thuis gebleven. We hadden 7,5 miljoen zaadjes laagste aantal van alle keren. Nu maar weer 2 weken wachten

suus succes vandaag he

Hoi Suus,

Ook van mij suc-6 vandaag.

Juudje met onze laatste IUI behandeling had ook mijn man het slechtste aantal zaadjes ooit niet opgeven hoor je ziet aan mij dat het dus wel kan met minder zaadjes… ik duim voor je

gr marientje

Hë Meiden,

Vanmorgen weer de inseminatie gehad :slight_smile: , dus nu weer die 2 frustrerende wachtweken. Donderdag 1 juni moet ik voor een controle echo komen…we gaan flink duimen :pray: :pray:

groetjes Suus

Hallo allemaal

Als ik het zo lees zijn het allemaal spannende dagen deze dagen/weken.

Suus: ik zal voor je duimen en een kaarsje opsteken. Jij vandaag IUI en ik vandaag fm., maar was nog veel te klein moet vrijdag weer komen. Maar waarom moet jij 1 juni een echo maken, doen ze dus bij mij niet, wachten ze gewoon op de menstruatie?

Jippie: jee wat een spannende tijd toch weer. Probeer er niet te veel aan te denken, weet dat het moeilijk is. Zijn zelf ook al meer dan 7 jaar bezig en nu met 2de IUI, maar toch afleiding is het allerbeste. (zeggen ze)

Juudje: ja wat moet ik zeggen ik zal voor je duimen, maar van die miljoenen zaadcellen hoeft er toch maar een paar of zelf maar 1 de ware te zijn of niet dan. Ik zal ook voor jou een kaarsje aansteken.

succes allemaal :wink:

Poohpooh

@suus24 wrote:

Hë Meiden,

Vanmorgen weer de inseminatie gehad :slight_smile: , dus nu weer die 2 frustrerende wachtweken. Donderdag 1 juni moet ik voor een controle echo komen…we gaan flink duimen :pray: :pray:

groetjes Suus

Ja die fijne wachtweken

Suus: Waar is die controle-echo dan voor, als ik mag vragen?

Dat is dan toch pas over ruim drie weken?

Succes met de wachtweken iedereen!

Groetjes,

Jippie

Dames,

Mijn duimen draaien volop voor jullie…

Pebble

Ik zou nie weten waarom ik een controle echo krijg, dat heb ik nog nooit gehad. 1 juni is over 15 dagen. Normaal gesproken moest ik gewoon de menstruatie afwachten, maar goed. .

Groetjes :**:

Jeetje wat een spannende weken voor velen van jullie :slight_smile: We duimen er gewoon op los hoorrrrr :thumbup: :thumbup:

Maandag heb ik de FM, wie weet volgende week ook de 1e IUI…

SPANNEND TOPIC IS DIT!!! :wink:

Groetjes

Mira

MEiden ik lees weer voor een heleboel onder julie dat er wachtweken zijn, allemaal heel erg succes!!!

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Kop op he!!

Groetjes bianca