IUI deel 3

Balen claudia, :cry: ik had heel hard voor je gehoopt dat het gelukt was.

ook wel jammer dat je dan nu even niet verder kan maar ik hoop voor je dat die rust zoveel goed doet dat je daarna helemaal relax bent en ineens zwanger bent daarna.

liefs simbi

ik ben bij Jan zwanger geworden door de derde inseminatie.

de tweede ronde (wil toch graag een tweede) was ik bij de 6e inseminatie zwanger.

helaas werd dat een mk.

eerst werd er gezegd dat we maar ivf moesten gaan doen, maar mocht ineens toch nog een ronde IUI

afgelopen vrijdag net als Simi inseminatie gehad

afwachten dus maar weer.

ik blijf voor je duimen !!

hier zomerstop van 23/7 tot 2/9

Hoi Meide,

Dankjewel voor jullie warme berichtjes :-*

Ik hoop ook dat de twee mnd rust ons goed gaat doen.

Ik heb wel wat leuks te melden…

IK HEB DE 4 DAAGSE UITGELOPEN :dance: :dance:

zonder blaren en pijntjes alleen een beetje spierpijn maar dat is normaal.

Hedwich en Simbi ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: me eigen helemaal suf en hoop dat het voor jullie gaat werken :pray:

Hoe gaat het en hoe voelen jullie je??

Liefs Claudia

heeeeeeee wat goed zeg !!!

hoe het gaat?

ja prima wel.

heb het idee dat het niet raak is, maar goed, merk het vanzelf wel.

met clomid heb ik zoiezo al pijnlijke borsten, dus ik kan niet op symptomen afgaan.

@ Claudia,

Goed gedaan, meis!! Een hele prestatie! :clap: Ik heb bijna iedere dag de uitzendingen op tv gevolgd en kan niets anders zeggen: bewondering!!

Nu maar op naar het volgende goede nieuws, met een maandje of 2! Er wordt hier :thumbup:

Als jullie het goed vinden, kom ik hier ook maar een keer binnenvallen.

Even mezelf voorstellen:

Ik ben 26 jaar en sedert juli 2004 gestopt met de pil.

Mijn cycli zijn steeds erg lang ( ong. 77 dagen) en onregelmatig.

Begin deze maand heb ik eindelijk de beslissing durven nemen om naar de gyn te stappen ( een persoonlijke overwinning, want ik was best angstig voor wat me allemaal nog te wachten zou staan ! )

Ik heb een bloedonderzoek gehad op progesteron, waaruit bleek dat ik geen eisprong heb.

M’n mannetje bracht ook ā€˜zijn potje’ binnen voor onderzoek. Zo’n weekje geleden kregen we slecht nieuws: er zijn weinig zaadcellen en ze zijn ook onvoldoende beweeglijk.

We kregen het nummer van een arts voor verder onderzoek, want blijkbaar kan het voorkomen dat de man een ader op zijn teelballen heeft, en dat daardoor de kwaliteit van het zaad daalt ( door te hoge temperatuur).

De gyn sprak bij ons over Clomid en IUI.

Het bracht me wel van mijn stuk. Ik sta er momenteel nog niet echt voor open… en moet nog een beetje aan het idee wennen.

We hebben nog geen beslissing genomen, maar willen eerst het bijkomstig onderzoek van m’n mannetje afwachten.

Ondertussen lees ik hier met jullie mee, als dat mag…

Succes voor iedereen die spannende dagen meemaakt!

Ik hoop dat jullie veel geluk mogen hebben bij het zwanger worden! :-*

helaas, ongi geworden.

er is nu zomerstop, dus in september kunnen we verder.

l

Heb 1 bericht bericht weggehaald, zat er dubbel in.

Hallo,

ik heb de laatse pagina’s van het forum maar even gelezen. Ik was al te snel een eigen onderwerp gestart, waar helaas niet op gereageerd werd.

Mag ik bij jullie aansluiten?

ik ben Mariëlle en wij zijn vanaf april 2004 gestopt met de pil en aan het proberen om zwanger te raken.

