IUI deel 5

Marientje: Alvast succes met de inseminatie!

Zitten we toch nog een tijdje tegelijk in de wachtweken! :angel:

Suus: Hoe gaat het met je?

Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes,

Jippie

He dames,

Hier gaat alles nog z’n gangetje…maar heb nog niet getest :oops: :oops: IK DURF NIET , stom hé!

Heb net wel een test gekocht…mss dat ik um strx nog ga doen…dus dat wordt :pray: :pray:

Jullie horen het nog wel

Groetjes Suus

Spannend, Suus!!! :shock: :pray: :thumbup:

Dus je bent nog steeds niet ongi geworden?

Laat je ons wel zo snel mogelijk weten wat de uitslag van de test was?

Anders zitten we hier allemaal in spanning, hihi.

Succes, meid!

Groetjes,

Jippie

Hey Jippie

Nee ben nog nie ongie geworden…heb net getest maar hij was negatief :cry: … ik denk dus nog ff afwachten

Groetjes Suus

Wat balen, meid!!! :?

Maar misschien heb je te vroeg getest?

Er zit helaas niks anders op dan afwachten, ben ik bang.

Heel erg veel succes & ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!

Groetjes,

Jippie

Ik ga ook voor je duimen suus, en voor jippie spannend de laatste week

Marientej morgen iui?

Hier nu tussentijdsbloedverlies, morgen even bellen hoe en wat naar zkh.

Groetjes Judith

Hey Jippie & Juudje

Bedankt :slight_smile:

Ja het is nu idd afwachten…maar je wordt er knettergek van :?

Suus: Vreselijk dat wachten, hè? Eerst heb je hoop, en dan denk je ongi te worden, en dan heb je weer hoop, en dan een negatieve test en als je dan nog niet ongi wordt, dan hoop je weer dat je te vroeg hebt getest en toch zwanger bent… Je wordt er helemaal knetter gestoord van! :wall: :roll: :silenced: Je bent er op die manier dag en nacht mee bezig. Je kan maar beter of gewoon BAM ongi worden en einde oefening, of gewoon meteen een positieve test hebben, maar dit gedoe kost heel erg veel energie. Ik snap je precies, meid! Erg herkenbaar. Ik duim gewoon nog lekker verder voor je, totdat je definitief met negatief nieuws komt. Ik ben lekker eigenwijs en koppig, dus voor die tijd geef ik de hoop voor jullie nog niet op! :snooty: :-*

Juudje: Wat is het ook weer wat, nu weer tussentijds bloedverlies… Het zit je ook maar niet mee, hè? :doh: Ik denk zelf dat het van de Provera komt, hoor! Dat het een of andere reactie is op de hormonen. Maar je kunt inderdaad beter even het ziekenhuis bellen, gewoon voor de zekerheid. Sterkte met alles!

Morgen hebben we de eerste wachtweek alweer om. Nu de laatste nog… Ik vind het wel extra spannend deze keer. Komt ook doordat ik de vorige keer al zo vroeg ongi geworden was, dus dan heb je zoiets van: O jee, als het maar niet weer gebeurt! Maar ik moet morgen de 2e Pregnyl-injectie zetten, een kleine hoeveelheid als ondersteuning van de luteale fase en het baarmoederslijmvlies. Dus als het goed is, kan het niet weer gebeuren. Afwachten maar weer. Ik voel me wel anders, en ik heb ook wel kwaaltjes die ik de vorige keren niet had. Maar dat zegt dan ook weer niks. We zijn al zo vaak voor de gek gehouden, dus ik probeer er maar niet weer in te trappen! :wink:

Groetjes,

Jippie

Hoi Suus,

Balen negatieve test maar wie weet … nog even afwachten

Ik heb nog steeds geen IUI test werdt gisteren ineens vager en vanmorgen ook weer heb straks om 11:00 uur weer een echo…het kan zijn dat eitje al gesprongen is waardoor de test vager wordt of hij of zij neemt me in de maling…we gaan het straks zien…laat wel wat horen

gr marientje

Hoi

Nou m’n eitje zit er nog hoor gelukkig en hij is nu 22 mm ik heb een pregnyl spuit gehad en morgen heb ik IUI spannend dus

gr marientje

Gelukkig, Marientje!

Dat zou wel erg balen zijn geweest als je de eisprong al had gehad!

Heel veel succes met de inseminatie morgen!

Groetjes,

Jippie

Hey Jippie…

Zo voel ik me dus idd. Ben nog steeds nie ongie, maar heb zulke verschrikkelijk krampen in de buik :cry: :cry: zoooooo zeer.

Ik heb toch liever of gelijk ongie of gelijk een positieve test, want dit breekt je op :wall: :wall: Ben er nu zoooooveeel mee bezig. Dan denk ik dat ik zwanger ben & andere moment heb ik het gevoel dat ik ongie wordt/ben, maar tot nu toe nog niets. Collega’s zeiden tegen me wel positief blijven, nou zo kan ik nie positief blijven…vindt dit VERSCHRIKKELIJK. Wil gewoon weten wat me te wachten staat en waar ik aan toe ben.

ZO ik heb ff me gal gespuugd (SORRY DAARVOOR) :oops:

Maar goed, we wachten maar weer af :? :?

