IUI deel 4

Myka spannend zeg.

Britt weet je al meer?

Ik heb vandaag eerst zelf test gedaan en niet zwanger. Vandaag ook heel hevige krampen gehad. De gyn zei dat 14 dagen tussen de eisprong en de menstruatie heel normaal is en dat het iets langer of korter kan zijn. Maar dat dit wel heel lang was. Dus conclusie was dat ik niet zwanger kon zijn, maar dat er waarschijnlijk in het begin stadium wel iets was geweest een bevruchting, misschien zelfs een innesteling maar dat het vroegtijdig was afgebroken voordat de hsg steeg. Daarvan is de baarmoeder van slag en duurt het nu dus langer voordat de menstruatie komt. Op zich pos natuurlijk dat er dus waarschijnlijk wel iets is bezig geweest.

Verder een echo gehad en het zag er inderdaad wat rommelig uit van binnen, maar ze dacht ook wel dat de menstruatie niet lang meer op zich zou wachten. Gebeurt er binnen een week niks, moet ik maandag terug en dan krijg ik medicijnen om eht op te wekken.

Juudje: Balen dat je niet zwanger bent, meid! Hoe lang ben je inmiddels dan overtijd?

Ik heb hetzelfde twee keer gehad, en de laatste keer was ik 12 dagen overtijd en dus ook niet zwanger. Maar dan is er waarschijnlijk dus wel een bevruchting en misschien een innesteling geweest. Op zich geeft dat ook wel weer hoop, toch?

Ik hoop voor je dat je een dezer dagen ongi gaat worden, dan kunnen jullie ook weer aan een nieuwe ronde beginnen!

Heel veel sterkte! :-*

Groetjes,

Jippie

he juudje meid, wat raar allemaal zeg he dat een lichaam zo kan zijn, gelukkig is er wat aan de hand geweest en doet je lichaam zijn best,

maar wel ook vervelend dit allemaal hoor!!!

Sterkte meid, en hopelijk komt je ongi vanzelf op gang,

liefs van mij,

en als er wat is, en ik ben op msn , hoor ik het wel

:-*

Tjonge met jullie ook weer van alles gebeurd. Ik heb niet zo heel veel tijd, dus even een kort berichtje van wat er bij de gyn gebeurde.

Samen geweest. Eerst een intake gesprekje wat er gaat gebeuren en over de familiegeschiedenis. Ik nog een inwendige echo gehad. zag er allemaal netjes uit. (ze kon niet zien of ik wel of niet zwanger was) Wel dat er een leeg vruchtzakje op de eierstok zat. Dus er was er wel een gesprongen. Eierstokken zagen voorzover ze kon zien er ook goed uit. Mannetje werd gecontroleerd op de zaadleiders van de balzak naar de penis. We moesten bloed prikken. En ik moet bellen als ik ongi word om een afspraak te maken op dag 10 en het mannetje moet zijn zaad inleveren. Dus we zitten in de mallemolen. Maar tot zover viel het mij allemaal heel erg mee.

Gr Britt

Enneuh succes Juudje, hou de bloedingen tegen he???

Sterkte lieve Juudje… :-*

Heel veel sterkte lieve Juudje. Maar je weet nu dat het kan, en das ook al iets, maar natuurlijk geen troost op dit moment.

Veel liefs,

Myla

Hoi Juudje

balen meis :frowning: ik vindt het knap dat je toch nog het positieve hieruit kan halen, dat er wel iets bezig is geweest in je lichaam. Op naar de volgende ronde meis ik hoop dat je dan maar snel ongi wordt hoe gek het ook klinkt dan kan je tenminste weer door.

Jippie inderdaad samen de wachtweken in gezellieee…ik ga vanaf dag 13 testen dat is aanstaande zondag ik ben benieuwd ik verwacht omdat ik eigenlijk meteen al een vaag streepje zag met dag 13 de vorige keer dat ik volgende week wel IUI heb. Moet het niet ineens gaan veranderen daar binnen natuurlijk.

Britt zag dat je de 1e trede in de mallemolen bent opgegaan suc-6 met alle testen en onderzoeken

Myla ik hoop dat ze weg blijven die duivels…

gr marientje

Vandaag is het goed doorgezet. Dus nu gaan we voor ronde 3.

Britt spannend nu allemaal verder. Ik vond de onderzoeken ook wel meevallen altijd. Nu wachten op de uitslagen spannend.

Jippie en Marientje zitten jullie in de wachtweken na de iui, of nog voor de iui?

Pfoeh morgen moet ik (niet) ongi worden en ben serieus zenuwachtig. Ik wil er niet aan denken maar kan niet anders :doh: Das toch echt niet te doen zenne die wachtweken.

Voor de anderen ook veel succes! Zijn er nog met zoveel zenuwen?

Liefs,

Myla x

Claudia; hoe was je eerste echo? Was toch vandaag eh?

Spannend myla voel je al iets???

:thumbup: :thumbup:

Hoi dames,

Juudje: Op zich natuurlijk balen dat je ongi bent geworden. Maar aan de andere kant kun je nu weer verder met een nieuwe ronde en hoef je geen medicijnen te slikken om je ongi op te wekken. Dus misschien toch nog een beetje positief?

Zowel Marientje als ik zitten nog voor de IUI, dus nog niet in de wachtweken. Ik heb morgen de eerste follikelmeting. Ik ben benieuwd, want de hormonen slaan bij mij elke keer heel verschillend aan. De ene keer een te vroege reactie en de andere keer helemaal geen reactie! :wall: En daardoor liepen we steeds de IUI mis. Dus hopelijk gaat nu alles goed aanslaan en kunnen we ergens volgende week onze 4e IUI-poging doen!

Myla: Spannend, joh! Ik kan me heel goed voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt! :shifty: Heb je er zelf al een bepaald gevoel over? Heb je al ongi-voortekenen of zwangerschapskwaaltjes? Wanneer ga je testen?

Ik ga voor je duimen, hoor! :thumbup: Ik hoop voor je dat het raak is! Heel veel succes! :pray:

Marientje: Ik hoop voor je dat je rond dag 13 weer een poging kunt doen! Ik heb morgen de eerste echo, maar ik verwacht mijn eisprong ergens rond dag 18-21. Dus dan heb jij misschien al bijna een wachtweek om… We houden elkaar op de hoogte, hè? :wink:

Claudia: Hoe was je echo vandaag?

Hopelijk is alles goed met jou en de beeb! :-*

Groetjes,

Jippie

Tja wat voel ik? Ben al een paar dagen misselijk en mijn tepels zijn gevoelig. Maar zoals iedereen weet, kan je lijf met je spelen eh :frowning: Als ik morgen niet ongi ben ga ik vrijdag testen. Maar ik denk toch dat ze gaan komen hoor, ach weet het niet meer :roll:

Liefs,

Myla x

Hoi meiden

Juudje ik zit nog voor de IUI ik mag vanaf zondag LH testen gaan doen, jij toch ook weer begonnen las ik inderdaad gelukkig maar dat je geen medicijnen nodig hebt gehad en dan het vanzelf weer op gang ging. 3e ronde 3x is scheepsrechts zegt men.

Jippie ja we houden elkaar zeker op de hoogte we zitten vlak na elkaar eerst ik dan jij en dan juudje spannende tijden op het forum.

Myla ik heb ook zenuwen hoor zeker als ik iets moet ondergaan waarvan ik niet weet hoe het gaat. 1e keer IUI was echt eng maar nu weet ik dat het mee kan vallen. verder ben ik ook altijd zenuwachtig als ik een zw test moet doen. maar eh nog steeds niet ongi ik ben zo benieuwd

CLaudia hoe was de echo ?

gr marientje

Hier nog geen :twisted: te bekennen, maar wel krampjes (ongi worden?)

Ik hou jullie op de hoogte, ik ga verder poetsen, heb ik iets om handen en zit ik er niet zo aan te denken, alhoewel :?

Veel liefs x

Marientje: bij mij sloeg de eerste keer IUI enorm tegen, was pijnlijk en ik bloedde ook een beetje nadien, nu viel het reuze mee! Vorige keer had mijn mannetje 590.000 zaadjes en deze keer 19 milj. echt wel een groot verschl eh :shock: Jij ook veel succes

Hoi meide,

Ik ben helemaal in :inlove: je zag gelijk het hartje kloppen. Het zit lekker warm en goed ingenesteld. En alles zag er goed uit volgens de gyn. Ik voel mij ook goed …buiten het bekende kwaaltje moeheid maar verders goed.

Ik heb de echo geplaats bij topic “9 maanden mama’s” juli 2006 mama’s met lijst deel 2 pagina 5. Voor de gene die het willen zien :mrgreen: .

Juudje balen dat je niet zwanger bent maar gelukkig dat je nu iets weet en je niet meer hoeft af te vragen zo het wel zou het niet. Ik ga gewoon weer duimen voor de volgende ronde :snooty: .

Jippie succes morgen en ik hoop dat die eitjes nou eens geluisterd hebben en zijn gaan groeien. Dat je nu dan de volgende ronde kan doen. Ik duim voor je

Marientje hoe gaat het bij jou??

Myla succes met testen morgen ochtend en ik ga ook heel hard voor jou duimen.

hoi meiden

Nou ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik begin vandaag met Clomid. Er was wel behoorlijke activiteit te zien in mijn eierstokken, maar niet genoeg.

Ik heb Lucrin gehad en nu zou de Lucrin uitgewerkt moeten zijn. Helaas denkt mijn lijf daar anders over. Ik heb dus net van de gyn Clomid gehad, vanavond begin ik daarmee.

Ik vind het wel spannend, want dit is toch weer een stap verder.

Ik heb vanmorgend getest en ik had een dikke plusssss :dance: Ben zo blij! Ik hoop alleen maar dat deze keer alles goed zit, mag al voor een echo op 6 weken.

Een gelukkige Myla x

Myla,

(ik breek even in)

Van harte gefeliciteerd!!! :smiley: Ik hoop voor je dat alles goed gaat!

Geniet er maar lekker van :!:

Liefs Rennic (van IVF topic, voorheen IUI topic)

Myla: Gefeliciteerd met je zwangerschap, meid! :-*

Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

Geniet ervan!

Claudia: Super dat je echo goed was!!! :clap:

Wat zullen jullie blij zijn, zeg! Gefeliciteerd!

Bagheera: Welkom op ons topic! :wink:

Ga je binnenkort dan ook met IUI beginnen?

Groetjes,

Jippie

Myla gefeliciteerd

Bagheera welkom op het topic iui