ff korte update
Ben bij het zkh geweest en het baarmoederslijmvlies was te dik en ze dachten dus dat er nog een bloeding moest komen. Maar op deze manier zijn mijn laatste menstruaties verlopen dus nu weet ik niet of dat dan wel goed is geweest. Hebben nu bloed afgenomen en moet nu wachten op de uitslag.
Hoi Juudje,
Je baarmoederslijm te dik? Jeetje, vervelend zeg!
En al helemaal na die erge ongi en de pijn van afgelopen week!!! :wall: :?
Waar gaan ze dan nu op testen, wat kan er aan de hand zijn? Of kan het door je endo komen? Wanneer krijg je de uitslag?
En dan mag je zeker nu ook niet met de Clomid beginnen, of wel?
Heel veel sterkte, meid!
Groetjes,
Jippie
Ik heb net telefoontje gehad en ze dachten in eerste instantie aan een eventuele zwangerscap. Maar dat kan dus helemaal niet, we hebben niet meer geklust vanaf het moment dat het ook niet meer mocht. Ook zijn de afgelopen drie menstruaties zo geweest en toen verder geen echo’s gehad en dergelijke.
Bloedonderzoek was nog niet binnen en mag ook niet beginnen met de clomid, moet morgen weer telefoontje afwachten.
Tot zover
Bleek uit het bloedonderzoek dan dat je niet zwanger bent, of krijg je daar morgen de uitslag van? Wie weet is ergens een zaadje blijven hangen, hihhihi. Zou wel leuk zijn, als je nu toch stiekem zwanger bent. Maar je bent toch wel ongi geweest?
Wat voor effect heeft dit alles dan op deze ronde?
Moeten jullie nu weer een ronde overslaan, of kun je bijvoorbeeld morgen ook nog met de Clomid beginnen?
Sterkte ermee!
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
Juudje: Heb je al een telefoontje gehad van de gyn?
Marientje: Hoe gaat het met jou?
Op welke dag zit je nu en ben je alweer met de testen begonnen?
Dan hebben jullie binnenkort toch jullie 4e poging?
Ik ben vandaag weer voor een fm geweest. Ik heb nu één follikel van 14 mm, dus het groeit niet zo snel nog. Maar er zit gelukkig vooruitgang in! Ik moet vrijdag weer voor een meting en dan denk ik dat we zondag of maandag de inseminatie hebben. Jammer genoeg dan weer zo laat in de cyclus (rond dag 26), maar goed… dat vormt geen probleem en we hebben evenveel kans als wanneer de inseminatie vroeger is. Alleen duurt een ronde dan zo lang en moet je zo vaak naar het ziekenhuis. :wall: Er is nu dus afgesproken dat we de volgende ronde (hopelijk is die niet meer nodig? ) op dag 3 beginnen met een hogere dosis te spuiten. Dus meteen 1,5 ampul ipv 1 en dan verwacht de fert.arts dat het wel sneller zal gaan de volgende keer. Ik hoop het maar!
Groetjes,
Jippie
Hoi Juudje
Balen weer wachten ik hoop dat ze snel je uitslag hebben van het bloedonderzoek en ben benieuwd wat eruit komt. Ik hoop dat je deze poging gewoon kan doen en je gewoon lekker met clomid kan beginnen…
Jippie dit weekend waarschijnlijk inseminatie dat schiet al op. we gaan haast gelijk op ik mag 25 feb weer gaan testen positief is die meestal binnen 2 dagen bij mij dus dan heb ik net na jou inseminatie. Spannend
gr marientje
Hoi Marientje,
Zou wel leuk zijn als we tegelijk opgaan.
Kunnen we elkaar een beetje steunen in de wachtweken!
We wachten het af…
Groetjes,
Jippie
Ze hebben inderdaad ook het bloed getest op een eventuele zangerchap, maar deze was negatief. Dat was al duidelijk want we waren braaf geweest .
Mijn hormoonspiegel gaf aan nu op dag 4 te zitten en moest dus gelijk gaan slikken vandaag. Vrijdag zou ik dan de eerste fm al hebben, maar heb dan een begravenis dus morgen even bellen of het eventueel zaterdag zou kunnen.
Jippie en Marientje spannend voor jullie, bijna tegelijk op en ik kom er achteraan dus laten we hopen dat het prille voorjaar iets moois te brengen heeft.
Hoi Juudje,
Gelukkig kon je vandaag nog met de Clomid beginnen en hoef je geen ronde over te slaan! Neem je nu 50 mg dan?
Ik denk zelf dat we zondag of maandag de inseminatie hebben, dus dan ben jij ook bijna in aantocht.
