IUI deel 4

Marientje wat spannend zeg



Ik gebruik de cleur bleu testen.



Ik heb normaal een cuclus van 28 dagen, vrij constant moet ik zeggen. De vorige cuclus was ik op woenddag ongi geworden en had ik op dag 13 pos test. nu zit ik op dag 15 en geen pos test. Kan altijd natuurlijk nog, maar had het idee dat het streepje afgelopen maandag wel al wat donkerder was maar nog neit conker genoeg volgens de bijlsuiter, en nu is er bijna geen tweede streepje meer te zien.

Aha… ja ik had dat ook met die streepjes vorige maand… eerst was die vaag en toen opeens een week weg… ik heb een cyclus van 24/25 dagen en deze maand was de test positief op dag 14 en 15… vandaar dat ik het even vroeg want sommige beginnne al met testen op dag 8 ofzo (net als ik de eerste maand :mrgreen: ) Ik blijf voor iedereen duimen!! :pray: :pray:

Zorro heb je toen uiteindelijk nog een pos test gehad.



Morgenochtende ga ik denk ik testen met de ochtendurine.

Juudje: ja maar pas weer op dag 14! Dus er is nog hoop! :stuck_out_tongue:

Sterkte Juudje! :thumbup: :-*

Hoi meiden,



Ik ben begonnen met testen op dag 13 meteen vage streep en vandaag dag 14 heb ik nog steeds niet helemaal een positieve test maar wel een duidelijk zichtbaardere streep. Ik heb zo het idee dat een eisprong best kan wisselen of dat zo is weet ik natuurlijk niet zeker.



Ik heb vanmiddag weer getest en toen was de test het zelfde dus ik gebeld met de gyn die zei dat of deze cyclus gaat over en ze doen geen IUI :frowning: ook omdat ik 3 grote follikels heb en dus kans op 3 ling als ze insemineren) of ze prikken er eentje weg :? en doen dan alsnog IUI erachter aan. Ik schrok toch best wel vindt het doodeng om te gaan maar aan de andere kant moet ik nu niet gaan zitten mutsen na 3 jaar wachten dus ik ga ervoor. Morgen krijg nog een echo van te voren en een gesprek met m’n gyn dus ik zie wel.



Heeft iemand hier misschien ervaring met weg prikken van eitjes ? denk dat ik dan bij IVF moet zijn zeker ?



Juudje sterkte met wachten op dat telefoontje echt super vervelend dat dat zo lang moet duren



gr marientje

He meiden,



Ik heb de 1e keer IUI achter de rug hoor en ook een punctie van een eitje en het is me allebei 100 % meegevallen. NU is het wachten geblazen voor ons. Spannend.



Juudje jij morgen suc-6 met bellen ik hoop dat er ook voor jou positief nieuws komt.



gr marientje

juudje; ik duim voor je



marientje; succes



ik zit nu op dag 10 na inseminatie

maar zo te voelen komt de ongi er aan

we zullen zien (of juist niet :wink: )

Hoi hedwich



oh spannend dag 10 al suc-6 hoor…ik duim mee



gr marientje

Spannende Hedwich



Ik heb vandaag nog een lh test gedaan, wel met ochtendurine… en een pos lh test, morgen een afspraak voor de inseminatie



Ik dacht dat dit verloren maand was, maar gewoon een hele late ei blijkbaar. Test straks nog een keer omdat het eigenlijk beter was om niet de eerste ochtendurine te gebruiken.

Juudje dat klopt, in ochtendurine zit meestal meer lh door de opslag in de nacht dus hoop dat ie straks nog positief is voor je, ik ga duimen! :pray:

Hoi Juudje



Joepieie toch nog positieve test … suc-6 met de IUI meid



gr marientje

Ik heb geen test meer gedaan, hoop gewoon dat hij goed is.

HOi HOi,



He Juudje dat wordt spannend voor jou.



Marientje hoe heb jij de IUI ervaren??



Hedwich en Zorro ik doe heel hard :thumbup: :thumbup:



Liefs CLaudia

Vanochtende de iui gehad, mannetje had voldoende zaadjes. Was wel stukken minder dan de vorige keer, en die gyn maar zeggen dat daarom ook iui is. Maar ddaar klopt dus niks van wij hebben iui omdat ik met die endo zit!!!

Deze keer was best pijnlijk, mijn baarmoeder was wat gekanteld en er was nog iets waardoor de eendebektang niet echt wilde, dus een hoop gewrik, maar het zit er weer in.



Ook vertelde ze dat we na de volgende ronde een evaluatie gesprek hebben over hoe verder, waarschijnlijk dan ook met hormonen en dergelijke. Blijkt mijn eigen gyn overgeplaatst te zijn naar een andere afdeling, krijg ik dus iemand anders.



Nu worden het weer twee spannende lange weken.

Spannend Juudje ik duim weer mee hoor :pray: :-*



En ook voor de rest natuurlijk! :pray: :pray: :pray: :pray:

:evil: :cry:



helaas dag 1 van een nieuwe cyclus vandaag

@hedwich wrote:

:evil: :cry:



helaas dag 1 van een nieuwe cyclus vandaag




:cry: :cry: :cry: :evil:

:cry: :evil: van alle dagen nog wel…grrrr

Hedwich wat ontzettend ***te. :frowning:



Ik weet even niks anders te zeggen.