IUI deel 3

Hallo meiden,

Het is wel een beetje kommer en kwel op het moment he>? Kaatje en Jippie weer die rottige rot :evil: op bezoek. Jammer hoor!

Rennic ik vind het zo sneu voor je man. Wat erg dat hij denkt dat je hem wil verlaten als het niet lukt, je houdt van hem, in voor en tegenspoed, toch? Ik hoop voor jullie dat het toch lukt…

Wel lief dat pien en urs af en toe wat van zich laten horen. Dat herinnert ons eraan dat zwanger worden echt kan.(meiden, bedankt hoor!!! :wink:

Claudia succes morgen hoor, ik vind dat het prikken ontzettend meevalt.

Eigenlijk voel je er niets van. :smiley:

Vandaag ben ik dus voor echo 3 geweest, de zwangerschapstest was negatief, dus dat is in dit geval weer positief…(volgen jullie het nog>?? :x

2 follikels

13 en 15 mm. niet echt spectaculair maar goed, ze doen mee. De andere 2 hadden er geen zin in.

Woensdag terug voor echo 4 :roll: en als de follikels een beetje groeien, dan vrijdag de inseminatie, helaas is het lab gesloten op zaterdag en zondag. :twisted: Ik ga in ieder geval vast de papieren voor IVF opvragen. Want daar zal het wel op uitdraaien.

Ik hoop dat binnenkort iemand eens leuk nieuws heeft voor dit forum :!:

Veel liefs iedereen!!!

Sammy

Hoe is het met jullie??

Met mij :smiley: goed dus.

Jullie hadden gelijk dat prikken stel nix voor, je voel het bijna niet eens.

En ik me maar zenuwachtig maken wat ben ik toch ook een muts he :oops:

Groetjes Claudia

Hoi meiden,

Kaatje, wat klote voor je meid. Maar wel fijn dat je lekker snel door mag met ivf. (wat een dubbel gevoel eigenlijk he?) Ook ik zal je berichtjes lezen bij de ivf club. (ik lees zo af en toe mee daar). Heel veel sterkte en succes!!

Jippie, ook balen voor jou dat de 2e iui niet gelukt is. Hopelijk mag je snel aan de 3 poging beginnen. succes!!

Sammy, hoeveel iui pogingen hebben jullie nu gehad? omdat je het al hebt over het aanvragen van ivf.

Claudia, geeft niks hoor meid. Zo heeft iedereen zich gevoeld toen ie voor het eerst moest prikken. Ik ben blij dat het allemaal mee valt. Succes!!

Rennic, wanneer is jou nod?? ik duim voor je!!

Pientje en Urs, bedankt voor jullie aanmoedigingen. Dat kunnen we heel goed gebruiken.

Syll en Crien, hoe staat het met jullie meiden. Gaat alles naar wens. Hebben jullie nog mooie echo’s om te showen?

Ik heb een lekker relaxed weekendje achter de rug. Heb ik wel nodig, want het wordt een drukke week deze week. Morgen ochtend moet ik naar de gyn voor de bloeduitslagen etc. Morgen is ook mijn nod. Vooralsnog geen ongi tekenen, maar dat wil bij mij niets zeggen. Het kan zomaar ineens uit de lucht vallen. Mijn temp was vanmorgen (om 5 uur, moest erg vroeg mijn bed uit :? ) 36.9 De dag daarvoor 37.0 (om 9 uur) Dus ja niet echt betrouwbaar, morgen nog maar eens tempen. Maar het zal wel weer niet gelukt zijn. Afwachten nog even.

Succes allemaal!!!

Liefs Heidi :wink:

Claudia, fijn dat het prikken je meeviel. Suc6 ermee verder. Hoeveel dagen moet je prikken?