Wel leuk als we dan alle drie ongeveer tegelijk op gaan. Hopelijk kunnen we dan ook alle drie meteen verhuizen naar een ander topic! Hihhi, dan zou het hier wel leeg worden zonder ons drietjes, want over het algemeen kleppen wij hier het meest.
Afgesproken?
Groetjes,
Jippie
HOi Jioppie
Ik vindt het een goed idee als we met z’n drietjes tegelijk zwanger raken hahaha… nu nog afwachten wat moeder natuur voor ons in petto heeft.
Juudje ben blij voor je dat je weer met clomid mocht beginnen
gr marientje
Ja super met z’n alle naar het een volgende topic
Ik ben nu inderdaad begonnen met clomid 50mg. Aankomende maandag eerste fm is dan dag 10 volgens zkh.
succes voor jullie allemaal !!!
:thumbup:
weer spannend dus, en ikke hoe is het met jou
juujde succes meid dat deze ronde voor jou mag zijnen weet je??
Ik mag deze maandnniet als iknmijn energie naar jou over doe?
Afspraak? Duim en hoop ik extra voor hiero :mrgreen:
En waar schrijft hedje? ik heb nu wel wat tijd extra om te duimen,
dus voor jullie allemaal,
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
fijn dat je weer aan de clomid bent juudje
ik duim voor jullie !!!
en bianca; ik duim nu ook even voor de anderen.
deze cyclus doe ik even niet mee.
mm owkee sorry nu ja dan bundelen we onze krachten voor de dames hiero,
Dat moet toch iets teweeg gaan brengen zou je denken.
Dank jullie wel
hopen kan altijd he?
meid hoe ist, nu , ik kreeg geen reactie via msn, hopelijk wat opgeklaard daaro,
:-*
Hoi allemaal,
Wat is het hier rustig, zeg!
Maar goed, iedereen is ook weer pas aan een nieuwe ronde begonnen.
Juudje: Hoe gaat het met jou? Heb je ook last van de bijwerkingen van de Clomid, of kun je nu wel verschil merken omdat je minder neemt?
Alvast heel veel succes met je fm maandag! Ik ga duimen voor een paar mooie follikeltjes!
Marientje: Ben jij alweer aan het testen?
Heb jij ook nog zo’n last van de Clomid?
Hedwich: Hoe gaat het met jou?
Je slaat deze cyclus over, toch? Wanneer begin je weer aan een nieuwe poging?
Ikke: Hoe gaat het met jou?
Bianca: Heel veel succes met alles! Balen dat je nu eventjes niet zwanger mag worden! :wall: Je hebt toch medicijnen voor twee maanden, als ik het me goed herinner van een ander topic?
Ik ben vanochtend weer voor een fm geweest en er zat een follikel van ruim 18 mm. Dus vanavond de Pregnyl zetten en dan hebben we zondagochtend de inseminatie (poging nr.5)! Dus ik ga de rij aanvoeren deze keer, hihhi. Hopelijk mogen Marientje en Juudje me snel volgen in de wachtweken, anders ben ik zo zielig alleen! En dan gaan we ook alle drie over ruim 2 weken verhuizen naar het november 2006 mama’s-topic! Goed?
Alvast een prettig weekend!
Groetjes,
Jippie
Jippie
November topic klinkt goed.
Merk niet heel van de clomid al was ik vandaag wel emo, maar hadden een begravenis van opa van Mijn vriend.
Verder alles rustig, en super dat je een follikel van 18mm hebt. Ik ga voor je duimen
Hallo Meiden,
Vanaf hier succes met alle IUI pogingen, voor wie daar mee bezig zijn.
Wij hebben onze 2e poging donderdag gehad.
Hup, kaarsje voor mijn raam vannacht, duimen draaien, heb alle goden inmiddels aangeroepen en een compleet offer gebracht aan de god van de vruchtbaarheid, welke dit ook mag zijn!!! Als het nu niet wil…
Maar ik had een vraagje over clomid…
Wordt dit alleen gebruikt voor een regelmatige cyclus en eisprong opwekking, of bevordert het ook de vruchtbaarheid en mogelijk ook de innesteling?
Mijn cyclus is nl normaal en ik heb ook een prima eisprong.
Gebruik nu geen clomid, heb alleen pregnyl gehad, maar de kans bestaat dat ik wel aan de clomid ga.
Maar als het alleen gebruikt wordt om de cyclus te reguleren enzo, zal het voor mij niet noodzakelijk zijn.
Ik ben nl, niet zo’n fan van al die hormonen, snappie?
Toedeloe
Pebble