Hoi Jippie
Ik heb dat ook eens gehad dat het slangetje niet meteen rechtdoor ging dat is inderdaad vervelend en het duurt voor je gevoel uren voordat het klaar is. Ook gek dat je vorige gyn die de inseminatie deed mischien viel ze in voor iemand. Ik heb meestal de zelfde mensen heb nu 2 verschillende gyn gehad en die zie ik steeds weer terug.
Juudje pregnyl zit er weer in morgen spannend. Inderdaad vreemd he wat ik dan heb met die eitjes het zal wel goed zijn ik neem nog steeds 50 mg per keer. heel veel suc-6 morgen
gr marientje
Pregnyl ging verder goed, de vloeistof zelf vond ik wel wat vervelend. Prikte best wel.
Verder vandaag iui gehad en nu maar weer afwachten.
Hoi Juudje
Suc-6 in de wachtweken juudje
gr marientje
Hoi Juudje,
Hoe is je inseminatie gegaan?
Hadden jullie een goede uitslag van de zaadjes?
Succes met de wachtweken!
Groetjes,
Jippie
dus weer duimen juudje spannend hoor, ik zei het al he, ik duim extra hard voor hier, deze maand is voor mij verkeken,
Liefs van mij meiden ,
bianca
Hoi Bianca,meid hoe is het nu met jou???
Alle meiden hier ontzettend veel succes toegewenst!!!Ik hoop van harte dat jullie wens in vervulling mag gaan!!!
Liefs Urs :-*
Hallo Meiden
Hoe is het met jullie?
Bianca bedankt voor je lieve berichtje.
De inseminatie is goed verlopen, had iets teveel slijm wat ze hebben weggehaald. Verder zat de baarmoeder vrij hoog waardoor het pijnlijk was om de tang op de juiste plek te krijgen. Zaadkwaliteit was verder prima, maar dat wisten we van te voren natuurlijk al, dat is ook niet de reden waarom er bij ons iui wordt toegepast.
Nu gaat het wachten beginnen…
@Urs wrote:
Hoi Bianca,meid hoe is het nu met jou???
Liefs Urs :-*
Met mij? Ik weet het niet om eerlijk te zijn hihi , eigenlijk wel goed,
of toch ms ook niet.
Nee ik zou het niet kunnen zeggen …
Bedankt nog voor je pm, nav die ik je stuurde over de foto hihi,
Hoi meiden,
Hoe gaat het met jullie tijdens de laatste loodjes van de wachtweken?
Al kwaaltjes, of een bepaald gevoel erover?
Ik vind het deze keer reuzespannend. Alles was bij ons ook zo goed, dus dan stap je al met meer hoop in de poging. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, ik heb wel wat kwaaltjes. Maar goed, ik heb in het verleden alle kwaaltjes wel eens meegemaakt, dus dat zegt ook niks. Ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat het nu bij ons raak zou zijn. Maar we hopen het zooooo! :thumbup: Nou ja, afwachten maar… we zien het vanzelf.
Veel succes iedereen!
Groetjes,
Jippie
Hoi Jippie
jaja 1 week alweer voorbij met mij gaat het goed wel wat kwaaltjes inderdaad gev borsten en ik heb echt flinke buikpijn gehad het trok gewoon naar m’n heup, billen en boven benen wat dat dan weer is… ik wacht maar af
gr marientje
Hallo
Ik weet ook niet hoe en wat, gewoon afwachten. Bij ons was ook alle omstandigheden prima, maar dat waren ze de voorgaande keren ook.
We wachten nog anderhalve week rustig af.
Ships, hè… dat wachten! :wall:
Je wordt er helemaal gek van op 't laatst!
Nou ja, de duimen draaien hier volop voor iedereen.
Hopelijk helpt dat nu eindelijk dan een keer.
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
Hoe is het met jullie?
Met mij is het niet zo goed. Ik ben gisteren, 5 dagen te vroeg en nog maar 9 dagen na de inseminatie, ongi geworden.
Het begon gisterochtend met wat donkere afscheiding, dus dan denk je: Oke, het kan een innesteling zijn. Maar 's middags werd het steeds meer en ook steeds roder. Dus het is gewoon een ongi…
Ik vind het allemaal heel erg vreemd. Mijn luteale fase is altijd 14-15 dagen geweest, hoeveel en wat voor hormonen ik ook nam. Dat is nooit veranderd. En nu heb ik Menopur gebruikt en dan heb je dit weer. :wall: Het was zo’n goede kans, alles was perfect tot aan de zaadjes aan toe. En de hele poging naar de kl*ten! Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Of dit nu een vreemd effect van de hormonen is, omdat mijn lichaam er eerst aan moet wennen. Stel dat nu alles volkomen in de war is daardoor? Of dat we toch qua timing van de inseminatie verkeerd hebben gezeten? Of misschien is het iets anders, zoals een vroege mk/bbz/heftige innesteling. Ik heb nu zoveel vragen, ik wil eerst duidelijkheid hebben voordat ik weer begin met hormonen spuiten. Ik wil ook voor 100 % zeker weten dat het geen zwangerschap is. Dus ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik mag morgen even voor een gesprek komen met een fert.arts. Misschien wil die toch eerst het een en ander onderzoeken, of moet de dosis hormonen veranderd worden ofzo. Pas als ik weet dat ik veilig weer kan beginnen met spuiten en dat dit de volgende keer niet weer gebeurt, dan kan ik verder.
