Hee girlzzzz!
Hoe gaat het met iedereen?
Het is betrekkelijk rustig op het forum… :-/
Kaatje: Bedankt voor je medeleven, meid!
Helemaal top dat jullie de inseminatie maandag hebben. Jee, wat heb jij supersnelle follies, zeg! Maar gelukkig komen jullie niet met het weekend in de knoei! Alvast heel veel succes maandag en met de wachtweken.
Joepie… wij krijgen zondag onze 2e IUI! Ik ben vanmiddag weer bij de gyn geweest voor een follikelmeting. De ene follikel was nu 18 mm en de tweede was op 14 mm blijven hangen. Ik moet morgenavond de Pregnyl-injectie laten zetten in het ziekenhuis. Dus er is nog kans dat die kleinere follikel nog wat doorgroeit en uiteindelijk ook meeplopt zondag. Daar hopen we dan maar op! Twee follies zonder Clomid zou wel helemaal fantastisch zijn!
We zijn echt heel erg blij. Wat een omschakeling van een operatie naar een 2e IUI met misschien twee eisprongen!En dat allemaal binnen een week… ??? ;D
Iedereen heel veel succes met alles!
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
Jippie, wat goed zeg!! Succes zondag. Spuit jij de pregnyl zelf of laat je dat iemand doen?
Kaatje, succes maandag met je laatste iui poging. Hopelijk hebben jullie deze keer meer geluk.
Hier mijn verhaal:
Ik ben vandaag voor een follikelmeting geweest. Hij zag 1 eitje van ongeveer 16 mm aan de rechterkant. Toen begon hij eens terug te bladeren. Hij vond het wel heel toevallig dat ze allemaal steeds aan de rechter kant zitten en alle keren ongeveer even groot. Zou het niet zo kunnen zijn dat er steeds naar een cyste gekeken is die aan het eind van de eierstok zit. Dat was namelijk gezien tijdens de ok. Hij vond namelijk dat het “eitje” wat meer buiten het gebied van de eierstok lag. Dus misschien hebben ze steeds die cyste aangezien voor een eitje, terwijl er misschien helemaal niets zat. Want er is steeds na 1 follikelecho meteen overgegaan op inseminatie. Behalve de vorige keer, toen zag zijn collega twee kleine eitjes en de volgende dag zag mijn eigen gyn 1 grote van, wat denk je? 16 mm.
Hij liet aan het begin van het gesprek ook een beetje doorschemeren dat het toch wel raar was dat er nu nog steeds geen oorzaak gevonden was van de onvruchtbaarheid. En de hormoonspiegel na mijn eisprong was nog maar 1 keer bepaalt.
Dus meiden misschien heb ik wel helemaal geen eitjes en lukt het daarom niet. :-/ Hij wil het deze cyclus eens goed in de gaten houden en bekijken. maandagmiddag moet ik weer terug voor een nieuwe echo.
Als het “eitje” gegroeid is zal het inderdaad een eitje zijn, maar is hij even groot als vandaag, is het waarschijnlijk die cyste. Helaas is hij er zelf dan niet, maar hij zou het goed overdragen aan zijn collega.
Dat blijft dus nog even spannend, voorlopig moet ik nog door gaan met de puregon injecties.
Iedereen suc6!!
Liefs Heidi :-*
Hoi,
Heidi, misschien nieuws waar je niet direct op zit te wachten, maar daarentegen is het misschien wel heel fijn als ze eens een oorzaak vinden…spannend hoor ! Succes volgende week
Jippie, dat is opeens een hele sprong vooruit zeg ! Ik hoop dat die 2 eitjes ontploffen en dat ze een hoop zaadjes mee gaan nemen Â
Kaatje, veel succes maandag ! Zal voor je duimen…
Rennic, voel je je weer iets beter ?
Lina, welkom hier, hoop dat je hier een hoop steun zult vinden en dat je natuurlijk ook eens heel blij nieuws hebt…succes !
