IUI deel 3

Jippie, ik duim hard voor je!

Kaatje, ook mijn duimen draaien voor jouw!

Heidi, dit wordt inderdaad ons jaar…dus positief blijven! (mijn duimen draaien overuren hier!)

Myla, welkom en suc6 ook met wachten.

Simbi, hoe is het met je? Al ongi?

Tjee, wat zitten er op het moment veel in de ww!

Urs, ongelooflijk dat je ons zo blijft opvrolijken! super.

Ik ben vanmorgen geweest bij de gyn (een andere) en nu zaten er toch 2 eiblaasjes van 18 en 19 mm!! en ook nog een paar kleintjes aan de linkerkant, maar dat was niet noemenswaardig. Dus de Puregon heeft nu toch gewerkt. Wel raar, want maandag was er links nog niks te zien, maar dat is wel vaker een probleem geweest. Die maandag rechts was, was nu niet verder gegroeid. Dus…vanavond Pregnyl en vrijdagochtend iui.

Meiden, suc6 allemaal met wachten en slaap lekker!

liefs Rennic :wink:

Een Goedemorgen allemaal ;D

Ik had gister een onderwerp geplaatst dat wij zouden gaan beginnen met IUI. En ik kreeg daar een leuke reactie en uitnodiging op van Jippie :smiley: dankjewel Jippie.
Ik zou mij graag bij jullie aan willen sluiten, want volgens mij komen er daarlijk veel op ons af.
En dan is het fijn dat je dan ff met andere kan praten, huilen en lachen en niet te vergeten te HOPEN.

Gister zijn wij de gyneacoloog geweest (16 mrt '05) en hebben te horen gekregen dat wij zes IUI’s gaan (hopelijk hebben wij ze niet alle zes nodig) As dinsdag krijg ik mijn prik instructie’s ik heb ook al van alles meegekregen, folders+ film, puregon + pen en pregnyl.

Als het mee zit met mijn ongi kan ik volgende week al beginnen
;D

Ik vind het zoooooo spannend allemaal en hooooop zo erg maar dat doen jullie ook allemaal natuurlijk.

Sorry voor dit lange verhaal, ik beloof zal niet altijd langdradig zijn hihi.

Liefs Claudia (diatje)

Hallo meiden

Myla welkom hier ik hoop dat je een hoop steun kan vinden en dat je eerste iui goed mag verlopen :wink:

Samy wat naar van die cystes, kan me erg goed voorstellen dat je dan een paar traantjes moet laten. Hopelijk is de iui toch gelukt. ??? spannend hoor. En anders op naar ronde 6.

Kaatje ik hoop echt voor je dat je laatst keer iui de beste mag zijn en dat je niet naar de ivf hoeft. succes meid.

Heidi, wat vervelend zeg dat de keren hiervoor allemaal voor niks zijn geweest. Dat vind ik elke keer het moeilijkst nog niet een dat je niet zwanger bent maar dat je dan hoort dat er ook geen kans is geweest. Nou ik duim dat het deze keer wel zo heeft mogen zijn.

Diatje ook jij welkom. :D. huil lach en hoop hier maar gezellie mee.

Nou ik ben zelf gister bij de ass. van de gyn geweest en ze heeft een test gedaan en die was zoals verwacht negatief. Blijkt mijn gyn is op vakantie en het enige wat zij mij kon zeggen was wacht nog maar tot je uit jezelf ongi wordt ???. Ik was hier niet echt blij mee en vroeg haar hoe lang moet ik dan wachten aangezien ik al in dag 49 zit. Haar antwoord was ja dat weet ik ook niet. Ik was het hier niet echt mee eens >:( omdat de gyn op vakantie is hebben we uiteindelijk besloten dat ik tot komende donderdag wacht of het als nog komt is het dan nog niet dan gaat zij overleggen met de gyn want die is dan pas terug. nou na zolang is een week wel te overzien. Heb gister middag wel behoorlijk zitten janken eerst bij mijn moeder en toen bij men man :’(. Het schiet echt allemaal niet op en elke maand gaat het slechter met mijn cyclus. het wordt er niet beter op en zie ook erg op tegen komende maand omdat me dan waarschijnlijk het zelfde staat te wachten. Klinkt misschien stop eigenlijk hoop ik dat ik voor donderdag niet ongesteld wordt dan kan ik er toch voorstaan dat ik wat anders krijg om een eisprong op te weken want nou heb ik toch wel het bewijs dat het niet beter wordt alleen slechter en dat het zo dus geen zin heeft.

