IUI deel 5

Dames, jullie maken het weer spannend!! Juudje en Suus, ik steek een kaarsje aan voor jullie. :thumbup: :thumbup:

Jippie; wat balen zeg, dat het nu niet opschiet! Hopelijk kun je alsnog voor een poging. Lijkt me zeer frusti.

Hier niks nieuws, ik wacht en wacht tot het ooit vrijdag gaat worden.

Heb weinig verwachtingen en dat is op zich best prettig. Voel me meer relaxt, weet natuurlijk niet hoe dat einde van de week is…

Nou, wie komt er het eerste met goed nieuws deze maand??

Breekt even in

Jippie heel veel sterkte morgen en hopelijk gaat het snel voor jullie opschieten…En voor de andere dames ook uiteraard hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger dames !!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Sorry dat ik je niet meer heb geschreven voelde me vandaag niet op en toppie heel erg misselijk en vandaag een pijnlijk gevoel onderin mijn buik… Elke geur die ik ruik misselijk en vind alles stinken Aangezien ik nog 10 dagen moet voor mijn nod.

Breekt weer uit

Groetjes west een januaristopper !!!

Halloooo,

West:Lief van je dat je me hier blijft volgen!

Vervelend dat je je niet zo goed voelt, maar ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is! :wink:

Beterschap & we spreken elkaar snel weer via de mail. Doe maar lekker rustig aan, meis!

Suus: Balen dat je een negatieve test had! Maar zolang je nog niet ongi bent, houden we hoop, hoor!

Misschien heb je wel te vroeg getest! :pray:

Pebble: Hopelijk is deze poging gelukt, meid!

Succes met de laatste wachtdagen!

Mira: Hooooi meid! Alles goed met jullie?

Juudje: En en en? Hopelijk ben je nog steeds niet ongi!

Ik ben al druk voor je aan het duimen, hoor!

Ik moet morgen weer voor een fm, de 4e inmiddels. Hopelijk is er nu dan eindelijk groei te bespeuren, wordt ook wel eens tijd op dag 25!!! :eh: Ik hoop dat we aan het eind van deze week de inseminatie hebben, duimen jullie even voor ons?

Succes iedereen!

Groetjes,

Jippie

Jippie heel veel sterkte, hopelijk zijn ze flink gegroeid

Meiden die in de wachtweken zitten :thumbup:

Danielle en suus wat maken jullie het spannend zeg, hier draaien de duimen volop

Hier vanochtend werd ik wakker en eerste wat ik dacht mm geen buikpijn. Kwartiertje later toch last van krampen. Mijn darmen zitten me ook in de weg dus dacht eerst even naar de wc. Toen zag ik toch een druppie roze bloed dus denk echt dat de duivels een deze dagen zullen arriveren.

juudje schreef

Toen zag ik toch een druppie roze bloed dus denk echt dat de duivels een deze dagen zullen arriveren.

:evil: :twisted: maar meer nog :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: op dat het uit blijft en geen bloeding betekend :-*

Suus: wat maak je t spannend zeg :wink: Weet je al meer?

Juudje: ik hoop dat die vervelende duivels wegblijven, ik ga voor je duimen :pray:

Jippie: Succes vandaag bij de fm. Ook voor jou ga ik duimen! :pray:

Pebble: sterkte met die laatste wachtdagen.

Groetjes,

Daniëlle

Suus: dit wil idd nog niets zeggen hoorrrr… we gaan nog harder duimen :thumbup:

Juudje: ook voor jou draaien de duimpies :thumbup: hoestie?

Jippie: hoestie??? ik ben zooooo benieuwd. Ik heb heel de ochtend aan je zitten denken.

Lieve groetjes

Mira

p.s. als je van het weer kan genieten, moet je het echt doen :wink:

Hallo meiden,

Hier nog niets aan de hand :wall: …wordt er zooooooo gestoord van (sorry hoor maar moet ff me ei kwijt). Ik heb liever dat ik direct ongie wordt dan zo want dit is 3x niets. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben…weet ook nie wat dat betekend dat roze slijm. Dacht eerst dat de :evil: eraan zat te komen , maar dit gaat nu al 4 dagen zo :cry: … GEK wordt je er van. Het liefst bel ik nu het ziekenhuis op om te vragen naar een echo ofzo (heeft denk ik helemaal geen zin maar voor me gevoel) maar goed daar bereik ik toch niets mee want ze zeggen toch: afwachten mevrouw :wall:

Dus ik ga maar fijn weer afwachten, er zit niets anders op…

Juudje: ik ga heeeeel hard voor je duimen dat die rottige :evil: :evil: wegblijven

Jippie: hoe is het gegaan???

