IUI deel 4

Hoi Juudje,

Weet dat ik voor je blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Het kan natuurlijk altijd nog een innestelling zijn, toch? Heb je ook last van je borsten???

Ik ga maandag voor de intake bij de gyn, dus wellicht ook mijn tijd om me hier es wat vaker te melden. Vind het alleen zo’n nare titel. Hebben jullie dat niet?

Gr Britt

Hoi allemaal,

Juudje: Hou ze binnen die duivels! :wink:

Wat vreemd dat je ongi nog steeds niet doorzet en ook nog een hoge temperatuur!

Je maakt het wel spannend, hoor! Succes, meid!

Britt: Ga jij binnenkort dan ook met IUI beginnen?

Wat bedoel je er eigenlijk mee dat je het zo’n nare titel vind? :think:

Groetjes,

Jippie

Juudje ik stop toch nog niet met duimen.

Als het doozet is het flink balen.

marientje goed van je dat je zo positief blijft.

meide succes voor jullie allemaal :thumbup:

Pfff het is me toch elke maand weer wat eh :frowning: Mijn vriend zei ook “als ik in jou plaats was had ik het al lang opgegeven” ik zei hem ook “als je echt naar iets verlangt doe je er alles voor” Al een geluk dat we ook mekaar op het forum hebben om te steunen, dat maakt ook al veel goed!

Voor iedereen veel succes!!! :thumbup:

Het vloeien is minimaal, maar net een bekende die beetje paranormaal is heeft bevestigd dat ik niet zwanger ben.

Verder ben ik er nu wat nuchterder onder dan mijn vriend en heeft hij het wat moeilijker. Wel vind ik het vreemd dat het nog niet echt doorzet, maar zal het weekend wel komen. OOk nog lichte verhoging, dus dat zal ook wel meespelen.

Sorry dat ik zo onduidelijk geweest ben Jippie: Ik bedoel de titel “Wanneer zwanger worden langer duurt”. Niet het IUI verhaal. Je hoopt toch immers dat het allemaal sneller gaat lukken.

Ik heb je berichtje ontvangen Juudje: Ik blijf voor je duimen en hoop dat het toch gelukt is.

Nee ik ga voorlopig niet met IUI beginnen, tenminste… maandag eerst naar het ziekenhuis en daarna horen we wel welke weg we in moeten slaan.

Gr Britt

Hoi meiden,

Juudje: Ik duim nog steeds voor je, hoor! Zolang je ongi niet doorzet, is er nog hoop. Succes ermee!

Britt: Ja, de titel “Wanneer zwanger worden langer duurt” is inderdaad wel een beetje naar! Maar goed, daar zijn wij hier al wat aan gewend, jammer genoeg! :? Dus jij weet nog niet of jullie IUI gaan doen? Ik dacht dat jullie ook daarmee zouden beginnen, omdat je je zo bewust bij dit topic aanmeldde, vandaar. Maar je bent van harte welkom om mee te schrijven, hoor! Een beetje steun kunnen we hier altijd gebruiken! :wink: Alvast heel veel succes bij de gyn maandag!

Myla: Heb je nu één wachtweek achter de rug? Heel veel succes met de laatste wachdagen dan maar!

Ik hoop voor je dat het deze keer raak is!

Claudia: Lief van je dat je ons zo blijft steunen, meid!

Marientje: Hoestie met jou dan?

Iedereen een heel fijn weekend! :-*

Groetjes,

Jippie

Hier blijft het bij een minimale afscheiding, ben nu een week overtijd. Niet echt overtijd, maar ook niet zwanger als ik de stiefvader van mijn vriend moet geloven. Die is paranormaal begaafd. Ga maandag gyn opbellen.

Myla nog een week…

En voor de rest ik vblijf duimen

Spannend, Juudje!

Ik hoop dat de stiefvader van je vriend geen gelijk heeft, hoor! :wink:

Succes ermee!

Groetjes,

Jippie

Ja nog een weekje! Het is toch echt om gek te worden hoor :frowning:

Ach iedereen kan zich eens vergissen, ook je schoonvader hopelijk :wink:

Myla ik duim voor je. Temp hier is nog steeds 37.1. Morgen ga ik even het zkh bellen en kijken wat zij ervan zeggen.

Juudje ik blijf voor je duimen maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier een beetje :wall: van wordt. succes en ben heel erg benieuwd waar het ziekenhuis mee komt.

Jippie tuurlijk blijf ik jullie volgen en steunen. Jullie zijn der voor mij geweest

en ik wil zo laten weten dat ik der voor jullie ben. Ik voel mij erg gebonden met deze topic.

Zorro hoe is het met jou??

Marientje hoe is het met jou??

Myla ik doe duimen voor je

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Na het bellen hier melden wat je gaat doen juudje!!!

Wij zijn nieuwsgierig!!!