Crien ? hoe was je echo ??? ben erg benieuwd…
Ik heb kort op elkaar 2 echo’s gehad; vorige week vrijdag, toen was het 10 weken, zag er heel goed uit, de kleine hummel was erg beweeglijk en we konden nu al heel duidelijk alles zien…vooral de op en neer zwaaiende armpjes en beentjes was zo leuk ! Vanmorgen weer geweest, zit nu op 11 weken en aangezien mijn leeftijd 36 is kwamen we automatisch in aanmerking voor een nekplooimeting. Gelukkig was deze heel erg goed; ze meten een laagje vocht die ergens ter hoogte van het nekje loopt, die mag min. 3 milimeter zijn en bij ons was ie zelfs maar 1 mm !!! Zag er dus heel goed uit volgens de gyn. Nu ook nog bloed laten prikken en daar krijgen we dan volgende week de uitslag van. Omdat alles zo goed gaat mogen we ons nu “gewoon” zwanger noemen en heb ik me dus aangemeld bij een verloskundige, waar we 14 maart dus de eerste afspraak hebben. Nou heel spannend allemaal dus en eindelijk krijg ik het gevoel dat het “ECHT” is. 't Hummeltje is nu 4.6 cm groot/klein en was enorm druk aan het buitelen vanmorgen…de gyn kreeg 'm af en toe nauwelijks in beeld want voordat ze het had vastgelegd dook ie alweer de andere kant op, erg grappig om te zien dat er binnen in je zoveel leven zit en zien en voelen doe ik er weinig van. Maar goed, zolang die hummel het maar naar z’n zin heeft
Oh ja…de meter die hieronder staat klopt dus niet helemaal meer, maar weet niet hoe ik hem moet aanpassen…vandaag zou ik dan dus 11 weken zijn, affijn, het hangt niet op een paar dagen Â
Nou meiden…veel succes allemaal, ook diegen die ik niet genoemd heb…gelukkig bijna weekend, dus geniet ervan,
liefs,
Syll
He meiden,
Jippie, wat een goed nieuws zeg! Kan je nagaan hoe het kan omslaan! Nu maar hopen dat deze trend doorzet bij je. Suc6 zondag!
Kaatje, heel veel suc6 bij je 6e iui poging…Houd moed hoor, hoe moeilijk dat ook is. De kans is er nog steeds dat het via IUI gaat lukken, maar ik begrijp heel goed dat je je hoop op de IVF hebt gericht. (ik begin ook al zo te denken)
Heidi, wat een verhaal joh! Dit zou echt niet leuk zijn. Ik zal voor je duimen maandag dat het toch een follikell is!!!
heel veel suc6 en sterkte. :-*
Mijn blaasontsteking is gelukkig weer weg. De peneciline heeft meteen gewerkt. Alleen ging ik zaterdagavond door mijn rug. Ben dus lekker bezig. Maar ook dat is gelukkig weer over.
Gisteren heb ik alweer donkerbruine afscheiding gespot, en dat is tot nu toe het teken geweest dat ik weer niet zwanger ben :’( Echter mijn temp blijft wel in de hoge 36 en zelfs 37!
Verwarrend allemaal, maar ik ga ervan uit dat het niet gelukt is en dat ik volgende week weer Puregon ga prikken…
Eerst maar eens een weekendje ertussenuit met schoonouders. Dus lekker laten vertroetelen, eten, glaasje wijn en uitrusten!
fijn weekend allemaal!
liefs Rennic
Syll,
Ik lees je berichtje nu pas…
Wat heerlijk joh!! Ga er maar lekker van genieten! ;D
Vraagje,
Jij bent toch via IUI zwanger geraakt? En na de hoeveelste?
liefs Rennic
Hoi Rennic,
Nee, ik ben uiteindelijk spontaan zwanger geraakt…had wel 3 IUI behandelingen achter de rug (zonder resultaat) en was in afwachting van een kijkoperatie…dus na 3.5 jaar proberen zwanger te raken was het toch nog “zomaar” gebeurt
liefs,
Syll
Hoi meiden
Zat net jullie verhalen te lezen en het is wel weer super spannend allemaal.
Rennic geniet vooral van het weekend met je schoonouder en ik hoop voor je dat je toch niet ongi wordt.
Jippie ik vind het zo gaaf voor je dat je toch geen kijk operatie hoeft en dat nou ook nog 2 eisprongen misschien wel hebt. Nou ik duim voor je dat het deze maand raak is.
Heide wat onwijs vervelend als het een cyste zou zijn. ik hoop echt voor je dat het gewoon je eitje is die aan het groeien is. Veel sterkte dit weekend.
