Hoi Jippie,
Heeeeeeel veeeeeel succes donderdag !!! :thumbup:
Liefs
Mira
We hebben het hier over het Rijnstate zh in Arnhem, is toch zeker geen kleintje.
Ik ben verder best tevreden over dit zh, ik baal alleen gewoon van het feit dat ze niet in weekend behandelen.
Maar goed, 29 mei gesprek, zal ik mijn frustiās eens op tafel gooien. Ik denk nl. wel dat de gyn bij wie ik de afspraak heb, mij wel zal begrijpen.
Is echt zoān lieve vrouw.
Rijnstate werkt samen met Utrecht voor IVF, en wat ik begrepen heb is daar 3/4 maanden wachtlijst.
Jippie, succes donderdag en voor alle andere meiden ook naturellement!
Hoi Pebbles,
Wat ontzettend balen weer zeg ik zou inderdaad een ander zkh zoeken die je wel normaal behandeldā¦
Jippie alvast suc-6 voro morgenā¦duimā¦duimā¦duim
gr marientje
Pebble: idd een gedoe zeg, dat ze in het weekend niet behandelen. Zo kom je nooit verder :? . Ik duim voor je dat er duidelijkheid komt op 29 mei.
Marientje: ik ben niet zo lang hier op dit topic. Gefeliciteerd met je zwangerschap⦠een hele goede zwangerschap toegewenst!!!
Danielle: ook voor jou gaan de duimpies zān werk doen :thumbup:
Als het goed is word ik 1 dezer dagen ongi⦠ik heb wel de verschijnselen ⦠dan gaat voor mij de fmās en IUI beginnen. Ik ben heel benieuwd.
Lieve groetjes
Mira
Hallo
ik ben nieuw hier maar al jullie verhalen zijn ze herkenbaar. Wij zijn ook al een tijdje bezig maar helaas is ook onze droom nog niet uitgekomen. 1ste i.u.i is helaas mis gegaan. maar we houden moed eens zal de droom uitkomen.
maar wat een toestand allemaal. Ja bij ons doen ze wel I.U.I op zaterdag. Maar maximaal 2 op zaterdag, dus al je nummer 3 bent voor zaterdag jammer maar helaas. vervelend dat je net in het weekend bent maar ja daar doe je ook weer niks aan. Wij gaan weer voor de 2de ronde I.U.I. moest de 10de dag komen voor fm, maar ik zei vorige keer moest ik pas de 17 dag pregnyl spuiten, nou nu mocht het de 12de dag. Ja woensdags heb ik altijd vrij, ik denk anders moet ik zo vaak vrij vragen. Toch wel weer spannend.
Jippie ik zal voor je duimen en trouwens voor iedereen hoor die graag zwanger wil worden.
groetjes Poohpooh
Hoi Poohpooh,
Welkom op dit topic! Ik ben ook niet zo lang op dit topic. Wanneer begint de 2e IUI-ronde?
Ik heb op 22 mei de eerste follikel meting, ik ben heel benieuwd hoe de 1e IUI zal gaan.
Jippie: de duimpies draaien op volle toeren :thumbup:
Hoe is het met de anderen?
Groetjes
Mira
Hoi Mira
Wat spannend allemaal of niet. 1ste iui, Ik vond het allemaal wel mee vallen. Het spuiten (pregnyl) viel mij ook mee, heb het zelf gedaan 1,2 hup in mijn buik, nu heb ik daar wel een spek laag zitten maar goed. Ook de IUI viel mij mee. Ik hoop jouw ook.
Wij gaan woensdag weer voor een fm dan is het de 12de dag. Wel weer spannend maar goed weet nu wat met te wachten staat.
Vanmorgen vriendinnen op visite gehad. En wij hebben allemaal moeite om zwanger te worden is toch wat ben je met 4 meiden en alle vier moeite. Mijn vriendinnen hebben nu allemaal een kindje nu ik nog.
sterkte met alles en we spreken elkaar.
poohpooh
Hallo Meiden,
Poohpooh: welkom hier
Mira: suc6 voor de 22e
Jippie: hoe is het donderdag gegaan???
Vanmorgen de FM gehad, ik snap er nog nie zoveel van hoor, maar ik had er rechts ongeveer 6 zitten, waar er 2 van 11 mm was & een paar iets kleiner. Aan de linkerkant zat er maar 1 maar dat was een cyste ofzoietsā¦kon verder geen kwaad.
Nu moet ik maandag weer komen voor de volgende FM & dan horen we wel wanneer de inseminatie isā¦
Maar nu zit ik met een volgend probleem. Ik heb vorige week 30 stuks clomid opgehaal bij onze apotheek (via recept gynaecoloog), maar nu ben ik dat potje kwijt :oops: :oops: ⦠Volgens mij laat mān geheugen me in de steek maar ik kan nergens dat potje met die pillen vinden⦠Heb het hele huis al op de kop gehad, autoās nagekeken MAAR GEEN CLOMID.