Sammy, hopelijk zijn de eiblaasjes goed gegroeid morgen…suc6

Heidi, wat spannend toch weer he!!! Ik duim me suf voor je! :smiley: :idea: :!:

Mijn nod is 1 april (nee geen grapje hoop ik)

Ik heb misschien een rare vraag, maar hoe komen jullie toch aan die tijdsbanners? ik zit me rot te zoeken, maar kan het niet vinden :oops:

bye bye

liefs Rennic

klik op een banner en de rest wijst zichzelf… :wink:

We zien snel of het je gelukt is :lol:

Grts,

Pientje

Hallo,

Een iui-clubje? In de vorm van een clubje moet ik eerlijk zeggen had ik nog niet aan IUI gedacht. Maar zo te lezen heb jullie wel steun aan elkaar! Ik wil me daarom graag bij jullie aansluiten om jullie verhalen te lezen, ervaringen te delen en mijn verhaal kwijt te kunnnen.

We hebben echter nog maar sinds kort ADSL en dit is voor het eerst dat ik op een forum zit. Ik moet dus nog even wennen aan hoe het allemaal werkt en kijken of ik het type ben om regelmatig te reageren (het is wel mijn bedoeling!!).

Zelf zijn wij nu sinds eind 2002 aan het proberen om zwanger te worden. Na een jaar werd ik door mijn huisarts doorverwezen naar de gyn. Na een aantal onderzoeken bleek ik endometriose te hebben. Een aantal onderzoeken, een kijkoperatie, 3 maanden hormonen en een MRI-scan verder zijn we nu ook bezig met IUI. De vierde poging is op niets uitgelopen bleek gisteren. toen de gyn. het had over 6 pogingen dacht ik dat het een heleboel was, maar nu begin ik toch echt met aftellen. Ik hoop dat de gyn. er nog een aantal extra wil doen mochten de komende twee niet lukken. Dat geeft wat minder spanning.

Nou, meiden. Dat is mijn verhaal tot nu toe. Ik ken jullie verhalen nog niet helemaal maar ik zal ze vanaf nu gaan volgen en wens jullie allemaal veel s6!

Babs

Hallo meiden,

Babs: leuk dat je mee doet…het is echt fijn om hier zo nu en dan je

hart te luchten. Iedereen leeft erg met je mee hier en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje…Je hebt 4 iui pogingen achter de rug, ik hoop dat nummer 5 een succes wordt!! Wel fijn dat je gyn er meer dan 6 wil doen.

Heidi: Ik wil geen slecht nieuws van jou morgen! Denk erom hoor…

Ik vind het zo spannend meid. Ik duim voor je…

Ik ben nu met de 6e en laatste iui poging bezig… er is gelukkig geen wachtlijst voor IVF dus dat scheelt weer. Ik ga het IVF forum maar vast bezoeken. Ik ben benieuwd wat me straks weer te wachten staat, met de intake en de onderzoeken . Ik hoop niet dat ik weer helemaal binnenstebuiten wordt gekeerd. Ik heb een HSG, een kijkoperatie, en een MRI scan gehad.

Dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Morgenochtend krijg ik weer een echo

om te zien of de follikels zijn gegroeid. Ik hoop zo dat de inseminatie vrijdag door gaat… :?:

Pientje ik heb op je website in je fotoalbum gekeken. Vertederend hoor! :slight_smile:

Claudia ik ben blij dat het prikken inderdaad meeviel, ik heb het zelf 1 cyclus gedaan en vond het ook erg meevallen. Succes hoor!!

Al andere meiden hier op dit forum: Veel liefs!!! en sterkte

Sammy :smiley:

[/quote]

Rennic jij vroeg hoelang ik moet gaan prikken.

Ik moet de derde dag van mijn menst beginnen en dan op dag 9/10 of 11 een echo en dan kijken ze ofdat ik door moet prikken ofdat ik moet stoppen en dan de pregnyl moet spuiten. Maar de assistente vertelde mij vanmorge dat het meestal een dag of 6a7 is dat je puregon moet spuiten. Dus ik ben benieuwd.

En hoe is het nou met jou/jullie, ik lees dat je al acht IUI achter de rug heb en waarschijnlijk gaat IVF (hopelijk dat dat niet nodig is, vandaar dat ik “waarschijnlijk” schrijf)

Groetjes Claudje

Hoi meiden,

Babs, welkom op ons cluppie. Heel veel succes met de 5e iui poging.

Rennic, mijn duimen draaien voor je. Hopelijk kun je met je mannetje op 1 april een leuk grapje uithalen door te zeggen dat je zwanger bent. Dat gelooft ie dan nooit en kun je mooi met je testje zwaaien. :smiley: succes!!!