Zonder succes…

Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ik zo’n hevige buikpijnen had tijdens mijn menstruatie. En hij heeft me meteen doorgestuurd naar de gyn. En vanaf dat moment is alles heel snel gegaan.

Ik heb de nodige onderzoeken gehad en mijn man ook. De uroloog zei dat de hoeveelheid zaadcellen veel te weinig was en heeft ons terug verwezen naar de gyn met het bericht dat we in aanmerking kwamen voor ivf.

Wij ons al helemaal ingelezen…wat blijkt! Volgens de gyn zitten er toch nog voldoende actieve zaadcellen in voor een inseminatie!!!

We konden ons geluk niet op en zijn jankend het ziekenhuis uitgelopen. Van opluchting!!!

We konden al vrij snel starten met het insemineren, maar er zat net een kampweek van Scouting tussen. En erg praktisch was dat niet…

Maar nu gaan we er voor…

Vorige week donderdag ongesteld geworden. Nou ja, ongesteld…ik heb 1 dag licht bloedverlies gehad. Lang niet zo erg als ik gewend ben met hevige buikpijnen en een periode die ongeveer 4 dagen duurt. Nu van de ene op de andere dag niets meer… VAAG!!

Maar toch gebeld naar de gyn om een afspraak te maken voor de 12e cyclusdag. Die is dus maandag.

Nu hebben we alle onderzoeken gehad en nu mag er actie komen…

Ik vind het reuze spannend…de eerste keer…ieieieieie

Ik hoeft verder geen hormonen te nemen. Alleen pregnyl om de ovulatie te stimuleren.

Groetjes,

Mariëlle

Hee Mariël,

Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Je hebt wel een spannend verhaal! Ik werd ook normaal ongi en bleek dus zw te zijn!! Geef niet op! ik duim voor je!

Succes volgende week!

hoi hoi,

De spierpijntjes zijn weer voorbij :smiley:

En we zitten nu weer heel erg naar de vakantie uit te kijken.

Nog 4 weekjes joepie, we gaan naar Turkey ben benieuwd ben der nog nooit geweest.

Crien misschien heb jij mij dan wel gezien op tv…vrienden van mij zeggen dat ze mij hebben zien lopen :think:

En dankjewel voor het duimen :-*

Hedwich wat is dat balen zeg dat je ongi bent geworden.

nou ik zal hard voor ons duimen als we allebei in sept. weer gaan beginnen.

Misschien werkt het dan wel :wink:

We gaan ons best doen toch??

Ikke welkom en hopelijk kan je hier net zoveel informatie als steun vandaan halen als ik doen.

Sterkte en hou ons op de hoogte…we duimen

Marielle74 ook jij welkom en ik hoop ook dat jij hier je ei kwijt kan en als je ergens mee zit gooi het der uit er zijn altijd wel meide die het begrijpen.

Sterkte en ik ben benieuwd hoe het maandag gaat laat het ff weten als je wilt.

Simbi hoe gaat het bij jou???

Meide ik denk aan jullie allemaal en ik duim mij helemaal suf

Liefs Claudje

Hoi,

wat een welkom! Dank je wel!!!

Op zich ben ik niet normaal ongi geworden, dus is het helemaal spannend. We moeten straks aan de andere kant van het centrum zijn en dan komen we ook langs een drogist. Als we ons niet kunnen bedwingen halen we meteen een test en anders zien we het maandag wel als we bij de gyn moeten zijn.

Kan hij dat dan al zo snel zien, weten jullie dat?

Claudia, wij gaan ook naar turkye. Eind september een 8 daagse busrondreis door de westkust. Lijkt me heerlijk. Ik ben jaren geleden al eens in Turkye geweest, het is een fantastisch land met hele gastvrije mensen. Genieten!!!

Ik zal duimen voor iedereen!!

groetjes,

Jel

helaas…

ik had uiteindelijk toch maar een test gehaald. Sta ik net op het punt om een plasje op te vangen…zie ik wat in mijn slipje.

Na de tampontest wist ik het zeker…de ongi komt er toch door.