Kan ik dan gewoon weer de gyn opbellen voor een nieuw recept of zullen ze daar moeilijk over doen. IK WEET HET IS STOM :oops: , maar ik weet het ook niet meer
Naja anders bel ik maandag wel even voor een nieuw recept en dan hoor ik het wel of ik het mee krijg ja of nee.
In ieder geval een fijn weekend iedereen
Groetjes Suus :**:
Ik zal gewoon even de gyn bellen en uitleggen. Maar nu slik je toch geen clomid meer of jij wel. ik moet het slikken van dag 3 tot en met 7 en dag 10 voor de fm.
ik moet idd van dag 3 t/m dag 7 clomid slikken.Voor deze maand is het niet nodig, als deze behandeling ook niet lukt, moet ik voor volgende maand wel clomid hebben.
Suus tegen die tijd zal ik dan gewoon uitleggen aan de gyn. En misschien heb je het voor die tijd alweer gevonden.
Ik krijg altijd precies afgemeten per cyclus de aantal tabletten mee naar huis.
Vandaag de fm gehad er zat een fm van 15 mm en een van 18 mm. Twee van 12 mm. Morgenavond moet ik de spuit zetten en dan dinsdag de iui. De laatste keer
Hee juudje! Spannend de laatste keer⦠ik kan me zo voorstellen dat dat echt een rotgevoel is. Wij gaan nu voor de 5de poging, maar ik heb zelf niet het gevoel dat het deze of de volgende poging gaat lukken. IVF zit er voor ons voorlopig niet in. Financieel gaat dat namelijk echt niet lukken voorlopig. Ik heb ook echt het gevoel dat ik me er bij neer moet gaan leggen dat t niet gaat lukken. Alleen is dat zo ontzettend moeilijk⦠Maar goed, stiekem hoop ik toch wel dat t nog wat wordt deze 2 laatste pogingen.
Ik heb donderdag de pregnyl gespoten, en daar ging iets echt niet goed. Ik had in eerste instantie een hele rare bult op mijn buik die ik niet weg gemasseerd kreeg, en het wondje bleef bloeden. Gisteren had ik daar een mega blauw/paarse plek. Doet ook behoorlijk pijn. Ik zal de spuit wel niet goed recht gehouden hebben ofzo⦠Om half 2 vandaag moeten we in het ziekenhuis zijn en om half 3 heb ik de inseminatie. Spannend! Gaan jullie voor me duimen?
Liefs,
DaniĆĀ«lle
Juudje: ik moet maandag weer naar het ziekenhuis & dan loop ik wel ff langs de gynaecologen. Leg het verhaal wel uit. Meer kan ik ook niet doen.
Purpled82: HEEEEEEL VEEEEEEL SUC6 vanmiddag, de duimpjes draaien hier volop
duimen draaien hier volop
Nou we hebben t weer achter de rug. T deed deze keer gelukkig nauwelijks pijn. Nu krijgen we de vervelende wachtweken weer. Ik hoop maar dat ze snel voorbij gaan. Juudje en suus: bedankt voor het duimen
Liefs,
DaniĆĀ«lle
Hoi, hoi,
Jippie: de duimpies draaien hier nog steeds hoorrr :thumbup:
Danielle: ook voor jou draaien de duimpies :thumbup:, had je de vorige keer pijn gehad?
Nog een week wachten en dat krijg ik ook mijn eerste FM ⦠maar eerst een weekendje weg ⦠ff ertussen uit.
Groetjes
Mira
Hoi Mira,
Ik voelde de eerste IUI niets, alleen de 2de en 4de IUI waren best wel pijnlijk. Maar t ligt er geloof ik ook maar net aan hoe ontspannen je bent.
Heerlijk een weekendje weg⦠waar ga je heen??
Alvast veel plezier en alvast succes voor volgende week!
Liefs,
DaniĆĀ«lle
Hallo Meiden,
Nou vanmorgen weer voor een FM geweest & zag er goed uit. Vanavond moet ik de pregnyl spuit zetten & dan hebben we woensdag de inseminatie.
Groetjes Suus
Hoi meiden,
Wat is het hier weer druk met alle inseminatieās! Zitten we weer allemaal tegelijk in de wachtweken. :shifty:
En Mira: jij gaat over ruim een week ook wel volgen, hoor!
Zullen we dan allemaal maar naar de januari-mamaās verhuizen hierna?
Hier gaat alles goed. Niet zoveel nieuws, we zijn aan het wachtenā¦wachtenā¦wachten. Ik ben benieuwd, we zien het vanzelf.
Ik heb er nu nog niet echt een bepaald gevoel over. Rond Hemelvaart zullen we het weten!
Succes iedereen!
Groetjes,
Jippie
Suus Succes woensdag!!