IUI deel 4

Juudje: Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt!

Jippie: Wat erg :frowning: de hoeveelste IUI poging ga je nu doen?

Jippie dit vind ik balen zeg :cry: had het zo leuk gevonden voor je.

Sterkte zal aan je denken.

Marientje en Juudje ik duim nog steeds en heel hard!!

Myla welkom en hopelijk mag het voor jou ook snel weer raak zijn en gezond.

Succes allemaal en ik denk aan jullie :-*

He meiden

Hier nog steeds niets in zicht die iets donkerdere afscheiding is ook weer weg soms kramp in buik maar ook dat gaat weer weg ik wordt hier gek van als het dan toch negatief is laat ze dan maar komen die rode duivels. iedere keer wordt je geduld weer op de proef gesteld lijkt wel. Juudje balen meis negatieve test.

jippie jij ook balen meis toch nog ongi die rottige duivels ook :twisted: ze komen maar wanneer ze willen…zetten een persoons leven helemaal op de kop.

Myla welkom gezellig dat je er ook bij bent.

gr marientje

Hee meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven! :-*

Juudje: Ik heb al sinds april geen IUI meer gehad. Vorig jaar oktober zijn wij begonnen met IUI. Na de 1e poging kreeg ik cystes door het hormoongebruik. Ik ben toen op een wachtlijst gekomen voor een kijkoperatie en de oproep daarvan kreeg ik pas in maart dit jaar. In de tussentijd konden wij dus niet verder. Na een echo bleek dat de cystes vanzelf waren verdwenen! 8) In maart en april hebben we de 2e en 3e IUI gehad. En sindsdien is er steeds wat tussen gekomen en werd de 4e poging steeds uitgesteld (door een HSG-onderzoek, vakantie, veel te vroege eisprong, gemiste eisprong, daarna helemaal geen reactie meer op de Clomid) Deze keer had ik dus ook geen IUI gehad, en was ik overtijd in mijn eigen cyclus. Op dag 28 heb ik een positieve ovulatietest gehad, en ik heb de eisprong toen duidelijk gevoeld, en vandaag dus pas ongi, na 12 dagen overtijd te zijn geweest. Heel erg vreemd, ik denk zelf dan ook aan een foute innesteling. Ook omdat ik heel erg veel zwangerschapssymptomen had. Normaal gezien is het niet logisch dat je een heel eind overtijd gaat. Je luteale fase kan wel wat langer zijn dan normaal misschien, maar erg lang overtijd gaan na een IUI is volgens mij niet echt gebruikelijk. Op welke dag zit je dan nu? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, hoor! Misschien heb je te vroeg getest? Ik duim voor je, meid!

Myla: Ik begin op dag 4 weer met Clomid en dan een hogere dosis. Hopelijk slaat dit wel goed aan. Met 50 mg kwam de eisprong te laat voor een IUI, pas op dag 28. Dus hopelijk nu een snellere reactie! Maar ik heb soms wel het gevoel dat ik imuun voor Clomid aan het worden ben… :? Maar als alles goed gaat, hoop ik dat we over een week of twee dan eindelijk aan onze 4e IUI-poging kunnen beginnen!

Claudia: Lief van je! Gaat alles nog goed met jouw en je mini-beebje? Wanneer heb je de eerste echo? Ik vind het erg jammer dat ik je nu niet kom vergezellen bij de juli-mama’s. Dan maar hopen dat de 4e poging door kan gaan bij ons en dan kan ik misschien nog net bij de juli-mama’s, als die poging lukt! :wink: Ik ga duimen dat alles goed blijft gaan met jou en de beeb!

Marientje: Je maakt het wel spannend, hoor! Inderdaad, als het negatief is kunnen de duiveltjes beter maar meteen komen. Wij hebben nu twee weken in spanning gezeten en dat sloopt een mens wel! Of meteen op je nod een positieve test, dan ben je ook van het gezeur af! :wink: Ik ga nog even voor je duimen, meid. En zolang er geen duivels te bekennen zijn, is er nog hoop, hoor! Succes met afwachten!!!

