IUI deel 4

Bij mij is het wel soiets als hup en klaar, er wordt niet gekeken hoe groot het eitje is of er teveel zijn. Bij mij worden ze dan ook niet gestimuleerd, dus zo gauw ik een pos lh test heb, gaan ze ervanuit dat het goed is.



"s morgens voor half negen moet het potje met zaad naar het lab,En later op de dag dan spuiten ze dat even in, ik had er verdre geen last van.



Was zo gebeurt eigenlijk.

hoi hoi,



Ikke is blij maandag is weer de grote dag :dance: hoop de laatste keer :pray:

Maar dat hoopt iedereen natuurlijk :wink:

Twee eitjes waren gegroeid naar 15 en 16 mm en de andere waren klein gebleven. De ene zit links en de andere zit rechts dussss ben benieuwd.



Zorro bedankt voor je uitleg ik had er nog niet veel van gehoord.

Succes en ik ben blij voor je dat je zo’n goede vriend hebt die je daarbij wil helpen en steunen. Ik ben benieuwd hou ons op de hoogte :mrgreen:



Marientje ik ben benieuwd hoe je echo morgen is.

En het IUIen verloopt inderdaad voor ieder anders maar het heeft voor mij vandaag weer goed uitgepakt en mag ik maandag voor de insemi.

Dat LH of IH zijn dat van die testen om je eisprong te meten ofzo (sorry als ik niet heb zitten opletten)??



Hedwich bedankt voor je antwoord.

Ik heb gelukkig niet dat gevoel der dag er na zoals jij beschrijf, succes ermee en voorzichtig fietsen dan hihi!

Ik heb wel iets raars misschien :oops: dat ik geregeld naar de wc gaat om te kijken ofdat het er niet uit is gelopen hihi niet verder vertellen hoor :silenced:



Andere meide succes



Liefs Claudia

hihi

ik snap wat je bedoelt hoor.

ik heb ook altijd als ik overeind ga van knijpuuuuuh

en binnen blijven jullie :oops: :mrgreen:

heeeeeeel veel succes meis !!!

Claudia, dan gaan we denk ik bijna tegelijk. Ik verwaxcht ak maandag pos lh test dus ak idnsdag de inseminatiue

hoe gaat het met iedereen ?

Heb nog niet getest, moet 4 uur na de eerste ochtend urine, dus tot nu toe nog geen nieuws. Hoe is het met jouw?

ja wel goed hoor

nog een week wachten he

maar denk niet dat het te raak is

vraag me niet waarom, is gewoon een gevoel

Ik zit nog in mn wachtdagen :pray: :pray:

Hoi meiden,



Ik heb vrijdag die echo gehad was zo klaar even kijken of er al eitjes groter waren en dat was zo en toen kon ik weer gaan. Morgen ga ik starten met die LH testen die zijn inderdaad om te pijlen of je eisprong eraan komt. Erg spannend allemaal.



Claudia suc-6 met insematie vandaag en Juudje al een positieve test ?



gr marientje

Hoi Hoi meide,



Voor jullie allemaal :-* dat jullie aan mij denken vind ik lief :mrgreen:



Juudje ik gat hard voor je duimen dat je morgen je insem hebt.



Hedwich hou ze der in he nog maar 39 wk je kunt het :wink:



Zorro hoe gaat het bij jou??



Marientje ik doe hard voor je :thumbup: dat je mag gaan beginnen

ik ben benieuwd wanner je mag gaan.



Nou ik ben vandaag geweest…de beweegelijkheid was wat beter maar de aantallen waren weer eens niet om naar huis te schrijven :?

Maar goed we blijven positief we hebben der maar een nodig toch :pray:



Hebben jullie nog wat van jeltje gehoord??

Ze zou toch maar een week op vakantie zijn…ik ben erg benieuwd ofdat ze goed nieuws heeft.



Liefs Claudia

Gisteren geen pos test, misschien vandaag.



Meiden die ook met lh testen in de weer zijn hoe doen jullie dat? Volgens de gyn mag ik niet de eerste urine gebruiken, en volgens de buisluiter, als er maar minimaal 4 uur tussen zit…



Dus vanochtend maar vroeg naar de toilet geweest en dan 4 uur later nog maar eens.

Bianca: Was zondag en gister erg misselijk met vreetbuien, maar weet het echt niet :frowning: Ene moment denk ik, zal ik zwanger zijn, maar wil mezelf niet gekmaken dus ik hou het voorlopig op een griepje maar hoop het andere :mrgreen:



Juudje: Ik doe de ovulatietesten altijd op hetzelfde tijdstip na 1 of 2x naar de wc geweest te zijn sochtends en wat gedronken te hebben. Succes! :stuck_out_tongue:

Weer neg getest, ik heb eigenlijk altijd een regelmatige cyclus en zelfs deze test maakt me nu onzeker.

Hoi Juudje,



Ik moet juist wel de 1e ochtend urine gebruiken en voor 9 uur ook nog raar he dat iedere gyn wel wat anders zegt kunnen ze niet gewoon 1 richtlijn volgen das veel makkelijker voor ons…hahha



Ik heb vanmorgen trouwens m’n eerste LH test gedaan en ik had een naast de duidelijke controle streep een vaag streepje ernaast. Op het pakje staat dan dat het negatief is maar de gyn wil dat ik dan bel om een of andere reden. Moest er vanmiddag nog een doen weer zelfde vage streepje. Dus nu moet ik morgen ochtend voor echo. Kijken ze even hoever het staat. Ik heb zelf het idee dat ik m’n eisprong nog moet krijgen heb beetje buikpijn. Nou ik zie het morgen wel weer.



gr marientje

Marientje



Inderdaad vreemd, wel fijn dat jij in ieder geval die echo krijgt, toch meer zekerheid.



Welke testen gebruik jij om de lh te meten?

Nog steeds geen pos test



Heb net het zkh gebeld, wordt vrijdag na 12 uur pas terug gebeld. Snap er niks meer van.



:frowning:

Juudje



:-* van mij en sterkte, vervelend hoor die onzekerheid he?



Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat juist de testen je wat duidelijkheid gevenen niet deze onzekerheid!!



Meid ik blijf duimen voor je!! :-*

Juudje: op welke dag zit je en hoe lang is je cyclus meestal? En welke testen gebruik je? je hebt het over de ovulatietesten neem ik aan?

Hoi Juudje,



Ik gebruik die van Uvu lady van het zkh. Wel balen hoor nog steeds negatief.



Ik heb vanmorgen een echo gehad ik had 3 follikels van 19, 22 en 23 mm erg groot dus. Ik moest ook vanmorgen toen ik op m’n werk kwam (± 09:00 uur) testen toen werdt de streep al dikker. Vanmiddag moet ik er nog eentje doen (16:00 uur)want ze willen echt een goeie duidelijke positieve test hebben om een optimaal resultaat te krijgen.



Er staat al een afspraak voor morgen half 12 eventueel voor nog een echo of meteen IUI. Er is wel sprake of ze het wel gaan doen omdat ik 3 eitjes heb en dus kans op een drieling is aanwezig en ik hoorde ze over eventueel eitjes weg prikken. Er is heel erg veel informatie op me af gekomen vanmorgen krijg er pijn in m’n buik van. Vanmiddag krijg ik uitsluitsel na de test wat we gaan doen. Dus ik laat het jullie weten.



gr marientje