En Syl dit vind ik pas fijn om te lezen iemand die zwanger is geworden ondanks dat het moeilijk was. Geniet er vooral van dat heb je verdient
Zelf heb ik een erg drukke week gehad waardoor ik niet veel heb gedacht aan het zwanger worden, maar nou zit ik ziek thuis en dan denk je er toch wel weer veel aan. Het is nu dag 37 en ben nog steeds niet ong ??? Maar ja als ik naar vorige maaand kijk kan dat ook nog wel een week duren :-[ toch blijf ik stiekem hopen dat ik dan wel zonder ins. toch zwanger ben geworden. Maar dat is een hoop van 5% of zoiets. Als ik dan toch ongi moet worden dan heb ik dat liever vandaag dan morgen het duurt al zolang en we willen gewoon verder.
Wat wel leuk is dat we aan het bieden zijn op een huis een eensgezins woning nou als dat lukt dan nog het kamertje opvullen.
een fijn weekend allemaal
liefs simbi
Hoi allemaal,
Helaas heeft de ongi gewoon doorgezet en zijn we inmiddels definitief overgegaan op IUI. De eerste echo reeds gehad en morgen moet mijn man zaad inleveren. De echo was helaas niet helemaal goed, eerst dacht ze dat er aan twee kanten eitjes zaten (3 in totaal) maar dat kan helemaal niet. Dus zullen waarschijnlijk cycstes zijn. Als deze spontaan verdwijnen dan kunnen we deze maand beginnen en anders wordt het wederom wachten. Dus ik hoop dat ze weg zijn en het zaad verder goed is dan kunnen we eindelijk beginnen met de 1e IUI.
Sorry dat ik nu pas iets laat horen maar was erg druk en op vakantie en vorige week een begrafenis in Engeland. Ben wel aan wat goed nieuws toe dus als je iets gezelligs te melden hebt, kom maar op.
Succes allemaal en tot snel,
Brio
Goeiemiddag allemaal,
Rennic hoe was je weekendje?
Jippie hoe ging de inseminatie? Ik heb gisteren de zesde IUI gehad. Ik ga de wachtweken weer in. Konden we maar vandaag al testen dat zou heel veel spanning schelen!
groetjes Kaatje
Hoi iedereen!
Hoe gaat het met iedereen?
Met ons gaat het goed. Zondag hebben we onze 2e IUI gehad, en alles is heel erg goed gegaan. Dus nu zijn de twee vreselijke wachtweken weer aangebroken! We duimen met al onze vingers en tenen, misschien helpt het wel! ;D
Kaatje: Ik ben blij dat jouw inseminatie gisteren ook goed is gegaan! Nu zitten we dus tegelijkertijd in die wachtweken. Ik hoop dat we dan ook tegelijkertijd een kindje zullen krijgen! Ik duim ook heel erg voor jullie, meid!
Brio: Balen dat je ongi uiteindelijk toch heeft doorgezet! Nu maar op naar IUI, dan. Ik hoop dat dat gaat resulteren in een prachtig kindje! Maar hoe zit het nu met je eitjes dan? Je schrijft dat je geen drie eitjes kan hebben. Waarom niet, dat kan toch wel? Of bedoel je dat er 3 aan elke kant zaten, dat zou dan wel wat teveel van het goede zijn. Hopelijk zijn het geen cystes, meid! En zo ja, dat ze dan maar als de wiedeweerga mogen verdwijnen, dan kunnen jullie ook weer verder. Veel succes met alles!
Simbi: Hoe gaat het met je, meid? Lang niks van je gehoord (via de mail). Ik hoop dat je heel snel ongi wordt! Of eigenlijk helemaal niet natuurlijk. Nou ja… dat je dan maar snel weet waar je aan toe bent! Hoe is het met het huis afgelopen, is jullie bod aangenomen? Veel succes met alles!
Rennic: Ben je nog ongi geworden, of heb je heel erg goed nieuws voor ons? Ik hoop dat je een leuk weekend met je schoonouders hebt gehad!
Syll: Ik ben heel erg blij dat alles zo goed gaat met jullie en de zwangerschap. Wat fantastisch moet dat geweest zijn om jullie kindje dolenthousiast zwaaiend met armpjes en beentjes te hebben gezien! Ik hoop dat iedereen op dit forum dat ook heel snel kan meemaken! :-* Alvast heel veel succes bij de vk op 14 maart!