Doei, dames!

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Nou ik hoef niet meer in spanning te wachten hoor waar ik gisteren om vroeg is vandaag gekomen … :twisted: precies…ongi ik ben wel blij ik had al het idee een negatieve test blijft een negatieve test dus nu kunnen we tenminste door met IUI poging nr 2 ik ga me weer aanmelden voor de nieuwe ronde in het zkh en dan gaat het hele riedeltje weer opnieuw beginnen, dag 3 tot 7 clomid, vanaf dag 13 LH testen, dan weer inseminatie en dan weer wachten…

Hoe is het met jou Juudje ? al iets in zicht

gr marientje

Marientje: Balen, meid! :cry: Gaat het een beetje met jullie?

Maar we gaan weer vol goede moed op naar de volgende poging, hoor! Misschien gaan we dan wel tegelijk op, als onze poging deze keer door kan gaan, tenminste. Dan zouden we elkaar wat kunnen steunen in de beroerde wachtweken.

Heel veel sterkte! :-*

Juudje: Al goed nieuws te melden?

Groetjes,

Jippie

Het nieuwe nieuws is dat er nog niks nieuws te melden is. Heb nu wel wat meer last van gelig afscheiding :oops: , maar verder nog geen veranderingen.

Marientje hoe veel was je overtijd.

Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, dan houd ik zelf meestal zondag aan. Twee dagen van te voren ook met iui had ik altijd al last van donkere bruine afscheiding/propjes. Ook daar nog niks van te zien.

Ik heb een vrij constante cyclus van ongeveer 28 dagen, en soms 29 dagen en op dag 14 een eisprong. Een keer ongeveer half jaar geleden 35 dagen, toen was ik ziek geweest en had ik een latere eisprong waarschijnlijk, maar had toen wel al vanaf dag 28 last van die afscheiding.

Nu zit ik op dag 35 van mijn cuclus, heb een positieve ovutest gehad op dag17, dus drie dagen later dan normaal. Dag 18 de iui en dan 14 dagen later is dag 31 nod. Ik ben nu dus 4 dagen overtijd, dus nog niet zo heel lang, maar wel heel spannend ook al was de test gisteren negatief.

Marientje balen dat zeg %$^@!& Ik ga :thumbup: voor de volgende ronde.

Jippie met mij gaat het goed en ik heb 16 nov de eerste echo ik laat het weten hoe het is gegaan.

Juudje jij maakt het nu wel heel spannend :dance: :pray: :mrgreen:

He juudje,

Ik was 3 of 4 dagen overtijd denk ik als ik die 15 dagen aan houdt die het zkh doorgegeven had voor ik kon gaan testen. voor jou is het nog spannend ik ben zo benieuwd.

Jippie je hoor het gaat wel goed hier ik wil graag aan de 2e poging beginnen. Ik heb een beetje zitten rekenen vanaf 20 november mag ik weer gaan testen (LH) inseminatie zal dan eind november zijn denk ik wie weet kunnen we onze ouders wel een heel erg leuk kerst cadeautje geven…het zou leuk zijn als we samen op gaan inderdaad.

gr marientje

Gaat tie nog goed Juudje ? sorry hoor dat ik het steeds vraag maar ben zo benieuwd

gr marientje

De duivels zijn er nog steeds niet.

Ga steeds naar de toilet om te kijken of het inderdaad nog steeds niet zo is.

Is niet erg dat je er steeds naar vraagt, ben er zelf ook heel veel mee bezig. Hoe is het nu met jouw, al een beetje het baalgevoel opzij kunnen zetten? en alle andere natuurlijk.