Pebble: sterkte met de laatste loodjes & de duimpjes draaien volop :pray: :pray:

Groetjes Suus

breek ff in

jeemig suus wat spannend hey

al 4 dagen overtijd!!! ppffffff

ik ga weer heeeel hard voor je duimen hoor

breek weer uit

Hoi allemaal,

Suus: Vreemd dat je nog steeds niet ongi bent!

Wanneer ga je weer testen?

Juudje: Binnenhouden die rode krengen! :wink:

Met ons gaat het het nog steeds knap knudde! Vanochtend weer voor een fm geweest en weer niks te bespeuren… Ik snap er echt helemaal niks van! :twisted: De dosis is nu weer opgeschroefd, vanaf vandaag moet ik 2,5 ampul spuiten en ik moet volgende week weer voor een echo. Dan zit ik op dag 32. Ik vind het echt heel erg vreemd. Zo slecht ging het niet eens toen ik nog aan de Clomid zat. Normaal had ik van mezelf zo rond dag 28 een eisprong, dus zonder hormonen en zelfs dat zit er niet in. En bij de vorige poging spoot ik 1,5 ampul en hadden we al op dag 17 de inseminatie. Echt heel erg vaag, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken: zouden we dan toch ergens tussen de echo’s door de eisprong gemist hebben? Of moet 'ie nog komen? Ik ben wel heel erg bang dat mijn cyclus weer de mist in gaat, net als toen ik net gestopt was met de pil. Toen had ik een cyclus van een halfjaar. Dat was ook niet op gang te brengen met hormonen. Pas toen ik 22 kg was afgevallen werkte mijn lichaam weer redelijk. Sindsdien ben ik wel weer een paar kilootjes aangekomen, zo’n 5 kg, dus dat valt wel mee. En de vorige keer sloeg het ook goed aan, dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. Maar dan begin ik toch wel aan mezelf te twijfelen, of ik niet weer zou moeten afvallen, enz. Ik wil gewoon zooo graag dat mijn lichaam eens meewerkt, en dat alles eens meezit. Want op deze manier schiet het ook niet echt op, en zie ik onze kinderwens ook niet echt in vervulling gaan. :cry: :cry: :cry:

Hopelijk hebben jullie beter nieuws te melden, meiden!

Groetjes,

Jippie

jippie

Balen zeg, ik had zo gehoopt dat de eitjes waren gegroeid. Ik weet hoe het voelt als je niet eens op je eigen lichaam kunt vertrouwen en dat elke cyclus weer anders is dan normaal zou moeten.

Suus

Hoe is het met jouw, ik vind dat ook als je dan toch ongi moet worden dan maar zo snel mogelijk, maar zolang het wegblijft is er nog hoop toch?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier vanochtend wakker van de enorme buikpijn. Het aftellen is nu echt begonnen nog een iui poging en dan de ivf. Eigenlijk dus totaal nog maar 4 reeele kansen om zwanger te worden, dat vind ik zo moeilijk daarna is het over en dan…

:-* Juudje…

Jippie: :? :frowning: niet leuk gewoon…

Liefs

Mira

Jippie: wat balen meid :frowning: :frowning:

Juudje: :pray: :pray: :-*

Nou ben vanmorgen dan eindelijk ongie geworden (en behoorlijk ook)… Vond dat wachten gewoon verschrikkelijk.

Heb vanmorgen spuitles gehad, vindt het best wel eng om mezelf te spuiten maar het ging gelukkig goed (we hebben even proef gespoten)

Vrijdag 12 mei moet ik voor een echo komen & dan kijken wanneer de volgende behandeling is.

Geniet van het lekkere weer :roll:

Groetjes Suus

ow jippie meid wat rot zeg, wat een onzkere toestand en dat je lichaam je zo fopt :evil:

juudje meid betekend dit dat je ongi echt is doorgezet ? of nog steeds niet helemaal? Ik vindt je maar een sterke vrouw samen met sjoerd, iedereen hier heeft dat en het is maar knap dat je zo sterk bent verder te gaan, te knokken, knap hoor meiden.

