Hoi Juudje
Jammer maar nu weet je tenminste wat blij toe dat je gewoon weer door gaat.
gr marientje
Hoi meiden,
Ten eerste bedankt voor de felicitaties! :-
Ik heb wel een hele vreemde verjaardag gehad ivm dat Tamara-gedoe, maar verder was het een leuke dag. We hadden mijn verjaardag afgelopen zondag al gevierd, maar ik kreeg vanmiddag nog visite van mijn oma en tante, en mijn schoonmoeder was nog even geweest. Vanavond ben ik met hubbie uit eten geweest en daarna zijn we nog de stad ingeweest en mocht ik een paar oorbellen uitzoeken voor m’n verjaardag. En ik ben nog steeds niet ongi, dus al met al toch wel een leuke dag gehad.
Juudje: Balen dat je toch weer ongi geworden bent, meid! Ik had zo gehoopt dat die man gelijk zou hebben en dat je zwanger zou zijn. Dus nu weer met Clomid beginnen? Dus je krijgt een hogere dosis dan afgelopen keer? Omdat ze denken dat je toen geen eisprong hebt gehad ofzo, of willen ze meer follikels kweken? Sterkte met alles!
Pebble: Wat vreselijk klte, meid! Dan heb je er zo’n goed gevoel over en dan word je ook nog twee dagen te vroeg ongi… Ik kan me heel erg goed voorstellen dat het voelt alsof jezelf/je lichaam faalt, dat herken ik wel heel erg. Hou maar lekker een baaldag, schop even ergens een deuk in ofzo, dat wil nog wel eens helpen.
Heel veel sterkte, en we zijn er voor je, hoor! Je mag je hart hier altijd luchten! :-*
Marientje: Ik hoop zo voor je dat je deze ronde zwanger wordt! Zou wel erg leuk zijn en speciaal zo op de Malediven!
Op welke datum gaan jullie ook alweer weg?
Hier dus nog geen ongi te bekennen. Wel voel ik mijn buik, maar of het echt ongi-krampen zijn kan ik niet zeggen. Het straalt wel heel erg uit naar mijn liezen en bovenbenen. Het voelt anders dan anders. Morgen is mijn NOD (wanneer jullie dit lezen: vandaag) Dus ik durf ook nog nergens op te hopen, meestal is het bij mij precies 14 dagen na de IUI einde oefening. En nu met die extra Pregnyl weet je ook niet hoe het zal gaan. Dus ik kan het weekend ook nog wel ongi worden. Ik heb wel een test liggen, maar ik weet niet wanneer ik die zou gaan doen. Ik heb ook vergeten te vragen wanneer ik betrouwbaar kan testen, want afgelopen zondagavond heb ik nog 1500 IE Pregnyl gespoten. Ik denk wel dat het dit weekend zou kunnen, maar ik denk dat ik (als ik zover kom, natuurlijk) tot maandag ga wachten. Stel dat 'ie dan wel positief is, dan kan ik meteen het ziekenhuis bellen om om opheldering te vragen. Maar zover durf ik niet eens vooruit te denken… :shifty:
Alvast een fijn weekend iedereen!
Groetjes,
Jippie
Hoi Meiden
Jippie je maakt het ontzettend spannend. hopelijk zie je die duivels voorlopig nog niet verschijnen, zo’n maand of 9 bijvoorbeeld.
Marientje wow de Malediven, wat leuk zeg.
Hier vandaag een ontzettende dip dag. Hele huis staat op de kop, krijgen boven nieuwe vloerbedekking. Heb ontzettend last van de menstruatie, en niet zozeer pijn als andere rare gekke dingen die ik overal door mijn lichaam voel.
Vandaag ook de start weer van de clomid. Een hogere dosis omdat ik de vorige keer maar een eitje had. En door de pregnyl zou die moeten zijn gesprongen. Alleen op dag 32 zat er weer een eitje van 20 mm. (of dag 5 van nieuwe cyclus, heb toen alleen hele hevige ongi pijnen gehad, geen bloed verleis)
Hoi jippie,
Wat vervelend dat die tamara kwestie je dag toch een klein beetje anders heeft laten gaan dan anders…ik hoop dat het snel over is met dat gedoe. Maar eh wat goed nog niet ongi je maakt het inderdaad erg spannend.
Ik ga 19 april al weg het i snu zo heel erg dicht bij ik kan haast niet wachten…
Juudje vervelend dat je zo’n last van ongi pijnen hebt hoop at het snel weer over gaat, suc-6 met de clomid.
Ikzelf voel me vrij normaal niets raars ik wacht het maar af volgende week zaterdag mag ik testen officieel.
gr marientje
Jippie spannend meid geen ongi zo ver, zalmooi zijn toch verlaat na kadootje, succes met afwachten.
Juudje meid hoe is het ik ben wel benieuwd ligt de vloerbedekking er in?
Hoe voel je je nu meid, nu ik spreek je vast snel nog op msn,
voor de rest ook alemaal succes en sterkte,
bianca
Jippie weet je al meer
Hier het hele weekend bezig geweest vooral met spullen verplaatsen. Computer kamer moest leeg en de logeerkamer. Alle kasten staan nu tegen een wand in de slaapkamer, verder veel spullen in dozen gestopt en op zolder gezet. Daar staat het nu super vol. En op de hobbykamer van Sjoerd op zolder hebben we zolang de computer gezet
Aankomende woensdag komen ze het leggen.
Hoi meiden,
Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik mijn banner weggehaald.
Ik ben gisteren flink ongi geworden, dus deze poging is ook niet gelukt…
Dat was weer even een flinke teleurstelling, want we hadden deze keer toch wat meer hoop doordat ik me al twee weken zo anders voelde. Maar het mocht weer niet zo zijn. In 2006 geen kindje meer voor ons.
Ik ga morgen weer met de Menopur beginnen, denk ik. We hebben het er ook over gehad om even een cyclus over te slaan. We hebben nu toch al twee pogingen binnen een maand gehad en dat hakt er wel in, kun je merken. Maar goed, in juni gaan we op vakantie, dus dan slaan we ook al een keer over. En daarna zit je met de zomervakantie, waarvan ik ook niet weet of alle behandelingen dan een aantal weken stilgelegd worden. Dus ik denk dat we nu eerst maar doorgaan tot onze vakantie (dat zouden nog twee pogingen zijn) en dat we daarna eventjes stoppen.
Juudje: Wij zitten de komende weken ook in de rommel. We gaan eerst onze slaapkamer opknappen, daarna de overloop en de trap en als laatste de hal. We gaan alles verven, een nieuw behangetje en er wordt laminaat gelegd. Dus vanmiddag gaan we ons bed verhuizen naar een andere slaapkamer en alles leeghalen, en dan kunnen we van de week beginnen met de eerste dingetjes. Wat gaan jullie precies doen?
Marientje: Ik ga gewoon duimen dat jij dan nog mag verhuizen naar de december-mama’s, hoor! :thumbup:
Je moet nog een week wachten, toch? Succes, meid!
Bianca: Hoe gaat het met jou?
Pebble & Suus: Hoe is het met jullie?
Iedereen nog een fijne zondag!
Groetjes,
Jippie
Jippie we gaan dan bijna gelijk op met de aankomende cyclus.
Wat wij aan het doen zijn in huis is twee kamertjes en de overloop bedekken met vloerbedekking. 3 jaar geleden hadden we dit huis gekocht en toen geen geld om daar nieuwe vloerbedekking te leggen, toen met wat we hadden gedaan. Wel alles geverfd en dergelijke dus dat hoeft niet. Verder willen we ook op de computerkamer een nieuw bureau met een dichte kast maken zodat boeken en cd’s achter een deur zitten, vind ik mooier. Maar dat is even toekomst. Nu hebben we op een zolderkamer de computers staan en de rest in dozen. Hopelijk heeft Sjoerd snel zin om deze plannen te verwezenlijke en dan zitten we weer op de oude stek.
Meiden heel veel succes,
Hoi jippie,
Wat vervelend meis toch niet gelukt balen hoor…ik heb het ook meerdere malen gehad dat ik me ineens ander voelde maar tijd leerde dat mijn lichaam me gewoon in de maling nam dus ik ga nergens meer vanuit nu als ik me weer eens anders voel. Het schiet gewoon niet op die telleurstelling is vreselijk. Sterkte ermee meis en rustig aan he…
Ik moet nog iets minder dan 1 week wachten spannend maar is het niet zo vindt ik het ook even prima mijn vakantie is nu prioriteit nr 1 even genieten en ontspannen doen ook wonderen.
gr marientje
Marientje heerlijk die vakantie
Ik heb aankomende zaterdag afspraak in zkh voor fm
Hoihoi allemaal,
Ben weer een hele tijd niet geweest. Ik zal ff een korte update geven.
Deze week beginnen we met de 4de IUI poging, en voor het eerst met Clomid. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de folikel meting. Ik heb er deze maand maar liefst 3 2 waren al 16 en 17 mm en de 3de bleef nog achter die zat op de 12 mm. Maar goed we mogen waarschijnlijk donderdag de pregnyl spuit zetten, dus hij heeft nog kans om mee te groeien. Morgen opnieuw terug voor een meting. Ik vind het allemaal erg spannend. Mijn tante werd ook niet zwanger, en toen ze met clomid begon, kreeg ze nog 6 kinderen achter elkaar
dus dat geeft toch wel een beetje hoop.
Met de hoeveelste poging zijn jullie allemaal ondertussen bezig?
liefs,
Daniëlle
Hoi Danielle
Wij zijn bezig met de vijfde poging, tweede met clomid. Wij hadden de vorige keer een eitje, nu is de dosis verhoogd en hopelijk wat meer eitjes. Niet teveel want dan is er weer een overdosering. Hebben we ook al een keer gehad.
Zaterdag gaan wij voor de fm, ik ben benieuwd.
Ik zit alleen met het gevoel dat er weer iets niet klopt. Moet tig keer naar de toilet, heb constant de drang om naar de toilet te gaan terwijl ik net geweest ben, beetje branderig gevoel is dat. Maar geen pijn of bloed met plassen. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ook geen idee hoe dat dus moet voelen. Als het een onststelking is ben ik bang dat deze maand ook weer voor niks is geweest ivm antibiotica. Morgen maar even ha bellen.
Hoi Danielle,
Wij hebben net IUI poging 5 achter de rug (zit nu in de 2e wacht week) alle pogingen hebben we clomid 50 mg gebruikt ene keer heb ik 1 eitje maar heb ook al 2x gehad dat ik er 3 had hebben allebei de keren 1 eitje weg laten prikken we willen niet meteen een drieling krijgen. Ondanks goeie grote eitjes en clomid is het nog steeds niet gelukt om zwanger te raken…
Juudje spannend zaterdag dus weer FM, wat vreemd branderig gevoel en vaak plassen klinkt wel als een blaasontsteking zou inderdaad de huisarts maar even bellen kunnen ze je urine even testen.
Jippie hoe gaat tie ?
gr marientje
Hallo Allemaal,
Ben een tijdje weggeweest :oops: (veel gewerkt & druk aan het klussen in huis)… Hier gaat alles verder goed, alleen druk druk druk druk druk
Vanmorgen weer begonnen met ovulatietesten & had een heeeeeel dun streepje. Denk dat ik morgen wel een afspraak kan maken voor de 2e IUI behandeling (hoop ik)…
Juudje: las dat je zaterdag de FM had, SPANNEND!!!
Jippie & Marientje: Hoe is het???
Gr Suus :**:
Hallo Allemaal,
Nou vanmorgen & vanmiddag weer getest en WEG streepje, snap er niets van. HEb maar ff naar ut ziekenhuis gebeld van hoe nu verder :? . Ze zei dat ik ws me eisprong al had gehad, maar ik moest nog maar een paar dagen verder testen… Vindt het allemaal maar vreemd, eerst een dun streepje & daarna niets meer. Maar goed, ga gewoon nog ff door met testen & mss hebben we wel geluk…
Groetjes Suus :**:
Hoihoi marientje en juudje,
Spannend hoor zo’n vijfde poging. Ik ga voor jullie duimen!!
Ik heb vandaag dan de 4de poging gehad. Alle drie de eitjes waren groot genoeg om te springen, dus het word erg spannend. Nu gaan we weer die 2 vervelende wachtweken in. Dat vind ik nog het vervelendste van alles… dat wachten,hopen en dan daarna die teleurstelling. Maar goed we gaan gewoon positief denken weer.
Nou ik hou jullie op de hoogte, en ben van plan weer wat vaker hier op het forum te komen.