Voor iedereen die ik vergeten ben veel sterkte.

nou dit was een beetje mijn verhaal van gister
liefs Simbi

Dag dames  ;D

Zo af en toe wip ik eens even langs en tot mijn spijt zie ik dat er nog geen nieuwe zwangere zijn bijgekomen sinds Crien en Syll… Ook zijn er een paar meiden die al bijna aan het IVF traject gaan beginnen las ik. Â Heel veel van jullie zitten in de wachtweken nu… spannend!!! Ik hoop zo dat we volgend jaar allemaal naar het showforum kunnen en een topic IUI kindje’s kunnen openen HAHAHA. En uiteraard zijn dat de liefste

Hier gaat alles verder zijn gangetje gelukkig. Meneertje is alweer 5 maanden oud en weegt al een kleine 8 kilo! Het wordt al een echt patsertje dus. Vorige week hebben we foto’s laten maken bij de fotograaf en hij komt zelfs in de krant! op zijn site heb ik er nu een aantal geplaats, de rest moet ik nog scannen. Ik zal er eentje bijplakken…
Och meiden, als ik dit zo schrijf voel ik me best een beetje schuldig… ik weet hoe graag jullie het ieder ook gunnen maar het zelf ook zo graag willen… Hou vol he!

Grts,
Pientje

Rennic,heel veel succes,en ik ga ontzettend voor je duimen hoor meid!!!
Simbi,ik kan me voorstellen dat je hier allemaal niet vrolijk van wordt!!!Heel veel sterkte!!!
Pientje wat een schitterende foto van je zoontje zeg,en wat een lekker bekkie!!!
Liefs voor alle meiden hier van Urs :-*

Pientje,
Wat een prachtige baby!! :smiley: Daar kan je met recht apetrots op zijn!

Diatje, welkom op dit forum en heel veel suc6 meid!
Het prikken valt echt reuze mee, dus daar hoef je niet tegenop te zien.

Simbi, wat onzettend vervelend zeg dat je ongi niet op gang komt…Lijkt me inderdaad erg onrustig. Ik hoop dat je snel weer verder kan :slight_smile:

Groetjes Rennic

Hoi allemaal,

Spannend die wachtweken eh, ook al blijf ik er bij da ik de eerste keer er nog niet moet op hopen.

Voor de anderen heel veel succes, en dat die duivels ma wegblijven :wink:

Pientje: Wat een mooi boeleke joh zucht

Veel liefs :-*
Myla

Hoi hoi,

Hee lieve Simbi: Jaaaaaa…je was mij vergeten!;D :stuck_out_tongue:
Hoe kun je dat nou doen? Hahaha, nee hoor! Wat vreselijk balen allemaal! Heel veel sterkte en kop op. Het gaat bij jullie ook allemaal goedkomen, hoor!

Claudia: Welkom bij de IUI-club! Ik weet zeker dat je je hier erg thuis gaat voelen. Heel veel succes met alles!

Alle anderen ook heel veel succes met alles!
Ik ga later even wat uitgebreider reageren. Maar in elk geval alvast heel erg bedankt voor het meeduimen! Ik hoop dat het gaat helpen!

Groetjes:-*,
Jippie

:smiley: Hoi!

Pientje : wat een heerlijk mannetje!!! een echt fotomodel…
wat een scheetje. Hoezo komt de kleine in de krant?

Rennic: succes met de iui meid!!! Ik zal aan je denken hoor!
2 eiblaasjes, dat is niet verkeerd!!! :slight_smile: Succes morgen…

Kaatje : Als het zo moet zijn dat doorgaan met ivf kunnen we elkaar zeker tot steun zijn! Best een fijn idee. :wink:

Claudia : welkom bij ons kluppie. Heel veel succes met jullie 1e iui !!