Succes Britt

Hoi meiden

met mij gaat het goed ik heb de kuur clomid er weer in zitten en dan mag ik vanaf 20 november weer LH testen gaan doen dus dat schiet ook alweer op. We zijn net terug van een nachtje in preston palace even er tussenuit geweest heb me even lekker laten gaan in de havenkroeg lekker pisang met jus gedronken ik had nog sjans hahahaha… das toch wel leuk als je al een lange tijd samen bent en er dan toch nog intresse is in je…

juudje meid nog steeds in onzekerheid ik hoop dat je gauw een ja of nee hoort dan weet je tenminste wat. Mijn moeder doet reiki en een vriendin van haar heeft een kaart gelegd en een foto bekeken van mij zij heeft verteld dat het nog lang gaat duren allemaal voordat ik zwanger wordt… ze heeft niet gezegd hoe lang nog en of lang voor jaren of maanden of dagen staat dus ik wacht maar af.

Myla suc-6 in de wachtweken en britt su-6 bij de gyn maandag spannend

gr marientje

Hallo meiden

Marientje lijkt mij best eng so,n tarrot lezer, lijkt me heel moeilijk om iets te horen wat je eigenlijk niet wilt horen. Maar lang is natuurlijk een relatief begrip.

Britt hoe was het vandaag ben erg neiuwsgierig?

Ik heb vandaag zkh gebeld, krijg je na 4 wachtende voor je eindelijk iemand aan de tel. Gelukkig zaten de kleuters de intocht van sint te kijken in de klas. Geef een koprte uitleg en dat ik dus graag voor de volgende ochtend een afspraak wil, zegt ze dat ik net zo goed een tel afspraak kan maken. (eigenlijk wilde ik dat niet, maar kon vandaag nog) Nou ja dacht ik dan kan de gyn altijd nog zeggen kom morgen maar langs of ikzelf in het gesprek. Terugbellen ivm werk vond ik onhandig dus vroeg ik of ik zelf kon terugbellen en dat kon. Dus ik bel tussen de middag op krijg ik weer ass aan de tel. Een andere die zegt dat de gyn in tel. sfspraken heeft en dat zij belt dus ik uitgelegd. Zij de gyn bellen, wordt er gezegd dat de afspraak pas voor morgen stond en dat ik gebeld wordt. Dus ik weer uitleggen. Nee zo werkte het dus zei de ass. Ik had dus gewoon pech. Ik vragen hoe laat ik dan gebeld kon worden. Is er morgen maar een gyn die tel afspraken doet dus dat kan ergens in de middag zijn. Erg lastig dus als je voor de klas staat. Woensdag dan zegt ze, denk ik ja moet ik nog een dag wachten daar heb ik dus geen zin in. Dus ik zeg al beetje boos en verdrietig dat ik eigenlijk vanochtend al belde voor afspraak persoonlijk en nu van hot naar her wordt gestuurd.

O zegt die ass dan maken we toch gewoon een afspraak voor morgen, dus zo gezegd zo gedaan. ik Sjoerd opgebeld die was vrij vandaag ik uitgelegd.

Even later wordt ik gestoord in de klas tel voor mij, Sjoerd. Had de gyn gebeld voor de tel afspraak naar huis :wall: :wall: Dus Sjoerd uitgelegd was dus in zkh vanalles langs elkaar heen gegaan, en nadat Sjoerd uitgelegd had hoe en wat wilde ze me toch graag even ziem morgen en moest ik met ochtendurine alsnog een test doen.

Fijn he juudje als de afspreaken zo gesmeerd lopen :doh:

Succe morge zal aan je denken.

Marientje tuurlijk is het lekker als je sjans heb met/van een man.

Weet je idd dat je nog in de smaak val :mrgreen: en goed voor je egotje.

Meide ik doe hard voor jullie duimen

Met mij gaat het goed en woensdag heb ik de eerste echo ben erg benieuwd.

He Claudia spannend de eerste echo. bij mij zeiden ze vandaag dat er voor de 8 weken nog weinig te zien was vandaar in eerste instantie tel afspraak

Nog 3 dagen, maar ik voel de ongipijnen precies al komen :frowning: Maar ja, je kan aan je lijf toch niet aan uit eh.

Voor jullie ook allemaal veel succes!

Liefs,

Myla :shifty:

Hoi juudje

jeetje wat een gedoe allemaal weer met die afspraken. spannend hoor morgen ik ben benieuwd meis suc-6

Claudia eerste echo wauw ook erg spannend

gr marientje

Hoi ladies,

Claudia: Alvast heel veel succes met je eerste echo morgen! Ik ga duimen dat er een vrolijke beeb in de maak is.

En als je bijna 7 weken bent, is er al wat te zien op de echo, hoor!

Nog niet echt een kindje, maar wel een vruchtzakje en een hartje, als het goed is.

Myla: Neeeeee, de duiveltjes binnenhouden! Ongi??? Wat is dat? Je bent gewoon lekker zwanger, hoor! :wink:

Nog heel veel succes met de laatste wachtdagen, meid!

Juudje: Heb je zelf al weer eens een zwangerschapstest gedaan, of doe je die pas bij de gyn?

De duimen draaien hier volop, hoor! :thumbup:

Marientje: Ik heb de laatste Clomid gisteren gehad, dus volgens mij gaan we deze keer precies gelijk op.

Ik zit nu op dag 9 en moet donderdag voor de eerste meting.

Als alles goed gaat, dan hoop ik ergens volgende week een IUI te hebben. Verder alles goed met jou?

Britt: Hoe is het met jou gegaan bij de gyn?

Al enige duidelijkheid wat er nu gaat gebeuren? :roll:

Iedereen maar weer heel veel succes & sterkte!

Groetjes,

Jippie