IUI deel 4

morgen nog een keer clomid slikken en dan ben ik daar gelukkig weer af.

het viel mee deze keer met de bijwerkingen !!!

wel steeds heeeeeeeeeeeeeel erg moe en okee, mn tenen zijn een stukje langer, maar toch minder dan anders !

Hedwich, clomid zijn gewoon pilletjes, hoef je verder niks te spuiten. heb geen idee hoe dat allemaal te werk meot gaan. Ik heb de iui zonder dat er iets gestimuleerd wordt, en met ovu testenmeot ik zelf de eisprong zoeken



Veel succes

bij jan had ik een ander hormoon, toen moest ik wel spuiten.

nu dus clomid van dag 4 t/m 8.

en daarna dus inwendige echo’s.

wanneer gyn zegt ei is groot genoeg, moet ik spuiten met pregnyl.

ca. 24 uur tot 36 uur later is dan de inseminatie

pregnyl spuiten doet mn mannetje

Lijkt me best heavy dat spuiten, wij eerst drie keer zonder hormoon toestanden ben benieuwd, nog een paar dagen en dan weten we of de eerste ronde geslaagd is of niet



:pray:

ik duim voor je !!!

Dag dames!



Net als Syll heb ik lange tijd gepost op dit toppic (ben er zelfs ooit mee begonnen!). Blijf hoop houden want ook ik ben zwanger geworden!

Ik sta al dagen op punt van bevallen :roll: maar blijf jullie volgen en :thumbup: voor goede berichten hier!



Succes en sterkte allemaal!



(41+4)

De eerste ronde in mislukt. De duivels zijn in aantocht, nog wel geen rood bloedverleis, maar wel al flink aan het vloeien. :frowning:

:cry: :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: verdorie zeg, juudje



he meid das echt bahlen,



sterkte en een heeeeeeeeeeeellleeeeeeeeeeeeeeee dikke kus van mij



knuf bianca :-*

morgen dag 10, eerste echo.

zal nog wel weinig te zien zijn.

er zijn 4-5 eicellen.

1 is wat groter, was bijna 10.

donderdag weer !

Hoi Hoi,



Ik dacht ga ff kijken ofdat er goed nieuws is…maar helaas het is niet gelukt bij jeltje en van juudje moeten we nog even afwachten :pray:

Nou bij is ook weer niet gelukt, ga vanavond weer beginnen met spuiten.

Volgende week dinsdag naar gyn voor de FM echo en hopelijk vrijdags weer de inseminatie :pray:



Hedwich dat is positief bij jou hoop dat ze nog ff lekker doorgroeien :mrgreen: succes.



verders iedereen sterkte en succes ik :thumbup:



Liefs Claudia

Hoi Jel,



Hoe was jullie vakantie? En hoe is het afgelopen, hebben toch nog goed nieuws mee naar huis genomen, ben zo nieuwsgierig?

Zoals je ziet wordt het bij mij spannend, ik ga morgen testen. Ik ben tot een uur of 3 een beetje missleijk geweest en begint nu lekker weg te trekken.

Spannend Hedwich, eentje al 10 dat is goed nieuws :thumbup:

Balen Claudia ik ga voor je duiemn



Hier minder afscheiding dan gisteren, nog steeds geen rood bloed te bespeuren, wel last van krampen. Het erge is dat het je een beetje hoop geeft maar ik weet gewoon dat het niet zo is.



Vandaag op het werk werd veel gevraagd hoe het met me was. Antwoord gegeven dat het dus deze maand niet gelukt was. Een collega heeft het zelf ook meegemaakt, maar die wilde geen poespas meer die is coor adoptie gegaan en daar begon ze vandaag over. Ik de hel dag verder maar tranen weggeslikt maar kon het thuis niet meer droog houden.

ik duim ook heel hard… :smiley:

HOi meiden,



Juudje :frowning: balen mislukt



Hedwich duimen voor jou dat je eitje goed door groeit



met mij gaat het wel ik zit in een dip wacht nog steeds op m’n eerste poging IUI ik wordt maar niet ongi test negatief ik wordt er echt gek van zit nu al op dag 48 in cyclus nog nooit eerder gehad zo ver in de cyclus. ben wel onregelmatig zonder clomid. Gelukkig heb ik vanmiddag een tel. afsp met m’n gyn kijken wat zij ervan zegt.



gr marientje

Marientje dat is inderdaad wel een lange tijd wachten zeg. Jij moet ook gewoon zelf met ovu testen je ei opzoeken. Best lastig vind ik dat, en ik heb een hele regelmatige cyclus, maar dan ga ik toch twijvelen.



Veel succes, en wat zei de gyn vandaag door de tel.



Groetjes

zat nu 1 op 14 x16



zaterdag moet ik om half 9 bellen om te vragen wanneer ik kan komen voor weer een echo

Hoi juudje



ik had gisteren afgesproken dat ik vrijdag langs kon komen voor een echo en een zw.test van het zkh die kon ik vanmorgen weer afbellen toch weer ongi :frowning: balen maar het potitieve eraan is dat ik nu toch voor de 1e keer IUI ga krijgen. begin zaterdag met clomid tot dag 7 en vanaf dag 13 moet ik ovu testen gaan doen.





Hedwich dat gaat de goeie kant op meid.



gr marientje