Ik ben gisteravond ongi geworden :cry: Vanochtend heb ik een gesprek gehad met de gyn. Zij gaat ervan uit dat er 2 van de 5 iui pogingen mislukt zijn. Dat valt nog mee. Van haar mogen we eventueel 3 extra pogingen doen. Maar mijn man en ik hebben er niet zoveel vertrouwen in en willen zo snel mogelijk beginnen met ivf. Morgen beginnen met Puregon en volgende week vrijdag voor een echo. Ze had vandaag nog een keer gekeken en inderdaad het was dus echt de cyste die ze steeds gezien hadden. Ik krijg nog 1 poging (nr.6) dan een evaluatiegesprek en dan worden we aangemeld. De wachtlijst bij ons is momenteel iets minder dan een half jaar. Dat is aan de ene kant wel lekker, even wat rust. Maar aan de andere kant wil ik zo snel mogelijk door. Ik hoop alleen niet dat ik weer verplicht aan de pil moet, want ik heb me voorgenomen om die rotzooi nooit meer te slikken.

De rest ook allemaal succes!!

Liefs Heidi :wink:

Nou, volgens mij is de banner eindelijk gelukt…het is wel een gezoek hoor :shock:

Babs, ook namens mij WELKOM en veel suc6 met poging 5!

Heidi, wat onzettend K :evil: zeg dat je toch weer die :twisted: hebt gekregen! Echt shit. Dus nu ook nog 1 x iui…net als ik hierna. Wie weet gaan we dan gelijk starten met IVF… :?

Sammy spannend! Ik hoop voor je dat de follikels voldoende gegroeid zijn en dat je vrijdag voor de 6e en laatste iui mag!!! :wink:

Bij mij is verder alles nog rustig, maar ik moet ook nog dik een week! :roll: Duurt wel weer lang hoor…ook al is mijn hoop erg klein.

Alle anderen…ik duim nog hard hoor!

groetjes Rennic

toch niet goed… :oops: :roll: :?:

nu toch gelukt…sorry voor de vervuiling :oops:

:slight_smile: Hallo meiden

Heidi: wat jammer zeg, dat het dit keer weer niet gelukt is. Nu ga je net als ik voor de laatste iui en dan eventueel door met IVF.

Maar misschien hebben jullie dit keer geluk en blijkt IVF toch niet nodig, je weet maar nooit…

Rennic: succes met je laatste weekje wachten! Die laatste wachtdagen zijn

zo vervelend. Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden deze week. Verder duim ik mijn duimen blauw voor jou.

Vanmiddag heb ik mijn 6e en laatste inseminatie. Ik had woensdag 1 follikel van 21 mm. (In de vorm van een paasei)

Vandaag is het ook nog eens goede vrijdag. Ik hoop dat dit goede tekenen zijn.

Nou meiden, geniet lekker van de paasdagen, lekker chocolade eitjes eten en lekker relaxen!

Fijne paasdagen!

liefs Sammy

Ik heb ff een vraagje :?:

Ik ben ongi geworden vandaag en ga zondag beginnen met puregon.

Nu hadden ze mij verteld dat het beste is om een vaste tijd te nemen voor het prikken.

Maar nu mijn vraag???

Maakt het uit of ik 's morgens of 's avonds ga prikken?

Wat zijn jullie ervaringen daarmee.

Groetjes en veel s6 allemaal ik doe voor jullie duimen

:smiley:

Claudia

Sammy, goede voortekenen allemaal. Veel suc6 met de wachtweken. Ik zal voor je duimen dat het nu gelukt is…lest best :?: :wink

Claudia, Ik heb de eerste keer 's morgens gespoten, maar dan moet je wel de wekker zetten in het weekend en de laatste keer nu 's avonds voor het slapen gaan. je moet even de komende week bekijken wat je op het programma hebt staan. Als het iedere keer maar ongeveer de zelfde tijd is. Heel veel suc6 :wink:

Pas 1 week voorbij…wat duurt dat toch allemaal lang. :roll:

Mixed feelings deze keer…blijft toch iedere keer spannend. :?

