volgende week vrijdag al, bij ons wordt er gezegd 14 dagen na de iui en dan wordt ik meestal een dag of twee erna ongi dus die wacht ik dan altijd nog maar even af voordat ik ga testebn
ik ook hoor!
Maar volgende week vrijdag is mijn NOD, ik had zeer late eisprong dit keer. Wie weet dat het dan nu wel lukt!! En de gyn zei dat ik gewoon mijn Nod kon aanhouden, want ik heb ook geen hormonen gebruikt dit keer.
We merken het wel.
Toedels
spannend
Spannend hoor Pebble. Succes met de wachtweekjes. Ik zag trouwens dat je in het rijnstate loopt, dat vind ik dan echt raar dat ze daar geen inseminaties in het weekend doen, want het is een gigantisch ziekenhuis. Ik zelf loop in Doetinchem, dat ziekenhuis is veeeeel kleiner en zelfs daar doen ze inseminaties in het weekend. Maar goed… genoeg daarover
Hier alles goed… nog 3 nachtjes slapen en dan is mijn NOD. Pff ze gaan wel langzaam voorbij die wachtweken, maar gelukkig is het prachtig weer en voel ik me helemaal top. Lekker druk ook met mijn oppaskids dus dat helpt wel. Mijn misselijkheid is over, al heeft het nog tot en met zondag geduurd, maar dat zal dan wel door de pregnyl of clomid zijn gekomen. Verder heb ik totaal geen zwangerschapsverschijnselen ofzo, alleen wat pijnlijke tepels, maar dat heb ik eigelijk altijd wel voordat mijn menstruatie komt, dus die zal vast wel weer komen deze maand. Helaas, maar t is niet anders. Zekerheid heb ik dan wel pas Vrijdag als mijn NOD is, dus tis nog fftjes afwachten.
Jippie… ben je gisteren nog voor een FM geweest? En hoe is dat gegaan?
Liefs,
Daniëlle
Hallo Dames,
Pebble: HEEL VEEL SUC6…ga voor je duimen!
Juudje: Hoe is het met je???
Jippie: Hoe is het met je???
HIer is alles goed, ben vandaag naar ge gyn geweest, krijg 3 mei spuitles, moet spuiten met Pregnyl :? :? Als ik ongie ben moet ik een afspraak maken voor een echo (volgens mij is dat een follikelmeting) & dan maar duimen dat het goed gaat. Deze maand trouwens geen IUI behandeling gehad, want kreeg geen pos test, maar goed. WE gaan er weer tegenaan
Groetjes Suus :**:
Suzanne ik heb ook die spuitles gehad maar durf hetniet, laat het doen door schoonzusje. Veel succes
Hier zitten we midden in de wachtweken, nog geen tekenen van wat dan ook.
Volgende week vakantie, heb ik zin in. Gaan niet veel bijzondere dingen doen maar zeker wel genieten.
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op dit topic. Maar ik was nog niet zeker of wij met IUI gaan beginnen. Ik zal me ff voorstellen, ik ben Mira en wij zitten ruim 4 jaar in de medische molen. Mijn hubbie heeft 2 hersteloperaties gehad en de laatste operatie is gelukt (zie ook topic hersteloperatie man). Nu weten wij sinds dinsdag dat wij de volgende cyclus gaan beginnen met IUI zonder hormonen. Ze willen het 2-3 x in een spontane cyclus doen (dus zonder hormonen) en daarna eventueel met.
Graag schrijf ik hier vaker en lees ik met jullie mee.
Groetjes en succes aan de meiden in de ww!!!
Mira
Mira
Heel veel succes met zwanger worden dmv iui.
Gezellig dat je mee komt kletsen.
Wij hebben ook eerst drie keer zonder hormonen gedaan, best prettig zo raak je rustig vertouwd met de hele heisa, hopelijk is dit bij jullie voldoende.
Gaan ze nu eerst de zaadjes die ingevroren zijn gebruiken bij jullie iui, ik zag dat je nog even geduld moest hebben ivm de bmr prik?
hoi Mira,
Las net ook al even je post bij ander topic.
Goed dat je weer kan beginnen, en dat er weer beweging in je zwanger worden zit!
