IUI deel 4

he jammer marientje



ik wens je alvast succes !!!

Hedwich :thumbup:



Marientje balen, nu de eerste poging iui, :pray:

okeeeeee is ikw eer.

links was blijven steken op 10 bij 12

rechts is 17 bij 22 !!

dus daar moeten we het van hebben.

vanavond pregnyl spuiten (heeft hubbie vast wel zin in :wink: )

en dan maandag inseminatie.

Succes hoor Hedwich! (en de rest natuurlijk ook)!!!

txx !!!

hedwich suc6!!!

txx !!!

het is toch wel weer spannend hoor !!!

wel leuk, dat 2 van de 3 echo’s door dezelfde gyn is gedaan.

mijn eigen heb ik deze ronde niet eens gezien,…

misschien met de inseminatie??





kwam er net achter dat we nog pregnyl moesten spuiten :oops:

was de bedoeling tussen 20.00 en 22.00…



maar het is ieg langer dan de minimale 24 uur :stuck_out_tongue:

Succes Hedwich :pray:

Oh hedwich wat super spannend…ik ben aan het duimen hoor



gr,

marientje

ik ook hihi

de inseminatie werd gedaan door de rustigste gyn (man) van de 6 die hier zijn

hij had bij mij nog niet eerder een inseminatie gedaan.

dus zijn manier van succes wensen was een nieuwe; en nu maar hopen dat 1 van de jongelui de eicel wil bevruchten :mrgreen:

Hallo allemaal,



Ik ga toch maar hier ook meepraten als dat mag :oops: Ik ben een alleenstaande vrouw en ben samen met een vriend van mij bezig om via KI/ZI moeder te worden van ons eerste kindje. Ik val op vrouwen en hij op mannen, dit om verwarring te voorkomen :mrgreen: Vorig jaar ben ik begonnen met daadwerkelijk stappen te nemen en sinds afgelopen augustus bezig met de inseminaties! :stuck_out_tongue: In september geen insemi gehad omdat hij (de vader/donor) op vakantie was. Gister heb ik net de laatste van 4 insemi gehad van deze maand dus nu is het afwachten. Ik vind het super spannend en ben er veel te erg op gericht merk ik, maar ik neem het mezelf niet te veel kwalijk omdat het nu eenmaal niet anders kan. Op deze manier moet je al die dagen bijhouden en is het bijna onmogelijk er niet mee bezig te zijn :slight_smile: Wanneer we een kindje zouden krijgen gaan we samen co-ouderschap doen. Het kindje zal bij mij wonen en alle beslissingen liggen bij mij maar hij zal ongeveer 1 a 2 dagen in de week het kindje thuis hebben en hij wil gewoon pappa zijn en in alles meehelpen ook financieel :stuck_out_tongue: Ik hoop dat ik bij jullie mag meepraten :oops: hier want op deze manier zwanger worden is toch net even anders dan gewoon en ik merk dat ik dat mis tussen de gewone maandclubs op dit forum :expressionless:

spannens hed!!



ik duim zoooooo hard voor jullie!! :-* :-* :-*

jongelui hard aan het werk!! :wink:

hoe is het nu met je??

hoi zorro,

tuuuuurlijk mag je meekletsen !!



txx allemaal voor het duimen !!!

hoe ik me voel?

zoals elke keer na inseminatie, zijn verkeersdrempels niet fijn om over heen te rijden :?

echt heel raar.

normaal race ik er altijd zo overheen met mijn spartamet.

maar de dag na inseminatie, is het bijna stapvoets,…

Hedwich veel succes en ik duim voor jouw.

Hoi Hoi,



Hedwich ik ga heel hard voor je :thumbup: enne over die verkeers drempels…komt dat dan omdat je een kramp heb ofzo :oops: ben best nieuwsgierig



Zorro welkom ook voor jou/jullie is het heel spannend.

Mag ik vragen hoe de behandeling dan in zijn werk gaat, want je vertelde dat je vier inseminatie hebt gehad deze maand. Doe je dat zelf of moet je dan ook naar het ziekenhuis en moet je ook hormonen gebruiken?



Jeltje ben je al terug van vakantie??? Hoe was het en wat heb je noggggg nieuws???



Marientje hoe gaat het met jou, mag je al beginnen met IUI



NOu ik ben gister bij de gyn geweest ik heb niet 1 follukel maar 7 rechts heb ik der 3 en links heb ik der 4 :?

Ze zijn ongeveer de zelfde grote 12 a 14 mm ik heb morgen weer een fm.

Ik hoop dat er zo’n 5 a 6 gestopt zijn met groeien, anders gaat de insemintatie niet door.

Wat zit het lichaam toch raar in elkaar :wink:

Nog een vraagje als de inseminatie niet door gaat, dat het dan wel wordt gezien als poging 5??



Succes iedereen ik :thumbup:





Liefs Claudia

Hoi Claudia,



Ik wist niet dat IUI nog zo moeilijk kan zijn. Ik dacht er echt anders over gewoon hups IUI en dan afwachten maar dat is helemaal niet zo begrijp ik nu ? teveel, te weinig, te groot, te kleine eitjes enz…



Ik was bezig met clomid, vandaag laatste dag alweer. Vrijdag krijg ik een echo en vanaf dinsdag 18 okt moet ik LH testen gaan doen positief dan ga ik voor de 1e poging…



gr marientje

Hoi Mariente



Er zijn iui en iui pogingen. Wat ik wil zeggen dat sommige gstimuleerd zijn en sommige niet. Ik heb een ronde iui erop zitten zonder hormoontoestanden of andere dingen. Alleen maar ei opsporen met lh testen en dan de volgende dadg vindt de inseminatie plaats.



Groetjes Juudje

Claudia: Ik ben eerst begonnen via het ziekenhuis om daar de inseminaties te doen, maar toen ik een donor vond in 1 van mn goede vrienden en de slagingskans groter is als je het zelf doet met vers zaad was de keuze snel gemaakt :mrgreen:

Ik ganaar hem toe, we drinken kopje thee, hij gaat slaapkamer in, doet zn ding, dan doet hij t in de spuit, dan ga ik slaapkamer in, spuit het leeg en blijf zo even rustig liggen 10 min met een kussen onder mn bips omdat het er anders meteen weer uitloopt :?

En dan is het dus wachten geblazen net als bij jullie :pray: :pray:

Claudia0161; als het niet doorgaat omdat je teveel eitjes hebt, is het geen iui poging.

dat geldt ook als blijkt dat een eicel van de vorige cyclus een cyste is geworden.

ik duim voor je dat er een paar klein blijven !!!



mbt verkeersdrempels.

is wat moeilijk uit te leggen hahah

het is niet kramp ofzo.

maar heel erg gevoel alsof je heeeel hard naar beneden klapt ofzo.

He juudje



ik krijg het zelfde als jij dan zonder stimulatie van spuiten alleen wel met clomid voor m’n onregelmatigheid. Valt het een beetje mee insemineren ? hoe heb jij dat ervaren?



gr marientje