Simbi: wat een vervelende toestand zeg! Ik kan me voorstellen dat je dan wel even lekker wilt janken zeg.Ik wens je sterkte hoop dat het niet al te lang duurt voor alles weer normaal is.

Jippie: mijn zusje had een week voor ze ongi moest worden ook venijnige steken, ze bleek zwanger te zijn! Wie weet! Ik zal zeer zeker voor je duimen!!!

Urs: wat lief dat je af en toe komt kijken of er goed nieuws is.IK hoop zo dat een van ons binnenkort inderdaad goed nieuws heeft. Thanx for the support…

ga morgen naar het ziekenhuis voor de 2e echo (dag 10)
ben benieuwd…

Iedereen heel veel liefs… :-*

Sammy

Hoi meiden,

Ik moet nog even wennen aan het vernieuwde forum. Jullie ook?

Ik kan niet helemaal terug kijken op de laatst geschreven bladzijde, dat is toch lastig om te reageren. Ik ga toch een poging wagen :oops:

Pientje, wat een lekker ventje. Daar doen we het voor!! En voel je alsjeblieft niet schuldig, jij hebt ook zo gezeten als ons en kijk nou eens wat het je opgeleverd heeft. Het geeft ons alleen maar moed en hoop.

Rennic, hoe is de inseminatie gegaan vandaag?

Claudia, welkom bij ons kluppie. Ik hoop dat we kunnen steunen bij het een of ander.

Simbi, zet 'm op meid. Hou moed!!!

Sammy, hoe was het gegaan met de echo??

En voor de rest: Ook mijn duimen draaien op volle toeren. Ze zijn bijna blauw :lol:

Ik ben nog steeds wachtende :? Ik voel nog helemaal niets… dinsdag is de niet ongi dag. Soms heb ik wel wat steken in mijn buik. En dan ga ik weer denken, zou het misschien geen bandenpijn kunnen zijn en ik moet toch best vaak plassen. Aaaaahhhhh, ik word helemaal gek. a.s. woensdag heb ik een gesprek met de gyn voor de uitslag van het bloedonderzoek en dan gaan we meteen vragen of we nog meerdere pogingen extra krijgen.

Iedereen heel veel succes!!

Liefs Heidi

he meiden,

Het is inderdaad even wennen dit nieuwe forum. Maar wel mooi.

:smiley:

Vanmorgen dus de 8e iui gehad. Helaas het aantal goede zaadjes van mijn hubbie was maar 0,9 milj. Dit is eigenlijk te weinig, maar ja, zoals de gyn ook weer zei, er hoeft er maar eentje tussten te zitten. :smiley:

Mijn hubbie was natuurlijk niet erg blij hiermee en voelt zich erg schuldig. Ik probeer hem dat uit zijn hoofd te praten, maar dat gaat niet :frowning:

Verder heb ik mega pijn in de onderbuik al de hele dag. Zelfs zo erg even dat ik dacht flauw te vallen. Ontzettende steken :roll: Nu nog steeds een drukkend gevoel in de onderbuik. Niet echt fijn!! :?

Sammy hoe was je 2e echo?

Heidi, nog een paar daagjes geduld…heb je wat afleiding het weekeinde?

fijn weekend allemaal en suc6 met wachten, wachten, wachten… :wink:

Lieve groetjes Rennic

Hoi meiden

Heidi Rennic, en al andere meiden in de wachtweken…ik duim voor jullie.

gister naar het ziekenhuis geweest voor echo 2 . Het was niet al te best. er zit vocht achter de baarmoeder en er zaten 4 kleine blaasjes van slechts 11 mm.

Het vocht kan van een gesprongen cyste zijn. Maar de echoscopiste vond het allemaal een beetje rommeling !!! Heb ik weer.

Verder had ik klachten 10 dagen ongi.buikpijn.Depressief . Ze vertrouwde het niet en ik heb wat bloed laten prikken bij het lab.