Juudje voor jou een knuf en je weet me te vinden als er iets is he,

meiden :-* :-* :-* :-*

Ja helaas zet het echt door. Vandaag maar weer naar de apotheek en clomid en pregnyl gaan halen. Dit wordt de laatste iui behandeling.

Meiden, wat ontzettend vervelend allemaal…niet leuk.

We gaan de moed niet opgeven!

juudje, ik begrijp precies wat je bedoelt met eindstation IVF. Gelukkig hebben wij nog wel een paar pogingen, maar met iedere poging denk ik ook, weer een kans minder, weer een stapje dichterbij het eind. Aan 1 kant geloof ik heilig dat IVF de methode is voor ons, en dat dat veel beter zou aanslaan, maar aan de andere kant is het zo ongeveeer ook het laatste.

Maarja, in mijn omgeving veel positieve berichten bij IVF…

Dus kop op, geloof erin!

Ik wacht nog steeds, ik heb morgen mijn NOD, maar ik ga er voor de zekerheid van uit, dat dit maandag gaat worden, 14 dagen na de IUI.

Dat zou wel inhouden dat ik een lange cyclus heb gehad dan, van 34 dagen, maar ik geloof nooooit dat ik morgen mijn ongi krijg.

Heb nl. niks! Geen opgezwollen en pijnlijke borsten, geen krampjes, njente. Meestal begint dit zo’n 3 dagen drvoor.

Dus, moet toch het hele weekend werken, ga morgen naar IL Divo, dus het zal vast snel voorbij gaan.

Geniet allemaal van het lekkere weer!

Dikke :-*

Hoi meiden

Ik ben weer terug in het land en heb het heerlijk gehad…heb net geprobeerd jullie verhalen een beetje te volgen maar er is weer zoveel gebeurd aantal toch weer ongi …echt balen

Juudje meis ik snap volledig hoe je je voelt betreffende de laatste 4 pogingen en dan niets meer blijf geloven hoor je ziet het met mij totaal onverwachts is het toch nog gelukt…

Jippie, wat ontzettend vervelend dat het niet wil opschieten echt onbegrijpelijk het ging net zo goed met menopur… een vrouwen lichaam is echt gecompliceerd van binnen… balen meis wanneer moet je nu weer ?

gr marientje

Hoiiiii,

Juudje: balen meid :? Ik kan me voorstellen, dat je denkt dat je het einde nadert met de laatste IUI behandeling. Maar kop op hoorrrr … het gaat echt wel lukken.

Ik had nog een vraagje aan jullie: hoe plannen jullie de IUI poging ivm met het eventueel vrij nemen en ook je hubbies verlof? Wij gaan in mei starten met de 1e IUI, maar ik heb nu al zoiets… hoe plan je dit eigenlijk.

Groetjes

Mira

Hoi Mira,

Een IUI kun je zelf niet echt plannen. Aan de hand van echo’s wordt gekeken hoe groot je follikels zijn. En als je er eentje van zo’n 18 mm hebt, dan moet je de Pregnyl zetten en heb je twee dagen later de inseminatie. Dus het is gewoon afwachten op de echo’s en aan de hand van hoe snel het gaat, wat er op de echo’s te zien is, en wat het beleid van de gyn is, plannen zij de IUI. Verder heb je er niet zo veel zeggenschap in, want het moet natuurlijk op het juiste moment gebeuren, dus er valt niet zo veel te plannen in het vooruit.

Maar jij hebt een vrij regelmatige cyclus, dus in dat opzicht zou je er wel wat rekening mee kunnen houden. Maar echt ruim van te voren vrij vragen kan gewoon niet. Je weet pas twee dagen van te voren of en wanneer je de inseminatie hebt en hoe laat en dat is het vervelende er juist ook aan. Dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom is het ook erg belangrijk dat je werk vrij flexibel is en dat je op zo’n moment altijd vrij kan krijgen (zou altijd moeten kunnen omdat je recht hebt om vrij te nemen vanwege doktersbezoek, geldt ook voor je hubbie als het goed is).

Meis, het gaat vast helemaal goedkomen, hoor! En als je hub niet mee kan, ga ik wel mee, hoor!

Het is een eindje rijden, maar dat heb ik er wel voor over! :wink: :-*

Maar goed, ik duim nu gewoon nog even dat je helemaal geen IUI nodig zult hebben!

Wie weet ben je zelf zwanger geworden deze keer! :pray:

Liefs,

Jippie