Volgens mij is het foute boel en zullen ook hier spoedig de rode duivels arriveren. Net merkte ik met naar toilet gaan al wat rozig spul op :frowning:

ach wat vervelend nou… :cry:

sterkte

liefs Suzanne

Ik ga nog even voor je duimen, Juudje!

Misschien dat het toch niet doorzet? Ik las op een ander topic dat je nog steeds een hoge temperatuur hebt, en dat is wel een goed teken.

Sterkte, meid! Hou ze binnen, die rotduivels! :twisted: :wink:

Ik moet morgen weer met de Clomid beginnen (100 mg). Daar zie ik wel erg tegenop. De vorige keren had ik 50 mg en daar had ik al heel veel last van. Ik ben dan vooral vaak duizelig en heb heel veel last van opvliegers. Hebben jullie dat ook? En dan nu dus de dubbele dosis… Nou ja, het is voor een goed doel. Maar ik hoop wel dat het nu eens supergoed gaat aanslaan! :pray:

Groetjes,

Jippie

Jippie ik ga voor je duimen. Tot nu toe heb ik alleen nog iui behandelingen gehad zonder hormoon of andere medicijnen.

juudje ow wat rot,

hoe ist met je?

Wat rottig Juudje :frowning:

Ik moet nog wachten tot volgende week vrijdag, maar ik ga echt niet teveel hopen hoor. Maar die wachtweken maken je wel serieus gek hoor, pff je denkt vanalles te voelen enz… Dat het maar snel volgende week is. En ik probeer er ook niet aan te denken, maar het lukt me gewoon niet :frowning:

Veel liefs,

Myla x

Dank jullie wel

Ja het is erg lastig Myla

Vindt het ook zo knap hoe de meiden het elke keer weer volhouden, ik had nu zo’n hoop en dan toch weer mis. Het zet nog niet echt door, heb ook nog geen pijnen, maar de roze afscheiding is wel donkerroze geworden. Zie dit alleen nog bij het afvegen. Dus het is een vreemde cyclus alles bijelkaar.

Het licht rozige slijm wordt donkerder, wel alleen nog met naar toilet gaan. Heb ook geen ongi krampen nog.

Wel denk ik dat het iets is gebeurt in mijn lichaam anders zou je niet zomaar zoveel dagen voor mij dan overtijd zijn. Misschien toch een bevruchting plaatsgevonden en een niet volledige innesteling. dat zou betekenen dat mijn ei door de eileider is gekomen. Daar houd ik me nu maar aan vast en zal het vragen bij de volgende laatste niet-gestimuleerde inseminatie.

Heb net mijn temp gemeten afgelopen dagen zat hij rond de 37.1 's morgen en 's avonds. Nu was hij 37,5. dus misschien ook nog wel een griepje onder de leden, al voel ik me op het verdrietige na dan best ok.

Maar ik blijf duimen voor jullie :thumbup:

He juudje

balen meis toch ongi…stom he toch overtijd enzo ik begrijp het soms ook niet meer. Maar eh meid we gaan door naar de volgende ronde. jippie ook als het mee zit voor haar. ik voel me zelf momenteel heel positief over de 2e ronde ik had al een gevoel dat het niet raak was na die negatieve test daardoor heb ik het wat makkelijker van me af kunnen zetten en heb ik nu dest meer zin in de 2e poging. Mij man en ik gaan zondag op maandag lekker een nachtje naar preston palace das wel lekker even er tussen uit gewoon lekker saampjes.

Maya voor jou nog even spannend ik ben benieuwd, Jippie ja ik heb ook last van duizelingen met clomid en dan heb ik nog maar 50 mg

nou meiden suc-6 deze nieuwe ronde

gr marientje

Ja wij gaan ook met volle moed de voglende ronde in,

Vandagg tot 4 uur weer niks aan de hand en nu lichte afscheiding weer, wel weer donkerder. Zal morgen wel flink doorzetten. Heb nog steeds wel verhoging 37,6.

Maya nog even spannend en voor de rest heel veel succes.