Hoi Suus,
Ik heb al 2x gehad dat ik eerst een licht streepje had en dat hij daarna weg ging mijn gyn zei toen ook waarschijnlijk is het eitje gesprongen na een echo bleek dit niet waar eitje zat er nog gewoon. Kan je voorstellen dat ze een echo doen dat weet je teninste wat ?
Danielle suc-6 in de wachtweken
Pebble dinsdag alweer FM en dan IUI nr 3 spannend
Juudje jij hebt vandaag weer een FM suc-6 meis be benieuwd hoeveel en hoe groot al
Jippie iedereen zit weer eem beetje in de Fm fase aankomende week wel grappig des te groter is de kans dat veel IUI dicht bij elkaar zitten dat worden gezellige wachtweken.
Met mij gaat het goed voel weinig had gisteren wel wat buikpijn maar is nu weer weg vandaag ben ik op dag 15 na IUI dus mag testen maar wacht het even af. Van de week wel veel koud gehad en 1 dag diarree misschien toch een klein griepje onder de leden…hoop het niet want ik ben aan het inpakken voor de vakantie heb er echt heel veel zin in…
gr marientje
hoi even een kort berichtje van mij
De eierstokken waren erg actief, zaten er een aantal rond de 12, en eentje die 18 was. Nu meot ik morgen avond de spuit zetten en dinsdag is de dan iui poging 5 aan de beurt.
Fijn paasweekend allemaal
Hoi meiden
Het ongeloofelijkste is gebeurd vanmorgen…was nog niet ongi dus getest en er stond op de digitale teste van clearblue ZWANGER !!! we zijn zo blij na al die tijd. Maak me alleen zorgen dat we morgen op vakantie gaan ga zometeen de gyn maar proberen te bellen.
gr marientje
Gefleiciteerd :dance: Heerlijk he? Lekker genieten en hopen dat het goed zal gaan.
Succes met bellen naar de gyn en een fijne vakantie.
@marientje wrote:
Hoi meiden
Het ongeloofelijkste is gebeurd vanmorgen…was nog niet ongi dus getest en er stond op de digitale teste van clearblue ZWANGER !!! we zijn zo blij na al die tijd. Maak me alleen zorgen dat we morgen op vakantie gaan ga zometeen de gyn maar proberen te bellen.
gr marientje
WOw wat gewelidig zwanger
Heerlijk van genieten en een hele fijne vakantie.
Hey Marientje…
GEFELICITEERD :lol: Wat geweldig nieuws…
Geniet ervan & een fijne vakantie toegewenst
Groetjes Suus
Ps: hier nog steeds niet positief getest, dus denk dat ik me eisprong heb gemist…vreemd maar goed (kunt toch niet op de 11e dag al een eisprong hebben :think: ). 26 April moeten we weer naar de gynaecoloog en dan horen we wel hoe nu verder
Marientje: Gefeliciteerd, meid! :-*
Ik kan me voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is. En dan morgen ook nog op vakantie! Maar goed, de eerste echo zal toch over een week of twee zijn, dus dan heb je wel afleiding op de Malediven! Geniet er maar lekker van, van je zwangerschap en de vakantie! En dan hopen we je over een tijdje hier weer met goed nieuws te zien! Fijne vakantie!
Suus: Een eisprong op dag 11 kan wel, een vriendin van mij had al op dag 11 de IUI! Dus je kan een vroege eisprong gehad hebben, of je hebt hem gemist met de testen ofzo. Wel balen! Dus nu eerst je ongi maar weer afwachten? Gelukkig heb je niet zo’n lange cyclus, dus erg lang hoef je niet meer te wachten. Maar natuurlijk wel vervelend, als je je op een poging hebt ingesteld en het gaat dan om 'zo’n reden niet door…
Juudje: Heb jij vanochtend ook weer een inseminatie gehad? Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Succes met de wachtweken!
Pebble & Daniëlle: Hoe gaat het met jullie?
Ik zit inmiddels op dag 11, ik ben alweer ruim een week aan het spuiten. Donderdagochtend moeten we voor de eerste fm. We hopen dat het deze keer weer zo snel aanslaat, dan zouden we volgende week maandag weer een poging kunnen doen. Nou ja, eerst de echo maar eens afwachten.
Groetjes,
Jippie
Marientje GEFELICITEERD!!! Super voor je
Fijne vakantie en ga er van genieten!!
Ik zit nu op dag 4 van de 2 wachtweken
Ik ben al vanaf de 2de dag na de IUI misselijk, ik weet niet of dat wat met de pregnyl of de clomid te maken kan hebben, maar verder voel ik me nog gewoon. Hebben jullie toen jullie met de clomid begonnen ook last gehad van misselijkheid?
liefs,
Daniëlle
Wow Marientje, heel gaaf. Gefeliciteerd joh. SUPER!