Hier weinig nieuws…de klok tikt langzaam weg…
Ik heb nog eens nagedacht…ik had dit keer een hele late eisprong, dag 20. Normaal rond dag 16. Kan clomid hier ook bij helpen of is dat puur om een regelmatige cyclus te genereren?
Mijn cycli zijn nl. wel regelmatig. 30-31 dagen.
Iemand een antwoord?
Suus: je kreeg geen positieve test?? Geen eispong dus??
Ik zie dat je 1 dag voor je NOD zit, misschien hoef je helemaal niet naar spuitles!? :dance: :dance:
Jippie en Juudje: bij jullie nog nieuws??
toedels
Pebble
Heeej Miraatje,
Welkom bij ons IUI-kluppie!
Hopelijk kom je ons niet lang vergezellen! :mrgreen: :-*
Ik spreek je snel weer, meid!
Groetjes,
Jippie
Pebble: Sinds ik clomid gebruik heb ik een regelmatige cyclus van 29 dagen. Voor die tijd had ik maanden dat ik niet ongie werd of soms maanden dat ik 2 keer ongie werd. Laatste keer ben ik 9 maanden niet ongie geweest & toen zijn we naar de gyn geweest & kreeg ik clomid.
MIra: Welkom & heel veel suc6
Juudje: zie er best tegen op dat ik mezelf moet spuiten, ik zit zelf in de ouderenzorg (waar ik dus dagelijks mensen spuit) Maar bij mezelf is het toch anders :? . Mijn moeder gaat woensdag mee & als ik het niet durf gaat zij het doen & anders me hubbie.
Geniet lekker van je vakantie
Hier nog steeds nie ongie…heb ook geen ongie klachten . Maar ik durf nie te hopen dat het mss nu wel gelukt is. Dus we wachten maar weer af :: ::
Heb van het weekend lekker vrij, dus we gaan leuke dingen doen . Vanavond op kraamvisite, mijn beste vriendin heeft een kleine gekregen. Oooooooh wat een scheetje :inlove: :inlove: Ben er heeelemaal verliefd op, maar vindt het soms wel moeilijk hoor (mag mss niet). Zij was nl na 2 maanden stoppen met de pil al zwanger.
Maar ja, meiden een fijn weekend allemaal
Groetjes Suus
Hoiiiiiii,
Bedankt dat jullie mij verwelkomen
Juudje: nee gewoon met “vers” zaad van mijn hubbie. We hebben het in oktober 2005 voor de zekerheid laten invriezen, voor het geval het minder wordt. Maar we hebben het gelukkig nog niet nodig, en hopenlijk nooit En gelukkig zijn de 3 maanden wachttijd voorbij ivm met de BMR-prik. Ik heb nu gewoon antistoffen tegen rode hond. Hoe vaak heb jij IUI gehad?
Suus: :thumbup:
Allemaal een fijne koninginnedag!!!
Groetjes
Mira
suus:
Wat spannend verder ook nog geen klachten? Wanneer zou je willen gaan testen?
Mira:
Wij hebben nu 5 pogingen achter de rug. Na 6 stappen we over op ivf, maar ik hoop zo dat het niet nodig is.
hoihoi,
Allemaal een leuke koninginnendag gehad?
Ik moest vrijdag ongesteld worden, en ik werd het niet, dus ik was stiekem al een beetje blij, maar helaas zaterdag avond kwamen de duivels dus toch. Maandag bellen voor een nieuwe afspraak in t ziekenhuis en maandag weer beginnen met de clomid, en dan gaan we alweer voor de 5de IUI poging. Hopen dat we deze keer meer geluk hebben.
Suus… hoe is het bij jou? Heb je al getest?
Mira welkom !
Liefs,
Daniëlle
Wat balen Danielle, dan krijg je toch stiekem hoop. Succes voor de volgende poging.
Hoi allemaal,
Daniëlle: Wat vreselijk balen, meid!
Heel veel sterkte en ik hoop dat de volgende poging wel raak zal zijn!
Suus: Hoe gaat het met jou? Al ongi, of al getest?
Je moet ons niet zo lang in spanning houden, hoor!
Juudje: Jij zit toch ook in de laatste wachtdagen, of niet?