Ik verwacht zelf dat het op de hormonen afgeschoven gaat worden, en dat er verder niks aan de hand is. Maar ik ben wel heel erg bang dat nu alles in de war is… Ik zal vrijdag wel weer moeten beginnen met spuiten en dan hopelijk over een week of twee wel een goede poging. Ik geef niet op, hoor! We gaan net zo lang door totdat het wel lukt!!! :evil:
Ik hoop dat jullie met beter nieuws komen!
Heel veel succes nog met de laatste wachtdagen!
Groetjes,
Jippie
Jippie
Wat enorm kl*te zeg. En dan ook nog eens al ongi na 9 dagen. Zou ook gedacht hebben aan een ineesteling, maar idd als het verder door gezet heeft weet je ook wel beter.
Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben, heel veel sterkte en succes voor morgen.
Ik heb zelf al een aantal dagen erg veel last van buikpijn, komt denk ik door mijn darmen die op de een of ander manier van streek zijn. Zit namelijk allemaal erg vast. Verder is het gewoon wachten en voel ik geen kwaaltjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden. Maar duimen doen we nog heel hasr.
Marientje hoe is het met jouw?
Dank je, Juudje!
Ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is, maar ik denk dat het door de nieuwe hormonen komt. Hopelijk is dit dan niet een blijvend effect, want met een luteale fase van 9 dagen kun je ook niks. :wall:
Wel vervelend dat je zo’n last hebt van je darmen. Ik hoop dat het een goed teken is, meid! Ik duim gewoon voor je door en ik hoop echt dat jij wel mag verhuizen naar de november-mama’s. Dat is voor mij geen optie meer, maar dan ga ik maar voor een Sinterklaas-Kerstkindje! Ook leuk, toch?
Succes met de laatste wachttijd!
Groetjes,
Jippie
Tuurlijk een sinterkerstkindje is ook super, zou mij niks uitmaken als het er maar kwam haha.
Heel veel sterkte en ik hoor het morgen
Hoi Jippie,
Wat ontzettend balen is dit jippie dat verwacht toch niemand na 9 dagen al ongi…ik hoop dat ze je morgen meer uitleg kunnen geven. Ik heb een vriendin die ook iui had met hormonen prikken bij haar was ook alles perfect goeie zaadjes, mooie eitjes toch werdt ze 2 of 3 dagen na de behandeling ongi ze was nog op vakantie ook dus die baalde dubbel op. Zij heeft het opgegeven. Wat ik hiermee wil zeggen Jippie positief blijven hoor meis ook al is het moeilijk wie weet is er een verklaring voor wie weet teveel hormonen. Heel veel sterkte meis niet opgeven hoor.
He juudje met mij alles ok ik voel nu helemaal niets meer die pijn in m’n buik , heup, bil en boven benen is over. Gev borsten ook niet meer zo. We wachten nog maar ff af…
gr marientje
He Jippie,
Wat balen weer! Ik weet hoe je je voelt, mijn ongi kwam vandaag aanzetten. Weg goede hoop, weg poging, turf maar af!
Bij de eerste druppels heb je nog hoop, kan dit zijn, kan dat, maar een uur later is alle hoop vervlogen. Wel balen dat je hormoonhuishouding je zo in de steek laat. Negen dagen is wel veel zeg! Maar niet opgeven.
Gewoon weer vol goede moed naar de volgende poging…ik geloof dat je er nog 1 hebt, aan je onderschrift te zien.
Lest best???
Wij gaan voor 3x scheepsrecht.
Hopelijk zijn er anderen met betere berichtgeving.
Ik steek weer een kaarsje aan!
Groetjes Pebble
Ja, was ze nog even. Had ook al bij “pregnyl” geschreven, maar ik vroeg me af of jullie iedere maand voor IUI gaan. 1 van mijn gyneacologen zei nl. dat ze het normaal om de maand doen, om de natuur een kans te geven, en ivm die hormonen.
Ik gebruik verder niks, alleen die pregnylspuit.
Vroeg me dus af hoe jullie dat doen.
Mijn hart zegt: zo snel mogelijk die IUI afhandelen en dan op voor IVF.
(onze arts geeft IUI bij ons geen grote kans, wij zijn al meer IVF geval)
Dus gewoon doorgaan iedere maand…
Maar voor mijn eigen gemoed en geestelijk welzijn, is het misschien beter om ff een maand over te slaan.
Alhoewel ik alleen last heb van emotionele instabiliteit zo’n 3 dagen voor en 2 dagen na mijn menstruatie.
Zit nu dus ff te dimdammen of ik wel of niet zal bellen voor een volgende poging.
Mijn mannetje maakt het niet uit, die wil zich graag aanpassen aan mijn gemoed. Wat een dotje is het toch!
Groetjes
Pebble
Hoi pebble
Wij gaan als het kan gewoon iedere maand voor de iui. Bij mij is het dan ook vanwege de endo bijna uitgesloten dat ik op de natuurlijke weg zwanger zou worden. En doordat de endo steeds erger wordt is het zaak om eigenlijk zo snel mogelijk zwanger te worden, dan zijn de kansen groter geloof ik. Wel hebben we de afgelopen keren pech gehad omdat het toen eens in de kerstvakantie viel en dan geen iui werd gedaan, daarna een overstimulatie en ik moet zeggen die rust een maand is ook wel lekker. Geen twijfels nergens aan denken gewoon niks. Maar twee maanden baalde ik wel van hoor, dan wil je toch ook weer door.
Veel succes met je beslissing