Dag 36!!!

Idioot lijf. Het laat me echt in de steek!!!

Het ergste vind ik nog dat het maandag dan niet dag 12 is van de cyclus, maar dag 3. En dat betekend dat de hele behandeling dan verder vooruit wordt geschoven…

Groetjes,

Jel

Hoi Jel,

Dat is flink balen, dat het weer opschuift. Ga je morgen toch?

Laat even weten hoe is dan afloop. :pray:

Groetjes Moniek

goeiemorgen meiden,

even een update…

nadat ik gisteren helemaal van de waps was omdat de menstruatie doorkwam…werd ik weer de volgende emotie in geslingerd…

Het was weeeeer maar een beetje. Zo weinig dat het gisteravond al weer over was!!!

Gelukkig kon ik me er gisteren snel overheen zetten. Mede omdat we gisteren nog even met vrienden naar de tilburgse kermis zijn geweest. Spontane acties zijn ook leuk!!!

Toen we thuiskwamen snel een test gedaan. Negatief. Toch zit ik daar op één of andere manier niet mee. Net of ik toch van het tegenovergestelde overtuigd ben???

Morgen gaan we toch gewoon naar die afspraak bij de gyn. Misschien dat hij er iets zinnigs over kan zeggen…

Groetjes,

marielle

Hoi Jel,

Ik heb mijn naam heeft aangepast, want ik vermoet dat er mensen anders achter gaan komen.

Ik duim extra voor je de komende tijd en als ik 's avonds een kaars aansteek zal ik ook aan je denken.

Groetjes M.

hoi meiden,

vanmorgen in alle hevigheid ongesteld geworden…

Toch maar naar de gyn gegaan. Al was het alleen maar om zeker te weten dat vandaag dag 1 van de cyclus is.

Heeft wel alles genoteerd. En vervolgens stonden we binnen de 5 minuten weer buiten, terwijl we een half uur later aan de beurt waren…hihi.

volgende week woensdag, 10 aug, weer naar de gyn voor een echo. Vanaf dat moment gaat ie kijken hoe de rijping van de eicel vordert.

Geen beter nieuws, sorry!

Groetjes,

Mariëlle

Hoi Meiden en nieuwe meiden.

Ik zie dat iedereen ongi is geworden nou ik ook na een week krampen zetten het vorige week zondag dan echt door dit was 2 dgn overtijd. Volgens mij zitten we nou allemaal in het zelfde schuitje.

ik heb pas 23 aug weer een afspraak om te kijken of we op de zelfde manier verder gaan want de arts wilde het eerst 1 maand uitproberen. Ik kan nu dus pas weer verder na mijn vakantie ik kom pas 18 sept weer terug en dat is nog heel lang maar ja genoeg tijd om… [/size]toen ik van de week ongi was dacht ik wat ben ik nou voor kut wijf ik probeer alles om zwanger te worden behalve stoppen met roken. Het wordt tijd dat ik dat ga doen dan vergroot je toch de kans. Ik ben nou al 4 dgn gestopt en ik vind het :wall: :wall: :thumbdown: :thumbdown: :wall: :wall: maar we doen het voor een goed doel en dat doet ons volhouden :thumbup: :lol: :cry: . Mijn man is namelijk ook mee aan het stoppen.

nou succes allemaal met de nieuwe behandeling ik leef met jullie mee

liefs simbi

hoi,

wat een rust hier.

Is iedereen op vakantie?

nou, nog ff afwachten en dan is het woensdag. De eerste echo. Ben benieuwd wanneer ik de spuit mag gaan zetten.

Heb ze net opgehaald bij de apotheek.

spannend.

Heb na mijn ongi periode nog steeds een menstruatie-achtige pijn.

Heel vreemd, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt in die 1 1/2 jaar tijd. Maar goed dat de gyn woensdag weer gaat kijken, misschien zit er toch wat wat die zeurende pijn kan veroorzaken.

Groetjes,

Mariëlle

Hoi Marielle,

Succes vandaag beide.

Groetjes M.