Heidi: Wat een verhaal, zeg! Hoe gaat het nu met je dan? Was er maandag iets anders op de echo te zien dan dat eitje/cyste van 16 mm? Stel dat het wel een cyste is, zou je dan al die IUI’s voor niks hebben gehad? Dat zou wel vreselijk zijn, zeg! Wel vreemd dat je steeds na maar één echo de inseminatie al hebt gehad. Ik moet gemiddeld toch wel 3x komen voor een echo. Mijn progesteron is ook maar 1x bepaald en daar bleek wel uit dat ik een eisprong had gehad. Dus later zijn ze er wel vanuit gegaan dat alles bij de volgende keren wel goed zat. En hoe gaan jullie nu verder dan? Toch weer proberen via IUI als blijkt dat het wel een cyste is? Heel veel succes met alles, meid!
Alle andere meiden ook heel veel succes met alles!
Groetjes :-*,
Jippie
hallo iedereen
Syl: wat heerlijk dat de echo goed was. Wat zal je gelukkig zijn zeg. ;D
Rennic: Hoe staat het met de vervelende red devils"" meid?Heb je een leuk weekendje achter de rug ?
Kaatje en Jippie : Succes met wachten.Ik duim voor jullie dat het dit keer raak is
Brio: Jammer dat je ongi bent geworden, ik hoop voor je dat het snel raak is met iui!
ik zit zelf in de laatste wachtdagen, nu op dag 27. ik vind het wel heel vreemd dat mijn cyclus van vorige maand en deze maand langer wordt. Zal dat komen doordat ik geen alcohol en cafeine meer gebruik? Ik had altijd een cyclus van 24-25 dagen.Maar vorige maand ineens 28 en zit ik al op dag 27.
Ben soms misselijk voor ik naar bed ga.Heb ook last van pijnlijke tepels. (heb ik iedere maand, zegt dus niets)
Maar helaas heb ik ookweer die vervelende pijn in mijn onderrug dus de ongi komt er zeer zekere weer aan. :-/
Daarom is vooral zo’n teleurstelling als ik ongi word,
de menstruatie symptomen lijken veel op zwangerschaps symptomen, daardoor krijg ik toch iedere maand (valse)hoop.
maar dit keer trap ik er niet in!!!
Gelukkig nog 1 iui te gaan! de 6e en de laatste.
Alle meiden, ook die ik niet heb genoemd, veel liefs en heel veel sterkte met alles!!!
liefs Sammy
hoi meiden,
Kaatje en Jippie, heel veel succes in de ww. Ik zal voor jullie duimen!
Sammy, hoelang zou je cyclus moeten duren? Op welke dag heb je de inseminatie gehad? Ik hoop voor je dat je ongi weg blijft. Gaan jullie dan ook over op ivf na de 6e iui poging? Succes. Mijn duimpjes draaien ook voor jou!
Brio, hopelijk is alles goed en mag je snel met je 1e iui beginnen. Wanneer weet je wat meer?
voor de rest die ik vergeten ben: Ik denk wel aan jullie hoor!!
Ik ben maandag terug geweest voor een follikel echo. Volgens de gyn hebben ze inderdaad steeds naar die cyste gekeken. Ze heeft er nu een foto van gemaakt, hierop is de cyste te zien en mijn re eierstok. Je kunt echt goed zien dat die cyste ver buiten het eierstok gebied ligt. Kortom we hebben dus inderdaad de meeste iui pogingen voor niks gehad. Ze heeft wel verder gekeken en zag nu links een heel goed eitje van 18 mm. Maar mijn linkereierstok was erg moeilijk te vinden, hij ligt boven de baarmoeder. Vandaar dat haar collega’s dus nooit links wat hebben gevonden. en steeds alleen maar rechts iets zagen. Er wordt nu besproken of dat we meer pogingen mogen krijgen ongezien we geen eerlijke kansen hebben gehad. Ik moet nu ook bloed laten prikken om te zien of ik een goede eisprong heb gehad. Ook deze gyn vond het raar dat ik steeds maar een echo kreeg en geen uitgangsecho en geen bloebbepaling erna. Tja, handig als alle gyn in dezelfde maatschap op een lijn zitten :-/ maar goed. Maandag heb ik pregnyl moeten spuiten en vanmiddag volgt de inseminatie. Deze keer gebaseerd op een goed en echt eitje (hopelijk)
Ik hoop dat ik snel wat hoor van eventuele nieuwe pogingen.