Ze dacht aan een vroege miskraam.

Het zou wel veel verklaren. Overigens voel ik me nu heel vrolijk en kiplekker hoor.

Enfin maandagochtend voor echo 3 by de gyn.Dan bespreken we meteen de uitslag van het bloedonderzoek en

mischien wordt deze 6e poging afgeblazen.

Ik zie wel, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Sammy.

Hoi meiden,

Sammy, wat een verhaal zeg!! :shock: Spannend weer allemaal. Succes!!

Ik hoop dat het allemaal goed af loopt.

Rennic, hopelijk vind net dat ene belangrijke zwemmertje je eitje! Ik duim voor je. Ik kan het heel goed begrijpen van je man, hij voelt alsof het zijn schuld is dat het allemaal niet lukt. (zo voel ik het namelijk ook, alleen is er bij tot nu toe niets geks gevonden en de zwemclub van mijn man is supergoed) Dat wordt straks wel weer wat minder. Succes! Hoeveel iui krijgen jullie nog?

Ik heb genoeg afleiding dit weekend, zo meteen lekker even een dagje weg met mijn moeder. Gezellig!

Ik zie erg op tegen a.s. woensdag (mijn nod) ik heb gewoon weer het gevoel dat het niet gelukt is en het allerergste vind ik nog dat mijn man dan zo teleurgesteld en kwaad en verdrietig is. Volgende week wordt dus weer een ongezellige week. :cry: Van de week kregen we weer een geboorte kaartje binnen van een oude vriend van mijn man. Ik zag meteen aan zijn gezicht hoe dat hij zich voelde. Wie weet wordt het woensdag wel een topdag. (ik blijf het stiekem hopen)

Liefs Van een ietwat verdrietige Heidi

Heidi hoe is het met je? Nog geen voortekenen? hoe was je dagje weg met je moeder?

Om om je vraag terug te komen, hierna nog 1 x iui…

Hoe is het verder met iedereen in de WW? Kaatje, jippie?

Sammy hoe is het bij de gyn gegaan? Ben erg benieuwd.

Met mij gaat het goed maar mijn hubbie heeft het wat moeilijker. Hij voelt zich erg schuldig en ik kan hem dat niet uit zijn hoofd praten. Hij is bang dat ik op den duur als het echt niet gaat lukken bij hem weg ga :roll: Echt niet dus!!!

verder is het misschien een beetje vroeg te zeggen, maar ik heb niet het gevoel dat er iets gebeurd is…behalve dan mijn pijnlijke borsten, maar dat was zelfs al voor de inseminatie, dus zal wel door de Puregon komen :?

Iedereen die ik verder vergeten ben…good luck!

Liefs Rennic

He Rennic kop op hoor en ook je hubbie natuurlijk,ik duim voor jullie

dat er eentje is die er heel veel zin in heeft en wie weet joh ik blijf iig voor jullie duimen!!!

Succes hoor!!!

Urs

Ik lees dat het met sommige van jullie niet zo lekker gaat :frowning: ik wens jullie veel sterkte en zal voor je duimen :smiley:

Ik ben een beetje zenuwachtig, morgen krijg ik mij prikinstructie’s.

En dan wachten tot ik ongi wordt zodat we dan kunnen we beginnen.

Ik ben ook benieuwd wat de bijwerken zullen zijn voor mij.

Eric had gelezen dat je last kon krijgen van wisselstemmingen.

En hij kon het niet laten om te zeggen van…nee toch wordt dat nog erger :roll:

Ik schijnt daar weleens last van te hebben :lol: weet van nix hihihi :oops:

Groetjes Claudia

Hoi iedereen,

Hier even een kort berichtje van mij.

Onze tweede IUI is helaas niet gelukt!:frowning: :cry: We hadden er zo’n goed gevoel over, en ik het leek allemaal ook goed te gaan. Ik had helemaal geen voortekenen van een ongi. Maar zomaar ineens was de droom weer voorbij… Dus wij hebben niet zo’n leuk weekend gehad.