Daar al tekenen van het een of ander? Succes!
Mira: Ik hoop dat je lekker voor de eerste IUI-poging zwanger zult zijn!
Scheer je weg! We willen je hier niet zien, hoor je! :-*
Pebble: Hoe gaat het met jou?
Met ons gaat het eventjes wat minder. We hebben nog steeds geen inseminatie gehad, terwijl ik al op dag 23 zit. De vorige poging was al op dag 17, toen sloeg de Menopur als een raket aan. Maar ik heb nu al drie fm’s gehad, en er is gewoon geen vooruitgang te zien. De follikels blijven maar steken op 10-12 mm. Een week geleden is de Menopur ook al verhoogd naar 2 ampullen per dag, maar vrijdag was er nog steeds geen reactie. :? :wall: Dus dat is wel een flinke teleurstelling! Alles ging zo goed eventjes, en dan ineens gaat alles de mist weer in. Er is ook al gekeken of ik geen eisprong heb gehad voor de eerste fm, omdat ik dat gevoel zelf had. Maar dat is ook niet zo. Dus ik snap er weer niks van! Ik moet nu gewoon door blijven spuiten en dinsdag weer voor een meting, dan zit ik op dag 25. En dan maar hopen dat het dan wel aangeslagen is! Gelukkig gaan ze gewoon door met metingen totdat je een eisprong hebt, en ook de poging wordt niet afgekapt, dus het zal vanzelf wel lukken. Maar goed, het is toch steeds weer een dreun in je gezicht als je weer voor niks naar het ziekenhuis bent geweest en al 3 weken voor niks zit te spuiten (en een lijf vol blauwe plekken hebt…)
Succes iedereen!
Groetjes,
Jippie
Jippie
Wat vervelend nou zeg, ik hoop dat het straks heel snel gaat.
Hier nog geen tekenen van een of ander. Wat wel vreemd is dat ik meestal een week voor de ongi al last heb van pijnlijke borsten maar nu dus ook nog niet. Ook geen bruine afscheiding of andere dingen. Wel erg slecht slapen, drijfnat wakker worden en twee uur daarna weer. Misschien nog bijwerkingen van een of ander. Dinsdag zou officieel mijn nod zijn dus inderdaad laatste dagen. Fijne zondag nog allemaal.
Hoi Allemaal :**: ,
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: in zicht… Durf nog niet te testen omdat ik het gevoel heb dat ik vandaag of morgen wel ongie wordt.
Had gister heeeeeeeeeeel iets rozig bloed bij het afvegen maar nu helemaal niets meer.
Ik heb de laatste paar dagen erg veel last van witte afscheiding (sorry) heb ik nog niet eerder gehad… En ben ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen :? We wachten maar gewooon nog ff af, vindt het wel erg moeilijk, maja ff doorzetten…
Jullie horen het wel
Groetjes Suus
Hoiiiiii,
Danielle: balen zeg :? Sterkte meid!
Juudje en Suus: SPANNEND!!! zeg, de duimpies zijn hier aan het draaien hoorrrrr :thumbup:
Jippie: meid… ik hoop idd ook dat we geen IUI nodig hebben Maar voor jou draaien de duimpies en teentjes ook op volle toeren. Heeeeeeel veeeeeel succes morgen!!! en dat de follikels lekker rijp zijn … Ik heb zo te doen met je
Liefs
Mira
Hallo allemaal,
Heb vanmiddag getest (kon me nie meer in bedwang houden :oops: ) maar was negatief… Ben nog steeds nie ongie, elke keer als ik naar de wc ga heb ik alleen met afvegen wat rozig slijm aan het papiertje zitten (sorry voor de details) en verder niets…helemaal niets. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik van nou zal het & dan zie ik dat er nog niets is en dan ben ik aan de ene kant wel opgelucht (mss toch zwanger) en aan de andere kant is dit zeeeeeer zenuwslopend. Wordt er eigenlijk een beetje gek van. Maar goed, we wachten maar weer af wanneer de :evil: :evil: komen …
Juudje: hoe is het met jou??? Duimen draaien volop
Daniëlle: wat balen meid, ook voor jou draaien de duimen volop
Groetjes Suus