Liefs Heidi
Hoi Jippie en Kaatje heel veel sterkte met wachten,dit is altijd het rotste gedeelte maar ik zal duimen dat jullie geduld wordt beloont,het is jullie zo gegund!!!
Brio,kop op hoor meid,op naar de IUI en wie weet heb je al snel het gewenste resultaat!!!
Syll,lekker hoor dat het goed gaat,geniet ervan hoor!!!
Heidi,wat een ellende zeg,zoveel pogingen en nooit echt goed nagekeken!! Ik hoop dat het nu dan links wil gaan lukken en zo niet dat je pogingen niet tellen ivm een beetje laksigheid van de gyneacologen Ik hoop echt van harte dat voor jullie ook gauw jullie wens uit zal komen!!!
rennic,hoe is het met jou??
Sammy,kop op hoor mijn duimen blijven draaien!!!
En voor de meiden die ik vergeten ben,ook jullie sterkte en succes waar je mee bezig bent!!!
Liefs van Urs
Ha meiden,
even snel een berichtje van mij vanaf mijn werk.
Heidi, ik ga heel hard voor je duimen dat het nu gelukt is. Bij mij is links iedere keer ook een gedoe. Tot 2 x toe flink moeten zoeken en achter (of boven) de baarmoeder ziet ie dan. De gyn zei dan dat er niks was, maar ik voelde gewoon dat er iets zat en dat was dus ook zo.
Sammy, houd nog even vol…je weet het maar nooit.
Kaatje en Jippie, suc6 met de wachtweken.
Ik heb een lekker weekendje gehad. Lekker geluierd, gegeten en gewandeld door de sneeuw.
Maar helaas zondag weer ongi geworden :’(
Maandag alweer voor de echo geweest en gisteravond weer met Puregon begonnen. De dosering is nu wel iets verhoogd, hopelijk nu met meer resultaat
De 8e ronde alweer… :’( ??? >:(
Groetjes allemaal!!
Liefs Rennic :-*
hoi
Heidi: ik ben wel een beetje geschrokken van je berichtje hoor! Wat vervelend zeg…ik hoop wel dat de iui pogingen worden overgedaan want dit zijn geen kansen geweest.
Ik hoop dat het dit keer goed gaat, dat hebben jullie wel verdient!! Ik duim voor je!!!
Urs: Is de inseminatie goed verlopen vandaag? dan begint nu weer het wachten he meid. Sterkte hiermee, laten we hopen dat het nu raak is.
Rennnic: krijg jij de echo al op dag 2 van de cyclus?
Ik dacht dat de echo altijd op dag 3 tm 5 plaats vindt.
Succes straks met de follikel echo…
Zelf heb ik minder goed nieuws… :-[ V vandaag ongi geworden. Ik voelde het al aankomen. Dus vrijdag ga ik
voor de echo, en dit wordt dan de 6e en laatste iui ronde.
Daarna gaan we voor IVF…
Het lijkt me wel fijn om nog een paar iui ronde’s te doen, om de IVF nog even uit te stellen. Ik heb mijn hoop daar namelijk nog al op gevestigd dus wat moet ik als de IVF ook niet aanslaat??? :-/
Maar helaas doet ons ziekenhuis er maar 6. Dus deze maand zullen we op de wachtlijst gaan voor IVF.
Ga ik me daar maar vast een beetje in verdiepen.
Ik vind de support hier erg fijn. Bedankt hiervoor :-*
Ik denk aan iedereen hier op dit forum en draai mijn duimen blauw voor jullie !!!
Liefs Sammy
Hoi allemaal,
Hé Sammy jammer zeg dat de 5e IUI niet geslaagd is en dat je nu de laatste poging in gaat. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik zou ook nog heeeel graag 6 IUI’s doen voordat we met IVF doorgaan. Dat is zo laatste strohalm-achtig. Voelt zo hopeloos eigenlijk wel. Ik heb afgelopen maandag ook mijn laatse IUI gehad (6) en dat voelde ook best beetje triest. Terwijl ik de andere 5 keren steeds een happy gevoel had na de inseminatie. Maar ik houd hoop dat IVF niet nodig is. Ik wil ook graag twee of drie maandjes rust na de 6 IUI behandelingen. Weer even opladen.
