IUI deel 3

hoi,

dank je wel!!

Vind het nu wel heel spannend worden…

Ik ga vanmiddag alleen naar de gyn.

Het is toch alleen maar kijken hoe groot het ei is.

Voor die 5 minuten hoef manlief niet mee naar de gyn.

Ik heb meteen een late dienst na het gyn bezoek en morgen een hele vroege dienst er achteraan.

Ik laat dus morgenmiddag pas weer wat van me horen.

Groetjes,

jel

hallo allemaal,

wat een rust!!!

Het lijkt wel bijna mijn privé site…mijn eigen dagboek.

Gisteren echo gehad, 12 mm. morgen weer terug.

Net mijn ouders gebeld over hoe ze het op vakantie hebben gehad.

moest ik eerst vertellen wanneer de behandeling is!!!

Fijn, ouders die meeleven…

“jullie” horen nog van mij.

marielle

Hoi Jel,

Inderdaad momenteel heb je een prive dagboek maar daar komt wel weer verandering in als iedereen terug is van vakantie.

Hopen dat het morgen weer een goede echo is.

Leuk dat je ouders nu meeleven!

Groetjes M.

hallo,

vanmiddag ruim 1/2 uur moeten wachten voor ik eindelijk aan de beurt was. Liep een beeeetje uit…

Het ei was nog maar 14,5 mm.

in eerste instantie moest ik maandag maar weer terug komen. Cyclus dag 15. Maar de vorige cyclus die hij in de gaten heeft gehouden had ik de eisprong op de 15e dag.

Dus nu mag ik zondag terug. om 10.30. waarschijnlijk wel bij een andere gyn. maar dat maakt me niet uit.

Dan weten we ook wanneer ik de spuit moet zetten en wanneer de iui behandeling is.

Waarschijnlijk dinsdag, op z’n vroegst.

groetjes,

jel

succes !!!

lekker op zondag, heb je de wachtkamer voor jezelf waarschijnlijk

hier is zomerstop, dus ligt het stil

Hoi Jel,

Succes!!

Fijn dat je op zondag toch terecht kan, heb je toch iets meer controle.

Groetjes M

Hoi Hoi,

Het is ff geleden…willen ff niet denken aan IUI enzo ff rust :?

Maar kon het niet laten om toch even bij jullie tekijken :wink:

Nog twee weekjes werken en dan eindelijk lekker vakantie heerlijk zie er zo naar uit om naar Turkey te gaan hoor van heelveel mensen dat het leuk en mooi is…duss ben benieuwd.

Maar ik wilde jullie ff een groet doen en zeggen dat ik wel aan jullie denk en voor jullie duim.

Marielle hoop dat je eitje morgen gereed is en dat je mag gaan spuiten ik duim voor je.

Simbi heelveeeeeeeeeeeeel succes met stoppen, mij is het ook gelukt…stoppen met roken duss dan moet het jou gaan lukken…en het is voor een goed doel…

Liefs Claudia

Ik heb even een hele tijd niks van me laten horen. We hebben inmiddels poging 3 achter de rug, en die is helaas ook niet gelukt… :frowning:

We hebben besloten om voorlopig een paar maanden geen IUI of andere dingen te doen. We willen echt even helemaal niet met zwanger worden bezig zijn. Het houd je (wanneer je aan de hormonen zit en je steeds naar het ziekenhuis moet) toch steeds bezig, en dat wil ik even niet meer. Ik ben het laatste jaar (door de stress :? ) zo’n 15 kilo aangekomen, en ook dat zal niet echt bevorderlijk zijn voor een zwangerschap. Dus ik ga voorlopig eerst beter voor mezelf zorgen, want die spanningen doen meer kwaad dan goed. Ik hoop dat het over een aantal maanden beter met me gaat, en dan gaan we verder voor de vierde poging. Ik zal dus even niet veel reageren op deze site, maar houd jullie wel in de gaten hoor!!! Wens jullie allemaal heel veel suc6, en tot gauw!

Veel liefs van Daniëlle

hoi meiden,

mijn geduld moet nog langer op proef gesteld worden…helaas!

Eicel was sinds vrijdag maar 1 mm gegroeid. Morgen ochtend meteen bellen om een afspraak te maken voor dinsdag.

Dan wordt er weer gekeken hoe de groei er voor staat.

Dus…de behandeling verschuift alweer naar in ieder geval donderdag.

Balen…

jel

ik wens je veel succes

en ik hoop dat de eicel gaat groeien !!!

en ik wil je niet op negatieve gedachten brengen, maar bij is het wel gebeurd, dat de eicel al weer kleiner werd voor het de ideale grootte had.

maar ik duim voor je !!!

hoi,

hedwich…zaten ze bij jouw er ook zo bovenop? Ik heb het idee dat ze er bij mij wel bovenop zitten. Iedere twee dagen terug. En tot op heden is het alleen nog maar gegroeid.

Moet ik dan écht zo bang zijn dat de eicel weer kleiner wordt? Voordat de behandeling plaats kan vinden? Want eigenlijk is dat iets waar ik helemaaaaal niet aan wil denken!!!

straks bellen…

Mariëlle

Hoi Claudia en Daniëlle,

ik kan me er wel íets bij voorstellen hoor! Dat je op een gegeven moment je buik er ff van van hebt.