Ik moet nu op dag 5 met een minimale hoeveelheid Clomid beginnen, zodat mijn cyclus wat korter wordt. Nu hadden we de inseminatie gehad op dag 24 en dat is wel wat laat. Dus als alles meezit, dan zouden we misschien over twee weken onze 3e IUI-poging kunnen doen. Dan richten we al onze hoop daar maar weer op. Het moet toch echt een keer lukken!

Iedereen heel veel succes met alles!

Ookal reageer ik nu niet op iedereen persoonlijk, ik duim wel voor jullie, meiden!

Groetjes,

Jippie

Hé Jippie wat k* dat de tweede IUI niet gelukt is en ik had nog zo’n goede hoop voor jullie. Het klonk allemaal veel belovend. Jammer :frowning:

Je bent in ieder geval niet de enige, want vandaag is voor mij het IUI doek definitief gevallen. Poging 6 is helaas ook mislukt. Het heeft zo niet mogen zijn. Ik hoopte zo dat het met IUI zou gaan lukken en we geen IVF zouden hoeven te doen :x Maar helaas helaas helaas. 18 april hebben we een IVF intake gesprek en ik denk dat we dan eind mei of in juni mogen gaan starten. Er is geen wachtlijst in ons ziekenhuis. De komende twee maanden dus maar eens goed gaan opladen en informatie verzamelen

en een heleboel leuke dingen gaan plannen en genieten van de lente. Ik denk dat ik me straks ook bij de IVF-club ga voegen, maar ik blijf jullie volgen hoor, en ik wil jullie niet tegenkomen onder het andere item :lol:

Rennic wat vervelend ook voor jullie dat het niet zo goed is gegaan de inseminatie. Ik duim wel voor je hoor, wie weet zit er wel een engeltje op je schouders.

De rest ook allemaal veel sterkte!

groetjes Kaatje

Kaatje, wat K zeg dat je nu definitief naar IVF moet, maar wel fijn dat jullie zo snel al weer door kunnen. Ik ga je zeker volgen bij de IVF forum, ik ben daar al wel aan het lezen…

Jippie, dus ook bij jouw weer geen goed nieuws… :cry:

Je hebt inderdaad een hele lange cycles. hopelijk is voor jouw de 3e keer raak.

Claudia, Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor! het Puregon spuiten viel mij reuze mee en ik had ook geen last van ‘bijwerkingen’. laat het gewoon gebeuren :wink:

Urs, bedankt voor je lieve woordjes.

liefs Rennic

Hallo dames :slight_smile:

Kaatje sjips zeg dat de laatste IUI niet gelukt is. Weer een stapje verder nu de IVF. Jullie kunnen wel snel terrecht zeg, dat is wel super. Ik wens je heel veel s6!

Jippie Jammer dat de 2e maal niet gelukt is. Ik ben ook 2 maal zo heel laat geinsemineerd. Uit de echo’s en temperatuurmeting kwam ook vaan dat ik pas na dag 20 mijn eisprong had. Terwijl ik wel om de 28/30 dagen ongie werd. Die vruchtbare dagen 2 weken nar het begin van mijn menstruatie gingen hier dus ook niet op.

Claudia S6 morgen! Ik was een held op sokken betreft prikken en geloof me… ik GUN jullie allen die supersize prik die je krijgt als je straks gehecht wordt na de bevalling!!! :mrgreen: Ik heb er nog nachtmerries van :lol:

Rennic…net als Urs duim ik ook voor die ene goede sprinter!!! :wink:

Sammy heb je de uitslag van het bloedonderzoek gehad? Spannend hoor! (trouwens je vroeg waarom Midas in de krant kwam. De fotofraag zet eens in de zoveel tijd een advertentie in de krant als reclame en vroeg of de foto van Midas gebruikt mocht worden…zodoende)

Ik ben nog veel mensen vergeten… maar ik wordt weggejaagd van de PC. Mijn mannetje wil erachter. Ik ben zo gedienstig dat ik me weg laat jagen :roll: :roll: :roll:

Dames zet hem op he !

Grts,

Pientje