Marientje: HEEEEEL VEEEEL SUC6 morgen en zal voor je duimen

Groetjes Suus

Hoi Suus

Je gal spuwen lucht vaak op gewoon lekker doen het is allemaal niet niks wat we moeten ondergaan…

ik ga om half 12 op weg naar het zkh.

gr marientje

Hé dames,

Nou ben gisterenavond ongie geworden. Aan de ene kant een opluchting maar aan de andere kant weer een teleurstelling.

Dus op naar de volgende ronde :slight_smile:

Groetjes Suus

hee suus wat lees ik nou :cry: :cry: :cry: wat ontzettend balen hey, ik had er zo’n goed gevoel bij, wat een ongelovelijke teleurstelling

hopen dat de volgende wel goed gaat, mijn duimen draaien weer vollop

Wat vreselijk balen, Suus! :cry:

Ik had zo voor je gehoopt dat je zwanger zou zijn…

Nou ja, maar met frisse moed en hoop op naar de volgende poging. En je weet het, hè? Je kan hier altijd je hart luchten!

Sterkte, meid!

Marientje: Hoe is de inseminatie gegaan?

Succes met de komende wachtweken!

Juudje: Hoe gaat het nu met jou? Wat zeiden ze in het ziekenhuis van het tussentijds bloedverlies?

Wij moeten nog 6 dagen tot mijn ongidag. Ik begin het nu wel spannend te vinden. Na de vorige poging werd ik 5 dagen te vroeg ongi. Dat zou dus morgen zijn. Maar ik heb nu al twee keer extra Pregnyl gespoten en morgenavond moet ik de laatste zetten. Dus dat schijnt nu niet te kunnen. Maar goed, ik kan altijd eerder dan vrijdag ongi worden, dus het wordt een spannende week. We hopen zoooo dat het deze keer gelukt is, maar ik zou het me niet eens voor kunnen stellen…

Iedereen een fijn weekend!

Groetjes,

Jippie

Jippie: bedankt… Nog 6 spannende dagen voor jou/jullie!!! Nou ga heeeeeeeeel hard voor jullie duimen…

Marientje: hoe is de inseminatie gegaan???

Suc6 met de komende wachtweken

Juudje: hoe is het verder met jou??? Weet je al iets meer??

Kimmetje: heey ja is idd balen, maar had het wel aan zien komen. Ik had zulke vreselijke buikkrampen…nie normaal meer. Gistermiddag verloor ik wat oud bloed & gisteravond/nacht was het echt normaal bloed…

Maar we gaan met volle moed op naar de 2e ronde.

Hoe is het verder met jou??? Volgens me mams was je buikje al flink gegroeid :slight_smile: :slight_smile:

We spreken elkaar nog!!

Groetjes Suus

Hoi meiden

Inseminatie was goed ging niet helemaal soepel eendebek ging er niet goed in en slangetje zat in een uit takking opweg naar de baarmoeder dat voel je wel maar is te over zien. Mijn man had deze keer best slecht geproduceerd 500.000 had hij er nog maar na bewerking…maar goed gelukkig hebben ze het toch opgewerkt en IUI gedaan…er is er tenslotte maar eentje die het moet doen.

vandaag verder behoorlijk last van pregnyl voelde me helemaal niet lekker en buik beurs.

nu inderdaad maar afwachten van wat er komen gaat de komende 2 weken. Ik hoorde dat er op onze vakantie bestemming internet is dus kan ik jullie laten weten hoe het afloopt deze cyclus…

Suus meid balen dat je toch ongi bent geworden maar je weet in ieder geval wat op naar de volgende ronde inderdaad.

Jippie spannend jij schiet alweer op…

gr marientje

Jippie nog een paar dagen :thumbup:

Marientje een hele fijne vakantie, en hopelijk kom je zwanger terug.

Suus balen dat je toch ongi bent geworden, zou zo mooi zijn geweest als je gelijk de eerste keer zwanger was geweest

Ik heb vrijdag het zkh niet meer gebeld, pijnlijke borsten en doorbraakbloeding kan, staat in de bijsluiter. Ik verlies nog steeds een beetje bloed. Morgen alweer het laatste tabletje.

Wat wel heel vreemd is en ik niet weet wat ik ervan moet denken is het volgende:

De stiefvader van mijn vriend is paranormaal begaafd. Kon het voelen wanneer iemand kwam te overlijden, handoplegging om bijv koorts weg te nemen. Zorgen dat je goed slaapt en dergelijke. Heeft zelfs wel eens geholpen met iets of iemand die vermist is.

Toen wij hadden verteld dat we zwanger wilde worden en dat het dus niet allemaal ging zoals we gehoopt hadden. Vroeg mijn vriend of het ooit zou lukken. Dar wilde hij geen antwoord op geven omdat het allemaal te dicht bij staat, dan wil hij daar niet over na deneken zeg maar. Wel geestelijk bijstaan en op afstand helpen zoals hij zegt. Hij heeft toen wel gezegd dat het niet makkelijk zou gaan en dat het heel veel moeite zou kosten. Dat hebben we nu ook wel in de gate.

Nu het volgende gisteren ging mijn vriend op bezoek, en zei zijn stiefvader jij komt zeker goed nieuws vertellen en hij doelede dus duidelijk op een zwangerschap.

Zou je door die provera gewoon zwanger kunnen worden? Voordat ik ging slikken had ik een mooi eitje en hebben we geklust?

ow juudje, god mag het je schenken van mij hoor, ik weet niet of het kan,maar ik zou het fantastisch vinden.

:-* van mij.

Knuf oook voor iedere ander die hier typt en schrijft hoor,

toppers zijn julie, alle goeds en liefs bianca.