Groetjes,
Daniëlle
Hoi meiden,
Daniëlle: Welkom terug! Heel veel sterkte met de wachtweken en ik hoop dat deze poging zal lukken!
O ja… wij zijn nu net begonnen met de 7e IUI-poging. Wij mogen er negen doen, daarna volgt een evaluatie en mogen we misschien nog drie keer IUI doen (dus dan in totaal 12x) of we gaan na die negen keer over op IVF/ICSI. Ik gebruik geen Clomid meer, want daar ben ik resistent voor geworden. Ik zet nu elke dag hormooninjecties (Menopur). Ik moet met spuiten beginnen op dag 3 en dan net zo lang doorgaan tot er een grote follikel zit (17 mm ongeveer) en dan moet ik daarna de Pregnyl zetten en hebben we 1,5 dag daarna de inseminatie.
Suus: Ik hoop niet dat je de eisprong al hebt gehad, meid! Ga je nu gewoon verder met testen? Op welke dag ben je dan begonnen met de testen? Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je deze keer een vroege eissprong hebt gehad. Was dat dunne streepje dan wel donkerder dan de testlijn eergisteren, of niet? Succes, en ik hoop dat je nog een poging kunt doen!
Marientje: Hoe gaat het met jou? Wanneer is je NOD? Heb je al zwangerschaps/ongiverschijnselen?
Al zin in de vakantie?
Juudje: Morgen heb je de eerste fm, toch? Ik hoop dat deze dosis Clomid maar goed mag aanslaan!
Wat vervelend dat je met dat plassen zit! Ik heb zelf nog nooit een blaasontsteking gehad, dus ik zou het niet weten.
Ga anders maar even naar de huisarts voor de zekerheid. Heel veel succes morgen ik ga weer voor je duimen, hoor!
Met mij gaat het wel goed. Ik ben afgelopen maandag weer met de injecties begonnen. Gelukkig nog steeds geen bijwerkingen, dus het bevalt me veel beter dan de Clomid! Ik moet volgende week donderdag weer voor de eerste fm. En dan hopen we dat we maandag over een week (dus weer rond dag 17) de IUI hebben.
Ga ik nu maar weer. We zijn bezig met het opknappen van onze slaapkamer. Vanmiddag gaan we alles verven, dus er is nog wel wat te doen. Hubbie is al begonnen, dus ik ga hem maar gauw helpen.
Iedereen alvast een fijn weekend & succes met alles!
Groetjes,
Jippie
Haai Allemaal,
Jeem, weer geen positieve testen lees ik!
En iedereen is zo ongeveer druk met klussen in huis…succes allemaal.
Hier weinig nieuws, dinsdag eerste FM weer, hoop dat ik dan donderdag voor de IUI kan.
Mijn mannetje en ik gaan vragen of we op de wachtlijst mogen voor de IVF. Dit wordt onze 3e IUI, en we hopen dat we dan na de 6e poging zo kunnen doorrollen naar de IVF. De eindstop!
Ik heb niet dusdanig het vertrouwen in de IUI, omdat we al zo’n randgeval zijn. Hoop dat we die doorverwijzing al krijgen.
Ben weer supergoed aan het lijnen en ben super gemotiveerd.
Heb echt zo’n tjakka gevoel.
Ik wens iedereen fijne paasdagen!
Knuf van Pebble
Hoi Jippie: ik ben dag 12 begonnen met testen (beter te vroeg dan te laat :oops: ), dag 12 had ik een dun streepje, die lichter was dan het teststreepje. Dag 13, 14 & 15 geen streepje meer. Maar ik ga nog wel een paar dagen door met testen & hopen dat ik dus nog geen eisprong heb gehad… Zo niet overleg ik 26 april met de gynaecoloog hoe nu verder.
Groetjes suus :**:
Hoi Suus,
Een lichter streepje dan de controlelijn betekent over het algemeen dat de eisprong nog niet in aantocht is. Ik heb ook wel eens gehad dat ik dan de ene keer een dun streepje had, en de andere keer helemaal geen streep. En dan had ik later alsnog een positieve test. Dus het kan nog best dat 'ie nog gaat komen. Test nog maar een paar dagen door en dan hoop ik dat je nog een dikke positieve test gaat krijgen een dezer dagen.
Succes & ik ga duimen dat je alsnog een poging kunt doen!
Fijn Paasweekend iedereen!
Groetjes,
Jippie