Het feit dat het bij jullie gelukt is, geeft een hele sterke positieve impuls af, tenminste aan mij.
Hier vandaag FM gehad, 13-14 mm en cycl.dag 14. Schiet dus niet op. Was beetje teleurgesteld, want waarschijnlijk is mijn jump nu in het weekend en dan insemineren ze niet. Dat vind ik zo iets vaags, alsof je cyclus alleen door de week is!!! Kijk, feestdagen is iets anders.
Da’s dan weer jammer. Houd in dat we weer een IUI laten liggen.
En mijn behandelend arts was er ook niet, dus heb ik het ook niet kunnen hebben over de IVF.
Nou ja, we wachten wel af, hopelijk groeit mijn ei snel.
Succes allemaal.
Groetjes
Pebble
heeeeeeeeel erg gefeli marientje
en een fijne vakantie gewenst !
Heej Pebble wat raar dat ze in het weekend niet insemineren. In het ziekenhuis waar ik bij de gyneacoloog kom daar doet gewoon de dienstdoende gyneacoloog de inseminaties in het weekend. Ik ben al een keer op Zaterdag geweest. Je zult maar net je eisprong altijd in het weekend hebben… dan komt er nooit wat van zo’n inseminatie :? Groetjes, Daniëlle
Hoi meiden
Bedankt voor alle felicitaties het blijft nog steeds erg onwerkelijk besef het nog niet … heb vandaag al cadeautjes gehad van mijn zusje en ouders iedereen is zo blij en is zo met ons bezig echt geweldig.
Maar eh iedereen suc-6 in de wachtweken hoop dat er snel nog een paar van jullie zullen volgen… de rest die FM hebben en of IUI behandelingen ook heel veel suc-6
Ik ben 4 mei weer thuis ik ga zeker genieten van alles en hoop jullie dan snel weer te spreken en wie weet jullie ook met goed nieuws
gr marientje
Hallootjes,
Hoe gaat het hier?
Marientje zit lekker zwanger op de Malediven…Zucht, ik wil ook!
Pebble: Moest je voor het weekend nou ook nog weer voor nog een fm om te kijken hoe snel het gaat? Of is deze poging definitief afgelast, omdat ze denken dat de eisprong in het weekend valt? Op zich is 14 mm op dag 13-14 niet heel weinig, hoor! Soms gaat het nu eenmaal wat langzamer. Maar het feit dat het dan precies in het weekend gaat vallen, is wel heel erg balen!!! Maar ben je dan onder behandeling bij een kleiner ziekenhuis ofzo? Het valt me namelijk op dat kleinere en regionale ziekenhuis vaak niet in het weekend insemineren en ook vaak een zomerstop hebben. Wij lopen bij een groter ziekenhuis, nou ja… groter is het niet. Maar ons ziekenhuis heeft een grotere fertiliteitsafdeling, waar ze ook IVF en ICSI doen (ik denk als enige in Friesland) en bij ons hebben ze geen zomerstop (voor zover ik weet) en ze insemineren ook in het weekend. Alleen op zondag, dus niet op zaterdag. Maar een dagje kun je het vaak nog wel rekken of eerder doen, dus dat is geen enkel probleem. Ik hoop dat jouw poging alsnog door kan gaan vandaag of maandag! Heel veel sterkte & succes met alles!
Hedwich: Hoe gaat het met jou? Wanneer kom je weer met ons meedoen?
Daniëlle: Al de eerste wachtweek om, toch? Ben je nog steeds misselijk? Ik weet niet zeker of het door de Pregnyl kan komen. In principe zou het kunnen, omdat het pure zwangerschapshormonen zijn. Maar sommige mensen reageren lichamelijk ook meteen als er een bevruchting is, dus het kan alle kanten op. Ik had het na de vorige poging ook, ik ben 2 weken misselijk geweest, vanaf de 2e dag na de IUI. Heel vreemd… En een andere keer heb ik weer nergens last van. Ik denk niet dat het door de Clomid komt, eigenlijk. Afwachten maar, ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is!!! Ik ga voor je duimen en sterkte met de laatste wachtweek!
Suus: Hoe gaat het met jou? Nog steeds geen positieve ov-test gehad? Hebben ze trouwens nu dan ook het progesteron gemeten? Als bij mij onduidelijk was of ik wel/niet een eisprong had gehad, gingen ze het progesteron meten in m’n bloed, aan die waarde zou je het kunnen zien. Of moet je nu gewoon afwachten totdat je ongi wordt? Waarom moet je volgende week dan precies naar de gyn? Om te bespreken hoe dit is gegaan en hoe nu verder?
Bianca: Hoe is het daar?
Juudje: Hoe is jouw inseminatie gegaan?