Wij hebben die dip ook gehad. Al was dat dan niet tijdens het iui gebeuren maar de periode dat we het zelf probeerden…

Claudia wij gaan ook op vakantie naar turkije. Wel pas eind september. Dus ik ben een beetje jaloers op je… Turkije is inderdaad erg mooi. Ben er al eens geweest. Waar ga jij heen? Wij maken een busrondreis van 8 dagen door de westkust. Mijn ouders hebben dat jaren geleden ook gedaan. Moet erg mooi zijn…

Daniëlle…succes met afvallen. Je weet waar je het voor doet. Dus ik ben er van overtuigd dat die kilo’s er afvliegen bij je. succes!!!

Groetjes,

Mariëlle

Hoi allemaal,

Mariëlle:Als je follikel over de 10-12 mm is, dan groeit 'ie meestal gewoon door, heeft de gyn mij verteld. Ik heb zelf nog nooit gehad dat mijn eitje weer aan het krimpen was, dus ik denk dat je daar niet zo heel erg bang voor hoeft te zijn! Heel veel succes en ik duim voor je dat de IUI van de week doorgaat.

Ik heb hier zelf heel lang niet meer geschreven, maar dat komt omdat het bij ons al sinds begin april stilstaat vanwege een hsg-onderzoek, de vakantie, gemiste eisprong doordat ie heel erg vroeg was, enz. Vandaag zit ik op dag 14 en ben ik voor de tweede follikelmeting geweest. Helaas deze keer niet weer zo’n supersnelle eisprong. Er zat er eentje van 9,5 mm, dus donderdag weer komen om te meten. Bij ons zal de IUI dus op z’n vroegst zondag zijn, maar dat is allemaal nog even afwachten. We hopen wel dat het nu eindelijk weer eens door kan gaan, want we wachten al zo lang! Dit zou dan trouwens onze 4e IUI worden.

Iedereen heel veel succes met alles!

Groetjes,

Jippie

Hee meiden,

Wat had ik nou een poosje terug gezegd?! Ik wilde graag goed nieuws lezen hier!! :think:

Jammer dat het allemaal een ‘beetje’ tegen zit hier… :?

Ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbup: en :pray:

Geef niet op; de aanhouder wint! Voor iedereen een dikke :-* Kunnen jullie vast wel gebruiken!

Heb een poos geen toegang gehad tot de computer, er was iets helemaal mis. Ben nu flink aan het bijlezen op KoK. Heb daar ook de tijd voor want ben nu met verlof. Ik wilde eigenlijk tot 36 weken doorwerken, maar aangezien ik nu maatje walrus ben en trappen lopen e.d. erg moeilijk is, heb ik vanochtend maar gebeld dat het allemaal niet meer lukt (aankleden is ook al zo’n ramp als ik dat alleen moet doen… :shifty: Duurt nu zeker 3x zo lang als normaal )

MAAR… het is voor een goed doel! En ik klaag verder niet hoor!

Succes allemaal en voor degenen die op vakantie gaan: Veel plezier!

hoi allemaal,

Ik heb een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Aan de kant waar het ei zit te rijpen. Dus ik had vanmiddag al meteen zoiets van…“volgens mij zijn we al te laat!!!”. Even later sprak ik mijn vriendin die me gerust kon stellen. Waarschijnlijk zijn deze gevoelens de voorbode van de eisprong.

Morgen mag ik weer voor echo zoveel…om 12.10 uur.

Weer bij een andere gyn omdat de mijne helemaal vol geboekt was. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Ben al lang blij dat het zo goed in de gaten gehouden wordt!!!

Jullie vernemen wel weer wat van me…

jel

dat om de twee dagen komen, is vrij gewoon.

tenminste, hier wel.

en dat kleiner worden; hoeft niet hoor, maar het kan eens gebeuren.

bij mij gebeurde dat ieg wel een keer.

en ook bij mij een keer een gemiste eisprong (eisprong was ineens snel gegaan. ze zien dan niet meer hoe groot de eicel is, en dan gaat iui ook niet door)

en je hoeft er niet echt bang voor te zijn ofzo hoor.

de ene keer groeit een eicel wat sneller dan de andere keer.

ik heb ook vaak een andere gyn.

we hebben eerste gesprek gehad met een gyn, en die staat nu op papier als “mijn” gyn.

al heb ik hem volgens mij minder gezien dan de anderen :wink:

succes morgen !!!

hoi,

even een update…

vanmiddag kon ik weer terecht bij de gyn. Wat blijkt…is de eicel maarliefst 19,8 mm groot!!! Dat ding heeft me een eindspurt gemaakt…!!!

Over een half uur mag ik de pregnyl spuiten en donderdag ochtend gaat het dan echt gebeuren…de inseminatie.

Groetjes,

Jel

jippieeeeeeeeeee :dance:

ik ga duimen !!!

hoi meiden,

na een bezige ochtend…zitten ze er dan toch in!!!

Ben meteen door gereden naar mijn werk waar ik meteen iemand voor mijn dienst van vandaag heb geregeld…

oooh wat heb ik er last van!!! Verschikkelijk… Het voelt als de eerste dag van de menstruatie.

Mocht het nodig zijn om voor een tweede ronde te gaan, dan weet ik zeker dat ik die dag vrij regel.

Ik duik nu ff lekker het bed in.

groetjes,

jel