Hoi meiden,
Iederen gyn verteld het volgens mij weer anders of ik heb niet goed geluisterd dat kan ook :? haha…
he jippie balen meid toch negatief ik had het zo gehoopt voor jullie
gr marientje
En ikn elk ziekenhuis is de percentage ook weer anders, hij sprak voor dat zkh zei hij
Hoi Hoi,
Idd je hoort veel verschillende slagingspercentage.
Maar der zijn ook zoveel verschillende factoren die weer meespelen en pers. situatie’s.
Mijn gyn noemt geen persentage’s (tegen ons in iedergeval niet)
Maar ik heb wel 2 inseminatie’s gehad waar een andere gyn of ziekenhuis weer van zegt we laten deze insem niet doorgaan ivm aantal zaadjes een zus van een vriendin van mij is ook aan het IUIen vandaar dat ik dit weet.
Nou hier nog geen :evil: we zijn nu (pas) 2 dagen overtijd :mrgreen:
Ik heb nu niet meer zulke gevoelige borsten maar we wachten af.
Ik ga morgen (woensdag)ochtend testen.
Ik heb gister gelukkig een beetje leuke afleiding gehad, waardoor ik mijn gedachte ff kon laten afleiden.
Was op een personeels feestje in Hoevelaken met Gerard Joling.
Geweldig :dance:Die is zo gek als een deur.
Er gingen op een gegeven moment ook allemaal mensen op het podium en der was een meid die hem een zoen wilde geven maar hij moest er nix van weten :naughty: en twee min later een leuke jonge gast en wat denk je die mocht dat wel . Toen dacht ik nog van valt hij op jongens ofzo
Nou ik ga weer verder met duimen voor jullie en voor mijzelf
Claudia: je bent gewoon overtijd, wat goed!!! :dance: Ik ga duimen dat het echt raak is voor je! Ja Gerard Joling lijkt me inderdaad echt zo’n hysterische feestnicht hahahaha :lol:
Claudia,
Wat spannend ik duim ook mee hoor…
Ik moest na de IUI 15 dagen wachten ongeveer en dan testen zei de gyn ik zit nu op dag 12 vrijdag zou ik mogen testen. Maar ik weet het niet. Mijn laatste cyclus was 48 dagen maar heb nu wel clomid gebruikt dus misschien wordt het nu korter ik zou vrijdag op dag 30 zitten in m’n cyclus. Moeilijk hoor…ik durf helemaal niets te hopen. Heb wel de klachtjes lichte buikkramp en gevoelige borsten maar die had ik al vanaf 2 dagen na de IUI. Ben ook moe de laatste tijd. Ik bang dat ik me zelf gek aan het maken ben. En dan volgt toch die telleurstelling weer straks
hoe gaat het met de andere meiden in de wacht weken ?
gr marientje
Bij mij zijn zaterdag de wachtweken voorbij, voel nog niks wat op zwangerschap kan duiden, ook neit echt wat op ongi kan zijn. Maar dat komt meestal ook wat later.
Wat spannend 2 dagen overrtijd, morgen testen ik ben benieuwd
HOi claudia
Hoe is het gegaan met testen ?
gr marientje
Ik ben ook benieuwd
Hoi meide
Al dat geduim van jullie heeft geholpen IK BEN ZWANGER :dance:
Ik kan het gewoon nog niet geloven.
Terwel ik dit type zit ik weer te janken.
Weet ff niet wa ik moet schrijven, ik ben zo ontzettend blij.
En in ongeloof dat het zo is.
16 nov heb ik de eerste echo ben benieuwd.
Als alles goed is en ik ben niet zwanger van een meerling mag ik naar de verloskundige anders moet ik in het ziekenhuis blijven lopen.
Om ik hoop zo voor jullie dat jullie dit ook snel mogen meemaken.
een hele dikke :-* ik duim hard voor jullie en ik hoop dat ik lang van deze zwangerschap mag gaan genieten.
Oooooooooohh Claudia !!! :dance: :dance:
Wat goed , wat fijn !!!
Gefeliciteerd meid !!! :-* :-* :-*
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Claudia & hubbie,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Zo zie je maar weer, er is er maar eentje nodig, hè?
Ik ga voor jullie duimen dat alles goed zal gaan en dat jullie over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten.
Geniet ervan, meid! :-*
Groetjes,
Jippie
Gefeliciteerd Claudia!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Nogmaals ook hier van harte!!! :dance:
He claudia,
wat super gaaf meis jij en je hussy gefeliciteerd hoor geniet ervan
gr marientje
Hoi Meide,
Dankjewel voor al jullie lieve reactie’s :-*
Ik heb vannacht weinig geslapen ging van alles door mijn hoofd, allemaal positieve gedachtens.
Ik heb vanmiddag nog een clearbleu test gehaald want die schijnt langer zichtbaar te blijven.
Ik had hem van de kruidvat maar daar zijn de streeptjes al aardig verdwenen en we gaan zaterdag naar Rotterdam naar mijn schoonouders.
En dan gaan we het ze vertellen :mrgreen: .
IK denk aan jullie en ik hou jullie op de hoogte dikke knuff
Claudia
Wat een fijn nieuws
Hartelijk gefeliciteerd en geniet er van.
Hoi meiden
Clau je zit echt op een roze wolk en terrecht meis dat heb je verdiend geniet er van.
Ik ben alweer terug gezakt tot onder mijn roze wolk helaas vanmorgen heb ik getest en de mijne was negatief. De klap was toch weer hard ondanks ik me voorgenomen had dat het met zo weining zaadjes vast niet gelukt zou zijn maar goed ongi ben ik ook nog niet aan de andere kant. ik neem maar alvast aan dat de 1e IUI niet gelukt is vorige maand naam mijn lichaam ook al een loopje met m’n cyclus van 48 dagen. Kan niets anders doen dan maar wachten.
hoe gaat het met jullie verder ?
gr marientje
Hoi Hoi,
Ik zit idd op een grote rose wolk.
Maar ik blijf jullie wel steunen en blijf voor jullie duimen.
Marientje wat kl :silenced: te voor je maar je ben ook nog nie ongie.
Maar je cyclus zal nu toch geen 48 dagen meer zijn.
Jehebt toch ook hormonen gebruikt (clomid toch) en heb je een ook pregnyll spuit gehad??
Juudje ik ben benieuwd hoe het met jou gaat lopen, want jij ging toch door naar IVF toch?
Succes allemaal blijf er in geloven, kijk naar mij ik was het geloof bijna kwijt en nu heb ik een positieve test :mrgreen:
Hoi claudia,
nee 48 dagen dat geloof ik niet voor deze cyclus want heb inderdaad clomid gebruikt. Ik heb geen pregnyl spuit gehad trouwens. in principe heb ik IUI gehad zonder stimulatie van iets… tenminste behalve die clomid dan maar dat is alleen om regelmatiger te worden. Toen ik vorige keer clomid slikte had ik een wisselende cyclus tussen de 30 en 37 dagen om en om korte cyclus dan weer een lange cyclus. Ik wacht maar af ik hoop in ieder geval nergens op een negatieve test is gewoon niet zwanger heb ik het idee bij mij.
gr marientje