Hier gaat alles wel goed. Ik ben alleen ontzettend moe en heb totaal geen energie meer. Ik denk dat we het wat te druk gehad hebben. De afgelopen weken zaten echt stampvol gepland met vanalles en we zijn bezig met het opknappen van ons huissie. Dus ik ben de hele week ook al druk met verven, schuren, behangen, enz. De slaapkamer is nu bijna helemaal af. Morgen komt mijn schoonvader helpen met de laminaatvloer en dan zouden we er morgen voor het eerst kunnen slapen (hoop ik). We hebben een hele gave muur in onze slaapkamer gemaakt, op één muur hebben we blokkenbehang: Hele grote blokken van zo’n 25 x 25 cm en dan in de kleuren donkerbruin, donkerroze, licht-oranje en lila. De rest van de muren is gewoon wit en er komt een vrij donkere vloer in. Ik zal eventjes kijken of ik een fotootje van de muur heb. Ik heb natuurlijk wel fotootjes, maar ik wil zelf om begrijpelijke redenen niet in beeld.
Verder zijn we gisterochtend voor de eerste fm geweest. Ik had gehoopt dat het weer als een raket aansloeg, maar dat is nu niet het geval. Ik zat op dag 13 en er zaten follikels van 12 mm. Dat is trouwens nog wel goed, hoor! Alleen moet ik maandag weer komen voor een echo en dan verwacht ik de poging woensdag-donderdag. Dat zou dan op dag 19-20 zijn, dus prima. (anders was het bij ons op dag 25-27). Afwachten maar weer.
Ga ik nu maar… Mijn schoonmoeder belde net. We zouden nog even om gordijnenstof en even bij een tuincentrum kijken.
Is het ook zulk lekker weer bij jullie? Hier is het 20 graden!
Fijn weekend!
Liefs,
Jippie
ps Op de foto is wel een oom van ons in beeld. Maar zo te zien niet herkenbaar. :mrgreen:
Als iemand kan raden wie het is, dan krijg je van mij de hoofdprijs! :thumbup:
Jippie wat een prachtige muur, echt heel mooi.
Hier alles opzich rustig. Ben gister wel bij de arbo geweest. Hij vond het natuurlijk heel vervelend allemaal en wist niet goed wat ermee aan.
In overleg met de directrice bij ons op school ben ik naar de arbo gegaan omdat en het werk en bezig zijn met iui af en toe teveel was. Nu moet ik zeggen ik zit nu fulltime bij de kleuters en eigenlijk bevalt mij dat helemaal niet zo. Helaas zijn de vooruitzichten voor volgend jaar niet veel beter. De arbo arts had liever dat ik niet thuis ging zitten en dan denken over het niet zw3anger worden, en hoopte eignelijk dat ik de afleiding en ontspanning ook in het werk zou zien.
Omdat het helaas niet het geval is, zit ik nu een dag in de week, de woensdag in de ziektewet om in ieder geval even een beetje op adem te komen. Hoe en wat verder dat moeten we nog afwachten.
hallo meiden
jippie gekkemeid dat je toch vraagt naar me, ik typ zo af en toe es maar heb niks met het iui , maar gun het jullie zo enorm,
de muur is niet mijn smaak maar vindt wel enorm knap gedaan en gewaagd dat vindt ik dan wel weer tof te doen ik houdt wel van dat gewaagde,
juudje meid ik hoop je snel te spreken op msn wat goed dat je toch es een dag vrij hebt tussendoor nu, knap er maar van op hoor
liefs meiden van mij,
Hello folks,
Vandaag pas positieve ovu testen, dus ik kan morgen alsnog voor de IUI!!! Joepie de poepie. Mun ei is dus wel onwijs langzaam gegroeid, zit vandaag op dag 19.
Alleen hebben we vannacht wel geklust, dus hebben we waarschijnlijk geen optimaal zaad. Moet toch 2 dagen tussen zitten.
Wat betreft die inseminaties in het weekend; ik loop gewoon in Rijnstate, is toch geen klein ziekenhuis??? Ik vind het ook vreemd dat ze geen behandelingen tijdens weekenden doen.
Hub gaat maandag vroeg gelijk zaad inleveren, en dan moest ik ze maandagochend bellen voor de IUI.
We wachten af.
Ik vind die muur trouwens keitof! Helemaal mijn ding
groetjes
Pebble
Succes Pebble
Succes morgen, Pebbeltje!
Groetjes,
Jippie
Hoe is het gegaan Pebble?
Hellootje,
Nou, de IUI is goed gegaan. Was voor het eerst alleen, mijn hubje kon echt niet mee. Da’s wel heel raar…wie weet ontwikkeld zich nu wel een heel leuk beebje, en dan is deze los van elkaar gevormd, zogezegd. Apart iets, als je er zo over nadenkt.
Maar zaad was goed, als 100% top is, was onze kwaliteit 80%.
Ben dus niet ontevreden. Nu maar hopen,bidden,smeken…
Dan zullen we volgende week vrijdag meer weten…
Groetjes
Pebbelientje