Rennic ook balen voor je dat de 7e IUI niet is gelukt. Wie weet gaat het de volgende keer lukken.
Jippie hoe gaat het met de WW? Voel je al wat?
Heidi, het lijkt me ook heel normaal als je de IUI pogingen overnieuw mag doen, wat een slapers zeg! Hoe is de inseminatie gegaan?
groetjes Kaatje
Hoi Sammy,
Ik ben niet bezig met IUI.Ik heb wel 2x IUI gedaan en daarna moest ik over op IVF(zie mijn verhaal bij vlinderpraat)En dat was gelijk raak.Ik kom hier om jullie een hart onder de riem te steken omdat ik weet hoe het is om niet "zomaar"zwanger te worden.Nou groetjes van Urs
Hallo Meiden
URS :::: Sorry, ik bedoelde eigenlijk Jippie maar soms haal ik de namen nog door elkaar :-[…lekker kippig he? Ik heb op vlinderpraat gekeken maar zie jouw verhaal niet zo snel staan.
Vind je het vervelend om het me nog eens te vertellen? Zou wel heel graag willen weten hoe jouw ervaring was met IVF.
Wat heerlijk dat het met IVF meteen raak was. Vandaag heb ik weer op internet gezocht…ik las dat je ook met IVF maar 20% kans hebt (dat is net zo veel als bij iui) Maar de verpleegster in het ziekenhuis zei mij laatst dat je bij IVF toch een betere kans hebt. Hoe zit het nou??
Veel liefs Sammy
Hoi Sammy,
het is je vergeven hoor!!!
Maar je wilde wat meer over IVF weten,nou ik reageerde nogal heftig op de hormonen bij IUI 1ste keer was ik zwaar allergisch voor het hormoon wat ik gebruikte en de 2de x kreeg ik overstimulatie.Daarom vond de gyn het voor ons beter om over te gaan op IVF,ik zag daar erg tegenop omdat ik dan een punctie zou krijgen en daar had ik zulke wilde verhalen over gehoord.Maar goed we wilde zo graag een kindje erbij dat we het toch wilde proberen(Robert liet aan mij de keus,of ik die stap wel of niet wilde doen hij stond achter mij!!!)En ik moet je zeggen dat die punctie mij is mee gevallen!!!Ik ben in Zwijndrecht behandeld en de rest moest in Rotterdam gebeuren en daar ben ik ook gelijk met mijn mannetje mee naar toe gegaan.Nou die eerste IVF poging was dus gelijk raak en als dit niet het geval was geweest had ik het zeer waarschijnlijk nog wel een keer gedaan!Nu ben ik echt heel blij dat ik het heb gedaan en het is alle pijn en toch ook ellende(Vandaar mijn stukje bij de vlinderpraat met als titel"opnieuw mijn verhaal")dubbel en dwars waard geweest.
Mijn hele IVf verhaal kan ik hier niet neerzetten omdat het niet alleen maar leuk is vandaar staat het bij de vlinderpraat,dus aan jezelf de keuze of dat je dat nu wilt lezen of niet snap ie???Ik hoop dat je hier toch wat wijzer van bent geworden?!?!Voor ons was dus de IVf een grotere kans om zwanger te worden dan bij IUI,maar ja dat is bij iedereen anders.bij ons lag het aan Robert ,zijn zaad was te traag,te weinig en er zaten afwijkende tussen.Maar de behandeling zelf is mij echt o zo meegevallen,ik heb het heus wel gevoeld,maar het was niet zo als al die wilde verhalen!!!
Liefs Urs :-*
Hier ben ik nog even,bij ons was het slagingspercentage volgens de gyn tussen de 25 en 30%,hoe ze hierop komen weet ik ook niet???Maar in mijn omgeving zijn er best veel mensen die ik ken zwanger geworden door IUI of IVF dus dat is misschien een beetje hoopgevend toch?!?!
Nou succes en ik lees wel hoe het verder gaat succes met wat je gaat doen of waar je nog mee bezig bent en ik hoop echt dat je snel het gewenste resultaat zult krijgen en ook jullie eigen babytje in jullie armen mogen houden!!!En dat geld voor alle meiden hier!!! :-*
Urs