Fijne paasdagen!

groetes Rennix

Hoi meiden,

Heidi wat ontzettend balen meid!!!Ik ga heel hard voor je duimen dat de laatste IUI poging wel gaat lukken,kop op hoor meid!!!

Ook alle andere meiden heel veel succes en ook voor jullie blijf ik duimen!!!

Urs :wink:

Babs welkom bij ons cluppie (sorry was ik de vorige keer vergeten :oops: )

Heidi ik hoop en zal voor je duimen dat de zesde keer wel gaat lukken.

En anders gaat het lukken met IVF :smiley: Kan bijna niet anders tochhh

Sammy heelveel succes en op goede vrijdag nog wel is een goed voorteken :smiley: en wij allemaal voor je duimen, zal ik niet raar opkijken als jij over 13 dagen goed nieuws heb.

Rennic bedankt en nou nog een weekje en dan weet je meer toch :?: succes

Voor de rest van het cluppie Ik duim en hoop voor jullie mee.

Vrolijk Pasen en veel plezier met eieren zoeken :wink:

Liefs Claudia

Hoi allemaal

zo ik was een week al niet meer geweest en ik had een hoop om bij te lezen. Wat is er veel gebeurd in die week.

Rennic: ik wens je veel succes de laatste paar dagen en hoop helemaal dat het een leuk resultaat heeft :wink:

Kaatje: Netjes gezegd (want in eerste instantie kwamen er andere worden in mijn gedachte toen ik je verhaal las) wat onwijs vervelend dat het niet gelukt is en balen dat je nou naar ivf moet, maar misschien heeft dat bij jouw gewoon meer resultaat.

Heidi: Ik wil je succes wensen met deze iui. Maar heb wel een vraagje waarom willen jullie liever door met ivf ik krijg bij dat zoeen gevoel van laatste kans en zou dus alles aangrijpen voor meer kans. Aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen als je niet zoveel geluk hebt gehad met iui maar je hebt ook maar 2 echte kansen gehad en de rest was loos.

Nou in iedergeval moet je doen wat voor je zelf het fijnste voelt.

Babs welkom bij het clubje jij bent al best ver he! nou hoop dat je hier je steun vind en succes met je iui poging :slight_smile:

Nou ik ben eindelijk ongi geworden op dag 54 :evil: precies op de dag dat ik de gyn moest bellen als het uitbleef. Ik had nog niet gebeld omdat ik nachtdienst had. toen ik s’middags wakker werdt wilde ik bellen. maar ging eerst effe naar de wc hoge nood ja en daar was het toen. k***. :cry:

dus ben maar weer netjes met de 2 clomide begonnen wetende dat het deze maand weer het zelfde zal lopen of slechter want het gaat toch elke maand slechter (Kwa ongi worden dan). Ik moet nog bellen voor een afspraak voor een folikel meting. Als het want weer een nee is dan ga ik echt eisen dat wer nou verder gaan met of een clomide meer of met die prikken. want dit houd zo op.

Ik zou ook zo graag willen zeggen dat ik mijn eerste iui heb gehad en dat ik in mijn wachtweken zat maar verlopig loop ik al wwwer 2 maanden mee hier en heb nog geen een poging gehad. :frowning:

Maar verder voel ik me wel goed, niet super veel last nog van de clomide wat ik normaal wel heb maar ja ik moet nog 3 dgn maar hoop dat die blijven zoals deze. Heb een erg leuk weekend, en ga er nog 100% van genieten we hebben nog een paasdag te gaan. :smiley:

Allemaal succes Ook jij Jippie (sorry dat ik je de vorige keer was vergeten zal niet meer gebeuren).

Veel liefs Simbi 8)

Ik ga maar hier toevoegen als het mag. :oops: :oops:

ik ben beertje 37jaar en mama van 2boys.

En zijn sinds juli 2003 bezig voor een 3e kindje.!

ik ga in april starten met de 5e iui alweer.! :frowning:

en op 1april de 1e fm.!

Kussies beertje

Hoi Beertje,heel veel succes als je gaat starten in april!!! :thumbup:

Hoe oud zijn jou jongens???

Groetjes Urs :wink: