IUI deel 4

ikIk heb nu iui zonder stimulatie, dit na deze keer nog een keer en dan gaan we naar iui met stimulatie en dat nog drie keer en dan ivf

Verder is morgen mijn nod dus erg spannend op dit moment, vorige keer merkte ik al aan de afscheiding dat het een dag voor de nod niet aangeslagen was, en werd ik een dag na de nod ongesteld.

Durf niet te hopen en wachten nog gewoon rusitg af. Voel wel vanalles in mijn buik maar kan het niet plaatsen zoals altijd. Verder nergens last van, geen gevoelige (.)(.) en volgens mij is dat een van de eerste tekenen

Hoi Juudje,

Spannend morgen ik duim voor jullie :pray:

gr marientje

Juudje ik ben heeeel hard voor jou aan het duimen spannend hoor hihi

Marientje voor jou ook, maar dat is voor jou dan lastig om te zeggen wanneer jij evt zou kunnen testen :? ik hoop voor je meid dat het snel gaat gebeuren.

Blijf jij IUI met clomid of ga jij uiteindelijk ook op een geven moment over op stimulatie??

Marientje is het neit zo dat je 15 dagen na de inseminatie gewoon mag gaan testen??

Of kan die fase daar tussen ook langer zijn.

Mijn nod is vandaag, heb lichte krampjes af en toe in mijn buik, maar verder niks te zien nog :pray:

ow juudje spannend meid ik duim en wens voor je :thumbup: :-*

Juudje heb je al nieuwssssssssssss :?:

Hoi dames,

Juudje & Marientje al ongi?

Zolang er nog geen duiveltjes bij jullie te bekennen zijn, duim ik nog steeds voor jullie, hoor! :thumbup:

Ik ben nog steeds niet ongi, ik ben nu 11 dagen overtijd. Een week geleden heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Maar nog steeds niet ongi en wel steeds meer kwaaltjes… Ik ga morgen of dinsdag nog maar eens testen en dan hopelijk wel positief! :pray:

Zou wel super zijn als we nu ineens spontaan zwanger zouden zijn geworden na drie mislukte IUI-pogingen en heel veel ellende de afgelopen 2,5 jaar! Ik hoop dat ik je binnenkort bij de juli-mama’s kan vergezellen, Claudia!

Iedereen heel veel succes & sterkte met alles! :-*

Groetjes,

Jippie

Hier nog geen nieuws

Weten jullie hoe het zit als je iui hebt en dan de tijd tot de menstruatie, kan die veel langer zijn dan 14 dagen.

Ik heb wel de afgelopen twee nachten slecht geslapen, ben vandaag niet lekker.

Jippie spannend

oooohhhhhhh juudje, ik vind het zo spannend voor je.

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

groetjes Suzanne.

p.s. helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag.

spannend juudje !!!

gemiddeld word je 14 dagen na iui ongi als je ongi word tenminste.

bij mij kan dat al gebeuren na 12 dagen

bij jou kan het iets langer duren.

elk lichaam is anders he.

ik duim duim duim duim !!!

Hedwich gemiddeld merk ik dat ik 12 dagen na de ovu test al bebin met menstrueren, en nu nog niks en zit op dag 16.

Maar we blijven gewoon hopen en duimen.

Hoi meiden,

Ik zie ook nog steeds geen rode duivels en ik zit al op dag 18 na IUI (dag 32 v/d cyclus) ik had op dag 16 een test gedaan negatief maar vreemd genoeg nog geen ongi te zien. Ook ik heb van die vreemde dingen 2 nachten terug lag ik in bed en ik was niet warm te krijgen heb sokken aan gedaan, winter dekbed erbij gepakt en nog lag ik gewoon met dik kippevel in bed…heel vreemd en de nacht erna nergens meer last van. best snel moe, geen ongipukkel op m’n kin (ik krijg altijd als ik ongi moet worden een pukkel rechts op m’n kin) sinds 2 dgn na IUI gev borsten…en toch een negatieve test hoe kan het…ik wacht het maar af m’n schoonzus zei doe dan nog een test maar dat doe ik nog even niet denk meestal als ik dat doe dan is die weer negatief en de dag erna ben ik ineens ongi…nee ik wacht nog maar even af…

Juudje heb geen idee of de fase langer kan zijn dan 15 dagen denk dat het inderdaad net zoals hedwich al zei bij iedereen kan verschillen. he maar bij jou ook erg spannend …

Claudia ik heb geen idee of ik ooit IUI met stimulatie nodig heb de artsen hadden tegen ons wel gezegd dat als hussy volgende keer weer zo’n laag percentage zaadjes heeft dat we erover moeten praten of IUI wel de juiste oplossing is.

Jippie jeetje bij jou alweer 11 dagen overtijd pffff kan me voorstellen dat je erg graag wil weten of het nu wel of niet is. meid ik duim voor jou net als voor alle andere meiden en stiekem toch ook nog een beetje voor mezelf ook :wink:

gr marientje

HOi Meide,

Jippie ik hoop het ook zo voor jou ben benieuwd ofdat ik jou snel mag gaan verwelkomen bij de juli mama’s

Ik hoop het zo voor jullie allemaal :pray: Marientje Juudjeen jij Jippie.

Dat zou gaaf zijn de meide van IUI topic verhuizen massaal naar de juli mama’s :dance: Ik ga heel hard duimen.

Mijn ervaring is ook dat ik na de inseminatie op dag 12 a 13 ongi werd.

Misschien kan het schelen ofdat je het gestimuleerd doet of zonder de hormoon stimulatie.

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen die wachtende is ? jippie jij al getest ? en Juudje ?

Ik denk dat ik ongi ga worden heb af en toe een wat andere kleur van afscheiding alhoewel ik verder nog niets voel in m’n buik :? heb het de hele dag koud denk dat ik toch een klein staartje van de griep te pakken heb ofzo. ik wacht maar weer af…

gr marientje

juudje hoe gaat het meid met je ?

Ik heb getest, maar negatief. Test eigen merk van de apotheek)

Verder nog geen tekenen van ongi of andere tekenen.

Jippie ook spannend, en Marientje dit herken ik ook. Misschien inderdaad een griep waardoor de ongi langer uitblijft

Ik zie ook nog steeds geen rode duivels en ik zit al op dag 18 na IUI (dag 32 v/d cyclus) ik had op dag 16 een test gedaan negatief maar vreemd genoeg nog geen ongi te zien. Ook ik heb van die vreemde dingen 2 nachten terug lag ik in bed en ik was niet warm te krijgen heb sokken aan gedaan, winter dekbed erbij gepakt en nog lag ik gewoon met dik kippevel in bed.....heel vreemd en de nacht erna nergens meer last van. best snel moe, geen ongipukkel op m'n kin (ik krijg altijd als ik ongi moet worden een pukkel rechts op m'n kin) sinds 2 dgn na IUI gev borsten.....en toch een negatieve test hoe kan het.....ik wacht het maar af m'n schoonzus zei doe dan nog een test maar dat doe ik nog even niet denk meestal als ik dat doe dan is die weer negatief en de dag erna ben ik ineens ongi....nee ik wacht nog maar even af....

Ook niet getest met ochtendurine, maar vanmiddag na het werk

Hoi dames,

Mag ik er ook nog bij? Ik ben dus Myla ben 28 jaar en ik en mijn ventje zijn al 4 jaar bezig voor een babytje. Na allerlei onderzoeken bleek dat IUI voor ons de oplossing was (verminderde zaadkwaliteit van ventje) In maart heb ik mijn eerste poging gehad, en ik had 14 dagen nadien een positieve test! Maar bij de eerste echo bleek het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gaan :frowning: Dus ben toen die avond nog geopereerd. In die tijd was ik hier ook actief op dit forum, maar na de operatie had ik er een tijd geen zin meer in, ik was bij de december-mama’s en het was me allemaal te pijnlijk.

Nu ben ik sinds vrijdag terug geïnsemineerd en wil ik vragen of ik hier mag mee babbelen?

Veel liefs,

Myla :slight_smile:

Myla hartstikke gezellig

Myla: Welkom hier op het IUI-topic!

Heel veel succes met de wachtweken!

Juudje: Balen zeg, van je negatieve test! Ben je al ongi, of dat nog niet? Hopelijk heb je te vroeg getest en ben je alsnog zwanger!

Marientje: Hopelijk heb jij goed nieuws te melden…

Met mij gaat het wat minder. Ik was vandaag 12 dagen overtijd, ik zou vanmiddag weer gaan testen. Maar het was helaas niet meer nodig, toen ik vanochtend opstond had ik meteen behoorlijk bloedverlies. :cry: :cry: :cry: Dus de droom is weer voorbij voor deze keer! :wall: :? :thumbdown: Ik ga nu op dag 4 met 100 mg Clomid beginnen en dan volgende week de eerste follikelmeting en hopelijk slaat alles dan eens goed aan en kunnen we weer eens een IUI-poging doen!

Iedereen heel veel sterkte & succes met alles!

Groetjes,

Jippie

Hier nog steeds geen ongi te beknnen, maar Jippie als ik zo jouw verhaal lees komt het dus voor bij iui dat je ook gewoon overtijd kan zijn, dus dat de tijd tussen de eisprong en de menstruatie heel veel langer kan zijn dan 14 dagen. Bij mij gemiddeld 14 dagen, maar tot nu nog niks