IUI deel 4

het is helaas niet anders.

deze cyclus neem ik even vrij denk ik.

jan heeft nu herfstavkantie, en dan ben ik liever wat gezellig

Hoi hedwich,

balen meis…

Juudje we zitten samen in de wacht weken ik zit op dag 4 nu , tel je de dag van inseminatie trouwens mee ?

Claudia, het viel me 100 % mee zowel de inseminatie als de punctie,

het wordt echt spannend nu ik heb sinds gisteren gevoelige borsten en nog steeds soort van ongi kramp in onderbuik. Dat kan 2 dingen betekenen of het is raak of ongi is onderweg. Ik wacht rustig af. Moet ongeveer 15 dagen wachten zei de gyn.

Het enige waar ik me voorlopig nu even zorgen over maak is een teken beet was gisteren wezen wandelen zag ik vanmorgen ineens een teek op m’n borst zitten.Mijn man heeft hem gelukkig heel eruit kunnen krijgen met een tekenpincet. Morgen maar ff de huisarts bellen voor de zekerheid en goed in de gaten houden of er een rode kring om heen komt. Vindt het wel eng…

gr marientje

zolang je geen kring ziet verschijnen, is er niks aan de hand.

schrijf het wel even op in je agdena oid.

Hallotjes,

Hedwich balen joh ik heb nog wel zo hard zitten duimen :cry:

Hoop dat je de volgende keer meer geluk heb :pray:

Marientje voel je zo’n teken niet zitten is het dan geen gevoelig plekje nou?? Ik heb der nog nooit een gehad vandaar dat ik er naar vraag en ik hoop idd dat je geen rode kring krijgt.

Gelukkig dat het je allemaal is meet gevallen die punctie ik heb altijd het idee dat het toch wel vrijgevoelig of pijnlijk is. Maar jij ben waarschijnlijk gewoon een bikkel :wink:

Nou ik zit zelf een beetje in twijfel deze keer :think: ik zit nu op dag 7 en ik heb nu sinds een dag of 2 net boven mij schaambeen een soort van krampjes gevoel. En je begrijp nu natuurlijk wat ik denk ZOU HET RAAK ZIJN :pray:

Maar ik durf het bijna niet te gaan geloven dat het zo zou kunnen zijn :?

Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel. Ben bang om weer te veel hoop te krijgen om vervolgens daarlijk weer heftig teleurgesteld te worden.

Pffff dat wachten …geduld wordt echt op de proef gesteld in die wdagen he meide :?: :!:

Liefs en ik duim weer voor iedereen die het nodig heeft Claudia

Hoi Claudia,

He gezellig jij ook in de wachtdagen… ik heb ook van die krampjes/steken gehad op de zelfde plek. Dat wordt spannend…

Ik voelde de teek niet zitten zag hem toen ik ging douchen en de beet is niet gevoelig maar alleen wel een rode plek maar dat komt omdat mijn man het uitgezogen heeft vondt hij een veiliger idee maar ik heb de huisarts gebeld en die laat nog iets horen als ik getest moet worden ook met het oog op dat ik eventueel zwanger kan zijn vindt ik dat voor mezelf een veiliger idee. Als ik moet testen kan het pas over een aantal weken.

hij meiden fijne dag vandaag ik ga naar de tandarts en daarna naar m’n werk doeiiiiiiiiiiiiii

gr marientje

Ik had de vorige keer na de iui, eigenlijk een constante last van mijn buik. Nu weer af en toe wat krampen de ene keer hoog dan weer wat lager. Vorige keer zou ik als ik niet ongi werd twee weken na de iui kunnen testen. Ik zit nu op dag drie

Deze weken vind ik het vervelendste eigenlijk, die onzerheid enzo. maar we zien wel .

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

ik duim voor jullie dames !!!

en die wachtweken, … VREEEEEESELIJK

het liefst zo ik willen, smorgens iui en smiddags kunnen testen hahah

@hedwich wrote:

ik duim voor jullie dames !!!

en die wachtweken, … VREEEEEESELIJK

het liefst zo ik willen, smorgens iui en smiddags kunnen testen hahah

Ja of het bed induiken en twee weken later pas weer wakker worden.

Of pas wakker worden als je zwanger bent, lijkt mij ook wel wat.

die 2 weken slapen lijkt me wel wat :mrgreen:

@hedwich wrote:

die 2 weken slapen lijkt me wel wat :mrgreen:

:smiley: :smiley: :smiley:

Hoi,

Ja dat zou wel lekker zijn wakker worden en zwanger zijn of mogen testen… ik stem voor… :lol:

gr marientje

Ik stem ook voor :dance: :mrgreen:

Liefs Claudia

oooh balen hedwich!! :frowning:

Ik vroeg me al af waarom het zo rustig was, maar er was gewoon een nieuw deel aangemaakt! :mrgreen:

Heeft iemand hier wel eens een cyste in de eierstok weg laten halen? Hoe doen ze dat en doet dat pijn? :?

ik moest toen medicijnen slikken en toen is ie zelf weggegaan.

maar weg laten halen; geeeeeen idee

succes meis !!!

hmm… dat klinkt beter…

mocht je toen tijdens die medicijnen wel verder gaan met zwanger worden? En had je er ook zo’n last van als je ongesteld was? Ik heb namelijk een cyste van 5cm in mn rechter eierstok en nu gaan ze binnenkort kijken of die er nog zit, maar zo te voelen wel! :?

Zorro heb je pijn aan die cyste?

Hier ook weer wat vreemds, had eergisteren heel rozig slijm,. En net met afvegen weer. Eergisteren dacht ik misschien slijm vermengt met wat bloed nog van de eendebek, al heb ik daar nog niet eerder last van gehad.

Deze cyclus toch al veel last van veel slijm, viel de gyn ook al op.

Weet iemand hoe dat kan, en waardoor het rozig van kleur kan zijn?

Juudje: ja ik kruip tijdens mn mensturatie over de grond van de pijn en zou niet kunnen werken zonder mn pijnstillers! Als ik niet ongi ben voel ik hem af en toe wel steken…

Slijm… hmmm… is dat niet gewoon met bloed? Misschien inderdaad iets geschaaft deze keer…

Wat vreselijk die pijnen, ik ken het.

Ik dacht dat het slijm gemengd met bloed was omdat ik de gehel cyclus al veel slijm heb vandaag.

Alleen is het nu roze getint dus gemengd met bloed volgens mij. Net na de iui dacht ik inderdaad ook zal wel iets geschaafd zijn, maar nu 4 dagen later weer opnieuw???

Had jij ook een cyste??

Tja voor een innesteling is het nog beetje vroeg denk, dat is op zn vroegst na 6-8 dagen toch? :think:

Ja is nog te vroeg denk ik ook.

Nee bij mij hebben ze een kijkoperatie gedaan en een ernstige vorm van endometriose geconstanteerd.